Ik ook niet, ik ben het gewoonquote:Op donderdag 22 december 2005 14:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet op gebrand om zo over te komen.
Laatste waarschuwing LS....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Flikker op en houd je bek
(dat mag ik zeggen, zie topic over uitspraken)
en??quote:Op donderdag 22 december 2005 14:40 schreef Bartoli het volgende:
joost inspecteert zijn koffer
hij maakt hem dicht en zet dat ding op de gang bij de anderequote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en??
streams laten pc steeds vastlopen, waag het niet meer
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij maakt hem dicht en zet dat ding op de gang bij de andere
[FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een waarschuwing!quote:
Volgens mij zijn dat de plantjes van Ralph..quote:Op donderdag 22 december 2005 14:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schaam me er niet meer voor, kan iemand alsjeblieft zeggen wat DAT zijn
Wat een lieve smiley hahaquote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef White_Pearl het volgende:beetje late reactie was even aan de [afbeelding]
En hij staat iets voor de anderen.....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Lieskes koffer heeft als enige zo`n ingeklapt handvat
Misschien een geheime opdracht ofzo
Niet zo overdrijven, LS is vannacht ook de hele nacht bezig geweest en heeft fantastische Limmericks geschreven. A_N komt hier een aantal keer per week langs en probeert mensen uit de tent te lokken wat nogal vaak lukt...quote:
Kans = vrij tot zeer opzekerquote:
verdacht...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
En hij staat iets voor de anderen.....
Eens!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, LS is vannacht ook de hele nacht bezig geweest en heeft fantastische Limmericks geschreven. AM komt hier een aantal keer per week langs en probeert mensen uit de tent te lokken wat nogal vaak lukt...
25% ja.quote:
Klopt, die zijn offline gehaaldquote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef Yez het volgende:
Ik kan geen filmpjes meer zien op de BB site bij foto&video, jullie wel?![]()
Heb beiden tot de orde geroepen en LS richt zich persoonlijk op mij...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, LS is vannacht ook de hele nacht bezig geweest en heeft fantastische Limmericks geschreven. AM komt hier een aantal keer per week langs en probeert mensen uit de tent te lokken wat nogal vaak lukt...
Waarom?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn offline gehaald
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een lieve smiley haha
Maargoed, ik zal hier heus nog weleens rondzweven
Fijn dat jullie het eens zijn, maar het zou jullie sieren om na een woordenwisseling met iemand niet gaan proberen om diegene een ban aan te praten.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef style het volgende:
[..]
Eens!
Plus dat ik de opmerking van AM over de vriendin van LS veel te ver vind gaan. Alleen dat is al een ban waard.
Heb dan ook beiden gewaarschuwd...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef style het volgende:
[..]
Eens!
Plus dat ik de opmerking van AM over de vriendin van LS veel te ver vind gaan. Alleen dat is al een ban waard.
Flugeltje is ook maar een momenten-MOD. Die leest alleen maar wat ze lezen wil. Een ECHTE MOD kent de historie ook, maar Fl. neemt er de moeite niet voor. ....KLAARquote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mij ook, maar Lieske blijft voor mij favoriet. Roel vliegt er denk ik als eerste uit vanavond. Joost maakt een goede kans op winst denk ik.quote:
Ja, dat klopt, maar ik begrijp LS wel, heeft ten eerste weinig slaap gehad en ten tweede heb ik met dat andere figuur ook al een aantal keer een soort gelijke aanvaring gehad en kan dat figuur blijkbaar nooit rustig en objectief posten tov van andere users. Lees gewoon maar door in de topics en dan zie je dat hij elke dag wel gezeik heeft gehad met een user, wat bij LS niet het geval is...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb beiden tot de orde geroepen en LS richt zich persoonlijk op mij...
Is 'ie nou eindelijk weg dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb beiden tot de orde geroepen en LS richt zich persoonlijk op mij...
ik word echt paranoia nu.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:51 schreef BONG4002 het volgende:
Even intresti info: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Daar staat o.a. dat de kaarthuisopdracht tijdens de laatste show gedaan moet worden
Ik ben echt bang dat Roel wintquote:Op donderdag 22 december 2005 14:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mij ook, maar Lieske blijft voor mij favoriet. Roel vliegt er denk ik als eerste uit vanavond. Joost maakt een goede kans op winst denk ik.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik word echt paranoia nu.![]()
lees overal boodschappen in. kop op de talpasite: gaat Roel winnen? laat mij denken dat hij geld aangenomen heeft...![]()
Idd daar zeg je wat, in elke BB was wel iemand die een aanbod kreeg om voor bijv. ¤ 50.000 vrijwillig te gaan dus dat behoort zeker tot de mogelijkheden m.i.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik word echt paranoia nu.![]()
lees overal boodschappen in. kop op de talpasite: gaat Roel winnen? laat mij denken dat hij geld aangenomen heeft...![]()
zou erg leuk zijn en een boost voor haar ego. Ik gun het Joost ook wel. Roel op wereldreis is ook erg tof (mijn voorkeur)quote:
Lees eerst terug, en oordeel niet op een paar berichten. En in [FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een waarschuwing! staat toch duidelijk dat uitspraken als houd je bek en kop dicht getolereerd zijn. Is dus totaal geen persoonlijke aanval, noch iets om je druk over te maken. Dat je een MOD bent, wil niet zeggen dat je buiten de regels mag handelen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb dan ook beiden gewaarschuwd...
De reactie t.o.v. mij was een laatste waarschuwing waard...
Ik gun het Roel echt het meest. Hij is voor mij de winnaar, omdat hij en Dido deze BB gemaakt hebben. Joost staat bij mij nog steeds op 2, maar Roel is degene die ik het echt gun.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat Roel wint. Die andere drie gun ik het allemaal wel... hoop dat Ingrid het wordt, maar Lieske is ook tof en Joost mag ook nog wel winnen... Roel als winnaar zou een grote anti-climax zijn
.
Dat gaat niet gebeuren. We hebben een notaris nu.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat Roel wint. Die andere drie gun ik het allemaal wel... hoop dat Ingrid het wordt, maar Lieske is ook tof en Joost mag ook nog wel winnen... Roel als winnaar zou een grote anti-climax zijn
.
In de negatieve zin van het woord ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef VirtualPOM het volgende:
omdat hij en Dido deze BB gemaakt hebben.
Je vergeet een woord:quote:Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik gun het Roel echt het meest. Hij is voor mij de winnaar, omdat hij en Dido deze BB gemaakt hebben. Joost staat bij mij nog steeds op 2, maar Roel is degene die ik het echt gun.
Denk zelf dat die kans zich vanavond weer voordoet ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd daar zeg je wat, in elke BB was wel iemand die een aanbod kreeg om voor bijv. ¤ 50.000 vrijwillig te gaan dus dat behoort zeker tot de mogelijkheden m.i.
Daar zat ik dus ook al aan te denken en denk idd dat Roel dan de persoon is die die "kans" krijgt.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd daar zeg je wat, in elke BB was wel iemand die een aanbod kreeg om voor bijv. ¤ 50.000 vrijwillig te gaan dus dat behoort zeker tot de mogelijkheden m.i.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. We hebben een notaris nu.
Aan zoiets zat ik ook al te denkenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef Fatalspeed het volgende:
tijdens de uitzending vanavond: degene die als laatste nog bezig is met de kaarthuisopdracht zal als eerst het huis moeten verlaten !
Onzin. Ingrid is nou ook niet bepaald een aardig persoon. Ze heeft een harde vorm van humor en die onzekerheid valt ook 100% mee, anders ga je niet maandenlang in een huis vol met camera's zitten en wil je sowieso niet op tv.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef BVO het volgende:
[..]
In de negatieve zin van het woord ja.
Zo erg is het nou ook weer niet toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Ingrid moet winnen.... de rest is gewoon bagger
Nee hij is er klaar mee en gaat beginnen met z'n biertjequote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Roel niet meer zitten tussen de oefenaars
Heb je wel eens ooit een notaris ontmoet? Die gasten hebben niet gestudeerd, die zijn geassembleerd uit onderdelen die te saai zijn om normale mensen mee te maken.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Waar heeft hij gestudeerd en van welke vereniging was hij lid?? dit om enige belangenverstrengeling te voorkomen![]()
![]()
ik meende begrepen te hebben dat Hummie roel juist helemaal niet moest..quote:Op donderdag 22 december 2005 14:58 schreef BVO het volgende:
Als het echt eerlijk gaat lijkt Joost me vrijwel zeker van de overwinning, geloof dat die wel het populairste is...
Anders wordt het denk ik Roel, denk dat Hummie hem het liefst als winnaar ziet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:58 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn er trouwens FOK!kers hier die naar de finaleshow gaan vanavond?
Harde humor is oke!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Onzin. Ingrid is nou ook niet bepaald een aardig persoon. Ze heeft een harde vorm van humor en die onzekerheid valt ook 100% mee, anders ga je niet maandenlang in een huis vol met camera's zitten en wil je sowieso niet op tv.
[Dido mode]quote:
verbaal wel. op een forum komt het vaak niet over. Je mist de expressie van iemand....quote:
Als je maar voorzichtig blijft smokkelenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken en denk idd dat Roel dan de persoon is die die "kans" krijgt.
Sjet pc wil nog niet aan, dus weer aan het smokkelen
Mijn hoofdreden is dat ze voor mij gewoon weinig tot niks toegevoegd heeft aan het programma. Lies het minst van iedereen trouwens..quote:
Persoonlijk vind ik Joost de laatste 2 dagen ongelovelijk naast z'n schoenen lopen (nu is hij dan ook het lieverdje van Hummie)quote:Op donderdag 22 december 2005 14:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet toch?
Lieske maakt misschien wel het meeste discussie los van allemaal op het moment, dus om nou te zeggen dat ze niks toevoegt... hmmnee.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Mijn hoofdreden is dat ze voor mij gewoon weinig tot niks toegevoegd heeft aan het programma. Lies het minst van iedereen trouwens..
mee eens, maar wat Ingrid betreft gaat het nu beter, het had nog 2 weken langer moeten duren en Ingrid was met vlag en wimpel winnaar geworden (en ohja dan zou Lieske er wel even uitgeschopt moeten worden). Ze hangt gewoon teveel aan bepaalde personenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Mijn hoofdreden is dat ze voor mij gewoon weinig tot niks toegevoegd heeft aan het programma. Lies het minst van iedereen trouwens..
Zou best wel eens kunnen...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mee eens, maar wat Ingrid betreft gaat het nu beter, het had nog 2 weken langer moeten duren en Ingrid was met vlag en wimpel winnaar geworden (en ohja dan zou Lieske er wel even uitgeschopt moeten worden). Ze hangt gewoon teveel aan bepaalde personen
De pc-man is weer thuis ook wel bekend als mijn vriend dus die kan hem vast wel startende krijgenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Als je maar voorzichtig blijft smokkelen
Hopelijk bedenkt die stoute pc zich nog![]()
Riep iemand mij?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
De pc-man is weer thuis ook wel bekend als mijn vriend dus die kan hem vast wel startende krijgen
Ik vind Roel nog steeds niet de afknapper. Misschien is hij wel degene die zich het meest heeft ontwikkeld in het huis. Fuck the Roels is niet altijd positief en hij heeft zich toch in deze groep weten te acclimatiseren wat hij toch ook moet doen anders komt hij compleet alleen te staan en valt hij helemaal buiten de groep...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Joost de laatste 2 dagen ongelovelijk naast z'n schoenen lopen (nu is hij dan ook het lieverdje van Hummie)
Lieske krijgt ook een grote bek om aandacht te vragen....
Roel is de afknapper van BB. FUCK THE ROELS.... Het is gewoon een watje....
Dus blijft Ingrid over.
Nee joh! ik ook nietquote:Op donderdag 22 december 2005 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Dido mode]
Ja echt??
[/Dido mode]
Maar je gaat dus naar de show toe? Ik niet maar dat geeft niet, ga lekker genieten bij de TV met een biertje
Of een paar medewerkers die stiekem dingen in de koffers stoppenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef F4iTH het volgende:
Dit begint een beetje te vervelen Hums. Gooi er eens een bommetje in
Ik studeer en kan niet bepaald zeggen dat ik achter Mini-Me staquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind het wel grappig dat de 'tegenstanders' van Lieske al een maand roepen dat ze gaat vertrekken en dat ze nu in de finale zit. Daarnaast bestaan de SMS'ers vooral uit jeugdige kijkers. En waar stemmen jeugdige kijkers op? Op lekkere kerels en op jonge meiden. Lekkere kerels zitten er niet in het huis, en een jonge meid maar 1. Daarnaast zal studerend Nederland zich ook massaal achter Lieske scharen.
Oke Roel heeft natuurlijk de krakers achter zich, maar die hebben geen mobiele telefoons.
Sorry ik begrijp niet over wie je het hebt nu.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik studeer en kan niet bepaald zeggen dat ik achter Mini-Me sta
Daar heb je wel een punt, maar baggerquote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Joost de laatste 2 dagen ongelovelijk naast z'n schoenen lopen (nu is hij dan ook het lieverdje van Hummie)
Lieske krijgt ook een grote bek om aandacht te vragen....
Roel is de afknapper van BB. FUCK THE ROELS.... Het is gewoon een watje....
Dus blijft Ingrid over.
Gezelliequote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee joh! ik ook nietblijf gewoon lekker thuis bij de tv en de [afbeelding] met een lekker
en een
lekker glaasje [afbeelding]
je zei:quote:Op donderdag 22 december 2005 15:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp niet over wie je het hebt nu.
Oh ja zeg dan gewoon "Lieske".quote:Op donderdag 22 december 2005 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je zei:
"Daarnaast zal studerend Nederland zich ook massaal achter Lieske scharen."
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
De pc-man is weer thuis ook wel bekend als mijn vriend dus die kan hem vast wel startende krijgen
quote:
Ik ben klaar met mijn HBO en begin in februari aan een Master op de universiteit, maar ook ik heb daar geen last van. De' mooi-zijn' factor telt bij mij ook niet mee.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Pijlemans het volgende:
Dag allemaal.![]()
Lekkere discussies weer hier. Dat gaat nog wel gezellig worden.
Hoi Pijlemansquote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Pijlemans het volgende:
Dag allemaal.![]()
Hoi hoi Pijlemansquote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Pijlemans het volgende:
Dag allemaal.![]()
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ja moesten ze hiervoor nou zo vroeg hun bed uit van Hummiequote:Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef Yez het volgende:
Nou, ik heb het nu wel gezien met die kaarten..![]()
Ik hoopte op een spannende dag, maar tot nu toe valt het me ietwat tegen..![]()
Mini-me niet bekendquote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh ja zeg dan gewoon "Lieske".
De 'bijnaam' slaat nergens op.quote:
ik had zelfs mn wekker gezet..quote:Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja moesten ze hiervoor nou zo vroeg hun bed uit van Hummie
Lieskut is ook begrijpelijk, want het is gewoon een studentensnol, die maar al te graag naakt gaat voor de camera's.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als dat wezentje ons moet vertegenwoordigen dan hang ik mezelf op. Bovendien studeert Roel ook, dus ik zie even niet waarom 'studerend Nederland' zich achter Mini-me moet scharen.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat je die posts dus hebt gemist.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De 'bijnaam' slaat nergens op.
LS.... for god's sake man.. probeer eens een nromale reactie te geven af en toe....quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lieskut is ook begrijpelijk, want het is gewoon een studentensnol, die maar al te graag naakt gaat voor de camera's.
Wat volwassen van je.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lieskut is ook begrijpelijk, want het is gewoon een studentensnol, die maar al te graag naakt gaat voor de camera's.
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ga je mond spoelenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee.... ligt niet aan jouquote:Op donderdag 22 december 2005 15:14 schreef White_Pearl het volgende:
Sommige mensen lijken me een beetje frustie![]()
Of ligt dat aan mij![]()
Ach sommige hebben kennelijk geen leven ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 15:14 schreef White_Pearl het volgende:
Sommige mensen lijken me een beetje frustie![]()
Of ligt dat aan mij![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee.... ligt niet aan jou![]()
Misschien dat het aan ons 2 ligt?
Af en toe doe ik dat toch ook?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
LS.... for god's sake man.. probeer eens een nromale reactie te geven af en toe....
quote:
Als ik een persoonlijke vraag mag stellen; ben jij 40 jaar?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Af en toe doe ik dat toch ook?
Voor de rest ben ik gewoon LekkerSimpel
Godsamme LS, die grove posts van jou de hele tijd, het is de Finale-dag, mên...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet als een frustie door het leven ga,quote:Op donderdag 22 december 2005 15:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee.... ligt niet aan jou![]()
Misschien dat het aan ons 2 ligt?
Dan zijn we al met z'n 3'enquote:Op donderdag 22 december 2005 15:16 schreef teamlead het volgende:
[..]vast niet....tenzij het ook aan mij ligt...
VerLieske dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
Reageer er gewoon niet op... help je jezelf ook niet mee.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ik een persoonlijke vraag mag stellen; ben jij 40 jaar?
CW!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Godsamme LS, die grove posts van jou de hele tijd, het is de Finale-dag, mên...
Ik denk een heel verhaal met vooral 'Nou god ja" erin....quote:Op donderdag 22 december 2005 15:18 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
VerLieske dan?Ze heeft inderdaag geen moeite met naakt en ik ben benieuwd hoe ze
het tieten topic vind?![]()
Count me in for number 4quote:
Ik voeg me bij jullie hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 15:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet als een frustie door het leven ga,
en ligt ook niet aan jou hoor Sjet, maar dat wist je al![]()
En dan wordt er ook nog van mij verwacht daar niet op te reageren...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Godsamme LS, die grove posts van jou de hele tijd, het is de Finale-dag, mên...
Nee idd, zielig voor hunquote:Op donderdag 22 december 2005 15:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach sommige hebben kennelijk geen leven ofzo![]()
CW is back in da housequote:Op donderdag 22 december 2005 15:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Reageer er gewoon niet op... help je jezelf ook niet mee.
We zijn compleetquote:Op donderdag 22 december 2005 15:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja nog eentje en we kunnen kwartetten![]()
quote:
Dat kun je bestquote:Op donderdag 22 december 2005 15:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En dan wordt er ook nog van mij verwacht daar niet op te reageren...
Precies. Dat doen wij wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En dan wordt er ook nog van mij verwacht daar niet op te reageren...
Of klaverjassen... of kaartenhuizen bouwenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zag het te laat..... maar nu kunnen we kwartetten!![]()
Is geen geheim hoor... ja dat ben ik... 2e jeugd, dus rebels...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ik een persoonlijke vraag mag stellen; ben jij 40 jaar?
is inmiddels algemeen bekent dat Lieske aka Mini-Mequote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik wilde bijna voorstellen om een " zwaai hier nog vóór de finale ..... uit " topic te starten , maar laat ik maar NU alweerquote:
Hail to the Chiefquote:
Kijk, dit vind ik nou wel leuk aan Lieske............quote:Op donderdag 22 december 2005 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is geen geheim hoor... ja dat ben ik... 2e jeugd, dus rebels...
En over dat camerageile van Lieskut het volgende...
[afbeelding]
En daarna liep ze te gillen over een nokia.... om maar ff aandacht te krijgen (net als met haar knie)
(foto's van regenworm)
Hmmmmmquote:Op donderdag 22 december 2005 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is geen geheim hoor... ja dat ben ik... 2e jeugd, dus rebels...
En over dat camerageile van Lieskut het volgende...
[afbeelding]
En daarna liep ze te gillen over een nokia.... om maar ff aandacht te krijgen (net als met haar knie)
(foto's van regenworm)
In het begin van BB hebben de bewoners daar nog wat discussies over gehad.. er schijnt toegezegd te zijn dat het niet op tv uitgezonden wordt... maar dat er ook mensen via de streams meekijken was blijkbaar nog niet helemaal tot ze doorgedrongenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hmmmmm![]()
![]()
![]()
Dat ze zo overstuur was van die Nokia phone bewijst wel dat ze helemaal niet camerageil is. Ik denk dat ze er niet bij stil staan dat er zoveel naakt-caps op het net te vinden zijn. Ik heb namelijk sterk het idee dat er van tevoren gezegd is dat dit niet gefilmd zou worden.
Overigens heeft Lieske (itt bepaalde andere mensen) niets om zich om te schamen; een prachtig lichaam.
Kijk maar eens goed... Ze keek in de verkeerde cameraquote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nou wel leuk aan Lieske............![]()
Ze hadden haar alleen geen microfoon moeten geven toen ze het huis in kwam![]()
dat vind en denk ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hmmmmm![]()
![]()
![]()
Dat ze zo overstuur was van die Nokia phone bewijst wel dat ze helemaal niet camerageil is. Ik denk dat ze er niet bij stil staan dat er zoveel naakt-caps op het net te vinden zijn. Ik heb namelijk sterk het idee dat er van tevoren gezegd is dat dit niet gefilmd zou worden.
Overigens heeft Lieske (itt bepaalde andere mensen) niets om zich om te schamen; een prachtig lichaam.
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even ervantussen dus tot strakkies![]()
Precies. Ze weten gewoon niet van die halve naaktuitzendingen af. En volgens mij is het ook niet de bedoeling dat de bewoners naakt gefilmd worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
In het begin van BB hebben de bewoners daar nog wat discussies over gehad.. er schijnt toegezegd te zijn dat het niet op tv uitgezonden wordt... maar dat er ook mensen via de streams meekijken was blijkbaar nog niet helemaal tot ze doorgedrongen
Kopieer gewoon de animatie hier boven en ga daar lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hmmmmm![]()
![]()
![]()
Dat krijg je denk ik gewoon als de streams weer eens oersaai zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:28 schreef Sjet het volgende:
Het zou fijn zijn als sommige mensen hier een eigen topic openden... is hoogst waarschijnlijk beter voor de sfeer![]()
Je kan zo als naieveling het huis in.... Er hangen opzichtige camera's in de badkamer. En je zit in BB..... DUHHHHHHHHHquote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hmmmmm![]()
![]()
![]()
Geen gezeik meer vanaf nu. Beloofd.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:28 schreef Sjet het volgende:
Het zou fijn zijn als sommige mensen hier een eigen topic openden... is hoogst waarschijnlijk beter voor de sfeer![]()
Precies. En daarom zit ze er ook in. Dus niet vanwege haar communicatieve vaardigheden.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan zo als naieveling het huis in.... Er hangen opzichtige camera's in de badkamer. En je zit in BB..... DUHHHHHHHHH
Nahhhhh, dan word je niet gefilmd...![]()
![]()
nee hoor doorpostenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef wolfrolf het volgende:
Zo is na vannacht 00:00 uur dit subforum gesloten?14.gif
hoiquote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef Snaptnix het volgende:
BEW! Goeiemiddag allemaal.
Even kort wat energie bijgetankt voor de rest van de dag
Nee, we lullen nog lekker een tijdje door.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef wolfrolf het volgende:
Zo is na vannacht 00:00 uur dit subforum gesloten?14.gif
Snaptnixquote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef Snaptnix het volgende:
WB Snaptnixquote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef Snaptnix het volgende:
Ik vind het wel schattig die zelfgefabriceerde gezegdes van haarquote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Precies. En daarom zit ze er ook in. Dus niet vanwege haar communicatieve vaardigheden.![]()
Zou heel fijn zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 15:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geen gezeik meer vanaf nu. Beloofd.
Gewoon de gezellige mensen omarmen en de rest negeren....quote:Op donderdag 22 december 2005 15:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou heel fijn zijn![]()
Krijg de neiging om maar even wat anders te gaan doen.... terwijl ik het met de meesten hier het toch heel gezellie heb.
Tsja, het was dan ook weer buitengewoon vermoeiend allemaal...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef Bartoli het volgende:
en roel gaat zijn favo bezigheid weer uitoefenen
Bij de zonnebank is toen expliciet aangegeven door BB dat naaktbeelden niet uitgezonden zouden worden. En aangezien de regie doorgaans de badkamer snel wegschakelt wanneer er (te veel) naakt te zien is zou het me niet verbazen als daar inderdaad toezeggingen over zijn gedaan door BB.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef American_Nightmare het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gewoon de gezellige mensen omarmen en de rest negeren....![]()
bier drinken??? ik doe meequote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef Bartoli het volgende:
en roel gaat zijn favo bezigheid weer uitoefenen
Ik begrijp je hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou heel fijn zijn![]()
Krijg de neiging om maar even wat anders te gaan doen.... terwijl ik het met de meesten hier het toch heel gezellie heb.
* CartWOman geeft flugel een stevige knuffel!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ach gossie, de zenuwen gaan m parten spelen. Ik vind het wel gaaf hoor, die zenuwen bij iedereen!!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:17 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is beetje misselijk, dus neemt een kopje thee
Heel goed beschrevenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik begrijp je hoor.
Iedereen hier heeft het recht om negatieve en poitieve meningen over bewoners te posten.
Het gaat puur om de manier waaróp, en vervolgens persoonlijk te worden is al helemaal not done.
vond het vannacht wel gezellig, maar dat is meestal zo, onzin afwisselen met meningen en alhoewel velen een C'tje achter hun naam hadden staan (Melke, Henk en Wup niet) kwam er toch een vrij geciviliceerde discussie uit. Vind het zowieso eigenlijk 's nachts gezelliger op de SCquote:Op donderdag 22 december 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zullen komende week nog wel beschikbaar moeten zijn om her en der op te draven denk ik. Fotoshoots, interviews etc.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch hoop ik stiekum dat het nog een week gaat duren, want toen ik voor de "Chantal-date"er was, werd me gevraagd of ik beschikbaar was tot 29 december...
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:39 schreef White_Pearl het volgende:
Roel wat zijn je hobbies : nou erg veel hoor, maar ik slaap meestal,
dus kom er eigenlijk nooit aan toe
Neen!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand die Joost al eens 5 minuten zijn mond zien dicht houden als er andere mensen in de buur waren?
Eventueel in het huis werd er bij gezegd, dus afgesloten van de buitenwereld...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zullen komende week nog wel beschikbaar moeten zijn om her en der op te draven denk ik. Fotoshoots, interviews etc.
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef Troel het volgende:
Bij Lieskes ouders thuis hangen al idioot veel ballonnen in de woonkamer.
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zullen komende week nog wel beschikbaar moeten zijn om her en der op te draven denk ik. Fotoshoots, interviews etc.
is toch steeds zo geweest meen ik??quote:Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Precies. Ze weten gewoon niet van die halve naaktuitzendingen af. En volgens mij is het ook niet de bedoeling dat de bewoners naakt gefilmd worden.
en hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef Troel het volgende:
wat gaaffff, dus je kent lieske ook?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:45 schreef Troel het volgende:
Omdat die mensen twee huizen verderop wonen
Ja, want hij heeft toch een keer een half uur z'n muil gehouden, ook al was dat geen opdracht. Was een opdracht die de bewoners zelf hadden verzonnen en dat ze zeiden dat ie z'n bek moest houden...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand die Joost al eens 5 minuten zijn mond zien dicht houden als er andere mensen in de buur waren?
kun je vanavond dan even een taart in haar gezicht bezorgen als ze wint??quote:Op donderdag 22 december 2005 15:45 schreef Troel het volgende:
Bij Ingrid thuis ook....quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef Troel het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kun je vanavond dan even een taart in haar gezicht bezorgen als ze wint??![]()
KLopt heeft hij ook verteld eerder.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eventueel in het huis werd er bij gezegd, dus afgesloten van de buitenwereld...
Maar dat kan die BBMenno wel bevesigen (als hij dat mag)
Nee, maar mocht er een Fok!taart gebracht moeten worden, dan wil ik dat wel op me nemenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
welnee, vraag ff of ze op fok komt.... gezellugggggquote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb niet aangebeld om te vragen waarom de ballonnen hangenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:47 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Bij Ingrid thuis ook....maar dat komt waarschijnlijk omdat haar ouders 33 jaar getrouwd zijn vandaag
![]()
Dus jij hebt haar al vaker voorbij zien wapperen?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:45 schreef Troel het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:48 schreef Muerte het volgende:
. De bank roept de gelukkige ontvangers op het te veel ontvangen geld terug te geven.
Bron:http://frontpage.fok.nl/nieuws/60676
Ja dat is sportiefquote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid zet (stream 1) nu zelfs in hoog tempo een kaartenhuisje neer![]()
Helemaal warm wordt van binnen...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
* CartWOman geeft flugel een stevige knuffel!
Als Joost en Ingrid maar wel heel duidelijk meldden dat het door de hulp van Roel komtquote:Op donderdag 22 december 2005 15:52 schreef kukeleku het volgende:
ik hoop toch zo dat ing dat kaartenhuis vanavond in een raptempo gaat neerzetten....zou ik wel tof vinden
Vaak genoegquote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dus jij hebt haar al vaker voorbij zien wapperen?
Ze zal wel moeten denk ik?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zal Tanja er zijn vanavond? Of zou ze geen zin hebben?
Geilquote:Op donderdag 22 december 2005 15:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helemaal warm wordt van binnen...![]()
Hey Troel, jij ook hier? Gezellig.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar mocht er een Fok!taart gebracht moeten worden, dan wil ik dat wel op me nemen
Ja was echt ernstigquote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef I_doubt het volgende:
heb ik gemist. Zijn gebrul zal in heel centraal Nederland te horen zijn geweest![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dus jij hebt haar al vaker voorbij zien wapperen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:51 schreef Bartoli het volgende:
ik denk dat Tan er gewoon is
ze is er volgens mij wel.. maar hier kun je al lezen dat ze er weinig zin in heeft....quote:Op donderdag 22 december 2005 15:53 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten denk ik?(contract)
Ja, ikke ook hierquote:Op donderdag 22 december 2005 15:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hey Troel, jij ook hier? Gezellig.![]()
WBquote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef I_doubt het volgende:
heb ik gemist. Zijn gebrul zal in heel centraal Nederland te horen zijn geweest![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Vaak genoeg
Zelfs toen ze nog als klein meisje op de bus stond te wachten enzo
Klopt, had net haar moeder aan de foon. En die zei dus wat jij schreef... Ze moet wel....quote:Op donderdag 22 december 2005 15:53 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten denk ik?(contract)
Ja lieverd, oud nieuws, daar waren wij véeeel eerder mee.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:56 schreef Foreverblue het volgende:
Misschien al oud nieuws... maar mijn oog viel er op:
De Telegraaf met notaris naar Big Brother
Deal! En posten dan, hoor!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ikke ook hier
Alleen hebben we hier in Haaksbergen geen Versatel dus ik kan ook niet streams kijken.
Ik ga nog even wat op de bus gooien, misschien kan ik nog wel even een fotootje maken van de ballonnen
"die zien we nooit meer terug"quote:Op donderdag 22 december 2005 15:58 schreef Yez het volgende:
Roel houdt het wel ff vol in de DBK zeg.. ik ben benieuwd!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef trpetine het volgende:
Uit de Telegraaf:
Menno (26) voelde zich buiten de groep geplaatst
„Ik denk dat Joost gaat winnen en dat hoop ik ook. Hij heeft het echt verdiend omdat iedereen dankzij hem een leuke tijd heeft gehad.” Zelf is BB hem nogal tegengevallen. „Ik stond, nadat ik de opdracht kreeg me voor te doen als homoseksueel, ontzettend buiten de groep. Ze zeiden ’er zijn twee Menno’s’. Het is lastig als de rest tegen je is. Ik ben enorm aan mezelf gaan twijfelen… Ik heb een winnersmentaliteit en baalde toen ik eruit moest. Maar de saaiheid mis ik niet. Ik ben een doener en verveel me nogal snel. Expeditie Robinson is meer een programma voor mij. Ik ga me volgend jaar zeker aanmelden.”
Bron: Telegraaf.
Daar hoef je toch niet persé Versatel voor te hebben?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ikke ook hier
Alleen hebben we hier in Haaksbergen geen Versatel dus ik kan ook niet streams kijken.
Ik ga nog even wat op de bus gooien, misschien kan ik nog wel even een fotootje maken van de ballonnen
in dat geval :quote:Op donderdag 22 december 2005 15:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
"die zien we nooit meer terug"![]()
Bikkels zijn jullie.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef Manu82 het volgende: -knip-
Gelukkig niet zeg...quote:Op donderdag 22 december 2005 16:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet persé Versatel voor te hebben?
Wel als je het op de tv wilt zienquote:Op donderdag 22 december 2005 16:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet persé Versatel voor te hebben?
je vriendin was hier vannacht nogquote:Op donderdag 22 december 2005 15:59 schreef Arliator het volgende:
Ik heb nog niet alles teruggelezen, is ook ondoenlijk, maar er is wel wat gebeurt heb ik gezien, De 1000 is gehaald, niet moeilijk om op te merken![]()
Maar bovenal, het filmpje van pc eend, die was uitzonderlijk goed in elkaar gezet.![]()
Echt hardstikke goed, pc eend;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ikke ook hier
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
"die zien we nooit meer terug"![]()
Sorry schat... ik zal het maar weer bij de caps houdenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja lieverd, oud nieuws, daar waren wij véeeel eerder mee.![]()
ja, was jij er vannacht maar geweest om wat leven in het topic te blazenquote:
Neuh, achter de pc heb ik meer dan genoeg dingen te doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:01 schreef avonne het volgende:
[..]
je kijkt toch gewoon hier http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
Neuh... maar mag wel met me mee hopen da het waarheid wordtquote:
Ah zo, nou snap ik hetquote:Op donderdag 22 december 2005 16:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, achter de pc heb ik meer dan genoeg dingen te doen.
Als mensen iets totaal niet kunnen doen ze het al snel af met saai. Jaloers noemen ze datquote:Op donderdag 22 december 2005 16:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, was jij er vannacht maar geweest om wat leven in het topic te blazen
Helemaal top.quote:
Ik denk dat het voornamelijk vanwege het thuiskomen is. Ik kan me heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment blij bent dat je dochter weer thuis isquote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal top.![]()
Verwachten ze dat ze gaat winnen ofzo? Mensenlieve wat een hoop balonnen.
Er zijn ook nog mensen wél blij om Lieske weer te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal top.![]()
Verwachten ze dat ze gaat winnen ofzo? Mensenlieve wat een hoop balonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |