Er wordt nog steeds goeie hiphop gemaakt hoor. Alleen niet te horen op radio/TV.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
oude hip hop ( jaren 80/90 ) is wel chil
Ik luister die nieuwe nooit.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Er wordt nog steeds goeie hiphop gemaakt hoor. Alleen niet te horen op radio/TV.
Skiggy..
Maar je oordeelt wel ...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik luister die nieuwe nooit.
En dat laat jij toe? Als mijn broertje dat zou doen dan zou ie echt ongenadig hard op zijn sodemieter krijgen. Als oudere broer is het ook gedeeltelijk je taak om alle jongeren in de familie op te voeden vind ik.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn broertje (13) praat ook wel eens zo dom![]()
Hij loopt natuurlijk ook met een bontkraag net zoals de rest van zijn "gangsta" vriendjes en vind 50 cent helemaal geweldig.
Als ik er wat van zeg ben ik een kankerlul en moet ik me moeder neuken![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:50 schreef Syd het volgende:
[..]
Damnz nog zo'n mongool zulke mensen wens ik letterlijk de doodstraf,
Waarom? omdat je gewoon een onmeunige kneus en sukkel bent die niet eens snap wat de bedoeling is van posten op een nieuwebericht
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:33 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja en, dus als je veel meemaakt dan hoef je de 25 niet te halen ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:25 schreef Syd het volgende:
[..]
ja en pberends :s jij zei nog steeds dat hij niks is :S
als jij niks weet over hiphop en shit dan moet je voortaan 30.000 keer denken "als dat nog lukt " voordat je een fucking onzin post hier zet![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:32 schreef Syd het volgende:
[..]
sukkel je voelt je nu wel stoer ofnie toen je het postte :S
Blijft elke keer hilarisch om te lezenquote:
Ach, de één waardeert muziek van dat genre en jij en je (simpele) maten, hardcore. (samen met M. smit)quote:Op donderdag 22 december 2005 18:57 schreef pberends het volgende:
Naar aanleiding van: Notorious B.I.G. zorgt postuum voor onrust
[..]
[..]
[..]
Sorry, maar in welke wereld leven die gasten in Godsnaam?
Iemand (in)direct uitmaken van extreem-rechts is de manier om serieus genomen te wordenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ach, de één waardeert muziek van dat genre en jij en je (simpele) maten, hardcore. (samen met M. smit)
Ieder z'n meug.
Als je van hardcore houdt of samen met iemand zou luisteren ben je extreem-rechts?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Iemand (in)direct uitmaken van extreem-rechts is de manier om serieus genomen te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je van hardcore houdt of samen met iemand zou luisteren ben je extreem-rechts?
Kortzichtiger dan ik dacht.
Wanneer kom je uit de kast? Dat je een nepliberaal was, druipt al van elke post in POL/NWS af.
Maar het is leuk dat je het probeert.
"Want als Pim er nog was..."Wat een onzin zeg, ik ben niet extreem-rechts en ik vind het ook niet leuk dat je mij daar onterecht voor uitmaakt, voor elk topic dat ik op Fok open, terwijl het topic vaak niets met politiek te maken heeft. Kun je daar aub mee ophouden? Begint erg genant en vervelend te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Tuurlijk tuurlijk, het beestje bij de naam te noemen is het wat te vroeg voor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, ik ben niet extreem-rechts en ik vind het ook niet leuk dat je mij daar onterecht voor uitmaakt, voor elk topic dat ik op Fok open, terwijl het topic vaak niets met politiek te maken heeft. Kun je daar aub mee ophouden? Begint erg genant en vervelend te worden.
Waarom doe je zo? Vind je het leuk om mensen voor van alles en nog wat onterecht uit te maken? Is erg vervelend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Tuurlijk tuurlijk, het beestje bij de naam te noemen is het wat te vroeg voor.
Wilders is daar overigens heel duidelijk in.
Heb je al een pet met Wildershaar? Net zoals ze vroeger tijdens het WK van die petten met Ruud Gullit haar hadden.
Of posters?![]()
oh, heb je alles even nageplozen of deed zijn post je over stag gaan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:20 schreef Bupatih het volgende:
Oldjeller, opbokken of ontopic posten.Geld trouwens ook voor de andere topics van pberends waarin je offtopic gaat
Analyseer en concludeer alleen jouw posts.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Vind je het leuk om mensen voor van alles en nog wat onterecht uit te maken? Is erg vervelend.
Ik zie in dit topic dat je compleet offtopic gaat en soortgelijks deed je ook al in zijn TTK-topic, waar ik bij toeval langskwamquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oh, heb je alles even nageplozen of deed zijn post je over stag gaan?
Ik beantwoordde de vraag die gesteld werd in OP en maakte een kanttekening.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie in dit topic dat je compleet offtopic gaat en soortgelijks deed je ook al in zijn TTK-topic, waar ik bij toeval langskwam
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:57 schreef pberends het volgende:
Naar aanleiding van: Notorious B.I.G. zorgt postuum voor onrust
[..]
[..]
[..]
Sorry, maar in welke wereld leven die gasten in Godsnaam?
''De grootste revolutie binnen de Hip-Hop scene'' zou niet kneuzig zijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef Jajong het volgende:
Waar klaag je nou precies over, die 1e quote kan ik nog inkomen dat je daar je twijfels bij trekt maar die laatste 2 kan ik op weinig "kneuzigs" betrappen, afgezien van overmatig smilie-usage.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/60691#2419983quote:En degene die dat durft tegenspreken weet gewoon niet waar ie het over heeft of is nooit verder geraakt dan het standaard Engels dat ze op school geven.
"dier er ooit is geweest"... neuh, hoogstens op een verregaand vmbo-niveautje, maar daar hebben wel meer hiphoppers last vanquote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef Jajong het volgende:
Waar klaag je nou precies over, die 1e quote kan ik nog inkomen dat je daar je twijfels bij trekt maar die laatste 2 kan ik op weinig "kneuzigs" betrappen, afgezien van overmatig smilie-usage.
Dat is het hem ook juist,quote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef lucifer25 het volgende:
Hiphop is opzich wel lekkere muziek maar die kinders kijken gewoon teveel tv,
ik durf te wedden dat de helft de teksten die gerapt worden nieteens begrijpt..
Die jongen zit gewoon in een indentiteitscrisis, zo'n fase gaan/gingen we als puber allemaal door.
Waarschijnlijk denkt hij dat hij door zijn tekst respect krijgt bij zijn "homie's"
en omdat hij zelf doodsbang voor negers is wil hij JUIST bij die groep horen......
niet allemaal hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
Van mij mag iedereen trouwens hiphop luisteren, en ik luister zelf ook aardig wat hiphop, maar de manier waarop die hiphopfans zich gedragen irriteert me. Als ze zich zo gedroegen voor de grap kon ik het snappen, maar ze zijn serieus zo.
Opposites zijn wel vet juist, tenminste een boodschapquote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef schatje het volgende:
Kijk een voor de grap naar The Box![]()
.
Zie ook The Opposites [The Box]
op The Box komt in ieder geval A Tribe Called Quest nog wel eens langsquote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef schatje het volgende:
Kijk een voor de grap naar The Box![]()
.
Die gasten zijn gewoon zielig, net als de meeste Nederlandse ''rappers''.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef schatje het volgende:
Kijk eens voor de grap naar The Box![]()
.
Nee brainpower is de shitquote:Op maandag 2 januari 2006 20:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon zielig, net als de meeste Nederlandse ''rappers''.
kunt zeggen wat ze wilquote:Op maandag 2 januari 2006 20:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon zielig, net als de meeste Nederlandse ''rappers''.
Niet fokken met Brain, die gast heeft een zwaar leven op de straat achter de rug, niets dan respect voor hem.quote:
en dan nog was het vroeger beterquote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Pumatje het volgende:
goede hip hop is niet dood.. het is lastig te vinden.
Flikker op, wanksta neger die brainpowerquote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet fokken met Brain, die gast heeft een zwaar leven op de straat achter de rug, niets dan respect voor hem.
Organized Konfusionquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en dan nog was het vroeger beter![]()
Ik weet niet of je nog steeds zo stoer zou doen als je zou weten hoe het is om crack aan kleine kinderen te moeten verkopen om in leven te blijven.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Flikker op, wanksta neger die brainpower
correctquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en dan nog was het vroeger beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |