abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33312474
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Na ja, kijk, ik ben wel tegen religies, maar neem ook met minder genoegen. Ik zal wel met minder genoegen moeten nemen.
Ik ben niet tegen mensen dus het hoort erbij. Het zou mijn voorkeur hebben als mensen geen religie zouden willen.
quote:
Eigenlijk zou ik het liefst een punt promoten en realiseren, de afschaffing van de wet op vrijheid van godsdienst. We hebben een grondrechten die het recht op organisatie/vergadering en vrijheid van meningsuiting garandeert, das genoeg, ook voor religies.
Eens
quote:
Wel zou ik graag een grondwetartikel zien die expliciet het recht op ongeloof garandeert, welliswaar enigzins overbodig volgens dezelfde hier bovenstaande redenering, maar met het oog op de geschiedenis zou het gerechtvaardigd zijn, en een niet mis te verstaan signaal richting gelovigen die het ware woord menen te bezitten.
Ook eens. Erg eens.
quote:
[..]

Een Zuid Amerikaanse
Oh, ik schrok al.
quote:
[..]

Dat bureaucratische is zo onaangenaam, dat eindeloze netwerken en vriendendienstjes om carriere te maken binnen partijen, en ook de noodzaak om lid te zijn van een politieke partij om carriere te maken binnen de ambtenarij, en uiteindelijk zelfs het onderwijs. Heel onfris.
Daarom wil de politiek/ambtenarij ook niet aan de gekozen burgermeester, die post vormt een essentieel onderdeel van de promotie en beloningsstructuur van de Nederlandse politiek/ambtenarij.
Is niet voorbehouden aan links, en ook al niet aan de Nederlandse politiek. In denk dat we in Nederland eigenlijk er nog genadig afkomen.
quote:
[..]

Ja, je kunt er niks mee. Doet me denken aan een quote van iemand die zei dat het organiseren van atheisten zoiets zou zijn als het dresseren van katten. (slecht gequote)
Ja, iets dergelijks hoorde ik ook over de organisatie van de humanisten. Wat hun verenigt is dat het geen verenigingsmensen zijn..
quote:
[..]

Als jij denkt dat je zo makkelijk er vanaf komt heb je het mis (* zet z'n sigarendoos op tafel)

* slaat hakjes over elkaar en kijkt brutaal afwachtend
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33312530
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:11 schreef sigme het volgende:
Wat kan mij dat nou schelen, MrX, of het een religie genoemd wordt of een politieke stroming? Religie is geen excuus en geen verklaring. Het is een verbindend element. Dat is ook het Nederlands burgerschap. Er zijn er een hoop die claimen namens het hele "brave" Nederlandse volk te spreken. "Onze" samenleving moet beschermd worden. Nou, dat is toevallig ook mijn samenleving, en ik wens hun bescherming niet, en ook de geclaimde noodzaak onderschrijf ik niet.
Een religie is meestal iets meer dan een politieke stroming. Ik blijf erbij dat de FP schreeuwers alleen handelen en geen religie achter zich hebben die hun ideeën ondersteunt of waar ze hun ideeën uit halen.
quote:
Quatsch, jongen! Als er iemand effectief gaat moorden uit naam van de hollandse blonde jongens ga jij erop aangekeken worden. En misschien 'gelooft' de blonde jongens moordebeweging wel in een blonde messias? Het dondert echt niet hoor, of *jij* het een religie vindt.
Het gaat erom dat je wordt aangekeken op daden van een groepering die jou claimt als onderdeel van hun.
Ja als mijn tante een baard had was het mijn oom. Laten we vooral niet speculeren over eventuele mensen die gaan moorden uit naam van hollandse blonde jongens. Zodra dat gebeurt kunnen we dat wellicht meenemen in een discussie maar tot die tijd is de terreur vanuit de islam een realistisch gevaar.
pi_33312552
Ik praat niet meer over religie, wat een gezeik is dat zeg!
pi_33312560
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb normaal geen pet op, en ik heb ook geen krullen, dus van echte marokkaan is geen sprake
Ik heb wel krullen...
En je bent geboren in Naarden, of all places.. nee, jij ben geen echte Marokkaan! Naardenaar
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33312583
Heh sigme, je ziet er anders uit dan ik had verwacht! (positief hoor)
Allah Al Watan Al Malik
pi_33312616
Als mijn haar lang is, zoals nu krijg ik pijpenkrullen.

Shalom .
pi_33312637
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb wel krullen...
En je bent geboren in Naarden, of all places.. nee, jij ben geen echte Marokkaan! Naardenaar
Direct na mijn geboorte hebben ze het ziekenhuis gesloopt, ze waren zeker bang dat de "zwarte haren infectie zou overheersen." Ergste is nog dat ik 16 jaar in het gooi heb gewoont. In Nederhorst Den Berg om precies te zijn, tussen de voetballers en tv-presentatoren. Ben zelfs 1 keer bijna aangereden door Bart de Graaff, in zn porsche.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33312684
Mutant01 is eigenlijk gewoon een blanke.
pi_33312721
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:24 schreef pberends het volgende:
Ik praat niet meer over religie, wat een gezeik is dat zeg!
Hoe zit dat dan met die link in je signature voor de (s)linkse kerk? .
pi_33312728
volgend jaar moeten mensen verplicht bij het feestje ter ere van hun integratie zijn
pi_33312759
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:28 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant01 is eigenlijk gewoon een blanke.
Noem me maar Kees.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33312825
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
Noem me maar Kees.
Aha een bekeerling. Dat zijn de gevaarlijkste. Kees Hoesseini .
pi_33312827
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Noem me maar Kees.
Of we noemen je k*nkerkachel. Das exotisch.
pi_33312900
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Of we noemen je k*nkerkachel. Das exotisch.
Nepturk Heb je jezelf wel eens gezien of niet?
Allah Al Watan Al Malik
pi_33312906
Zo dan ga ik nu werken .
pi_33312942
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
Zo dan ga ik nu werken .
Ja doe ook ens wat nuttigs voor je medemens zou ik zeggen>
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33312997
quote:
Senaat eens met schrappen ozb (22/12/2005)

De Eerste Kamer heeft in de nacht van dinsdag op woensdag ingestemd met de halvering van het gemeentelijk belastinggebied. Met ingang van 1 januari 2006 vervalt het gebruikersdeel van de onroerendezaakbelasting (ozb) en wordt de stijging van de resterende ozb-tarieven aan banden gelegd.

CDA, VVD, PvdA en D66 steunden het wetsvoorstel. Vier fracties stemden uiteindelijk tegen de gedeeltelijke afschaffing van de ozb: Christen Unie, GroenLinks, SP en de Onafhankelijke Senaatsfractie (OSF). Wel werd op initiatief van D66-senator Hans Engels vrijwel Kamerbreed - met uitzondering van de VVD - unaniem een motie aangenomen waarin het kabinet wordt aangespoord nog tijdens deze kabinetsperiode maatregelen voor te bereiden om te komen tot een alternatief belastinggebied voor gemeenten. Volgens de Eerste Kamer is zo’n eigen belastinggebied ‘een integraal onderdeel van de grondwettelijke autonomie van gemeenten’.

De senatoren wezen het kabinet op het door Nederland ondertekende Europees Handvest inzake Lokale Autonomie dat bepaalt dat gemeenten over een substantieel eigen belastinggebied moeten kunnen beschikken. Invoering van een nieuwe belasting mag er wat de Eerste Kamer betreft overigens niet toe leiden dat de collectieve lastendruk omhoog gaat.

De Vereniging van Nederlandse Gemeenten en vier gemeenten (Bunnik, Doetinchem, Sneek en Enschede) zijn inmiddels naar de rechter gestapt om in een bodemprocedure een juridisch oordeel te vragen over de gedeeltelijke afschaffing en limitering van de ozb. De wetswijziging is volgens hen strijdig met het Europees Handvest. Een substantieel eigen belastinggebied is volgens de VNG ‘een must voor een goed functionerend lokaal bestuur.’ De halvering en limitering van de ozb maakt gemeenten financieel bijna compleet afhankelijk van het rijk. ‘De band tussen lokale keuzes en lokale bekostiging wordt daarmee doorbroken’, aldus de VNG.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/bb/jsp/detailbyio.jsp?iopk=707010&n-date=22/12/2005
pi_33313010
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nepturk Heb je jezelf wel eens gezien of niet?
Nee, ik draag een burqa.
pi_33313039
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
Heh sigme, je ziet er anders uit dan ik had verwacht! (positief hoor)
Kijk, daar word ik nou nieuwsgierig van..
Wat had je verwacht, en waarop was dat gebaseerd?
pi_33313042
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, ik draag een burqa.
Petertje toch! Das ist verboten!
Allah Al Watan Al Malik
pi_33313058
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Petertje toch! Das ist verboten!
Het was voor carnaval, niet om religieuze redenen. Dan mag het.
pi_33313059
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Kijk, daar word ik nou nieuwsgierig van..
Wat had je verwacht, en waarop was dat gebaseerd?
Had gewoon een blondje verwacht Zo van schuin achter lijk je net mn zus. Alleen die heeft wat langer haar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33313070
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Het was voor carnaval, niet om religieuze redenen. Dan mag het.
Moslims vieren het hele jaar carnaval, gezellig volk he
Allah Al Watan Al Malik
pi_33313147
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moslims vieren het hele jaar carnaval, gezellig volk he
Gister zei zo'n islam-figuur dat een verbod het uitsluiten van die mensen van de gemeenschap is . Volgens mij draaide hij de rollen een heel klein beetje om.

Nu discussier ik toch weer over religie .
pi_33313215
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Gister zei zo'n islam-figuur dat een verbod het uitsluiten van die mensen van de gemeenschap is . Volgens mij draaide hij de rollen een heel klein beetje om.

Nu discussier ik toch weer over religie .
Zal ik je een geheimpje vertellen, kan je tegen zulk soort figuren gebruiken: In Mekka is het verboden een boerka te dragen
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')