Bron: www.vi.nlquote:Knap maar reddeloos Real Madrid mist de boot
21/12/2005 12:30
Real Madrid maakt een moeilijke periode door. Spelers klagen over een gebrek aan steun van de aanhang, terwijl de fans liever doelpunten en prestaties zien dan klagende en verwende vedetten.
Van buitenaf heeft de machtige club het eveneens te verduren. De Braziliaanse bondscoach rept van een niet te managen team en tegenstander Patxi Puñal haalt uit naar de guapos (knappen) David Beckham en Guti.
De twee blonde middenvelders van de Koninklijke zouden zich in het duel met Osasuna, dat Real ondanks 75 minuten met een man meer niet wist te winnen (1-1), uiterst discutabel hebben gedragen, zegt Puñal, die zelf rood kreeg.
'Ze maakten mijn ploeggenoot Raúl García uit voor lelijkerd en weigerden hem na afloop de hand te schudden. Dat getuigt van weinig klasse, zeker voor het type spelers dat ze pretenderen te zijn. Lelijke mensen hebben ook een leven. Die knappe snuiters moeten eerst maar eens hun eigen veters leren strikken.'
Carlos Alberto Parreira liet aan de Catalaanse krant Sport weten dat hij vorig jaar het aanbod om Real te coachen heeft afgeslagen. De bondscoach van Brazilië raadt het zijn collega's ook niet aan. 'Geen enkele trainer kan dit Madrid aan de praat krijgen. Niemand kan successen boeken omdat het maar al te duidelijk is dat deze ploeg volledig uit balans is.'
Real Madrid ging en gaat de fout in met de spelers die het aantrekt, meent Parreira. 'Ze zijn gewend te kopen maar dit jaar heeft dat er alleen maar aan bijgedragen dat dit team als los zand en zonder toekomst meehobbelt.'
'De defensie is zwak en onbetrouwbaar. Zidane loopt op zijn laatste benen en als Ronaldo geblesseerd is, staat er niemand op om te scoren. De spelers van Real missen overduidelijk de motivatie die ze een paar jaar geleden wel hadden. Madrid is een verre van strijdbare ploeg en zeker niet 's werelds beste.'
Real-voorzitter Florentino Pérez bekende bij de kerstborrel van zijn club dat het bij de hoofdmacht niet loopt, al is hij positief over de toekomst. 'Sinds mei 2004 hebben we sportief gezien de boot gemist. Maar we zijn hard bezig om weer op te klimmen. We willen weer worden gelauwerd door het publiek.'
Je kunt het niet laten he....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef bluzh het volgende:
uit vorige topic...
[..]
Bron: www.vi.nl
Als topspits zie ik verreweg het liefst Adriano komen. Geruchten over een ruil tussen Ronaldo (+geld en/of spelers) en Adriano zijn er de afgelopen maanden af en toe geweest, zou erg mooi zijn! Fernando Torres zou ook geweldig zijn, maar die zie ik niet (zomaar) naar Real komen...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
In elk geval een centrale verdediger en een topspits ...
Ik wilde jou dit nieuws niet onthoudenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je kunt het niet laten he....
Goede speler natuurlijk, maar wel spelend in Italie. Van mij mag hij komen, maar ik denk niet dat het een 'safe bet' is.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien een Chivu ? Of misschien nog wat meer ervaring?
Was het maar zo makkelijk, afgelopen zomer hebben ze ook flink gehandeld en kijk wat er van gekomen is...niet veel. Denk dat het een samenloop van omstandigheden is die niet 1,2,3 op te lossen zijn: verkeerd aankoopbeleid, bemoeizuchtige president, mentaliteit sommige 'vedetten' en ga zo maar door.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef WasQ het volgende:
Wil Real nog wat van het seizoen maken, dan zal er in de winsterstop aardig wat gehandeld moeten worden..
Zo bedoel ik het ook niet... Maar als ze nog káns willen maken op een prijs, zal er wel wat moeten veranderen. Of dat positief uitpakt (en hoe snel) is inderdaad maar de vraag...quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:58 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, afgelopen zomer hebben ze ook flink gehandeld en kijk wat er van gekomen is...niet veel. Denk dat het een samenloop van omstandigheden is die niet 1,2,3 op te lossen zijn: verkeerd aankoopbeleid, bemoeizuchtige president, mentaliteit sommige 'vedetten' en ga zo maar door.
Nee, en Diogo ook niet, dit is enkel zo'n Luxemburgo aankoop gepland voor het geval er blessures optreden en omdat Luxo Braziliaantjes tof vond.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef Radegast het volgende:
Moet Salgado nu weg?
Ik ga voor een raar nummer boven de 30. Wellicht zelfs 92.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef WeebI het volgende:
Nja ff kijken wat nu de nummers zijn:
1. Iker
2. Michel
3. Carlos
4. Ramos
5. Zizou
6. Iván
7. Raúl
8. Baptista
9. Ronaldo
10. Robinho
11. - (was nummer van Portillo voor ie werd uitgeleend)
12. García
13. López
14. Guti
15. Bravo
16. Gravesen
17. - (was nummer van Juanfran)
18. Woody
19. -
20. Miñambres
21. Diogo
22. Paco
23. Becks
24. Mejía
rest boeit niet zo
dus lijkt me dat ie één van die drie nummers krijgt (11, 17 of 19)
Oh ja, met het 1ste (eigen)doelpunt van Woody.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:53 schreef WeebI het volgende:
De vorige wedstrijd wonnen we met 3-1 thuis voor de competitie.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:23 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Cicinho mag nog niet meedoen vanavond, hij is niet op tijd uitgeschreven bij de braziliaanse voetbalbond omdat die al dicht waren vanwege de kerstvakantie...![]()
Ik snap serieus niet wat mensen zo haten aan David Beckham...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:19 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
lekker houden zo, cutklub
anders zullen ze denk ik flink moeten vernieuwen, lees minstens 5 "topspelers" (lees allereerst beckham) moeten verkopen en er een aantal karakterspelers bij halen die nog niet eerder op het allerhoogste hebben gespeeld. ik denk dat je verder komt met adriano, larsson en kuyt dan dit zootje, al zijn dit uiteraard voetbaltechnisch veel betere spelers.al geloof ik van larsson en kuyt niet dat ze het lang zouden halen bij madrid daar niet van.
zou wel iets zijn om trots op te zijn als feyenoorder (een ex-bijna-feyenoorder, een ex-feyenoorder en een feyenoorder naar madrid)
en jij denkt dat hij bij Inter niks verdient ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:42 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
adriano is een wereldspeler, al hoop ik niet dat hij overgaat, ik zou het gewoon erg jammer vinden van zo'n speler een rijk patsertje te maken wat te lui is een poot uit te steken naar zo'n bal.
d'ohh dat die gast al zwaar rijk isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef WeebI het volgende:
[..]
en jij denkt dat hij bij Inter niks verdient ofzo![]()
die kerel is al zo rijk dat als ie nu stopt hij toch nooit meer hoeft te werken..
Nee precies.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:44 schreef zjroentje het volgende:
Cassano.Ze willen het ook gewoon niet leren in Madrid hè?
tsja check owen, binnen gehaald voor ik meen 11 milj, 1 jaar stand-in spits geweest, het naar mijn mening goed gedaan en vervolgens voor 24mjl weer verkocht,, denk dat ze zoiets nu weer van plan zijn ....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee precies.
Het is een Italiaan, het is een verwend nest en het is weer een aanvaller.
Oke, Raul is een tijdje out, dat zou de enige logische reden kunnen zijn van deze transfer die ik verder niet snap.
weer een aanvaller?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee precies.
Het is een Italiaan, het is een verwend nest en het is weer een aanvaller.
Oke, Raul is een tijdje out, dat zou de enige logische reden kunnen zijn van deze transfer die ik verder niet snap.
Euh, Owen kostte ook ongeveer 20 miljoen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:09 schreef DAMH het volgende:
[..]
tsja check owen, binnen gehaald voor ik meen 11 milj, 1 jaar stand-in spits geweest, het naar mijn mening goed gedaan en vervolgens voor 24mjl weer verkocht,, denk dat ze zoiets nu weer van plan zijn ....
Heb je gezien wie die file heeft ge-uploadquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef WeebI het volgende:
We speelden niet echt geweldig, maar da's normaal zonder Raúl, Ronaldo, Helguera, Carlos en Pavón
Bilbao was nog slechter though, dus wel verdiend gewonnen.
hier de goal van Becks
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je gezien wie die file heeft ge-upload![]()
![]()
![]()
Ja hoor, Barca13 uploadt zo'n beetje alle filmpjes die ik hier op FOK postquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je gezien wie die file heeft ge-upload![]()
![]()
![]()
quote:Having already signed Antonio Cassano within days of the transfer window reopening, Real Madrid are also on the trail of Empoli striker Francesco Tavano.
Real's market consultant, Ernesto Bronzetti revealed that the Liga giants will be keeping a keen eye on the progress of the 26-year-old.
"Tavano is really good, he's a player that Real Madrid is following," Bronzetti told Radio Radio.
The Tuscan side revealed that they had yet to have any contact with Real but were flattered by the interest shown in Tavano, who has scored nine goals in 16 appearances this season.
"The reports about Tavano are flattering to us but we know nothing," Empoli's general director, Pino Vitale, told Gazzetta dello Sport.
Vitale expects Empoli to enjoy a quiet January with any transfer dealings held over until the summer.
"As for ourselves, I think that the group will remain the same until June," confirmed Vitale.
Tavano admits that he was unaware of Real's interest but hopes that the speculation may come to fruition and ultimately lead to him following in the footsteps of former Roma striker Cassano.
"Being followed by Real is a really beautiful thing," said Tavano. "I've never heard these rumours, but I hope, like Cassano, that I may also realise a dream."
Athletic is natuurlijk niet van het niveau Barcelona of Arsenal, maar bij vlagen werd er écht goed gespeeld. Mooi 1-2tje bij de 1-0 van Robinho en Soldado kopt mooi de 3-0 binnen. Verder viel Cicinho erg goed in, heeft een goeie voorzet, is snel en combineerde goed met Beckham. Salgado mag z'n borst natmaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:32 schreef WasQ het volgende:
Heb je de wedstrijd gezien? Was het wat?
Dacht dat hij geblesseerd was??quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:19 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
Real Betis Balompié 0 - 1 Real Madrid CF
64' Antonio Cassano 0-1
Had dat alleen laatst gelezen hier, dat ie in slechte conditie was en geblesseerd, maar schijnbaar dus nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht dat hij van de week ook al op de bank zat?
True point... Maar ik dacht dat ik dat laatst had gelezen vandaar mijn opmerking, maar nu weet ik hoe de vork in de steel zitquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef EKterror het volgende:
Hij was niet fit, er moesten kilo's af.
Als je te dik bent ben je nog niet geblesseerd. Anders hadden we in Nederland heel veel geblesseerde mensen.
de volley van robinho en de knal van carlos mochten er anders ook zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:13 schreef Damzkieee het volgende:
Kickje: alweer een achterstand omgebogen naar een winst3-1 na een 0-1 achterstand. Schitterende vrije trap van Beckham trouwens
Dat scheidsrechterskorps in Spanje staat mij toch al niet zo aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef WeebI het volgende:
van realmadrid.com:
Robinho has been fouled inside the box by rival defenders at least five times -Celta, Sevilla and Cádiz in the League, and Bilbao and Betis in the King’s Cup- and the referees have not conceded any of the flagrant penalties. His ability in short game dribbling makes him extremely dangerous, but he has been unlucky with the calls so far.
Kan me herinneren, tegen zaragoza volgens mij, dat hij 2x wél een penalty kreeg. eentje miste hij en de ander schoot carlos er in. bovenstaande zal wel een tikkie geflatteerd zijn, maar het klopt wel enigzins.
oordeel zelfquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
Sorry ik vergat natuurlijk ook helemaal die van Robinho. Vooral die aannameheeeeeeerlijk! Trouwens wel een 100% strafschop ofniet?
Mij leek hete in eerste instantie een schwalbe, hij leek over niets te vallen. Maar in de herhaling is duidelijk te zien dat hij een trap tegen zijn schenen krijgt. Dus 100% strafschop ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
Sorry ik vergat natuurlijk ook helemaal die van Robinho. Vooral die aannameheeeeeeerlijk! Trouwens wel een 100% strafschop ofniet?
quote:De Spaanse sportkrant AS meldt dat Zlatan Ibrahimovic in de belangstelling van Real Madrid staat. Volgens de krant wil de Koninklijke de Zweedse aanvaller na dit seizoen van Juventus overnemen. Real zou 40 tot 45 miljoen euro moeten uittrekken om de voormalig speler van Ajax naar de Spaanse hoofdstad te halen.
De Spaanse club beleeft een uitermate teleurstellend seizoen. Afgelopen december kostte dit trainer Vanderlei Luxemburgo al zijn baan. De voorzitter van Real Madrid, Florentino Pérez, wil na dit seizoen de bezem door de selectie halen, Hij zou zo'n 110 miljoen euro uitgetrokken hebben om zes nieuwe spelers naar Bernabéu te halen. Naast Zlatan staan ook Lukas Podolski van 1. FC Köln, Xabi Alonso van Liverpool, Christian Poulsen van Schalke 04, Raúl Caría van Osasuna en Ashley Cole van Arsenal op het verlanglijstje van de voorzitter.
Dan kan hij de kwart en halve finales en de finale van de CL dus mooi meedoenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:19 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Welke spitsen!? Behalve Ronaldo is alleen Soldado een echte '9' maar die lijkt me nog iets te licht voor dit niveau. Baptista is geen spits en die wil ook maar niet aarden, niet gek als hij om de haverklap op een andere positie moet spelen. Robinho en Cassano zijn ook geen echte spitsen, dus ik vind het niet raar dat ze naar een goeie vervanger voor Ronaldo zoeken. Of Ibrahimovic daar de ideale man voor is, is natuurlijk ook maar de vraag.
Xabi en/of Raul García lijken me goede aankopen, jong, Spaans en ideaal om naast Guti op het middenveld te spelen.
Raúl is trouwens toe aan de laatste fase van z'n herstel, hij heeft vandaag voor 't eerst weer met de bal getraind en de verwachting is dat hij deze maand klaar zal worden gestoomd om in maart weer wedstrijden te kunnen gaan spelen. Goed nieuws!!
Roman Abramovitz?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef EKterror het volgende:
Tsja frustrerend he, juist de mensen met een machtspositie maken er een potje van. Niet alleen bij Real hoor. Ik noem bijvoorbeeld een Sepp Blatter van de FIFA
Raúlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:34 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Raúl traint weer volledig mee met de groep, het lijkt er zelfs op dat hij volgende week tegen Alavés al wat speeltijd zou kunnen krijgen. Gezien de ernst van de blessure zullen ze wellicht het zekere voor het onzekere nemen, maar voor de 2de wedstrijd tegen Arsenal is hij vast weer wedstrijd-klaar.
Real ookquote:is in goede doen de laatste tijd.
Goede vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Raúl![]()
En tegen Zaragoza is het vooral oppassen geblazen voor Diego Milito, Ewerthon .
quote:
het één heft het ander opquote:ik voorzie geen (grote) problemen.
Ze worden al bangquote:Following Real Madrid's bullish approach to Tuesday's second leg, most Real Zaragoza players refused to consider the scenario, should the Merengues succeed in putting five past them.
Winger-forward Oscar Gonzalez was the first to put his neck on the line: “If they put five past us and eliminate us, there is absolutely no way we can return home. There is nothing to think.”
Skipper Cani echoed his teammate's feelings, only more crisply: “If they eliminate us, they kill us.”
Defender Gabriel Milito, whose Real Madrid move collapsed controversially over a failed medical three years ago, had a different take, though. “They must motivate themselves somehow. If they do not believe they can win, there is no point in even taking the field. It will be difficult for us, but unless we commit serious errors, it will be very difficult for them too.”
Fellow defender Alvaro had a similar view: “They can say what they want to prepare themselves. The truth is, we are playing well, and must take advantage of it.”
ILLA ILLA ILLA, JUANITO MARAVILLA!quote:Juanito's famous 'Ten point plan' to a good comeback:
DECÁLOGO 'JUANITO' PARA REMONTADAS
1.- En el autocar de vuelta, hace quince días, ya había que ir hablando de machacar al contrario.
2.- Durante la semana, recordar que se va a lograr. Camacho lo escribía en la pizarra cada día.
3.- Intimidar al rival en el mismo túnel a través de miradas penetrantes y algún gesto desafiante.
4.- En el sorteo con el árbitro, pedir el saque inicial. El rival no debe "tocarla" ni al principio.
5.- La primera jugada tiene que acabar en la línea de fondo o arrancar un grito desde la gradas.
6.- Hacer la primera falta del partido. Si es un poco durar e intimida al contrario, mejor.
7.- Hacer el primer disparo. No importa que vaya fuera si hace ruido cuando choca con la publicidad.
8.- Acortar el descanso y volver al campo antes de que lo diga el árbitro. Siempre metiendo prisas.
9.- Trazar una línea imaginaria en campo propio y procurar que de ahí no pase el rival.
10.- Actuar al máximo de revoluciones y que el público lo note para que se contagie.
------------------------------------------------------------------------------------
1. You had to start thinking about the comeback as soon as you got on the bus from the defeat (in this case, La Romareda).
2. Throughout the week, constantly remind each other that the comeback will be achieved. Camacho tended to write the desired scoreboard on the black board every day before training.
3. Intimidate the opponent even in the tunnel before the match. Mean looks and primeval cries are encouraged.
4. Make sure you get the ball on the kickoff so that you can be the first team to attack. The opponent shouldnt touch the ball, even from the beginning.
5. The first play has to result in a chance or at least arouse a cry from the crowd.
6. Commit the first foul of the game. If it is hard and intimidating, that is to be encouraged.
7. Take the first shot of the game. It doesnt matter if it slams off the ad board behind the goal.
8. Shorten the halftime break and always step back on the field before the referee requests it. Hurry the game at all times.
9. Draw an imaginary line in the center of the pitch and make sure the opponent never crosses it.
10. Always play at the maximum revolutions so as to keep the crowd in the game and on top of the opponent.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:04 schreef EKterror het volgende:
weggehaald
Je had toch verwacht dat dit onder Luxemburgo al het geval was geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
Yes, onder de nieuwe trainer is Binho aardig op stoom aan het raken![]()
Ach, beter wat later dan helemaal nooit, nietwaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je had toch verwacht dat dit onder Luxemburgo al het geval was geweest.
Ja Barcelona zal blij zijn dat een sterspeler van de concurrent weer fit is.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is in elk geval goed nieuws voor Barca dat Raul weer fit is, Real speelde de laatste maanden (op Zaragoza uit na) best behoorlijk voetbal
Raul is een prutser die zelfs speelt als zijn vrouw ongesteld is en RoRo loopt geweldigquote:Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef EKterror het volgende:
[..]
Ja Barcelona zal blij zijn dat een sterspeler van de concurrent weer fit is.![]()
Raúl als aanvoerder is nog altijd beter dan Guti hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Raul is een prutser die zelfs speelt als zijn vrouw ongesteld is en RoRo loopt geweldig
Inderdaad goed nieuws voor Barca
Raúl is wel degene die het team aan de gang krijgt. Toen Raúl die blessure kreeg werd er prompt gelijkgespeeld tegen Sociedad, verloren van Racing en nog eens gelijk tegen Osasuna. Nu moet ik zeggen dat Guti het team later wel op sleeptouw kreeg, maar om nu te zeggen dat het als vanouds is, dat nog niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:22 schreef jojomen4 het volgende:
Het nieuws dat Raul er weer bij is is top, hij IS Real Madrid. Maar laat hem maar wel ff op de bank zou ik zeggen. Het gaat momenteel zo goed dat ik het niet nodig vind om een Raul die laatste 2 jaar nou niet echt schitterd er gelijk in te zetten.
Ik denk dat Torres niet haalbaar is enkel en alleen vanwege het feit dat hij bij Atlético speelt. Raúl komt daar ook vandaan, maar was toen nog zeer jong, hij heeft nooit in de hoofdmacht gespeeld. Torres is al verder, en is een geweldig talent, maar waarschijnlijk wil hij het de Atlético-fans niet aandoen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef WasQ het volgende:
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat als Ronaldo weggaat, er een klasse speler voor terugkomt. Ik denk dat Real het liefst Torres zou halen, maar die zie ik niet komen. Ik hoop dat ze daarom Adriano proberen. In mijn ogen de beste spits die er is. En niet zo lui als Ronaldo, ook belangrijk. Vechtersmentaliteit hebben we nodig.
Als je nu ook eens bekeek hoe belangrijk hij voor het team is (opzetten van aanvallen, assists etc.) zou je beseffen dat Raúl de belangrijkste schakel in het hele team is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
66 wedstrijden - 15 goals
idd scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als je nu ook eens bekeek hoe belangrijk hij voor het team is (opzetten van aanvallen, assists etc.) zou je beseffen dat Raúl de belangrijkste schakel in het hele team is.
Hij is geen spits (meer), maar speelt eerder als aanvallende middenvelder. Sinds Ronaldo er is hoeft Raúl niet meer te fungeren als diepe spits, en dus ook geen ladingen doelpunten te maken.
Raul heeft de laatste 2 jaar geen goede wedstrijden meer gespeeldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als je nu ook eens bekeek hoe belangrijk hij voor het team is (opzetten van aanvallen, assists etc.) zou je beseffen dat Raúl de belangrijkste schakel in het hele team is.
Hij is geen spits (meer), maar speelt eerder als aanvallende middenvelder. Sinds Ronaldo er is hoeft Raúl niet meer te fungeren als diepe spits, en dus ook geen ladingen doelpunten te maken.
gebaseerd op bovenstaande statistieken zeker?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Raul heeft de laatste 2 jaar geen goede wedstrijden meer gespeeld
Een hoop assists een een ongelofelijk goeie inzet is dus volgens jou slecht?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, op wedstrijd prestaties
Het mag duidelijk zijn dat jij niet veel wedstrijden van Real M ziet, want je oordeelt alleen op basis van resultaten en goals.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, op wedstrijd prestaties
Dat is het hem nou juist! Perez ging liever voor de grote naam, dan voor de passende speler. Alhoewel hij dat het afgelopen jaar wat beter leek te gaan begrijpen. Maar destijds heeft Perez bijvoorbeeld besloten om voor Beckham te gaan, en niet voor de toen nog veel minder bekende Ronaldinho. Dat heeft financieel veel opgeleverd, maar we weten inmiddels ook dat het sportief misschien niet de beste keuze was. Ik hoop dat zijn opvolger dus wel eerst naar de sportieve acties kijkt, en dan pas naar de marketing-waarde...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:59 schreef jojomen4 het volgende:
[...]
Er zijn genoeg andere topclubs die wel balans hebben zonder giga grote namen op het middenveld.
[...]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef jojomen4 het volgende:
Het lijkt erop dat Del Bosque terug komt, hopelijk als trainer en Fernando Hierro. Misschien dat Del Bosque het team weer op rails kan krijgen, een tijd geleje lukte het hem wel.
Enkele andere spelers worden op een enquete op as.com keihard weggestemd. R. Carlos (waarschijnlijk door z´n uitspraken onlangs over Perez), Salgado en Ronaldo zouden weg moeten!
Ook de nieuwe voorzitter heeft gezegd dat ie geen gelul meer wil horen en de jongens hard wil zien werken. Misschien dus enkele grote veranderingen deze zomer.
Aankomend weekend Atletico, als we die winnen krijgen we misschien nog wat vertrouwen voor Arsenal.
droom maar fijn verderquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weg = Raul
quote:Ruzie bij Real na verlies tegen Arsenal
08 maart 2006, 14:35
Door: Timo Brouwer
De sfeer zit er goed in bij Real Madrid. Na het verloren thuisduel tegen Arsenal twee weken geleden (0-1) zijn Ronaldo en Guti met elkaar op de vuist gegaan. Guti zou daardoor zelfs af hebben gezegd voor het Spaanse nationale team.
Het is al weer twee weken geleden, maar nu is naar buiten gekomen dat Ronaldo en Guti ruzie hebben gehad na de wedstrijd tegen Arsenal. De precieze reden is onduidelijk, maar wel is bekend dat het totaal niet boterde tussen de twee in de kleedkamer. Ronaldo zou Guti tegen zijn been hebben geschopt waardoor deze een blessure opliep.
Guti moest vorige week inderdaad verstek laten gaan met het Spaanse nationale team. De speler was geselecteerd voor het duel met Ivoorkust maar moest afzeggen met een beenblessure. Ronaldo zat afgelopen weekend op de tribune en lijkt het totaal niet meer naar zijn zin te hebben bij de Koninklijke.
De perikelen rondom en binnen de club zullen Real niet helpen om de kwartfinale van de Champions League te halen. Vanavond staat de return met Arsenal op het programma, waarin dus een 0-1 achterstand goed moet worden gemaakt. De verdeeldheid in de ploeg zou wel eens averechts kunnen gaan werken.
Wat is het verschil met vorig seizoen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef WeebI het volgende:
nja het is duidelijk dat dit een soort overgangsseizoen is.
Trainer weg -> nieuwe trainer
Nou zeg. Ik kan me tijden herinneren (niet eens zo lang geleden jojo!) dat je aan het jubelen was om iedere stap die Ronaldo zette. Je loopt volgens mij gewoon mee met de hype om Roni af te branden. Makkelijk hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Tuurlijk, gratis hoeft die niet weg maar als die zo door blijft spelen en niet eens wil werken op het veld ben ik bang dat niemand meer dan 15 miljoen wil leggen voor die dikke rothond!
Hij jubelt nog steeds om elke stap die Ronaldo zetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik kan me tijden herinneren (niet eens zo lang geleden jojo!) dat je aan het jubelen was om iedere stap die Ronaldo zette.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:00 schreef WasQ het volgende:
[..]
Hij jubelt nog steeds om elke stap die Ronaldo zet![]()
ik doelde met name op het feit dat Pérez weg isquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:38 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat is het verschil met vorig seizoen?
Wanneer was dat dan? Als Ronaldo niet werkt maar wel scoort vind ik het prima. Als ie niet werkt en niet scoort mag die opbokke. Tot nu toe had ie altijd gescoort, laatste tijd is dat niet meer. Wat zit je nou te lullen dat ik mee loop met een hype.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik kan me tijden herinneren (niet eens zo lang geleden jojo!) dat je aan het jubelen was om iedere stap die Ronaldo zette. Je loopt volgens mij gewoon mee met de hype om Roni af te branden. Makkelijk hè?
Doe alsjeblieft normaal
Nou, dat verandert toch niet zoveel aan het beleid dat er pas geleden nog was, alleen maar sterren kopen of niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:47 schreef jojomen4 het volgende:
Capello zou voor volgend seizoen een serieuze kandidaat zijn, al zijn z´n eisen wel heel hoog! Hij wil 1 euro meer verdienen dan de best betaalde speler, om het respect te winnen (jaja, waarschijnlijk gewoon om z´n rekening te vullen). Ronaldo moet weg! Adriano en Ibrahimovic moeten komen, beide spitsen trouwens die niet heeeeeeel veel scoren, al vind ik de ex jood een hele goeie. Vieira moet komen en nog 1 middenvelder.
En volgens mij had ie nog wat eisen. Weet niet zo goed of het de beste zet is maar we moeten natuurlijk iets, op dit moment lijkt de hele club uitgebrand te zijn. Ik zie het licht ff niet meer.. al kan dat natuurlijk snel genoeg veranderen als we het Barca nog moeilijk kunnen maken.
En wat betere verdedigers halen en betere keeper.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:47 schreef jojomen4 het volgende:
Capello zou voor volgend seizoen een serieuze kandidaat zijn, al zijn z´n eisen wel heel hoog! Hij wil 1 euro meer verdienen dan de best betaalde speler, om het respect te winnen (jaja, waarschijnlijk gewoon om z´n rekening te vullen). Ronaldo moet weg! Adriano en Ibrahimovic moeten komen, beide spitsen trouwens die niet heeeeeeel veel scoren, al vind ik de ex jood een hele goeie. Vieira moet komen en nog 1 middenvelder.
En volgens mij had ie nog wat eisen. Weet niet zo goed of het de beste zet is maar we moeten natuurlijk iets, op dit moment lijkt de hele club uitgebrand te zijn. Ik zie het licht ff niet meer.. al kan dat natuurlijk snel genoeg veranderen als we het Barca nog moeilijk kunnen maken.
een betere keeper halen als je de beste al hebt?quote:
Waarom proberen ze dan telkens Buffon los te weken bij Juvequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
een betere keeper halen als je de beste al hebt?![]()
correctie:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom proberen ze dan telkens Buffon los te weken bij Juve
Nou.... Dat vind ik toch echt een verkeerde constatering. Al jaren één van de minst gepasseerde keepers in de toch niet malse Serie A.quote:
Buffon is best keeper die er is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
correctie:
Pérez probeerde Buffon los te weken omdat hij Galactico's wilde, en Buffon is zo'n ster. Iker is een normale, nuchtere kerel die alleen maar wil spelen, niet echt iemand die shirts etc. verkoopt.
Verder ga ik niet eens in op het feit dat Iker middelmatig zou zijn, die gast is magisch. Zonder Iker zou Spanje het WK niet eens gehaald hebben.
Buffon is een middelmatige keeper.
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Buffon is best keeper die er is.
Kapt ermee omdat er niet naar hem wordt geluisterd. Net als de rest die vrijwillig vertrekt.quote:Op zondag 9 april 2006 14:27 schreef EKterror het volgende:
Kickje omhoog!
Gisteren dus 1-1 tegen Sociedad![]()
Het is een zooitje bij Real. Wat helemaal jammer is, is dat de nieuwe voorzitter een internationale toptrainer als nieuwe trainer wil (Mourinho, Capello, Ancelloti, Eriksson, enz.) , een nieuwe frisse wind lijkt er nog niet te waaien. Waarom niet Del Bosque terug, met Camacho als technisch directeur? (Weet iemand waarom Floro er al weer na dit seizoen mee kapt? Zit er net een paar maanden)
Ancelotti heeft verlengd bij Milan.quote:Op maandag 10 april 2006 08:50 schreef jojomen4 het volgende:
Van die 7 trainers lijkt alleen Ancelotti, Wenger en Ericksson haalbaar, in mijn ogen alle 3 een beetje bagger. De enige die mooi en aanvallend speelt is Wenger en die vind ik tactisch niet altijd even sterk (zou wel goed met de jeugdige spelers om kunnen gaan).
Wenger: 'Ik houd van Real Madrid'quote:Op maandag 10 april 2006 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
Maar Arsenal laat AW niet gaan en het lijkt mij trouwens ook stug dat AW aan het werk wil bij een club zoals Real
Er stond onlangs nog iets heel anders in een Arsenal programmaboekje.quote:Op maandag 10 april 2006 16:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wenger: 'Ik houd van Real Madrid'
Ik denk niet dat ie komt hoor, maar wat je daar zegt slaat nergens op, want hij heeft toegegeven een zwak te hebben voor Real.
Conclusie: de enige haalbare trainer isquote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er stond onlangs nog iets heel anders in een Arsenal programmaboekje.
"Die club is mij veel te onrustig"
Natuurlijk staat dat in een Arsenal boekjequote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er stond onlangs nog iets heel anders in een Arsenal programmaboekje.
"Die club is mij veel te onrustig"
Als je dat maar begrijptquote:Op maandag 10 april 2006 17:45 schreef WeebI het volgende:
Maargoed zoals ik al zei, Wenger komt toch niet,
Hoe grappig en stoer ik die gast ook vind, ik heb hem eigenlijk liever niet bij een team waar ik zelf fan van benquote:Op maandag 10 april 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
José Mourinho komt denk ik gewoon naar Real, zal me niets verbazen.
Maar dan wel na komend seizoen,nu wordt ie er nog niet uitgekicked,nog 1 seizoen wachten.quote:Op maandag 10 april 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
José Mourinho komt denk ik gewoon naar Real, zal me niets verbazen.
Stapt wellicht zelf op.quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dan wel na komend seizoen,nu wordt ie er nog niet uitgekicked,nog 1 seizoen wachten.
Daar heb ik ook al aan gedacht. Weet niet of ik met hem blij zou zijn.. hij wint wel prijzen maar speelt bij Chelsea nou niet echt mooi en aanvallend (ondanks dat ie kan kopen wie die wil). En het blijft een vervelende etter (al denk ik dat ie die rol alleen maar speelt en vind het wel mooi om te zien).quote:
Na iedere dag al die kilo's dikke buik dragen, tja op een gegeven moment begeven je spieren het...quote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef borisz het volgende:
ronaldo is er weer eens 3 weken uit
Zou ik ook niet raar van staan te kijken.quote:
Bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=78865/sc=77fb5aquote:Floro openbaart plannen Real: Gerrard, Adriano
19/4/2006 14:52
Technisch directeur Benito Floro heeft zijn lijstje met nieuwe krachten neergelegd bij leiding van Real Madrid. De pijlen moeten gericht worden op Steven Gerrard, Adriano en Bernd Schuster.
Floro deed niet geheimzinnig over de wensenlijst die hij heeft aangeboden aan voorzitter Fernando Martín en diens bestuursgenoten. 'Mijn advies luidt: geef prioriteit aan het halen van een sterke aanvaller als Adriano en een kwaliteitsmiddenvelder voor het geval Zinedine Zidane vertrekt', vertelde hij tegen radiostation Cadena Ser.
'Steven Gerrard is een middenvelder die ik op mijn lijstje heb gezet. De club heeft hem de afgelopen jaren ook tevergeefs proberen te halen', geeft hij de interesse voor de Liverpool-vedette toe. En bij mutaties wat betreft spelers blijft het niet, als het aan Floro ligt. De technisch directeur suggereerde Getafe-trainer Bernd Schuster als vervanger van Juan Ramon López Caro.
Een maand geleden kwam Real Madrid nog met een lijst van zeven kandidaten naar buiten. Eentje kan daaraan worden toegevoegd. 'De naam van Schuster komt voor op het lijstje, omdat in het geval López Caro niet doorgaat hij de ideale man iemand is, die het Spaanse voetbal goed kent en een visie heeft die past bij de speelstijl van Real.'
quote:
Dan moet ie toch prima bij Real passen toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef jojomen4 het volgende:
en ik vind het persoonlijk een arrogante hond.
Yup! Aankomende woensdag heeft ie een persconferentie gepland! Waarschijnlijk om aan te geven dat ie stopt na het WK. Ik denk de goeie keuze... waarom nog een jaar blijven bij Real als het waarschijnlijk toch weer geen prijs gaat pakken. Jammer van de afgelopen 3 jaren voor hem maar hij heeft toch nog vaak mooie dingen kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Zidane gaat stoppen met voetballen?
Ja toch wel goed dat hij stopt, hij is over zn hoogtepunt heen. Tijd voor Robinho om zijn positie over te nemen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Yup! Aankomende woensdag heeft ie een persconferentie gepland! Waarschijnlijk om aan te geven dat ie stopt na het WK. Ik denk de goeie keuze... waarom nog een jaar blijven bij Real als het waarschijnlijk toch weer geen prijs gaat pakken. Jammer van de afgelopen 3 jaren voor hem maar hij heeft toch nog vaak mooie dingen kunnen laten zien.
Zidane
Voor mij is er nu een top6 van beste ooit..
![]()
Hij wint voor Frankrijk de WK-finale '98.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef EKterror het volgende:
[..]
Ja toch wel goed dat hij stopt, hij is over zn hoogtepunt heen. Tijd voor Robinho om zijn positie over te nemen.
Zidane
2-1 tegen Leverkusen
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:26 schreef jojomen4 het volgende:
Het is dus officieel. De 6de grootste speler ooit stopt ermee... Goed moment.
quote:hij voegde eraan toe dat ie Henry al aan zich gebonden had voor komend seizoen..
Henry wil je niet?quote:
Ik hoef hem niet, maar ik wil ook niet dat ie naar Barcelona gaat eigenlijk. Henry is 26 keer beter dan die A'apo.quote:
waar slaat dat A'apo nou weer op? Hoe weet je dat het loos was?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet, maar ik wil ook niet dat ie naar Barcelona gaat eigenlijk. Henry is 26 keer beter dan die A'apo.
Maar om een beetje te gaan smijten met loze beloftes als deze vind ik erg laag van Martín, daar doelde ik eigenlijk op met die kotssmiley.
Dat is een veronderstelling.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe weet je dat het loos was?
Het zijn daar gewoon stiekem Barca fans, laatst ook al die 'staande ovatie'...quote:Enorm volksfeest in Barcelona en ... Madrid
BARCELONA, 18 mei 2006 10:30 - De stad Barcelona blijft voorlopig onrustig. De tweede victorie in de Europa Cup van de plaatselijke voetbalclub heeft voor een enorm volksfeest gezorgd in de Catalaanse hoofdstad. Tienduizenden mensen gingen na het laatste fluitsignaal van scheidsrechter Terje Hauge de straat op om deze nieuwe mijlpaal in de clubgeschiedenis te vieren. Op de Ramblas en het Plaça de Catalunya was er geen doorkomen meer aan en knetterde het permanent van vuurwerk. Vandaag zal de Europa Cup ingezegend worden in de kathedraal van Barcelona en vervolgens op het bordes van het gemeentehuis aan het volk worden getoond. Met een rondrit door de stad hoopt Barcelona tegemoet te komen aan de wens van de meer dan een miljoen fans, die een menselijke erehaag willen vormen voor de kampioenen tussen de luchthaven en het stadscentrum.
Ook in andere delen van Spanje werd feest gevierd, maar opmerkelijk genoeg ook in Madrid. De heilige plaats van Real-fans, rondom het Cibeles-beeld, werd bestormd na het laatste fluitsignaal. Dit leek een zeldzame provocatie van de Catalanen die in de hoofdstad leven, maar bleek vooral een ironisch gedrag van de Real-fans, die zeer ontevreden zijn met de prestaties van de eigen club.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het zijn daar gewoon stiekem Barca fans, laatst ook al die 'staande ovatie'...![]()
Ook de supporters die ook uit ontevredenheid applaudiseerden voor Barça in Bernabeu?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef WeebI het volgende:
Wat een fans hoor
Dat zijn de successupporters die Real nog altijd huist.
Net als dat ironisch feestje op het Leidseplein toen Feyenoord de UEFA-cup won?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef jojomen4 het volgende:
Er staat toch bij dat het ironisch bedoelt is?
Nee, dat had ik ook gedaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ook de supporters die ook uit ontevredenheid applaudiseerden voor Barça in Bernabeu?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Presidentskandidaat van Real Juan Miguel Villar belooft Messi voor 150 miljoen binnen te halen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |