quote:Op donderdag 22 december 2005 18:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welcome Back ForeverBlue Oude Capper?
wat hij zegt!quote:
Mooie avatarquote:Op donderdag 22 december 2005 18:14 schreef Pijlemans het volgende:
Het moet ook onafgebroken geluid maken die Joost....![]()
Als ik Bren was zou ik voorzorgmaatregelen genomen hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:14 schreef Pijlemans het volgende:
Het moet ook onafgebroken geluid maken die Joost....![]()
Jullie Kunnen Allemaal Onmiddellijk De Tering Krijgen Met Die Idiote Afkortingen ??????quote:
Ik hoor net dat ze het tijdens de Live moeten doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:17 schreef Bocaj het volgende:
Ik geloof nooit dat ze die kaartopdracht halen....
Emigreren?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als ik Bren was zou ik voorzorgmaatregelen genomen hebben [afbeelding]
hear hearquote:Op donderdag 22 december 2005 18:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jullie Kunnen Allemaal De Tering Krijgen Met Die Idiote Afkortingen ??????
Ja KNISENMV kappen nou ik snap er nix meer vanquote:Op donderdag 22 december 2005 18:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jullie Kunnen Allemaal De Tering Krijgen Met Die Idiote Afkortingen ??????
Die opdracht zakt als een kaartenhuis in elkaarquote:Op donderdag 22 december 2005 18:20 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze het tijdens de Live moeten doen.
Dus laten we open kaart spelen. Dat wordt een fiasco......![]()
Oordopjes zal ze al wel hebben, dus wellicht kan een geluiddichte kamer met slot uitkomst biedenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als ik Bren was zou ik voorzorgmaatregelen genomen hebben [afbeelding]
Waardoor de bewoners behoorlijk van de kaart zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
Die opdracht zakt als een kaartenhuis in elkaar
Ik hoop dat een aantal zich openlijk in de kaart laten kijken (vertellen dat ze hebben geacteerd)..quote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waardoor de bewoners behoorlijk van de kaart zijn
WAT ZEG JE NOU ???quote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hij heeft het bijna![]()
(ik bedoel zijn goddelijk lichaam)
![]()
Want wie niet kaart is eerlijk wegquote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waardoor de bewoners behoorlijk van de kaart zijn
Ze laten zich anders wel aardig in de kaart kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Want wie niet kaart is eerlijk weg![]()
Roel had het snel door door, alleen hij had zich niet zo in zijn kaarten moeten laten kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die opdracht zakt als een kaartenhuis in elkaar
Op de valreep toch nog open kaart spelen dusquote:Op donderdag 22 december 2005 18:24 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik hoop dat een aantal zich openlijk in de kaart laten kijken (vertellen dat ze hebben geacteerd)..
Je bent jaloers, ik hoor het welquote:
Nee, ze moeten het alle vier doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:27 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat alleen de winnaar de 50.000 euro opdracht moet doen
Als notoire eenling kom ik never niet dat huis in, al zou ik het, gezien de beloftes, nog zo graag doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je bent jaloers, ik hoor het wel
Jij had in de picture willen zijn![]()
Jouw kans komt volgend jaar.
Dan zal ik je bewonderend aanbidden voor de buis als jij het BB huis binnen loopt![]()
Dan heb je vast een korte-termijn geheugen want behalve Menno en haar eigen duim aflebberen heeft ze helemaal niks toegevoegd in BB5.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:27 schreef Loesje29 het volgende:
Ik ben zo bang dat Roel wintIk gun het hem het minst.
Heb het liefst dat Ingrid wint![]()
Precies, zo kunnen net zo goed hun kaarten op tafel leggen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:29 schreef Pijlemans het volgende:
het is toch allemaal doorgestoken kaart![]()
Ja? Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, ze moeten het alle vier doen.
Niets meer aan toe te voegenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan heb je vast een korte-termijn geheugen want behalve Menno en haar eigen duim aflebberen heeft ze helemaal niks toegevoegd in BB5.
Roel is de enige echte all-round winnaar van BB5.
En BB heeft de televisiezender Talpa bepaalt niet op de kaart gezetquote:Op donderdag 22 december 2005 18:29 schreef Pijlemans het volgende:
het is toch allemaal doorgestoken kaart![]()
Nee, ik had je hoog ingeschat, maar dat lijf van Joost en Goddelijk, die combinatie had ik niet aan zien komen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je bent jaloers, ik hoor het wel
Jij had in de picture willen zijn![]()
Jouw kans komt volgend jaar.
Dan zal ik je bewonderend aanbidden voor de buis als jij het BB huis binnen loopt![]()
Waar zijn de caps?????quote:Op donderdag 22 december 2005 18:30 schreef Bocaj het volgende:
De laatste naakte bb vrouwen zijn nu in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |