Nee, de bank is vergroeit met z'n kontquote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is Roel niet van z'n plek geweest??
![]()
Jawel hoor, hij loopt af en toe heen en weer en praat eens in de zoveel tijd met Joostquote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is Roel niet van z'n plek geweest??
![]()
quote:
Dank jequote:
Jammer dat Joost zo'n scharminkel lichaam heeft...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef Bartoli het volgende:
Joost in het shirt van de oude zemelaar
Nu ziet hij er beter uit dan toen hij het huis in ging vind ikquote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jammer dat Joost zo'n scharminkel lichaam heeft...
2de kerstdag mogelijk sneeuw, maar nog niet helemaal zekerquote:
Ja hij is gewoon grappig.... de 2 zusjes ouwehoerend in badquote:Op donderdag 22 december 2005 18:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank jeik vond hem heel netjes nog...
Het is mij ook al vaker opgevallen dat de bewoners daar vaak niet bij stilstaanquote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Roel tegen Joost: "Er zijn misschien maar een handjevol mensen die je beter kennen dan ik."
Hij vergeet voor het gemak even de 10.000 mensen die de streams gevolgd hebben.
WBquote:
Daar is Roel niet mee bezig. Joost, Lieske en wellicht Ingrid welquote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Roel tegen Joost: "Er zijn misschien maar een handjevol mensen die je beter kennen dan ik."
Hij vergeet voor het gemak even de 10.000 mensen die de streams gevolgd hebben.
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:48 schreef Zw0rld het volgende:
Gaan we een gezellige avond krijgen?
Roel is daar te naief voor. Gister zei hij ook weer 'dit word toch niet uitgezonden' Hoe weet hij dat nou?!quote:Op donderdag 22 december 2005 18:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Daar is Roel niet mee bezig. Joost, Lieske en wellicht Ingrid wel![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |