Als ik Bren was zou ik voorzorgmaatregelen genomen hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:14 schreef Pijlemans het volgende:
Het moet ook onafgebroken geluid maken die Joost....![]()
Jullie Kunnen Allemaal Onmiddellijk De Tering Krijgen Met Die Idiote Afkortingen ??????quote:
Ik hoor net dat ze het tijdens de Live moeten doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:17 schreef Bocaj het volgende:
Ik geloof nooit dat ze die kaartopdracht halen....
Emigreren?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als ik Bren was zou ik voorzorgmaatregelen genomen hebben [afbeelding]
hear hearquote:Op donderdag 22 december 2005 18:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jullie Kunnen Allemaal De Tering Krijgen Met Die Idiote Afkortingen ??????
Ja KNISENMV kappen nou ik snap er nix meer vanquote:Op donderdag 22 december 2005 18:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jullie Kunnen Allemaal De Tering Krijgen Met Die Idiote Afkortingen ??????
Die opdracht zakt als een kaartenhuis in elkaarquote:Op donderdag 22 december 2005 18:20 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze het tijdens de Live moeten doen.
Dus laten we open kaart spelen. Dat wordt een fiasco......![]()
Oordopjes zal ze al wel hebben, dus wellicht kan een geluiddichte kamer met slot uitkomst biedenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als ik Bren was zou ik voorzorgmaatregelen genomen hebben [afbeelding]
Waardoor de bewoners behoorlijk van de kaart zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
Die opdracht zakt als een kaartenhuis in elkaar
Ik hoop dat een aantal zich openlijk in de kaart laten kijken (vertellen dat ze hebben geacteerd)..quote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waardoor de bewoners behoorlijk van de kaart zijn
WAT ZEG JE NOU ???quote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hij heeft het bijna![]()
(ik bedoel zijn goddelijk lichaam)
![]()
Want wie niet kaart is eerlijk wegquote:Op donderdag 22 december 2005 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waardoor de bewoners behoorlijk van de kaart zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |