Ik ook niet, ik ben het gewoonquote:Op donderdag 22 december 2005 14:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet op gebrand om zo over te komen.
Laatste waarschuwing LS....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Flikker op en houd je bek
(dat mag ik zeggen, zie topic over uitspraken)
en??quote:Op donderdag 22 december 2005 14:40 schreef Bartoli het volgende:
joost inspecteert zijn koffer
hij maakt hem dicht en zet dat ding op de gang bij de anderequote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en??
streams laten pc steeds vastlopen, waag het niet meer
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij maakt hem dicht en zet dat ding op de gang bij de andere
[FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een waarschuwing!quote:
Volgens mij zijn dat de plantjes van Ralph..quote:Op donderdag 22 december 2005 14:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schaam me er niet meer voor, kan iemand alsjeblieft zeggen wat DAT zijn
Wat een lieve smiley hahaquote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef White_Pearl het volgende:beetje late reactie was even aan de [afbeelding]
En hij staat iets voor de anderen.....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Lieskes koffer heeft als enige zo`n ingeklapt handvat
Misschien een geheime opdracht ofzo
Niet zo overdrijven, LS is vannacht ook de hele nacht bezig geweest en heeft fantastische Limmericks geschreven. A_N komt hier een aantal keer per week langs en probeert mensen uit de tent te lokken wat nogal vaak lukt...quote:
Kans = vrij tot zeer opzekerquote:
verdacht...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
En hij staat iets voor de anderen.....
Eens!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, LS is vannacht ook de hele nacht bezig geweest en heeft fantastische Limmericks geschreven. AM komt hier een aantal keer per week langs en probeert mensen uit de tent te lokken wat nogal vaak lukt...
25% ja.quote:
Klopt, die zijn offline gehaaldquote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef Yez het volgende:
Ik kan geen filmpjes meer zien op de BB site bij foto&video, jullie wel?![]()
Heb beiden tot de orde geroepen en LS richt zich persoonlijk op mij...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, LS is vannacht ook de hele nacht bezig geweest en heeft fantastische Limmericks geschreven. AM komt hier een aantal keer per week langs en probeert mensen uit de tent te lokken wat nogal vaak lukt...
Waarom?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn offline gehaald
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een lieve smiley haha
Maargoed, ik zal hier heus nog weleens rondzweven
Fijn dat jullie het eens zijn, maar het zou jullie sieren om na een woordenwisseling met iemand niet gaan proberen om diegene een ban aan te praten.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef style het volgende:
[..]
Eens!
Plus dat ik de opmerking van AM over de vriendin van LS veel te ver vind gaan. Alleen dat is al een ban waard.
Heb dan ook beiden gewaarschuwd...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef style het volgende:
[..]
Eens!
Plus dat ik de opmerking van AM over de vriendin van LS veel te ver vind gaan. Alleen dat is al een ban waard.
Flugeltje is ook maar een momenten-MOD. Die leest alleen maar wat ze lezen wil. Een ECHTE MOD kent de historie ook, maar Fl. neemt er de moeite niet voor. ....KLAARquote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mij ook, maar Lieske blijft voor mij favoriet. Roel vliegt er denk ik als eerste uit vanavond. Joost maakt een goede kans op winst denk ik.quote:
Ja, dat klopt, maar ik begrijp LS wel, heeft ten eerste weinig slaap gehad en ten tweede heb ik met dat andere figuur ook al een aantal keer een soort gelijke aanvaring gehad en kan dat figuur blijkbaar nooit rustig en objectief posten tov van andere users. Lees gewoon maar door in de topics en dan zie je dat hij elke dag wel gezeik heeft gehad met een user, wat bij LS niet het geval is...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb beiden tot de orde geroepen en LS richt zich persoonlijk op mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |