De snelste kaartenhuis bouwer mag kiezen: 50.000 euries in de pot of de helft direct meequote:Op donderdag 22 december 2005 18:27 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat alleen de winnaar de 50.000 euro opdracht moet doen
Ik verbaas me zelf elke dag weerquote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, ik had je hoog ingeschat, maar dat lijf van Joost en Goddelijk, die combinatie had ik niet aan zien komen.![]()
en toch ga ik een BB6 ook volgen als die er komt. Ik haak alleen af als het zo saai is als in BB4quote:Op donderdag 22 december 2005 18:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En BB heeft de televisiezender Talpa bepaalt niet op de kaart gezet
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef Kleintje het volgende:
Goed, het is hier zo gezellig (kliekje!!!) dat ik maar naar beneden ga. Eens met de beesten kroelen!
Tot later!!!
Veel plezier vanavond!
LIEVERD, JE WAS OOK ZO LANG WEG, WE DACHTEN DAT JE HET NIET MEER LEUK VOND.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef Kleintje het volgende:
Goed, het is hier zo gezellig (kliekje!!!) dat ik maar naar beneden ga. Eens met de beesten kroelen!
Tot later!!!
Veel plezier vanavond!
Nee Roel heeft iets toegevoegd.. Liggen op de bank en rommelen met Dido is nou niet bepaald top tv he...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan heb je vast een korte-termijn geheugen want behalve Menno en haar eigen duim aflebberen heeft ze helemaal niks toegevoegd in BB5.
Roel is de enige echte all-round winnaar van BB5.
Die kippenborsten van Naat danquote:Op donderdag 22 december 2005 18:30 schreef D.Rose het volgende:
Joost met z'n kippenborst
ik word er iedere keer weer onpasselijk van
Geen idee! Zou zo'n dillemma echt lastig vinden. Denk dat ik toch met de helft mee naar huis ging..quote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
De snelste kaartenhuis bouwer mag kiezen: 50.000 euries in de pot of de helft direct mee
naar huis nemen. Wat zou je dan doen?![]()
De laatste caps zijn altijd de beste.quote:
Roel heeft bijvoorbeeld de meest goede gesprekken gehad, waarin ook Joost wel eens betrokken was.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee Roel heeft iets toegevoegd.. Liggen op de bank en rommelen met Dido is nou niet bepaald top tv he...
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef MissHobje het volgende:
zo eindelijk thuis.... even bijlurken...
Heb zin in die finale.. *zal wel weer een fijne pruts uitzending worden*
En dan straks is het echt opjammer
Zo vroeg op de avond, en dan al zo creatief?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef avonne het volgende:
Als die joker van een Joost het niet in de hand houdt kunnen ze het wel schudden, maar ik verwacht dat men wel roem zal oogsten en hun eigen ruiten niet zullen ingooien maar met vastberaden harten het tot een goed einde zullen schoppen
pfft. effe moeilijk
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef avonne het volgende:
Als die joker van een Joost het niet in de hand houdt kunnen ze het wel schudden, maar ik verwacht dat men wel roem zal oogsten en hun eigen ruiten niet zullen ingooien maar met vastberaden harten het tot een goed einde zullen schoppen
pfft. effe moeilijk
Pissen tegen het hek, roken voor 10.000 en dat een week lang, iedereen voor de gek houden dat hij ziek was, met Tanja tot 5:00 opblijven en haar daadwerkelijk om proberen te praten, Dido veroveren en dan op een knullige wijze weer uit handen gevenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee Roel heeft iets toegevoegd.. Liggen op de bank en rommelen met Dido is nou niet bepaald top tv he...
Weet jij, wij niet, hebben geen vergelijkingsmateriaalquote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De laatste caps zijn altijd de beste.
En zelfs Ing ziet erg geweldig uit.
Bijna net zo mooi en goed als * I_doubt
grappig dat BB eindigt met een kaartenhuis. Het is een mooie metafoor voor Talpaquote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef avonne het volgende:
pfft. effe moeilijk
Ja, wat moeten we na 22.30 uur nou... Wanneer gaan de streams uit?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef MissHobje het volgende:
En dan straks is het echt opjammer
Ik weet dat ik de meest oninteressante zou zijn, dus ik zou voor de helft kiezen (alhoewel underdogs soms sympathie schijnen op te wekken.....)quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef melke het volgende:
[..]
Geen idee! Zou zo'n dillemma echt lastig vinden. Denk dat ik toch met de helft mee naar huis ging..
Afgelopen week heb ik wel een foto gepost, was ergens in de 900-series.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Weet jij, wij niet, hebben geen vergelijkingsmateriaal![]()
Ze hebben met die opdracht in ieder geval zelf de troef in handenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:24 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik hoop dat een aantal zich openlijk in de kaart laten kijken (vertellen dat ze hebben geacteerd)..
sjees, als dit jouw samenvatting van 14 weken BB is heb je wel heel selectief gekeken. Roel is zeker niet mijn favoriet, maar dit vind ik wel erg kort door de bocht..quote:Op donderdag 22 december 2005 18:33 schreef melke het volgende:
[..]
Jaa hoor, als iemand hier positief is ben ik het wel! Ik ben het alleen niet met je eens. Van iedere bewoner kun je zo'n opsomming maken. Niet alleen van Roel. Staar je daar niet blind opquote:Op donderdag 22 december 2005 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pissen tegen het hek, roken voor 10.000 en dat een week lang, iedereen voor de gek houden dat hij ziek was, met Tanja tot 5:00 opblijven en haar daadwerkelijk om proberen te praten, Dido veroveren en dan op een knullige wijze weer uit handen geven, 3 verschillende vrouwen gezoend hebben en er door 1 af laten rukken... etc.
![]()
Maargoed, van jou heb ik nog nooit iets positiefs gelezen hier op Fok! dus ik ga ervan uit dat dit negatieve een beetje in je zit.
in hoeveel tijd kun je ons allemaal in aalsmeer krijgenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:38 schreef Yez het volgende:
Kunnen we niet met elkaar richting het huis gaan om de boel daar zo zwaar op zn kop te zetten
zodat ze noodgedwongen de finale moeten uitstellen?![]()
Moet ik jullie allemaal ophalen ofzo dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
in hoeveel tijd kun je ons allemaal in aalsmeer krijgen![]()
ik red het nooit meer in 1u45quote:Op donderdag 22 december 2005 18:40 schreef Yez het volgende:
[..]
Moet ik jullie allemaal ophalen ofzo dan?![]()
Ik zou het kunnen redden, ff bijgassen dat wel..![]()
Op een aantal uitzonderingen na heeft Roel echt niet zoveel bijgedragen. Ga nou niet net doen alsof hij heilig is he..quote:Op donderdag 22 december 2005 18:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
sjees, als dit jouw samenvatting van 14 weken BB is heb je wel heel selectief gekeken. Roel is zeker niet mijn favoriet, maar dit vind ik wel erg kort door de bocht..
Nou, optimistisch over jezelf ben je iig wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 18:39 schreef melke het volgende:
[..]
Jaa hoor, als iemand hier positief is ben ik het wel! Ik ben het alleen niet met je eens. Van iedere bewoner kun je zo'n opsomming maken. Niet alleen van Roel. Staar je daar niet blind op
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef avonne het volgende:
pfft. effe moeilijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |