Weinig... behalve dat de dames voor het laatst in het bad zatenquote:
quote:
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Jij niet dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, optimistisch over jezelf ben je iig wel!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, optimistisch over jezelf ben je iig wel!![]()
Meervoud???quote:Op donderdag 22 december 2005 18:40 schreef melke het volgende:
[..]
Op een aantal uitzonderingen na heeft Roel echt niet zoveel bijgedragen. Ga nou niet net doen alsof hij heilig is he..
Ik ga nu naar de AH en zal aan je denken.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Jij niet dan?
Dat zat ik net te bekijken: hij is redelijk magertjes maar hij blijft ehh...dikkig. Ik weet er geen goed woord voorquote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hij heeft het bijna![]()
(ik bedoel zijn goddelijk lichaam)
![]()
eens zien hoeveel fokkers straks een inzinkins krijgen van de zenuwenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Iedereen is als een kaartenhuis in elkaar gezakt![]()
Schattigquote:Op donderdag 22 december 2005 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de AH en zal aan je denken.![]()
ik had duidelijk neergezet dat hij zeker mijn favoriet niet is, maar zo kort door de bocht vind ik ook niet terecht...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:40 schreef melke het volgende:
[..]
Op een aantal uitzonderingen na heeft Roel echt niet zoveel bijgedragen. Ga nou niet net doen alsof hij heilig is he..
Grappig hequote:Op donderdag 22 december 2005 18:45 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat zat ik net te bekijken: hij is redelijk magertjes maar hij blijft ehh...dikkig. Ik weet er geen goed woord voor![]()
gaaaaffquote:
Dus 100 topics doorlezen en dan weet ik het?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik wel een foto gepost, was ergens in de 900-series.
Vergelijkingsmateriaal genoeg![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:42 schreef I_doubt het volgende:
Roel lag op zijn gebruikelijke plaats![]()
Voor mij mag hij best winnen hoor, dat maakt me niet zoveel uit. Ik gun het ze allemaal. De een alleen iets meer dan de ander. Maar ja, in Roels geval zou ik het zonde vinden als er minimaal 1 ton aan drugs word uitgegeven.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had duidelijk neergezet dat hij zeker mijn favoriet niet is, maar zo kort door de bocht vind ik ook niet terecht...
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef Foreverblue het volgende:
Weinig... behalve dat de dames voor het laatst in het bad zaten
Nee, de bank is vergroeit met z'n kontquote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is Roel niet van z'n plek geweest??
![]()
Jawel hoor, hij loopt af en toe heen en weer en praat eens in de zoveel tijd met Joostquote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is Roel niet van z'n plek geweest??
![]()
quote:
Dank jequote:
Jammer dat Joost zo'n scharminkel lichaam heeft...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef Bartoli het volgende:
Joost in het shirt van de oude zemelaar
Nu ziet hij er beter uit dan toen hij het huis in ging vind ikquote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jammer dat Joost zo'n scharminkel lichaam heeft...
2de kerstdag mogelijk sneeuw, maar nog niet helemaal zekerquote:
Ja hij is gewoon grappig.... de 2 zusjes ouwehoerend in badquote:Op donderdag 22 december 2005 18:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank jeik vond hem heel netjes nog...
Het is mij ook al vaker opgevallen dat de bewoners daar vaak niet bij stilstaanquote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Roel tegen Joost: "Er zijn misschien maar een handjevol mensen die je beter kennen dan ik."
Hij vergeet voor het gemak even de 10.000 mensen die de streams gevolgd hebben.
WBquote:
Daar is Roel niet mee bezig. Joost, Lieske en wellicht Ingrid welquote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Roel tegen Joost: "Er zijn misschien maar een handjevol mensen die je beter kennen dan ik."
Hij vergeet voor het gemak even de 10.000 mensen die de streams gevolgd hebben.
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:48 schreef Zw0rld het volgende:
Gaan we een gezellige avond krijgen?
Roel is daar te naief voor. Gister zei hij ook weer 'dit word toch niet uitgezonden' Hoe weet hij dat nou?!quote:Op donderdag 22 december 2005 18:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Daar is Roel niet mee bezig. Joost, Lieske en wellicht Ingrid wel![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |