Ja ik ga het nu toch wel voelen, echt heel spannend hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 18:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WBNiet zo zenuwachtig als wij hier op Fok denk ik
Sorry FB dat jouw topic wat later wasquote:Op donderdag 22 december 2005 19:00 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: "Het wordt gezellig druk"
[afbeelding]
[afbeelding]
No problemos Bongo Manquote:Op donderdag 22 december 2005 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry FB dat jouw topic wat later was![]()
Vette camera, die moet ik ook maar effe aanschaffenquote:
quote:
Maar niet zonder múziekquote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
Zal wel kaal worden zonder de actuele caps hier.
Zo zoquote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef mazaru het volgende:
Ahhhhh ik heb de 1000ste gemist![]()
Maar ik ben er ook weer, met een hele schone computer.
Net even heel technisch zelf geformatteerd![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:04 schreef Anitra het volgende:
Goede avond
Hier ook behoorlijk de kriebels
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef I_doubt het volgende:
Soms heeft die Josti wel slimme ideeën (pasta)
Stroomuitvalquote:Op donderdag 22 december 2005 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 rampscenario indenkt dat net tijdens de finale de TV op sneeuw springt
Het zal je maar gebeuren *even aflopt*![]()
![]()
hey hadden wij geen afspraakje vanavond bij het huis van Mini-Mequote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef I_doubt het volgende:
Soms heeft die Josti wel slimme ideeën (pasta)
En straks de kaarten nog natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef Bommel12 het volgende:
roel is zenuwachtig:D dat kun je zo zien
Wie herinnert zich de eerste (of was het de tweede?) live uitzending nog? Zal vanavond maar gebeuren, "even geduld ajb"quote:Op donderdag 22 december 2005 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 rampscenario indenkt dat net tijdens de finale de TV op sneeuw springt
![]()
Ja dat weet ik nogquote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wie herinnert zich de eerste (of was het de tweede?) live uitzending nog? Zal vanavond maar gebeuren, "even geduld ajb"
Doe's nie zo engquote:Op donderdag 22 december 2005 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Ben je een aanslag aan het voorbereiden?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey hadden wij geen afspraakje vanavond bij het huis van Mini-Me
3e kan ook, het is alweer zoooooo lang geledenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog
Was de 3e dacht ik toen Rikkert het pand moest verlaten
idd. Vanmorgen was ze er wel. Ligt ze te slapen?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:04 schreef Manu82 het volgende:
Alles leuk en aardig, maar waar is Cuall??? Ze slaapt toch geen gat door de uitzending heen?? heb alle nachtbrakers alweer gezien vanmiddag behalve Cuall
ja, ik wil graag ballonnetjes opblazen om haar winst te vieren:)quote:Op donderdag 22 december 2005 19:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ben je een aanslag aan het voorbereiden?
Waar denk je dat ik nu sta met mijn laptoppie?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey hadden wij geen afspraakje vanavond bij het huis van Mini-Me
Het huis van haar ouders ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik wil graag ballonnetjes opblazen om haar winst te vieren:)
Ik weet inmiddels hoe haar huis eruit ziet
Ik ben thuis dus de kabeltjes blijven op zijn plaats in Aalsmeer hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
ja, ze ging op de helft van topic 1000 slapen, en terecht, maar hoop niet dat ze door de wekkers heen slaapt....quote:Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
idd. Vanmorgen was ze er wel. Ligt ze te slapen?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
Die pieptoon zet de boel bij de bewoners even op scherp
Ikkequote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wie herinnert zich de eerste (of was het de tweede?) live uitzending nog? Zal vanavond maar gebeuren, "even geduld ajb"
Vanmiddag was ze er ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ze ging op de helft van topic 1000 slapen, en terecht, maar hoop niet dat ze door de wekkers heen slaapt....
ja dat was idd te erg toenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ikke![]()
ik was er in de studio bij toen
Allemaal de schuld van KPN toen...quote:
zoals afgesproken. goede gewoontes moet je niet laten varen. Ik heb nu m'n bier whiskey en wijn koud staan en ook genoeg sigarettenquote:
Heel toepasselijk, vooral die ruis erdoorheenquote:
bisquote:Op donderdag 22 december 2005 19:11 schreef Bartoli het volgende:
Hello Cuall, this is your wake-up call
OPSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Cuall was er om een uur of 5 ook, ik las net wat van haarquote:Op donderdag 22 december 2005 19:11 schreef Bartoli het volgende:
![]()
Hai meis!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ikke![]()
ik was er in de studio bij toen
Ik heb net nog een slof peuken gehaald, er is 8 liter cola in huis, 3 liter bacardi, vriezer zit vol, nieuw vet is aanwezig, stroomrekening is betaald, ISP is betaald, reservescherm en pc staan klaar, aggregaat is net getest, telefoon gaat straks uit, de rest van de wereld denkt dat ik niet thuis ben, dus geen visite, dus mij kan niks gebeuren!!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zoals afgesproken. goede gewoontes moet je niet laten varen. Ik heb nu m'n bier whiskey en wijn koud staan en ook genoeg sigaretten
Goed voorbereid dus itt andere mensen vannacht
Voor mekaar dusquote:Op donderdag 22 december 2005 19:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb net nog een slof peuken gehaald, er is 8 liter cola in huis, 3 liter bacardi, vriezer zit vol, nieuw vet is aanwezig, stroomrekening is betaald, ISP is betaald, reservescherm en pc staan klaar, aggregaat is net getest, telefoon gaat straks uit, de rest van de wereld denkt dat ik niet thuis ben, dus geen visite, dus mij kan niks gebeuren!!![]()
ze was eten dat weet ik kan ik er nog een wake-up call achteraan gooien in geval vanquote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Cuall was er om een uur of 5 ook, ik las net wat van haar![]()
Geenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb net nog een slof peuken gehaald, er is 8 liter cola in huis, 3 liter bacardi, vriezer zit vol, nieuw vet is aanwezig, stroomrekening is betaald, ISP is betaald, reservescherm en pc staan klaar, aggregaat is net getest, telefoon gaat straks uit, de rest van de wereld denkt dat ik niet thuis ben, dus geen visite, dus mij kan niks gebeuren!!![]()
Oh jawelquote:Op donderdag 22 december 2005 19:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoor een fohn... zitten nog in de badkamer dus...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef I_doubt het volgende:
Zijn Ing en Lolita Lieske zich mentaal aan het voorbereiden?
Ik zie ze nergens.
inderdaad goed voorbereidquote:Op donderdag 22 december 2005 19:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik krijg zo een pizzaquote:Op donderdag 22 december 2005 19:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, maar voor m'n meisje is er welquote:
Zei je uur geleden ook al... die zal dus nu wel flink koud zijn als die aankomt bij jequote:
Tot zo!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef BONG4002 het volgende:
Okej jongens, ik ga nog één keer offline tussen de streams door voor de reguliere uitzending en dan bij hoge uitzondering kom ik gelijk daarna weer terug en dat is dan het laatste stream gedeelte![]()
Dus tot zo!![]()
![]()
Dat is geen uur geleden joh... Al denkt m'n maag van welquote:Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zei je uur geleden ook al... die zal dus nu wel flink koud zijn als die aankomt bij je
Heb de link door gestuurd naar Ruud kijken wat ze ermee doenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai meis!
Houd je het nog een beetje vol?
Kijk hier eens, je houdt het niet droog... Zing, vecht, huil, bid, lach werk en bewonder
Tot zo Bongquote:Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef BONG4002 het volgende:
Okej jongens, ik ga nog één keer offline tussen de streams door voor de reguliere uitzending en dan bij hoge uitzondering kom ik gelijk daarna weer terug en dat is dan het laatste stream gedeelte![]()
Dus tot zo!![]()
![]()
Die servers kan ik niks aan doen, anders had ik er daar ook een paar reserve voor aangeschaftquote:Op donderdag 22 december 2005 19:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
inderdaad goed voorbereid
Het enigste dat hier mis kan gaan is dat de servers het bij talpa het weer niet aankunnen. Internet is eindelijk snel. Genoeg alcohol, cola, sigaretten en de telefoon wordt ook uitgeplugd!
cuall is allang wakker hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:11 schreef Bartoli het volgende:
![]()
Eeeeej, Speedsterquote:
Donequote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Manu82 het volgende:
Wie maakt Cuall wakker?????????
Anders moeten we haar topic 1000 toch weer afpakken
Heb het idd niet droog gehouden, wat een gaaf filmpje zeg!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai meis!
Houd je het nog een beetje vol?
Kijk hier eens, je houdt het niet droog... Zing, vecht, huil, bid, lach werk en bewonder
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Manu82 het volgende:
Wie maakt Cuall wakker?????????
Anders moeten we haar topic 1000 toch weer afpakken
Ja, ben weer helemaal fit alhoewel ik vanavond toch iets vroeger moet gaan slapenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:25 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was ff koffie maken, ik hou alles goed in de gaten hoor, hoe istie Manu, kun je het nog volhouden![]()
Ja ik ben wel benieuwd hoe ze de bewoners neer zettenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:23 schreef Manu82 het volgende:
uitzending begint, denk ik vrij belangrijk voor het stemmenverloop vanavond bij impulsieve stemmers
watjequote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ben weer helemaal fit alhoewel ik vanavond toch iets vroeger moet gaan slapen
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef teamlead het volgende:Ben er weer
Gegeten, naar vrienden gereden om de finale te kijken, laptop geconfisceerd........ ik ben er klaar voor
meeposten jijquote:Op donderdag 22 december 2005 19:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben bb op tv kijken... daarna snel douchen en dan finale kijken... tot na de finale allemaal...
Heel veel plezier... wie er ook wint![]()
![]()
dat is nog zacht uitgedrukt, iedereen hier is er zelfs stil vanquote:Op donderdag 22 december 2005 19:32 schreef teamlead het volgende:
de reguliere uitzending valt me tot nu toe een beetje tegen...
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
dat is nog zacht uitgedrukt, iedereen hier is er zelfs stil van![]()
dat ze dat dan ff posten zeg....quote:
dat doen ze zo stil dat je het niet kan lezenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat ze dat dan ff posten zeg....
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:27 schreef Pinball het volgende:
Drank: check
Chips: check
Internet: check
TV: check
Reservepc: check
Batterijen van laptop: check
Zender: check!
De reguliere uitzending van donderdag 22 decemberquote:
de sfeer zit er meteen goed inquote:Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef Sjet het volgende:
Gezellig.... we dimmen de lichten....
[afbeelding]
Gezellie he?![]()
idd, als het zo moet hoeven ze morgen hier niet meer terug te komenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
DIT IS EEN MEDEDELING
![]()
Ik ben er helemaal stil van
EINDE MEDEDELING
![]()
[..]
DIT IS EEN MEDEDELING
![]()
EINDE MEDEDELING
![]()
Nou nog een kaarsjes en wat mensen erbijquote:Op donderdag 22 december 2005 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
de sfeer zit er meteen goed in
En haar eerste reactie wordt geheid:quote:Op donderdag 22 december 2005 19:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik realiseer mezelf net dat BB Joost beter niet kan laten winnen... Dan hebben ze een winnaar die helemaal niet blij het huis uit komt gerend maar een potje gaat lopen grienen en vervolgens niets meer kan zeggen...
Ergo: Ingrid is een leukere winnares...
grienen?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik realiseer mezelf net dat BB Joost beter niet kan laten winnen... Dan hebben ze een winnaar die helemaal niet blij het huis uit komt gerend maar een potje gaat lopen grienen en vervolgens niets meer kan zeggen...
[..]
DIT IS EEN MEDEDELING
![]()
EINDE MEDEDELING
![]()
goed plan.. ik volgquote:Op donderdag 22 december 2005 19:40 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga over naar de finale topic
Tot na de finale om te vieren of te huilen
Ingrid of Roel ja, ben ik het eindelijk eens ten dele met je eensquote:Op donderdag 22 december 2005 19:40 schreef flugeltje het volgende:
Dat zou wat zijn, komt hij stoer en arrogant het huis opgelopen. Geeft Bridget en Brenda een tik op hun billen, hé mop....quote:Op donderdag 22 december 2005 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
grienen?
Lijkt mij niet.
Hij hoeft als de buit binnen is niet meer te acteren
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga meequote:Op donderdag 22 december 2005 19:42 schreef flugeltje het volgende:
*vertrekt ook naar finaletopic*
Echt welquote:Op donderdag 22 december 2005 19:40 schreef flugeltje het volgende:
Haiquote:
ingrid ookquote:Op donderdag 22 december 2005 19:50 schreef melke het volgende:
Roel heeft mooie kleren aan vind ik
Ik kies straks voor de live, na de live kom ik wel weer terugquote:Op donderdag 22 december 2005 19:58 schreef Pinball het volgende:
Ik moet nu echt teveel in de gaten houden.
De SC, de Finale, de reguliere + topic, en de streams.
Klopt, viel mij ook al opquote:Op donderdag 22 december 2005 20:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoorde in de regulier de commentaarstem (geloof ik) zeggen, dat er maar één bewoner dat kaartenhuis hoeft te bouwen
Hallo Henkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:03 schreef henk.jansen het volgende:
Oke, ik ben er ook
Zit klaar
Nieuwe image in de ontvanger (werkt ook nog)
Bier staat koud
Eten komt eraan
Kijk naast me, Yolande zit ER NIET
Paniek in de tent
Oh ik hoor de douche
Jaja, het word spannend mensenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:13 schreef Bartoli het volgende:
nog 15 minuten
Nummer 2, reedsch.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:10 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Zo! De eerste gaat eraan!!![]()
laatste zwaaiquote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
De laatste keer online mét de streams![]()
![]()
![]()
FBquote:Op donderdag 22 december 2005 20:14 schreef Arliator het volgende:
NSE zegt dat er sprake was van een beavershot, goh, waar zouden die info vandaan halen???
Ik ga zo ook, maar dan aan het Kanonquote:Op donderdag 22 december 2005 20:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nummer 2, reedsch.
[afbeelding]
De laatste keer BEW!quote:
Hij ís ook apartquote:Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef melke het volgende:
Ruud heeft een, umn apart shirt aan
Zal wel een joke zijn want er word gecontroleerd vanavond door een onafhankelijke notaris dusquote:Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef Bartoli het volgende:
Ruud "het is toch allang bekend" op de vraag van Beau wie ze denken dat gaat winnen
Is dat zo, het is toch voor de pot?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:51 schreef melke het volgende:
Net in de uitzending; één van de bewoners krijgt de kans om de 50.000 euro opdracht te winnen. Dus niet allemaal!
Ja maar de reactie vond ik geniaalquote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel een joke zijn want er word gecontroleerd vanavond door een onafhankelijke notaris dus
Het is ook voor de pot, ze kregen deze week 2 opdrachten voor de pot, dit is de laatstequote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Is dat zo, het is toch voor de pot?
Hopelijk de winnaarquote:Op donderdag 22 december 2005 20:18 schreef Dropkick het volgende:
1 van de bewoners krijgt de kans om 50000 voor de pot te winnen.
Zouden ze zelf mogen kiezen wie dat doet?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:18 schreef Dropkick het volgende:
1 van de bewoners krijgt de kans om 50000 voor de pot te winnen.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zouden ze zelf mogen kiezen wie dat doet?
denk dat het Roel of Lies wordt voor die opdracht danquote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
oei das een lastig dilemma dan zeg
![]()
Cuall ik wilde je nog feliciteren met het 1000e topic!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Hoi Sjet,quote:Op donderdag 22 december 2005 20:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hallo Henk![]()
Veel kijk plezier ook he, ook voor Yolande![]()
Dan zullen ze wel voor Roel gaan, hoewel Lieske ook wel zal willen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel meid,quote:Op donderdag 22 december 2005 20:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cuall ik wilde je nog feliciteren met het 1000e topic!!!!!!![]()
(Heb 't helemaal gemist)
De collage was zó mooi, ik was ontroerd![]()
Dan met het dilemma, als het lukt is er 50.000 extra in de pot, en hij/zij krijgt 25.000 maar moet dan direct het huis uitquote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Miste alleen mijn avatarquote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Dank je wel meid,![]()
word er beetje verlegen van
Hai Henk, heb je mijn knuffel nog gekregenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Sjet,
Fijne avond en dat uit moge komen wat je wenst![]()
![]()
uiteraard FBquote:Op donderdag 22 december 2005 20:24 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
Nog ff snel voordat de finale begint... heeft iedereen er zin in?
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan met het dilemma, als het lukt is er 50.000 extra in de pot, en hij/zij krijgt 25.000 maar moet dan direct het huis uit
Milsukt het, geen 50.000 en zonder geld het huis uit![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 22 december 2005 20:24 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
Nog ff snel voordat de finale begint... heeft iedereen er zin in?
Of de winnaar moet het doen, meteen nadat bekend is geworden dat ie de winnaar is. 'Je hebt anderhalve minuut om die toren te bouwen en dan win je 50.000 extra.'quote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef BONG4002 het volgende:
█►FINAL-MASTERPOST BONG4002◄█
Okej jongens, dit was dan het allerlaatste moment van mij online mét de streams en BB, ik moet zeggen dat ik ongelovelijk genoten heb hier en het zeker een goede herinnering bij mij krijgt na al die tijd hier doorgemaakt te hebben.
Uiteraard kom ik na de Finaleshow nog terug voor een nababbeltje hier en daar maar de echte 'klus' zit erop!![]()
Ik wens iedereen héél erg veel plezier met de laatste show en dat de beste maar mogen winnen![]()
Dit was iig mijn allerlaatste post ten tijde dat BB actief is dus bij deze heb ik hem geplaatst!![]()
![]()
![]()
* BONG4002 is shutting downstream down.....
*OUT*
Tot strakjes Bongetjequote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef BONG4002 het volgende:
Okej jongens, dit was dan het allerlaatste moment van mij online mét de streams en BB, ik moet zeggen dat ik ongelovelijk genoten heb hier en het zeker een goede herinnering bij mij krijgt na al die tijd hier doorgemaakt te hebben.
Uiteraard kom ik na de Finaleshow nog terug voor een nababbeltje hier en daar maar de echte 'klus' zit erop!![]()
Ik wens iedereen héél erg veel plezier met de laatste show en dat de beste maar mogen winnen![]()
Dit was iig mijn allerlaatste post ten tijde dat BB actief is dus bij deze heb ik hem geplaatst!![]()
![]()
![]()
*OUT*
Mooooooooooooooooi ik ookquote:
De vorige keer was het in de finaletopic zo druk dat ik toen hier naar toe ben gevlucht.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef teamlead het volgende:
In welk topic gaan we nu verder zometeenIk hou niet 2 topics tegelijk bij hoor
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef BONG4002 het volgende:
![]()
![]()
*OUT*
Bedankt Foreverbluequote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Foreverblue het volgende:
Dit worden mijn laatste caps voor BB5![]()
[afbeelding]
Dank je wel... graag gedaan hoor... het was een eer en een genoegenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef Bartoli het volgende:
FB, Regenworm, Muerte, Scanman en alle andere die er nog zijn of niet meer zijn bedankt voor de Caps 4 mnd lang![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef Bartoli het volgende:
FB, Regenworm, Muerte, Scanman en alle andere die er nog zijn of niet meer zijn bedankt voor de Caps 4 mnd lang![]()
Zelfs op NSE hebben ze het over je gehad, niet direct, maar wel over je cap. Je bent anoniem beroemd!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel... graag gedaan hoor... het was een eer en een genoegen
Hallloooo lieve F4iTHquote:Op donderdag 22 december 2005 20:30 schreef F4iTH het volgende:
Ik ben er ook weer....einnnnnndelijk...hoop dat ik niet geflitst ben
Ja die hebt ik gekregen, bedanktquote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Hai Henk, heb je mijn knuffel nog gekregenJe sliep gisteravond al
![]()
RTL4quote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef demins het volgende:
Op welke zender is de live-uitzending??
duh talpaquote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef demins het volgende:
Op welke zender is de live-uitzending??
Goe dat je het zegt, ik was druk aan het werk en had alleen een een tvp geplaatst.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:22 schreef Wickedangel het volgende:
Cuall ik wilde je nog feliciteren met het 1000e topic!!!!!!![]()
(Heb 't helemaal gemist)
De collage was zó mooi, ik was ontroerd![]()
Oh, dan maar snel kijken!! Hoe heet het programma eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Oh, dan maar snel kijken!! Hoe heet het programma eigenlijk?
En tijdens die eerste reeks zijn er 'Commentaren op de streamverslagen' geweest waarin druk geslowchat werd, dus er klopt wel meer niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:36 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk voor de Slowchatters.
Topic nr 1000 was niet het 1000e SC topic.
Er zijn er 2 dubbel dus eigenlijk is het topic 1002.
de grote bridget maasland finale showquote:Op donderdag 22 december 2005 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Oh, dan maar snel kijken!! Hoe heet het programma eigenlijk?
Daar ziet het idd naar uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Foreverblue het volgende:
Reclame nu... Het lijkt er sterk op dat Lieske als eerste het huis moet verlaten...
Ik word gek in die Live-topic. Allemaal namen die je nooit eerder hebt gezien hier, blèren erop losquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef teamlead het volgende:
ja zeg.. zitten jullie allemaal hier ipv in het finale topic ?
Fijn hè, een privétopic.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:58 schreef F4iTH het volgende:
Ik word gek in die Live-topic. Allemaal namen die je nooit eerder hebt gezien hier, blèren erop los
Je komt er gewoon niet tussen.![]()
Ik ook niet.. er is dus toch een god.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:05 schreef Maurisico het volgende:
Lieske eruit....Ik kan het niet geloven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |