abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34693746
Tsja frustrerend he, juist de mensen met een machtspositie maken er een potje van. Niet alleen bij Real hoor. Ik noem bijvoorbeeld een Sepp Blatter van de FIFA
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:35:08 #102
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_34707074
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef EKterror het volgende:
Tsja frustrerend he, juist de mensen met een machtspositie maken er een potje van. Niet alleen bij Real hoor. Ik noem bijvoorbeeld een Sepp Blatter van de FIFA
Roman Abramovitz?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_34753491
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_34763705
Gaat weer lekker !
pi_34823094
Raúl traint weer volledig mee met de groep, het lijkt er zelfs op dat hij volgende week tegen Alavés al wat speeltijd zou kunnen krijgen. Gezien de ernst van de blessure zullen ze wellicht het zekere voor het onzekere nemen, maar voor de 2de wedstrijd tegen Arsenal is hij vast weer wedstrijd-klaar.

Morgen de 1ste wedstrijd tegen Zaragoza voor de beker, er zal ongetwijfeld geroteerd worden. In hoeverre is de vraag, want Zaragoza lijkt me een geduchte tegenstander. Heeft Barca eruit geknikkerd en is in goede doen de laatste tijd.
pi_34823285
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:34 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Raúl traint weer volledig mee met de groep, het lijkt er zelfs op dat hij volgende week tegen Alavés al wat speeltijd zou kunnen krijgen. Gezien de ernst van de blessure zullen ze wellicht het zekere voor het onzekere nemen, maar voor de 2de wedstrijd tegen Arsenal is hij vast weer wedstrijd-klaar.
Raúl

En tegen Zaragoza is het vooral oppassen geblazen voor Diego Milito, Ewerthon en Óscar.
quote:
is in goede doen de laatste tijd.
Real ook

Zolang het middenveld functioneert zoals het nu al weken doet voorzie ik geen (grote) problemen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:08:55 #107
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_34849111
barca zondag uit tegen Valencia, zonder Messi en Ronaldinho(waarschijnlijk), en Eto'o die met een trauma terugkomt Dat wordt weer 3 puntjes inlopen dus
29.10 Novastar HMH
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:24:36 #108
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34891484
Ahum...

Beter een keer of acht winnen en dan een keer met 6-1 verliezen dan 5 keer winnen en dan 3 keer met 1-0 verliezen... Ofzo...

Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_34891882
Auw! 6-1 verloren van Real Zaragoza @ de Copa del Rey Das niet zo zuinig hee Maarja, verliezen hoort er ook bij hè

Hopelijk winnen ze wel weer van Athletic Bilbao komende zaterdag (Is ook weer een uitwedstrijd)
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:52:14 #110
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34894741
6-1
pi_34894828
pi_34910470
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:41 schreef WeebI het volgende:

[..]

Raúl

En tegen Zaragoza is het vooral oppassen geblazen voor Diego Milito, Ewerthon .
Goede vooruitziende blik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34912201
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Goede vooruitziende blik.
quote:
ik voorzie geen (grote) problemen.
het één heft het ander op
pi_34912829
Die liet ik bewust weg.
www.thuisuiteten.nl
pi_34993174

Athletic Club de Bilbao 0 - 2 Real Madrid CF
5' Robinho 0-1
90' Raúl Bravo 0-2
pi_35057511
Woensdagavond dus tegen Zaragoza:
quote:
Following Real Madrid's bullish approach to Tuesday's second leg, most Real Zaragoza players refused to consider the scenario, should the Merengues succeed in putting five past them.

Winger-forward Oscar Gonzalez was the first to put his neck on the line: “If they put five past us and eliminate us, there is absolutely no way we can return home. There is nothing to think.”

Skipper Cani echoed his teammate's feelings, only more crisply: “If they eliminate us, they kill us.”

Defender Gabriel Milito, whose Real Madrid move collapsed controversially over a failed medical three years ago, had a different take, though. “They must motivate themselves somehow. If they do not believe they can win, there is no point in even taking the field. It will be difficult for us, but unless we commit serious errors, it will be very difficult for them too.”

Fellow defender Alvaro had a similar view: “They can say what they want to prepare themselves. The truth is, we are playing well, and must take advantage of it.”
Ze worden al bang

Maar toch zie ik het niet gebeuren
pi_35081187
quote:
Juanito's famous 'Ten point plan' to a good comeback:

DECÁLOGO 'JUANITO' PARA REMONTADAS

1.- En el autocar de vuelta, hace quince días, ya había que ir hablando de machacar al contrario.

2.- Durante la semana, recordar que se va a lograr. Camacho lo escribía en la pizarra cada día.

3.- Intimidar al rival en el mismo túnel a través de miradas penetrantes y algún gesto desafiante.

4.- En el sorteo con el árbitro, pedir el saque inicial. El rival no debe "tocarla" ni al principio.

5.- La primera jugada tiene que acabar en la línea de fondo o arrancar un grito desde la gradas.

6.- Hacer la primera falta del partido. Si es un poco durar e intimida al contrario, mejor.

7.- Hacer el primer disparo. No importa que vaya fuera si hace ruido cuando choca con la publicidad.

8.- Acortar el descanso y volver al campo antes de que lo diga el árbitro. Siempre metiendo prisas.

9.- Trazar una línea imaginaria en campo propio y procurar que de ahí no pase el rival.

10.- Actuar al máximo de revoluciones y que el público lo note para que se contagie.

------------------------------------------------------------------------------------

1. You had to start thinking about the comeback as soon as you got on the bus from the defeat (in this case, La Romareda).

2. Throughout the week, constantly remind each other that the comeback will be achieved. Camacho tended to write the desired scoreboard on the black board every day before training.

3. Intimidate the opponent even in the tunnel before the match. Mean looks and primeval cries are encouraged.

4. Make sure you get the ball on the kickoff so that you can be the first team to attack. The opponent shouldnt touch the ball, even from the beginning.

5. The first play has to result in a chance or at least arouse a cry from the crowd.

6. Commit the first foul of the game. If it is hard and intimidating, that is to be encouraged.

7. Take the first shot of the game. It doesnt matter if it slams off the ad board behind the goal.

8. Shorten the halftime break and always step back on the field before the referee requests it. Hurry the game at all times.

9. Draw an imaginary line in the center of the pitch and make sure the opponent never crosses it.

10. Always play at the maximum revolutions so as to keep the crowd in the game and on top of the opponent.
ILLA ILLA ILLA, JUANITO MARAVILLA!
pi_35082555
Milito

3-1 of zo zal wel lukken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:55:44 #119
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_35088832
vijf nul en zara staat voor lul ofzo
29.10 Novastar HMH
pi_35089172
weggehaald
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:29:14 #121
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_35090159
Edit: 4-0

[ Bericht 85% gewijzigd door Damzkieee op 14-02-2006 22:26:20 ]
29.10 Novastar HMH
pi_35090782
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:04 schreef EKterror het volgende:
weggehaald
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:57:09 #123
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_35093815
Damn! Maar wel gevochten als leeuwen... En de 4-1 van Zaragoza was een zuiver doelpunt, dat afgekeurd werd...
pi_35093984
bah lelijke overwinning 4-0
pi_35094629
De geest van Juanito was de 12e man. Het bleek niet genoeg.

Juanito Maravilla...
pi_35102017

Real Madrid - Real Zaragoza 4-0 (1-6)
1-0 Cicinho
2-0 Robinho
3-0 Ronaldo
4-0 Roberto Carlos
pi_35102168
Die voorzet van Beckham bij de 3-0, heerlijk!!
pi_35185935
Voor het eerst sinds zijn blessure zit Raúl weer bij de selectie voor de wedstrijd van morgen. Op een basisplek hoeft hij natuurlijk niet te rekenen, maar wellicht kan hij als invaller wat minuutjes spelen.
pi_35187264
Raúl

held.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:01:22 #130
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_35187642
Goed nieuws! Het valt me trouwens op dat Robinho de laatste tijd veel scoort en dus goed bezig is!
pi_35189084
Yes, onder de nieuwe trainer is Binho aardig op stoom aan het raken
pi_35189127
Raúl
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35190490
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
Yes, onder de nieuwe trainer is Binho aardig op stoom aan het raken
Je had toch verwacht dat dit onder Luxemburgo al het geval was geweest.
www.thuisuiteten.nl
pi_35190524
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Je had toch verwacht dat dit onder Luxemburgo al het geval was geweest.
Ach, beter wat later dan helemaal nooit, nietwaar
pi_35192045
Denk dat het een kwestie van tijd is geweest, Zidane speelde z'n eerste maanden bij Real ook ver onder zijn niveau.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:19:50 #136
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35195294
En Zidane was volwassener. Druk was gewoon iets teveel, komt nu helemaal goed!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_35247770

Real Madrid 3 - 0 Deportivo Alavés
6' Guti 1-0
11' Robinho 2-0
78' Cicinho 3-0
pi_35258293
Het is in elk geval goed nieuws voor Barca dat Raul weer fit is, Real speelde de laatste maanden (op Zaragoza uit na) best behoorlijk voetbal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35258306
Mooie goal van Cicinho overigens
pi_35296915
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is in elk geval goed nieuws voor Barca dat Raul weer fit is, Real speelde de laatste maanden (op Zaragoza uit na) best behoorlijk voetbal
Ja Barcelona zal blij zijn dat een sterspeler van de concurrent weer fit is.
pi_35318107
In een artikel over Ronaldo in de Metro deze ochtend staat dat hij lijkt weg te willen. Uitspraken die hij doet zijn: "Ik heb mij nooit thuisgevoeld in Bernabeu" en "Ik snap echt niet waarom de fans zo weinig geduld met me hebben". Na het WK zou hij dan zijn beslissing nemen...

Dat zijn toch gewaagde uitspraken waar hij, als hij dit werkelijk geroepen heeft, zich niet populairder mee maakt onder de Madrid supporters... en ik vind het toch eigenlijk best jammer als Roni zou vertrekken bij Real
pi_35318223
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef EKterror het volgende:

[..]

Ja Barcelona zal blij zijn dat een sterspeler van de concurrent weer fit is.
Raul is een prutser die zelfs speelt als zijn vrouw ongesteld is en RoRo loopt geweldig

Inderdaad goed nieuws voor Barca
pi_35323314
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Raul is een prutser die zelfs speelt als zijn vrouw ongesteld is en RoRo loopt geweldig

Inderdaad goed nieuws voor Barca
Raúl als aanvoerder is nog altijd beter dan Guti hoor.

Raúl

Bovendien speelt Baptista nog altijd niet goed en zie ik hem liever op de bank dan Raúl.
pi_35324018
Nog geen enkele reactie op het mogelijke vertrek van Ronaldo... valt me tegen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:22:53 #145
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35324624
Geen enkele reactie van wie? Ik zag het gister op tv en hij zei het tijdens de persconferentie van de CL. Iedereen heeft het dus kunnen horen. Het moment waarop die het zegt ie belachelijk, aangezien het net lekker begint te lopen, de rust terug is gekeerd en we vanavond tegen Arsenal een belangrijke pot spelen. Dat ie het zegt kan ik me wel voorstellen. Afgelopen weken werd er telkens vaker naar hem gefloten en afgelopen zaterdag bij de wissel met Cassano kreeg die helemaal een goeie lading over zich heen.

Ik begrijp het publiek ook wel, als je het hele team hard ziet knokken en jagen wil je ook dat een Ronaldo dat doet, die laatste maanden nou niet echt heel veel scoort. Als je naar een Henry, van Nistelrooy of Adriano kijkt dan zie je dat die wel soms mee helpen met jagen of wat dan ook. Ronaldo staat tijdens de wedstrijd ook gewoon heel vaak stil maarja... het blijft natuurlijk een topper. Ik weet het zelf niet zo goed, als we hem kunnen ruilen met Adriano (en wij nog een zak geld neerleggen) zou ik zeggen doen. Adriano is fitter, jonger en scoort ook geregeld en dan speelt ie nog bij het defensieve Inter.

Het nieuws dat Raul er weer bij is is top, hij IS Real Madrid. Maar laat hem maar wel ff op de bank zou ik zeggen. Het gaat momenteel zo goed dat ik het niet nodig vind om een Raul die laatste 2 jaar nou niet echt schitterd er gelijk in te zetten.

Vanavond Arsenal, denk dat we kunnen winnen al blijft Henry natuurlijk onze enige zorg. Ben benieuwd hoe het duel Cichinho/Reyes gaat lopen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_35324718
Mja da's allemaal speculatie.

Ik heb vaak gezegd dat ik hem graag zou zien vertrekken vanwege zijn inzet. Maar omdat hij de enige echte spits is die Real heeft wil ik graag eerst een (waardige) vervanger zien. En dan bedoel ik een spits in de trant van Adriano, Torres, Villa (liefst één van die laatste twee, omdat het Spanjaarden zijn) en dan Roberto Soldado laten meetrainen met de groep, zodat ook hij kan doorgroeien. Ik denk dat de kans op het aantrekken van Torres of Villa wel klein is, maar niet geschoten is altijd mis.

Zolang er geen vervanger is zou ik het jammer vinden mocht Ronaldo weggaan.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:29:21 #147
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_35324882
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat als Ronaldo weggaat, er een klasse speler voor terugkomt. Ik denk dat Real het liefst Torres zou halen, maar die zie ik niet komen. Ik hoop dat ze daarom Adriano proberen. In mijn ogen de beste spits die er is. En niet zo lui als Ronaldo, ook belangrijk. Vechtersmentaliteit hebben we nodig.
pi_35324932
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:22 schreef jojomen4 het volgende:
Het nieuws dat Raul er weer bij is is top, hij IS Real Madrid. Maar laat hem maar wel ff op de bank zou ik zeggen. Het gaat momenteel zo goed dat ik het niet nodig vind om een Raul die laatste 2 jaar nou niet echt schitterd er gelijk in te zetten.
Raúl is wel degene die het team aan de gang krijgt. Toen Raúl die blessure kreeg werd er prompt gelijkgespeeld tegen Sociedad, verloren van Racing en nog eens gelijk tegen Osasuna. Nu moet ik zeggen dat Guti het team later wel op sleeptouw kreeg, maar om nu te zeggen dat het als vanouds is, dat nog niet.

Het is wat je zegt, Raúl is Real Madrid. Zonder Raúl is het geen echt team mijns inziens.

Kan ook zijn dat ik met een gekleurde bril kijk naar mijn held
pi_35325030
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef WasQ het volgende:
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat als Ronaldo weggaat, er een klasse speler voor terugkomt. Ik denk dat Real het liefst Torres zou halen, maar die zie ik niet komen. Ik hoop dat ze daarom Adriano proberen. In mijn ogen de beste spits die er is. En niet zo lui als Ronaldo, ook belangrijk. Vechtersmentaliteit hebben we nodig.
Ik denk dat Torres niet haalbaar is enkel en alleen vanwege het feit dat hij bij Atlético speelt. Raúl komt daar ook vandaan, maar was toen nog zeer jong, hij heeft nooit in de hoofdmacht gespeeld. Torres is al verder, en is een geweldig talent, maar waarschijnlijk wil hij het de Atlético-fans niet aandoen.

Begrijpelijk, maar toch erg jammer, want ik denk dat hij diep in zijn hart best naar een club als Real Madrid zou gaan. Ik zou het vooral kut vinden mocht hij naar Barça vertrekken...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:34:24 #150
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_35325075
Inderdaad.. Ik zie hem wel naar Arsenal vertrekken als Henry vertrekt... Althans, dat hoop ik. Want anders gaat hij naar Barca ben ik bang...
pi_35325172
Of naar Liverpool

Daar lopen ook al veel Spanjaarden rond, en die zijn op zoek naar een degelijke spits, want Moro en Cissé vinden hun draai niet in het team. En als Arsenal geen Champions League voetbal haalt dit jaar (waar het erg naar uit ziet) denk ik dat Liverpool toch aantrekkelijker klinkt.

Persoonlijk zou ik het geweldig vinden want ik heb zeer veel sympathie voor 'Pool
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:40:26 #152
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_35325314
Liverpool, ook goed... Overigens zie ik hem daarna, maar dat is toekomstmuziek, wel als mogelijke aankoop voor Real.
pi_35325661
Eens zien, wat loopt er nog meer aan talent rond in Spanje..

Llorente van Athletic is ook een aardige, 20 jaar, topscorer jeugd WK afgelopen zomer.
David Villa dus van Valenica, 24, hard op weg de Pichichi te pakken. Onhaalbaar denk ik toch.
Raúl García van Osasuna, 18 jaar, revelatie van het seizoen, aanvallende middenvelder maar kan ook in de spits spelen.
Antonio Guayre van Villarreal, 25 jaar, gedoodverfde invaller, vaak goeie invalbeurten.

En in het buitenland hebben we nog Reyes van Arsenal, die al meermaals heeft aangegeven ooit voor Real Madrid te willen spelen. Is echter geen echte spits, meer een schaduwspits zoals Raúl, Cassano en Robinho.
Morientes - toch maar niet meer doen

En dan zijn er natuurlijk nog hopen andere buitenlandse spitsen, maar ik zie het liefst een Spanjaard in de spits, al is het alleen maar om Real Madrid weer wat 'Spaanser' te maken.
pi_35327496
Mochten jullie er nog niet van op de hoogte zijn: Vanavond is op Canvas Real Madrid - Arsenal te zien
pi_35338535
Cicinho speelt Reyes dol, Real wint makkelijk, Raul moet lekker naar Spurs,´Pool, Roma of zo gaan
pi_35338785
03/01/2004 Real Madrid Real Murcia 1-0 1
10/01/2004 Real Sociedad Real Madrid 1-0
18/01/2004 Real Betis Sevilla Real Madrid 1-1
24/01/2004 Real Madrid Villarreal 2-1
01/02/2004 Real Valladolid Real Madrid 2-3
07/02/2004 Real Madrid Málaga 2-1
15/02/2004 Real Madrid Valencia 1-1
21/02/2004 Espanyol Real Madrid 2-4
29/02/2004 Real Madrid Celta de Vigo 4-2
20/03/2004 Athletic de Bilbao Real Madrid 4-2 2
28/03/2004 Real Madrid Sevilla 5-1
03/04/2004 Albacete Real Madrid 1-2
11/04/2004 Real Madrid Osasuna 0-3
17/04/2004 Atlético Madrid Real Madrid 1-2
25/04/2004 Real Madrid Barcelona 1-2
01/05/2004 Deportivo La Coruña Real Madrid 2-0
08/05/2004 Real Madrid Real Mallorca 2-3
16/05/2004 Real Murcia Real Madrid 2-1
23/05/2004 Real Madrid Real Sociedad 1-4
29/08/2004 Real Mallorca Real Madrid 0-1
11/09/2004 Real Madrid Numancia 1-0
21/09/2004 Real Madrid Osasuna 1-0
25/09/2004 Athletic de Bilbao Real Madrid 2-1 1
03/10/2004 Real Madrid Deportivo La Coruña 0-1
16/10/2004 Real Betis Sevilla Real Madrid 1-1
23/10/2004 Real Madrid Valencia 1-0
31/10/2004 Real Madrid Getafe 2-0
07/11/2004 Málaga Real Madrid 0-2
14/11/2004 Real Madrid Albacete 6-1 1
20/11/2004 Barcelona Real Madrid 3-0
28/11/2004 Real Madrid Levante 5-0
18/12/2004 Racing Santander Real Madrid 2-3 1
22/12/2004 Real Madrid Sevilla 0-1
05/01/2005 Real Madrid Real Sociedad 2-1
09/01/2005 Atlético Madrid Real Madrid 0-3
16/01/2005 Real Madrid Real Zaragoza 3-1 1
23/01/2005 Real Madrid Real Mallorca 3-1
30/01/2005 Numancia Real Madrid 1-2
05/02/2005 Real Madrid Espanyol 4-0 2
13/02/2005 Osasuna Real Madrid 1-2
19/02/2005 Real Madrid Athletic de Bilbao 0-2
13/03/2005 Getafe Real Madrid 2-1
20/03/2005 Real Madrid Málaga 1-0
10/04/2005 Real Madrid Barcelona 4-2 1
17/04/2005 Levante Real Madrid 0-2
23/04/2005 Real Madrid Villarreal 2-1
30/04/2005 Real Sociedad Real Madrid 0-2
07/05/2005 Real Madrid Racing Santander 5-0 2
14/05/2005 Sevilla Real Madrid 2-2
21/05/2005 Real Madrid Atlético Madrid 0-0
28/05/2005 Real Zaragoza Real Madrid 1-3
28/08/2005 Cádiz Real Madrid 1-2 1
10/09/2005 Real Madrid Celta de Vigo 2-3
18/09/2005 Espanyol Real Madrid 1-0
22/09/2005 Real Madrid Athletic de Bilbao 3-1 2
25/09/2005 Alavés Real Madrid 0-3
02/10/2005 Real Madrid Real Mallorca 4-0
15/10/2005 Atlético Madrid Real Madrid 0-3
23/10/2005 Real Madrid Valencia 1-2 1
26/10/2005 Deportivo La Coruña Real Madrid 3-1 1
29/10/2005 Real Betis Sevilla Real Madrid 0-2
06/11/2005 Real Madrid Real Zaragoza 1-0
19/11/2005 Real Madrid Barcelona 0-3

66 wedstrijden - 15 goals

Als zijn naam niet Raul was was hij allang verbannen naar Elba
pi_35339074
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

66 wedstrijden - 15 goals
Als je nu ook eens bekeek hoe belangrijk hij voor het team is (opzetten van aanvallen, assists etc.) zou je beseffen dat Raúl de belangrijkste schakel in het hele team is.

Hij is geen spits (meer), maar speelt eerder als aanvallende middenvelder. Sinds Ronaldo er is hoeft Raúl niet meer te fungeren als diepe spits, en dus ook geen ladingen doelpunten te maken.
pi_35339755
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef WeebI het volgende:

[..]

Als je nu ook eens bekeek hoe belangrijk hij voor het team is (opzetten van aanvallen, assists etc.) zou je beseffen dat Raúl de belangrijkste schakel in het hele team is.

Hij is geen spits (meer), maar speelt eerder als aanvallende middenvelder. Sinds Ronaldo er is hoeft Raúl niet meer te fungeren als diepe spits, en dus ook geen ladingen doelpunten te maken.
idd scorebordjournalistiek
pi_35340127
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef WeebI het volgende:

[..]

Raul heeft de laatste 2 jaar geen goede wedstrijden meer gespeeld
pi_35340296
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Raul heeft de laatste 2 jaar geen goede wedstrijden meer gespeeld
gebaseerd op bovenstaande statistieken zeker?

wat een onzin. Tegenwoordig is een speler al 'slecht' als hij niet vaak meer scoort.
pi_35340396
Nee, op wedstrijd prestaties
pi_35340485
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een hoop assists een een ongelofelijk goeie inzet is dus volgens jou slecht?
pi_35341506
Hij geeft nauwelijks assists en inzet zonder prestaties is niks waard
pi_35341547
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat jij niet veel wedstrijden van Real M ziet, want je oordeelt alleen op basis van resultaten en goals.
pi_35341589
Ik zie de meeste wedstrijden van Real, minimaal een stuk of 20-30 per jaar
pi_35341640
We hebben in ieder geval een andere kijk op het functioneren van Raul
pi_35341682
Hoe vaak zie jij hem spelen en waar?
pi_35341758
Alleen van tv. Heb canal + gehad tot en met eind vorig jaar.
pi_35350294
Real gaat nog een hele klus krijgen om Arsenal te verslaan in Londen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:35:50 #170
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35359676
Ja, kansen zijn nu denk ik wel gedaald tot 15 procent om door te gaan. Wat een klotepartij gister zeg, helemaal niks ging goed. En bij Arsenal liep het wel redelijk denk ik. Mooie goal van Henry, al werdt het hem natuurlijk niet echt moeilijk gemaakt. Had gelijk tegen de grond gewerkt moeten worden.
pi_35369427
Wat was Guti aan het doen bij die goal? Liep een beetje te sloffen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:38:44 #172
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35402264
Ronaldo, Mejia en Guti waren iid aan het kloten bij die goal. Hij had gelijk neergelegd moeten worden. De enige die er fel in ging was Ramos maar die kwam van veel te ver. Ik begrijp het echt niet als er slap verdedigd wordt he, je weet gewoon dat een Henry er dan vandoor gaat.
pi_35412263
Dat doet Guti toch altijd, naast verongelijkt kijken?
www.thuisuiteten.nl
pi_35597626
Pérez

Op www.realmadrid.com staan nu steunbetuigingen van Beckham en Zidane
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:09:02 #175
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35598109
Ronaldo niet naar AC Milan
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:23:22 #176
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_35600189
Dit is het beste wat Real kon doen denk ik. Hopelijk heeft de nieuwe voorzitter zijn balans tussen winst en sportief succes iets beter afgesteld, en komen de prestaties nu voorop te staan! Ik ben benieuwd!!
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:59:26 #177
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35604857
Hij heeft zelf de keuze gemaakt, Real heeft dus niks gedaan.

Aan de ene kant vind ik het wel jammer. Hij heeft het niet slecht gedaan, het enige en belangrijkste wat ie niet kon was veel prijzen pakken. Ik denk zelf niet dat het aan hem ligt omdat de spelers dat moeten doen, en ik denk dat we genoeg goeie spelers hebben, ook enkele die wel balans kunnen brengen. Er zijn genoeg andere topclubs die wel balans hebben zonder giga grote namen op het middenveld.

Hopelijk nu meer prijzen dus in de toekomst. 3 jaar niks is wel erg veel Of misschien toch nog winnen van Arsenal
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:57:03 #178
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_35606998
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:59 schreef jojomen4 het volgende:
[...]

Er zijn genoeg andere topclubs die wel balans hebben zonder giga grote namen op het middenveld.

[...]
Dat is het hem nou juist! Perez ging liever voor de grote naam, dan voor de passende speler. Alhoewel hij dat het afgelopen jaar wat beter leek te gaan begrijpen. Maar destijds heeft Perez bijvoorbeeld besloten om voor Beckham te gaan, en niet voor de toen nog veel minder bekende Ronaldinho. Dat heeft financieel veel opgeleverd, maar we weten inmiddels ook dat het sportief misschien niet de beste keuze was. Ik hoop dat zijn opvolger dus wel eerst naar de sportieve acties kijkt, en dan pas naar de marketing-waarde...
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:31:04 #179
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35616838
Nou.. Ronaldinho wilde hij 1 jaar later halen, dat was ook al met Ronaldinho besproken. Hij wilde alleen dat jaar al weg bij PSG. Beckham heeft misschien niet de beslissende actie van Ronaldinho, en misschien niet dezelfde waarde (omdat Ronaldinho op het moment bij de top3 van de wereld zit). Maar Beckham is echt een hele heeeeeeeeleeeeeeee goeie voetballer hoor, hoewel 90% hier op fok hem bagger vind.

Daarbij komt die marktwaarde er nog bij kijken, waardoor we misschien elk jaar voor 50 miljoen euro nieuwe spelers kunnen kopen. Met die andere spelers win je misschien over 2 jaar prijzen. Als Robinho echt goed wordt, misschien over 2/3 jaar als ie wat ouder is dan heeft ie dezelfde waarde als Ronaldinho.
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:37:27 #180
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35648921
Het lijkt erop dat Del Bosque terug komt, hopelijk als trainer en Fernando Hierro. Misschien dat Del Bosque het team weer op rails kan krijgen, een tijd geleje lukte het hem wel.

Enkele andere spelers worden op een enquete op as.com keihard weggestemd. R. Carlos (waarschijnlijk door z´n uitspraken onlangs over Perez), Salgado en Ronaldo zouden weg moeten!

Ook de nieuwe voorzitter heeft gezegd dat ie geen gelul meer wil horen en de jongens hard wil zien werken. Misschien dus enkele grote veranderingen deze zomer.

Aankomend weekend Atletico, als we die winnen krijgen we misschien nog wat vertrouwen voor Arsenal.
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:33:08 #181
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_35650750
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef jojomen4 het volgende:
Het lijkt erop dat Del Bosque terug komt, hopelijk als trainer en Fernando Hierro. Misschien dat Del Bosque het team weer op rails kan krijgen, een tijd geleje lukte het hem wel.

Enkele andere spelers worden op een enquete op as.com keihard weggestemd. R. Carlos (waarschijnlijk door z´n uitspraken onlangs over Perez), Salgado en Ronaldo zouden weg moeten!

Ook de nieuwe voorzitter heeft gezegd dat ie geen gelul meer wil horen en de jongens hard wil zien werken. Misschien dus enkele grote veranderingen deze zomer.

Aankomend weekend Atletico, als we die winnen krijgen we misschien nog wat vertrouwen voor Arsenal.
Klinkt geweldig... We weten denk ik pas in augustus of deze verhalen allemaal kloppen...
Als genoemde spelers ook echt weggaan, hebben we twee grote vacatures deze zomer. Linksback en spits. Alhoewel je met Robinho, Raul en Cassano niet mag klagen, zijn ze alledrie geen echte goalgetters. Zonder Roberto Carlos heb je duidelijk geen goede linksback, terwijl je rechts nog Cicinho en Diogo hebt. Nog een goede defensieve middenvelder en wat aankopen in de breedte (dus goede wissels) en ik zie het alweer helemaal zitten
pi_35651032
Ashley Cole halen voor linksback eventueel en Xabi Alonso als dfensief ingestelde middenvelder.

Een extra spits voor Ronnie lijkt me niet echt nodig eerlijk gezegd, tenzij een ruil met Adriano daadwerkelijk tot de mogelijkheden behoort.
pi_35652975
Komen = A. Cole, Xabi, Joaquin
Weg = Raul, Ronaldo, Zidane
pi_35654068
Del Bosque is zeker achteraf gezien misschien wel de grootste kracht van Real geweest.
www.thuisuiteten.nl
pi_35654281
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weg = Raul
droom maar fijn verder
pi_35654792
Zou wel het beste voor Real zijn en verder is het te hopen dat Zizou stopt aan het eind van het seizoen
pi_35677098
Ik ben ook van mening dat Zidane mag stoppen na dit seizoen.

Xabi Alonso had ~2 jaar geleden al gehaald mogen worden, Fabregas mag ook komen. Het lijkt er op dat Real wat meer de nadruk op spaanse spelers gaat leggen, wat uiteraard een goede zaak is.
pi_35746700
T is rustig hier, terwijl gisteren toch netjes met 2-1 El Derbi is gewonnen. Ik heb er niks van gezien, dus ik wacht met spanning op filmpjes van de goals
  zondag 5 maart 2006 @ 18:03:39 #189
113682 WeebI
Wee Bull
pi_35747704

Real Madrid CF 2 - 1 Club Atlético de Madrid SAD
Antonio Cassano 1-0
Mateja Kezman 1-1
Julio Baptista 2-1
pi_35749387
Ik denk niet dat Cesk naar Real wil
pi_35749406
1-0 Mooie goal hoor
pi_35844953
quote:
Ruzie bij Real na verlies tegen Arsenal

08 maart 2006, 14:35
Door: Timo Brouwer

De sfeer zit er goed in bij Real Madrid. Na het verloren thuisduel tegen Arsenal twee weken geleden (0-1) zijn Ronaldo en Guti met elkaar op de vuist gegaan. Guti zou daardoor zelfs af hebben gezegd voor het Spaanse nationale team.
Het is al weer twee weken geleden, maar nu is naar buiten gekomen dat Ronaldo en Guti ruzie hebben gehad na de wedstrijd tegen Arsenal. De precieze reden is onduidelijk, maar wel is bekend dat het totaal niet boterde tussen de twee in de kleedkamer. Ronaldo zou Guti tegen zijn been hebben geschopt waardoor deze een blessure opliep.

Guti moest vorige week inderdaad verstek laten gaan met het Spaanse nationale team. De speler was geselecteerd voor het duel met Ivoorkust maar moest afzeggen met een beenblessure. Ronaldo zat afgelopen weekend op de tribune en lijkt het totaal niet meer naar zijn zin te hebben bij de Koninklijke.

De perikelen rondom en binnen de club zullen Real niet helpen om de kwartfinale van de Champions League te halen. Vanavond staat de return met Arsenal op het programma, waarin dus een 0-1 achterstand goed moet worden gemaakt. De verdeeldheid in de ploeg zou wel eens averechts kunnen gaan werken.
pi_35846532
Jeetje Als het echt zo slecht is gesteld binnen de ploeg, is het inderdaad misschien maar beter dat Roni naar een andere club overstapt...
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:45:52 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35867141
Ik wil graag de groetjes doen aan....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35867180
Nou, vooruit, zeg maar.
That's all folks!
pi_35872305
Oprotten met die Ronaldo

nja het is duidelijk dat dit een soort overgangsseizoen is.

Trainer weg -> nieuwe trainer
Voorzitter weg -> nieuwe voorzitter ( )

verliezen van Arsenal..
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:09:41 #197
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35882027
Jezus hey.. weer eruit.. derde keer op rij geen prijzen.. bleh!!!

Die Ronaldo mag er van mij ook uit. Wat een luie tering hond zeg! Ik begrijp ook niet waarom die basis begon, Cassano had het prima gedaan afgelopen zaterdag en die werkt tenminste. Zelfde geld voor wissel Raul en Baptista, al speelde Raul in mijn ogen wel goed maar dan had ik Baptista er nog niet uit gehaald.

Beckham gister dan zeg.. die raakte geen bal goed, terwijl die normaal gesproken toch behoorlijk goed speelt (afgelopen weken vond ik Beckham al minder spelen, die vrije trappen van hem komen bij nooit goed aan met gister het dieptepunt).

Komende zomer weer inkopen doen dan.. het halen van nieuwe spelers is leuk maar we moeten toch weer eens prijzen gaan pakken zeg. Ongelooflijk.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:11:35 #198
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35882095
OWJA...Ook al zullen er voorlopig geen presidentsverkiezingen plaats vinden is Carlos Sainz (meervoudig wereldkampioen WRC) op dit moment favoriet om de volgende verkiezingen te winnen. Het lijkt mij niet verkeerd om een sportman als president te hebben.
pi_35882116
Halen van nieuwe spelers oke, maar dat moet wel inhouden dat er wat verkocht moeten worden. Elke cent voor Ronaldo bijvoorbeeld is meegenomen.
That's all folks!
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:26:40 #200
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35882564
Tuurlijk, gratis hoeft die niet weg maar als die zo door blijft spelen en niet eens wil werken op het veld ben ik bang dat niemand meer dan 15 miljoen wil leggen voor die dikke rothond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')