''Now I will masturbate and come on a cooking book by Martha Stewart while thinking of little children and drinking a beer.''quote:Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef cerror het volgende:
http://www.livejournal.com/users/cerreur/2005/12/12/
Er zijn nog veel meer hoor, Gothics.. Kaalkopjes.. ga zo maar door..quote:Op donderdag 22 december 2005 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Als ik al geen 10000 redenen had om geen kinderen te willen zou dit al voldoende zijn.. damn wat zou dat kutkind alle hoeken van de kamer zien zeg.
Mijn broertje (13) praat ook wel eens zo domquote:
Daar gaat het niet om, het gaat om die mensen die uberhaupt zo doenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef -Angel- het volgende:
Ik heb ook een hekel aan die gasten, doe niet alsof je zwart bent wanneer je blank bent.
oooooooooooh, dus daar staat de G voor!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:43 schreef mindflick het volgende:
G-G-G-G-Godverdommeneukmeindekont-GAY-UNIT!!!1!!111!
Hier ben ik het wel mee eens. Luister zelf ook wel eens hiphop, maar als ik b.v. Brainpower ofzo hoor praten, denk ik van : jesus doe eens normaal.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
Van mij mag iedereen trouwens hiphop luisteren, en ik luister zelf ook aardig wat hiphop, maar de manier waarop die hiphopfans zich gedragen irriteert me. Als ze zich zo gedroegen voor de grap kon ik het snappen, maar ze zijn serieus zo.
Wtf lul je, Brainpower is meer gangster dan 50 Cent ooit zal zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:04 schreef bart83 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Luister zelf ook wel eens hiphop, maar als ik b.v. Brainpower ofzo hoor praten, denk ik van : jesus doe eens normaal.![]()
Diederik +10 !!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wtf lul je, Brainpower is meer gangster dan 50 Cent ooit zal zijn.
dat gevoel heb ik ook wel eens, ik snap er geen fuck vanquote:Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef renz0r het volgende:
[..]
*doorleest*
omg ik word geloof ik oud
Precies.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vervelend voor de echte liefhebbers. Hun muziekstroming wordt zo flink om zeep geholpen.
Wat is een hiphopper? Ik luister wel eens een nummer van 50 cent of Kanye West, maar ik ben geen hiphopper.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hiphop is gewoon Flipflop.
De meeste flipfloppers zijn jongeren met een identiteitscrisis.![]()
Ze willen ergens bij horen wat een stoer imago heeft.
Vervelend voor de echte liefhebbers. Hun muziekstroming wordt zo flink om zeep geholpen.
Amenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Precies.
Je moet je echt verantwoorden als je zegt dat je hiphop luistert..
Kunnen ze geen ander woord verzinnen voor de leuke, goede hiphop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |