Donequote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Manu82 het volgende:
Wie maakt Cuall wakker?????????
Anders moeten we haar topic 1000 toch weer afpakken
Heb het idd niet droog gehouden, wat een gaaf filmpje zeg!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai meis!
Houd je het nog een beetje vol?
Kijk hier eens, je houdt het niet droog... Zing, vecht, huil, bid, lach werk en bewonder
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Manu82 het volgende:
Wie maakt Cuall wakker?????????
Anders moeten we haar topic 1000 toch weer afpakken
Ja, ben weer helemaal fit alhoewel ik vanavond toch iets vroeger moet gaan slapenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:25 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was ff koffie maken, ik hou alles goed in de gaten hoor, hoe istie Manu, kun je het nog volhouden![]()
Ja ik ben wel benieuwd hoe ze de bewoners neer zettenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:23 schreef Manu82 het volgende:
uitzending begint, denk ik vrij belangrijk voor het stemmenverloop vanavond bij impulsieve stemmers
watjequote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ben weer helemaal fit alhoewel ik vanavond toch iets vroeger moet gaan slapen
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef teamlead het volgende:Ben er weer
Gegeten, naar vrienden gereden om de finale te kijken, laptop geconfisceerd........ ik ben er klaar voor
meeposten jijquote:Op donderdag 22 december 2005 19:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben bb op tv kijken... daarna snel douchen en dan finale kijken... tot na de finale allemaal...
Heel veel plezier... wie er ook wint![]()
![]()
dat is nog zacht uitgedrukt, iedereen hier is er zelfs stil vanquote:Op donderdag 22 december 2005 19:32 schreef teamlead het volgende:
de reguliere uitzending valt me tot nu toe een beetje tegen...
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
dat is nog zacht uitgedrukt, iedereen hier is er zelfs stil van![]()
dat ze dat dan ff posten zeg....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |