Zouden ze zelf mogen kiezen wie dat doet?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:18 schreef Dropkick het volgende:
1 van de bewoners krijgt de kans om 50000 voor de pot te winnen.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zouden ze zelf mogen kiezen wie dat doet?
denk dat het Roel of Lies wordt voor die opdracht danquote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
oei das een lastig dilemma dan zeg
![]()
Cuall ik wilde je nog feliciteren met het 1000e topic!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Hoi Sjet,quote:Op donderdag 22 december 2005 20:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hallo Henk![]()
Veel kijk plezier ook he, ook voor Yolande![]()
Dan zullen ze wel voor Roel gaan, hoewel Lieske ook wel zal willen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel meid,quote:Op donderdag 22 december 2005 20:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cuall ik wilde je nog feliciteren met het 1000e topic!!!!!!![]()
(Heb 't helemaal gemist)
De collage was zó mooi, ik was ontroerd![]()
Dan met het dilemma, als het lukt is er 50.000 extra in de pot, en hij/zij krijgt 25.000 maar moet dan direct het huis uitquote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Miste alleen mijn avatarquote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Dank je wel meid,![]()
word er beetje verlegen van
Hai Henk, heb je mijn knuffel nog gekregenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Sjet,
Fijne avond en dat uit moge komen wat je wenst![]()
![]()
uiteraard FBquote:Op donderdag 22 december 2005 20:24 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
Nog ff snel voordat de finale begint... heeft iedereen er zin in?
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan met het dilemma, als het lukt is er 50.000 extra in de pot, en hij/zij krijgt 25.000 maar moet dan direct het huis uit
Milsukt het, geen 50.000 en zonder geld het huis uit![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 22 december 2005 20:24 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
Nog ff snel voordat de finale begint... heeft iedereen er zin in?
Of de winnaar moet het doen, meteen nadat bekend is geworden dat ie de winnaar is. 'Je hebt anderhalve minuut om die toren te bouwen en dan win je 50.000 extra.'quote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef BONG4002 het volgende:
█►FINAL-MASTERPOST BONG4002◄█
Okej jongens, dit was dan het allerlaatste moment van mij online mét de streams en BB, ik moet zeggen dat ik ongelovelijk genoten heb hier en het zeker een goede herinnering bij mij krijgt na al die tijd hier doorgemaakt te hebben.
Uiteraard kom ik na de Finaleshow nog terug voor een nababbeltje hier en daar maar de echte 'klus' zit erop!![]()
Ik wens iedereen héél erg veel plezier met de laatste show en dat de beste maar mogen winnen![]()
Dit was iig mijn allerlaatste post ten tijde dat BB actief is dus bij deze heb ik hem geplaatst!![]()
![]()
![]()
* BONG4002 is shutting downstream down.....
*OUT*
Tot strakjes Bongetjequote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef BONG4002 het volgende:
Okej jongens, dit was dan het allerlaatste moment van mij online mét de streams en BB, ik moet zeggen dat ik ongelovelijk genoten heb hier en het zeker een goede herinnering bij mij krijgt na al die tijd hier doorgemaakt te hebben.
Uiteraard kom ik na de Finaleshow nog terug voor een nababbeltje hier en daar maar de echte 'klus' zit erop!![]()
Ik wens iedereen héél erg veel plezier met de laatste show en dat de beste maar mogen winnen![]()
Dit was iig mijn allerlaatste post ten tijde dat BB actief is dus bij deze heb ik hem geplaatst!![]()
![]()
![]()
*OUT*
Mooooooooooooooooi ik ookquote:
De vorige keer was het in de finaletopic zo druk dat ik toen hier naar toe ben gevlucht.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef teamlead het volgende:
In welk topic gaan we nu verder zometeenIk hou niet 2 topics tegelijk bij hoor
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef BONG4002 het volgende:
![]()
![]()
*OUT*
Bedankt Foreverbluequote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Foreverblue het volgende:
Dit worden mijn laatste caps voor BB5![]()
[afbeelding]
Dank je wel... graag gedaan hoor... het was een eer en een genoegenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef Bartoli het volgende:
FB, Regenworm, Muerte, Scanman en alle andere die er nog zijn of niet meer zijn bedankt voor de Caps 4 mnd lang![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef Bartoli het volgende:
FB, Regenworm, Muerte, Scanman en alle andere die er nog zijn of niet meer zijn bedankt voor de Caps 4 mnd lang![]()
Zelfs op NSE hebben ze het over je gehad, niet direct, maar wel over je cap. Je bent anoniem beroemd!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel... graag gedaan hoor... het was een eer en een genoegen
Hallloooo lieve F4iTHquote:Op donderdag 22 december 2005 20:30 schreef F4iTH het volgende:
Ik ben er ook weer....einnnnnndelijk...hoop dat ik niet geflitst ben
Ja die hebt ik gekregen, bedanktquote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Hai Henk, heb je mijn knuffel nog gekregenJe sliep gisteravond al
![]()
RTL4quote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef demins het volgende:
Op welke zender is de live-uitzending??
duh talpaquote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef demins het volgende:
Op welke zender is de live-uitzending??
Goe dat je het zegt, ik was druk aan het werk en had alleen een een tvp geplaatst.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:22 schreef Wickedangel het volgende:
Cuall ik wilde je nog feliciteren met het 1000e topic!!!!!!![]()
(Heb 't helemaal gemist)
De collage was zó mooi, ik was ontroerd![]()
Oh, dan maar snel kijken!! Hoe heet het programma eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Oh, dan maar snel kijken!! Hoe heet het programma eigenlijk?
En tijdens die eerste reeks zijn er 'Commentaren op de streamverslagen' geweest waarin druk geslowchat werd, dus er klopt wel meer niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:36 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk voor de Slowchatters.
Topic nr 1000 was niet het 1000e SC topic.
Er zijn er 2 dubbel dus eigenlijk is het topic 1002.
de grote bridget maasland finale showquote:Op donderdag 22 december 2005 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Oh, dan maar snel kijken!! Hoe heet het programma eigenlijk?
Daar ziet het idd naar uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Foreverblue het volgende:
Reclame nu... Het lijkt er sterk op dat Lieske als eerste het huis moet verlaten...
Ik word gek in die Live-topic. Allemaal namen die je nooit eerder hebt gezien hier, blèren erop losquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef teamlead het volgende:
ja zeg.. zitten jullie allemaal hier ipv in het finale topic ?
Fijn hè, een privétopic.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:58 schreef F4iTH het volgende:
Ik word gek in die Live-topic. Allemaal namen die je nooit eerder hebt gezien hier, blèren erop los
Je komt er gewoon niet tussen.![]()
Ik ook niet.. er is dus toch een god.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:05 schreef Maurisico het volgende:
Lieske eruit....Ik kan het niet geloven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |