Tan hield het niet meer vol, omdat haar kind de hele tijd in dat kamertje moest blijven vanwege de arbeidsinspectie.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, dan snap ik niet dat 'Tan' gegaan is... Ze had toch zo weinig geld??
ja, maar die zat ook in een ander programmaquote:Op donderdag 22 december 2005 17:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tenzij je Tanja bent.. dan krijg je namelijk nog veel meer terug dan alleen je inleggeld
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan hield het niet meer vol, omdat haar kind de hele tijd in dat kamertje moest blijven vanwege de arbeidsinspectie.
En ze had veel moeite in de groep te integreren, en sociaal acceptabel te kunnen funtioneren![]()
dat hebben ze wel gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 17:50 schreef melke het volgende:
[..]
Nee volgens mij hoeven ze niets te betalen
Tja, Joost moet natuurlijk weer flink theater maken de laatste uurtjes met de foto van Linda (die er geloof ik al langer stond) en de foto van Nathalie. Als 'ie het met de foto van 'Bren' doet is het tenminste nog enigszins geloofwaardig....quote:Op donderdag 22 december 2005 17:51 schreef Marrije het volgende:
Saai hoor, Roel op de bank en Joost in bad.
1 weekquote:Op donderdag 22 december 2005 17:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ik geef ze +/- 1 maand en dan is het voorbij.
Alls niemand voor gegarandeerd gaat, wordt de kans nog maar 25 %quote:Op donderdag 22 december 2005 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan allemaal voor de 50.000 zouden kiezen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef avonne het volgende:
[..]
1 week
gisteren zei Roel dat hij maar 1 keer per week "nee" kan verdragen als hij sex wil.
Nou, bij de Ice Queen is het vaker "nee" dan "ja" denk ik.
Dit was vaste ritueel van joost en nathalie , die foto van linda pakten ze er elke keer bij , en nu heeft joost ze van hun allebei gepakt.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, Joost moet natuurlijk weer flink theater maken de laatste uurtjes met de foto van Linda (die er geloof ik al langer stond) en de foto van Nathalie. Als 'ie het met de foto van 'Bren' doet is het tenminste nog enigszins geloofwaardig....
Ik volgens mij ook als een stok achter de deur.... anders zitten ze met een bb zonder bewonersquote:Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat hebben ze wel gedaan
Dat is ieder jaar, en daar is ook dit jaar door de bewoners vaak genoeg over gesproken
ik bedoel te zeggen dat het met Linda en terug bij Ellen niet veel langer zal durenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ik geef ze +/- 1 maand en dan is het voorbij.
En elke keer als zij niet wilt moet hij naar de wc, wordt je ook moe vanquote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef avonne het volgende:
[..]
1 week
gisteren zei Roel dat hij maar 1 keer per week "nee" kan verdragen als hij sex wil.
Nou, bij de Ice Queen is het vaker "nee" dan "ja" denk ik.
Ik ben met je eens dat ie theater maakt, maar ik begrijp dit theaterstuk niet zo...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, Joost moet natuurlijk weer flink theater maken de laatste uurtjes met de foto van Linda (die er geloof ik al langer stond) en de foto van Nathalie. Als 'ie het met de foto van 'Bren' doet is het tenminste nog enigszins geloofwaardig....
hoho, reken haar niet rijkquote:Op donderdag 22 december 2005 17:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Studiebeurs voor de kleine ¤ 25.000,-
Aha.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dit was vaste ritueel van joost en nathalie , die foto van linda pakten ze er elke keer bij , en nu heeft joost ze van hun allebei gepakt.
Hij staart...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:56 schreef teamlead het volgende:
Heeft iemand geluid op 3? Volgens mij zit josti echt tegen de foto's te praten nu
ik denk dat alleen Joost het begrijptquote:Op donderdag 22 december 2005 17:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat ie theater maakt, maar ik begrijp dit theaterstuk niet zo...![]()
Maar toch, zonder BB had ¤ 0.00 gehadquote:Op donderdag 22 december 2005 17:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hoho, reken haar niet rijk
Inflatie en zo.
het is 10.000 euro, dat zal over 18 jaar wel 25000 zijn, maar inflatie en zo...
schijntje !
ehm............quote:
Feit is dat ieder ander mens daar fijn zelf voor kan zorgen. En gezien Tanja's financiele situatie zou daar niet veel van terecht gekomen zijn, denk ik zo.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hoho, reken haar niet rijk
Inflatie en zo.
het is 10.000 euro, dat zal over 18 jaar wel 25000 zijn, maar inflatie en zo...
schijntje !
Het is het theaterstuk "de exceptioneel emotionele jongeman" met in de hoofdrol Joost van BB!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat alleen Joost het begrijpt
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het is het theaterstuk "de exceptioneel emotionele jongeman" met in de hoofdrol Joost van BB!
Zit je weer in engeland ?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:01 schreef Manu82 het volgende:
de streams weken bij mij btw ook kut, zou het eigenlijk wel kunnen waarderen als jullie vanavond niet via internet BB zouden gaan kijken zodat ik hier ook wat verbinding heb![]()
Ja, hadden die niet dat " American Woman" ?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Joh, hebben die een nieuw nummer opgenomen ?![]()
Het is eigenlijk Die Muis en die staat toch wel op de 2e plaats in verschillende top 6jesquote:
Tering, jij bent goed .. stay away from me ....zoiets ging dat verder.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:02 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja, hadden die niet dat " American Woman" ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hooooooi allemaal D:
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hooooooi allemaal D:
ja, verzekering kon pas morgenochtend tickets regelen dus we gaan morgen maar die kant op en dan kan ik ook nog de uitzending zienquote:
Hoi Speedy G:quote:Op donderdag 22 december 2005 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hooooooi allemaal D:
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:03 schreef odie22 het volgende:
Ik ga eten , veel plezier allemaal met de finale![]()
![]()
![]()
Zo, hoeveel gangen ?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:03 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:03 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Ahhhhhhhhh maakte je je al helemaal zorgen... wat liefquote:Op donderdag 22 december 2005 17:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh FEB voor hoe lang ga je ons verlaten????![]()
eejjjjjjquote:Op donderdag 22 december 2005 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hooooooi allemaal D:
WBFBOCquote:Op donderdag 22 december 2005 18:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh maakte je je al helemaal zorgen... wat lief![]()
BEW allemaal
Ze moeten naar binnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:04 schreef ART het volgende:
Wat kregen de dames te horen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[afbeelding] SpeedyGJ[afbeelding]
DUH!quote:
Hoi hoi PHP52quote:
Hey jijquote:
Is hummie niet...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:07 schreef teamlead het volgende:
die stem van Hummie blijft eng
Ik durf het bijna niet::quote:Op donderdag 22 december 2005 18:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh maakte je je al helemaal zorgen... wat lief![]()
BEW allemaal
Welcome Back ForeverBlue Oude Capper?quote:
en niet dubbelzinnig denkenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:07 schreef Manu82 het volgende:
Ze moeten zich klaarmaken en ze hebben nog 2 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |