ik red het nooit meer in 1u45quote:Op donderdag 22 december 2005 18:40 schreef Yez het volgende:
[..]
Moet ik jullie allemaal ophalen ofzo dan?![]()
Ik zou het kunnen redden, ff bijgassen dat wel..![]()
Op een aantal uitzonderingen na heeft Roel echt niet zoveel bijgedragen. Ga nou niet net doen alsof hij heilig is he..quote:Op donderdag 22 december 2005 18:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
sjees, als dit jouw samenvatting van 14 weken BB is heb je wel heel selectief gekeken. Roel is zeker niet mijn favoriet, maar dit vind ik wel erg kort door de bocht..
Nou, optimistisch over jezelf ben je iig wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 18:39 schreef melke het volgende:
[..]
Jaa hoor, als iemand hier positief is ben ik het wel! Ik ben het alleen niet met je eens. Van iedere bewoner kun je zo'n opsomming maken. Niet alleen van Roel. Staar je daar niet blind op
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef avonne het volgende:
Als die joker van een Joost het niet in de hand houdt kunnen ze het wel schudden, maar ik verwacht dat men wel roem zal oogsten en hun eigen ruiten niet zullen ingooien maar met vastberaden harten het tot een goed einde zullen schoppen
pfft. effe moeilijk
quote:
Weinig... behalve dat de dames voor het laatst in het bad zatenquote:
quote:
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Jij niet dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, optimistisch over jezelf ben je iig wel!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, optimistisch over jezelf ben je iig wel!![]()
Meervoud???quote:Op donderdag 22 december 2005 18:40 schreef melke het volgende:
[..]
Op een aantal uitzonderingen na heeft Roel echt niet zoveel bijgedragen. Ga nou niet net doen alsof hij heilig is he..
Ik ga nu naar de AH en zal aan je denken.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Jij niet dan?
Dat zat ik net te bekijken: hij is redelijk magertjes maar hij blijft ehh...dikkig. Ik weet er geen goed woord voorquote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hij heeft het bijna![]()
(ik bedoel zijn goddelijk lichaam)
![]()
eens zien hoeveel fokkers straks een inzinkins krijgen van de zenuwenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Iedereen is als een kaartenhuis in elkaar gezakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |