abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35882975
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef WeebI het volgende:
nja het is duidelijk dat dit een soort overgangsseizoen is.

Trainer weg -> nieuwe trainer
Wat is het verschil met vorig seizoen?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:46:48 #202
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35883286
De sfeer zit er weer goed in bij de Madrilenen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:50:48 #203
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35883418
Caro mag ook opbokken. Zet die Cicinho op de bank
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_35898605
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Tuurlijk, gratis hoeft die niet weg maar als die zo door blijft spelen en niet eens wil werken op het veld ben ik bang dat niemand meer dan 15 miljoen wil leggen voor die dikke rothond!
Nou zeg. Ik kan me tijden herinneren (niet eens zo lang geleden jojo!) dat je aan het jubelen was om iedere stap die Ronaldo zette. Je loopt volgens mij gewoon mee met de hype om Roni af te branden. Makkelijk hè?

Doe alsjeblieft normaal
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 10 maart 2006 @ 01:00:33 #205
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_35899720
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nou zeg. Ik kan me tijden herinneren (niet eens zo lang geleden jojo!) dat je aan het jubelen was om iedere stap die Ronaldo zette.
Hij jubelt nog steeds om elke stap die Ronaldo zet
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_35910109
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 01:00 schreef WasQ het volgende:

[..]

Hij jubelt nog steeds om elke stap die Ronaldo zet
Oh ja dit is het FOK! forum.. die grap had ik aan kunnen zien komen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 14:00:19 #207
113682 WeebI
Wee Bull
pi_35910151
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:38 schreef Saviola het volgende:

[..]

Wat is het verschil met vorig seizoen?
ik doelde met name op het feit dat Pérez weg is
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:41:33 #208
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35915142
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nou zeg. Ik kan me tijden herinneren (niet eens zo lang geleden jojo!) dat je aan het jubelen was om iedere stap die Ronaldo zette. Je loopt volgens mij gewoon mee met de hype om Roni af te branden. Makkelijk hè?

Doe alsjeblieft normaal
Wanneer was dat dan? Als Ronaldo niet werkt maar wel scoort vind ik het prima. Als ie niet werkt en niet scoort mag die opbokke. Tot nu toe had ie altijd gescoort, laatste tijd is dat niet meer. Wat zit je nou te lullen dat ik mee loop met een hype.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_35985145
Hmm oke.. toegegeven dat ik overdreef met een hype waarin je zou meelopen...

Ronaldo dit weekend een cruciale penalty gemist Ik denk dat hij maar beter zijn biezen kan pakken idd...
  maandag 13 maart 2006 @ 11:25:02 #210
113682 WeebI
Wee Bull
pi_35985218
aju ronnie

ik zal je niet missen
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
  maandag 13 maart 2006 @ 16:47:09 #211
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_35994970
Capello zou voor volgend seizoen een serieuze kandidaat zijn, al zijn z´n eisen wel heel hoog! Hij wil 1 euro meer verdienen dan de best betaalde speler, om het respect te winnen (jaja, waarschijnlijk gewoon om z´n rekening te vullen). Ronaldo moet weg! Adriano en Ibrahimovic moeten komen, beide spitsen trouwens die niet heeeeeeel veel scoren, al vind ik de ex jood een hele goeie. Vieira moet komen en nog 1 middenvelder.

En volgens mij had ie nog wat eisen. Weet niet zo goed of het de beste zet is maar we moeten natuurlijk iets, op dit moment lijkt de hele club uitgebrand te zijn. Ik zie het licht ff niet meer.. al kan dat natuurlijk snel genoeg veranderen als we het Barca nog moeilijk kunnen maken.
pi_35995204
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:47 schreef jojomen4 het volgende:
Capello zou voor volgend seizoen een serieuze kandidaat zijn, al zijn z´n eisen wel heel hoog! Hij wil 1 euro meer verdienen dan de best betaalde speler, om het respect te winnen (jaja, waarschijnlijk gewoon om z´n rekening te vullen). Ronaldo moet weg! Adriano en Ibrahimovic moeten komen, beide spitsen trouwens die niet heeeeeeel veel scoren, al vind ik de ex jood een hele goeie. Vieira moet komen en nog 1 middenvelder.

En volgens mij had ie nog wat eisen. Weet niet zo goed of het de beste zet is maar we moeten natuurlijk iets, op dit moment lijkt de hele club uitgebrand te zijn. Ik zie het licht ff niet meer.. al kan dat natuurlijk snel genoeg veranderen als we het Barca nog moeilijk kunnen maken.
Nou, dat verandert toch niet zoveel aan het beleid dat er pas geleden nog was, alleen maar sterren kopen of niet?
  maandag 13 maart 2006 @ 17:00:42 #213
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35995420
Mocht dit waar zijn, dan blijkt maar weer eens hoe hardleers ze in Madrid zijn.
pi_35998458
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:47 schreef jojomen4 het volgende:

En wat betere verdedigers halen en betere keeper.
Roberto Carlos, Raul , Zidane en Beckham dumpen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:40:05 #215
113682 WeebI
Wee Bull
pi_36017414
quote:
Op maandag 13 maart 2006 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]
betere keeper.
een betere keeper halen als je de beste al hebt?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:45:25 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_36027121
Beckham hoeve we niet te dumpen vind ik. Gister zag ik in een programma de voorzitter spreken, en vandaag staat het weer in As.com. Ik ben er voor 95% zeker van en binnen 2 weken is het bekend. Het wordt Capello (denk ik)!

Verder..mjaa.. het is zijn iid weer sterren.. maar je kan me niet vertellen dat een Ibrahimovic of Adriano niet hard werken of dat een Xabi Alonso geen gigagoeie voetballer is, en dat is toch niet de grootste naam uit het voetbal, zelfde gaat voor Emerson of Vieira.. die zullen ze dan toch echt halen voor de balans (Alonso ook trouwens). Emerson of Vieira én Xabi Alonso of Gerrard zouden ook moeten komen wil Capello tekenen zeggen ze.

Er komen daarnaast ook nog andere verdedigers enzo. Ze willen de selectie grotendeels voor het WK al rond hebben en zijn bereid groot uit te geven. Ik denk dat er voor meer dan 120 miljoen gekocht gaat worden. Ik hoop dat er enkele harde werkers bij zullen zitten.

Capello, de garantie voor titels! Al zul je zien dat het bij Real niks is.

Moet wel zeggen dat ik in sommige gevallen ¨Florentino-trekjes¨ zie in de nieuwe voorzitter. Als ie het heeft over het ¨beste van de wereld halen¨ enzo dan wordt ik al bang. Laat ze maar een paar bikkels halen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:47:13 #217
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_36027191
Owja, hij wil een contract voor 3 jaar waarin die 20miljoen wil verdienen. Das niet meer dan de best betaalde speler en hetzelfde wat ie bij ManU zou kunnen verdienen zegt ie.

Ik lees nu trouwens op marca.com dat Ancelotti de 1ste keus is. Ik gok op het verhaal van As.com. In een interview vandaag in de krant zegt ie dat de TD en de trainer, beide over 2-3 weken bekend elkaar goed kennen.

Ook verteld marca.com dat waarschijnlijk presidentsverkiezingen in july zullen zijn. Als je dan een giga selectie bij elkaar hebt gekocht is het natuurlijk makkelijk winnen. Tot nu toe werdt er dagelijks geroepen door Martin dat er geen verkiezingen gehouden zouden worden.
pi_36030376
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef WeebI het volgende:

[..]

een betere keeper halen als je de beste al hebt?
Waarom proberen ze dan telkens Buffon los te weken bij Juve

Iker is middelmatige keeper.
pi_36030489
Adriano die hard werkt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36062668
Bij Jojoman's verhalen heb ik geen goed gevoel. Een degelijk aan- en verkoopbeleid zal ook onder deze voorziiter wel weer niet mogelijk zijn.
pi_36063535
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Waarom proberen ze dan telkens Buffon los te weken bij Juve
correctie:

Pérez probeerde Buffon los te weken omdat hij Galactico's wilde, en Buffon is zo'n ster. Iker is een normale, nuchtere kerel die alleen maar wil spelen, niet echt iemand die shirts etc. verkoopt.

Verder ga ik niet eens in op het feit dat Iker middelmatig zou zijn, die gast is magisch. Zonder Iker zou Spanje het WK niet eens gehaald hebben.

Buffon is een middelmatige keeper.
pi_36065655
Er mogen er veel weg zag ik... Ronaldo, Cassano, Gravesen, Pavón, Iván Helguera, Roberto Carlos, Michel Salgado....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36065686
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:31 schreef WeebI het volgende:

[..]

Nou.... Dat vind ik toch echt een verkeerde constatering. Al jaren één van de minst gepasseerde keepers in de toch niet malse Serie A.
www.thuisuiteten.nl
pi_36067872
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:31 schreef WeebI het volgende:

[..]

correctie:

Pérez probeerde Buffon los te weken omdat hij Galactico's wilde, en Buffon is zo'n ster. Iker is een normale, nuchtere kerel die alleen maar wil spelen, niet echt iemand die shirts etc. verkoopt.

Verder ga ik niet eens in op het feit dat Iker middelmatig zou zijn, die gast is magisch. Zonder Iker zou Spanje het WK niet eens gehaald hebben.

Buffon is best keeper die er is.
pi_36068637
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Buffon is best keeper die er is.
Dat betwijfel ik ten zeerste.

De beste man speelt achter de beste verdediging van Italië, en hoeft daarom niet bijzonder vaak in te grijpen. Ook maakt hij de laatste paar seizoen steeds vaker kleine foutjes.

Casillas daarentegen groeit steeds meer, en maakt nooit een fout. Hij laat dan wel regelmatig een goaltje door, maar kan daar eigenlijk nooit iets aan doen. De verdediging van Real maakt nog veel fouten, en is niet solide, maar Casillas zorgt ervoor dat de schade altijd beperkt blijft, afgezien van de 6-1 tegen Zaragoza.

Ik zeg niet dat Buffon een slechte keeper is, integendeel, maar het is niet de beste. Cech ook niet. Van der Sar ook niet.

Casillas wel. In mijn ogen.
pi_36069244
Iker maakt zo blunders zie laatste 3 jaar wat voor fouten hij had

En Buffon heeft vaker reddingen in huis waar Iker kansloos op was geweest.
En ja dit soort reddingen maakt hij ook al heeft hij de beste verdediging voor zich.

Real Madrid wou Buffon om zijn kwaliteiten niet om zijn shirt verkoop
pi_36076246
Cech staat op eenzame hoogte
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36077281
Buffon compenseert veel met z'n uitstraling vind ik, daardoor is het wel een topper. Casillas vind ik wel van hetzelfde niveau, laat nog iets minder snel een bal los. Cech op eenzame hoogte? Ben ik het niet mee eens, ik schaar hem in hetzelfde rijtje als de vorige twee.
That's all folks!
pi_36077301
Casillas is veel te zwak in de lucht
pi_36791442
Kickje omhoog!

Gisteren dus 1-1 tegen Sociedad

Het is een zooitje bij Real. Wat helemaal jammer is, is dat de nieuwe voorzitter een internationale toptrainer als nieuwe trainer wil (Mourinho, Capello, Ancelloti, Eriksson, enz.) , een nieuwe frisse wind lijkt er nog niet te waaien. Waarom niet Del Bosque terug, met Camacho als technisch directeur? (Weet iemand waarom Floro er al weer na dit seizoen mee kapt? Zit er net een paar maanden)
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 april 2006 @ 14:28:39 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36791483
madrid moet eerst iedereen ontslaan en dan opnieuw beginnen met een team op te bouwen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 10 april 2006 @ 08:50:42 #232
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_36813590
Nieuwe voorzitter moet verkiezingen opstellen. Hijs niet door de socios gekozen en lijkt niet alle machte te krijgen van de bestuurders bij de club waardoor die geen beslissingen kan of mag nemen.

Van die 7 trainers lijkt alleen Ancelotti, Wenger en Ericksson haalbaar, in mijn ogen alle 3 een beetje bagger. De enige die mooi en aanvallend speelt is Wenger en die vind ik tactisch niet altijd even sterk (zou wel goed met de jeugdige spelers om kunnen gaan).

Ancelotti speelt helemaal niet aanvallend zoals Real hoort te spelen. Tis iid een zooitje! Van de zomer waarschijnlijk weer blind inkopen.. Waarom halen ze nou niet eens een goeie TD die het een beetje organiseert, eerst een trainer halen is niet logisch.
  maandag 10 april 2006 @ 08:51:47 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_36813605
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:27 schreef EKterror het volgende:
Kickje omhoog!

Gisteren dus 1-1 tegen Sociedad

Het is een zooitje bij Real. Wat helemaal jammer is, is dat de nieuwe voorzitter een internationale toptrainer als nieuwe trainer wil (Mourinho, Capello, Ancelloti, Eriksson, enz.) , een nieuwe frisse wind lijkt er nog niet te waaien. Waarom niet Del Bosque terug, met Camacho als technisch directeur? (Weet iemand waarom Floro er al weer na dit seizoen mee kapt? Zit er net een paar maanden)
Kapt ermee omdat er niet naar hem wordt geluisterd. Net als de rest die vrijwillig vertrekt.
pi_36823576
quote:
Op maandag 10 april 2006 08:50 schreef jojomen4 het volgende:
Van die 7 trainers lijkt alleen Ancelotti, Wenger en Ericksson haalbaar, in mijn ogen alle 3 een beetje bagger. De enige die mooi en aanvallend speelt is Wenger en die vind ik tactisch niet altijd even sterk (zou wel goed met de jeugdige spelers om kunnen gaan).
Ancelotti heeft verlengd bij Milan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 10 april 2006 @ 16:09:25 #235
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36825537
Maar Arsenal laat AW niet gaan en het lijkt mij trouwens ook stug dat AW aan het werk wil bij een club zoals Real
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 10 april 2006 @ 16:54:13 #236
113682 WeebI
Wee Bull
pi_36827146
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
Maar Arsenal laat AW niet gaan en het lijkt mij trouwens ook stug dat AW aan het werk wil bij een club zoals Real
Wenger: 'Ik houd van Real Madrid'

Ik denk niet dat ie komt hoor, maar wat je daar zegt slaat nergens op, want hij heeft toegegeven een zwak te hebben voor Real.
  maandag 10 april 2006 @ 16:56:06 #237
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36827206
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:54 schreef WeebI het volgende:

[..]

Wenger: 'Ik houd van Real Madrid'

Ik denk niet dat ie komt hoor, maar wat je daar zegt slaat nergens op, want hij heeft toegegeven een zwak te hebben voor Real.
Er stond onlangs nog iets heel anders in een Arsenal programmaboekje.

"Die club is mij veel te onrustig"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36827933
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Conclusie: de enige haalbare trainer is Eriksson
  maandag 10 april 2006 @ 17:45:39 #239
113682 WeebI
Wee Bull
pi_36828800
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Natuurlijk staat dat in een Arsenal boekje Dat zegt toch helemaal niets, dat soort dingen zijn zo subjectief als de pest.

Maargoed zoals ik al zei, Wenger komt toch niet, ik denk eerder aan Eriksson of Scolari.
  maandag 10 april 2006 @ 18:02:01 #240
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36829297
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:45 schreef WeebI het volgende:

Maargoed zoals ik al zei, Wenger komt toch niet,
Als je dat maar begrijpt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36832739
José Mourinho komt denk ik gewoon naar Real, zal me niets verbazen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 10 april 2006 @ 19:53:00 #242
113682 WeebI
Wee Bull
pi_36832947
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Hoe grappig en stoer ik die gast ook vind, ik heb hem eigenlijk liever niet bij een team waar ik zelf fan van ben
  maandag 10 april 2006 @ 21:23:06 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36836481
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Maar dan wel na komend seizoen,nu wordt ie er nog niet uitgekicked,nog 1 seizoen wachten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 april 2006 @ 21:29:39 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36836778
ronaldo is er weer eens 3 weken uit
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_36860165
Heeft Raul al zijn eerste goal in 2006?
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:19:06 #246
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36860180
Van mij mag Barcelona ook volgend jaar kampioen worden.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36864911
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar dan wel na komend seizoen,nu wordt ie er nog niet uitgekicked,nog 1 seizoen wachten.
Stapt wellicht zelf op.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:42:45 #248
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_36866999
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Stapt wellicht zelf op.
Daar heb ik ook al aan gedacht. Weet niet of ik met hem blij zou zijn.. hij wint wel prijzen maar speelt bij Chelsea nou niet echt mooi en aanvallend (ondanks dat ie kan kopen wie die wil). En het blijft een vervelende etter (al denk ik dat ie die rol alleen maar speelt en vind het wel mooi om te zien).

Diarra van OL zou al door OL aan ManU verkocht zijn. Real wil hem ook graag hebben.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:59:02 #249
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36869758
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef borisz het volgende:
ronaldo is er weer eens 3 weken uit
Na iedere dag al die kilo's dikke buik dragen, tja op een gegeven moment begeven je spieren het...
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:30:00 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36873321
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Stapt wellicht zelf op.
Zou ik ook niet raar van staan te kijken.

Als ie iig komend seizoen de CL weer niet wint met Chelsea is ie wel exit lijkt mij.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36891671
Dan laat Roman hem uitschakelen door de Russische mafia denk ik. Oh nee, heeft ie geen banden mee.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 april 2006 @ 19:31:07 #252
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37104616
Nieuws op vi.nl
quote:
Floro openbaart plannen Real: Gerrard, Adriano

19/4/2006 14:52

Technisch directeur Benito Floro heeft zijn lijstje met nieuwe krachten neergelegd bij leiding van Real Madrid. De pijlen moeten gericht worden op Steven Gerrard, Adriano en Bernd Schuster.

Floro deed niet geheimzinnig over de wensenlijst die hij heeft aangeboden aan voorzitter Fernando Martín en diens bestuursgenoten. 'Mijn advies luidt: geef prioriteit aan het halen van een sterke aanvaller als Adriano en een kwaliteitsmiddenvelder voor het geval Zinedine Zidane vertrekt', vertelde hij tegen radiostation Cadena Ser.

'Steven Gerrard is een middenvelder die ik op mijn lijstje heb gezet. De club heeft hem de afgelopen jaren ook tevergeefs proberen te halen', geeft hij de interesse voor de Liverpool-vedette toe. En bij mutaties wat betreft spelers blijft het niet, als het aan Floro ligt. De technisch directeur suggereerde Getafe-trainer Bernd Schuster als vervanger van Juan Ramon López Caro.

Een maand geleden kwam Real Madrid nog met een lijst van zeven kandidaten naar buiten. Eentje kan daaraan worden toegevoegd. 'De naam van Schuster komt voor op het lijstje, omdat in het geval López Caro niet doorgaat hij de ideale man iemand is, die het Spaanse voetbal goed kent en een visie heeft die past bij de speelstijl van Real.'
Bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=78865/sc=77fb5a

Het is toch te gek voor woorden dat VI nog denkt dat dit nieuwe plannen zijn. Dit is juist de reden dat hij heeft aangegeven niet verder door te gaan bij de club. Hij wilde Schuster en de president wil dat niet. Omdat hij vind dat hij de keuze moet maken als technisch directeur (waar die gelijk in heeft) gaat ie weg. Die lijst van 7 is pas na dit nieuws naar buiten gebracht.
  woensdag 19 april 2006 @ 19:42:11 #253
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37104983
Zonde als Adriano en Gerrard naar Madrid zouden gaan.

Adriano moet naar AC Milan!

Liverpool FC = Gerrard.
pi_37105028
Toch is Adriano wel een serieuze kanshebber om de nieuwe spits van Real te worden. De geruchten over een ruil tussen hem en Ronaldo worden steeds sterker. Ronaldo is niet blij in Madrid, Adri is niet blij in Milaan.

Gerrard mag gewoon niet weg. En Schuster, tja, hij doet het redelijk bij Getafe maar ik betwijfel of hij het bij Real kan.
pi_37105061
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:42 schreef Corksterr het volgende:
Liverpool FC = Gerrard.

Maar Adriano gaat echt wel niet naar AC Milan. Dat hebben de Nerrazurri Vieri ook nog lang niet in dank afgenomen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:26:23 #256
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37157196
De kranten melden dat RM zich serieus wil melden voor Henry.. Ik heb er m'n vraagtekens bij.. hijs natuurlijk heel goed maar begint oud te worden en ik vind het persoonlijk een arrogante hond. Heb liever een jonge speler die nog voor de toekomst gebruikt kan worden.

Del Bosque heeft in een persconferentie de indruk gewekt dat ie waarschijnlijk niet terug zal keren zoland FM president is. Hij zegt "in de z'n eerste persconferentie noemde hij me Vicente en 2 weken later Del Bosque" wat erop zou wijzen dat er sprake was van een breuk.

Het is behoorlijk interessant om te weten wat er is gebeurd tijdens een vergadering die enkele dagen nadat FM aangesteld was als president heeft plaats gevonden. Del Bosque, Hierro, Camacho en president FM waren o.a. aanwezig om ze eventueel te polsen voor een comeback bij de club. Het idee was dat deze 3 mannen het nieuwe project zouden lijden maar alle 3 lieten al snel blijken dat ze geen interesse hadden. Nu heeft Del Bosque gezegt dat hij niet terug gaat omdat FM het nieuwe project ook wil doen met de personen die de afgelopen 3 jaren voor alle elende hebben gezorgd (Butrageno o.a.).

Hij zegt ook dat Lorenzo Sanz een goed mens is en de club prima heeft achter gelaten nadat ie niet herkozen was als president (met zulke woorden laat je de mensen natuurlijk blijken dat je wel terug zou keren als hij president is.. promotie voor de volgende campagne ).

Het is eigenlijk te gek voor woorden dat FM door wil drammen ten koste van alles. Hij lijkt er van buitenaf op dat niemand in het bestuur hem steunt. Ik hoop dat ie verkiezingen opstelt van de zomer maar heb er weinig vertrouwen in. Je hoort ook niet echt veel dat de supporters dit eisen.. en zolang die geen herrie gaan schoppen voelt ie natuurlijk weinig druk.
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:44:14 #257
113682 WeebI
Wee Bull
pi_37157713
Sanz terug, ik ben voor

zag sowieso al niks in Pérez, en dat liet ie uiteindelijk ook zien.

Martín leek me eerst wel een goeie, maar het lijkt er op dat het allemaal loze praatjes zijn en hij gewoon maar doet waar ie zin in heeft.

Het is nog lang niet voorbij
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:29:26 #258
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37158949
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef jojomen4 het volgende:
en ik vind het persoonlijk een arrogante hond.
Dan moet ie toch prima bij Real passen toch?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:53:40 #259
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37180290
As meld dat woensdag tijdens een vergadering met de directie toch bekend zal worden gemaakt dat er verkiezingen zullen zijn aan het einde van dit seizoen.

Ramón Calderón, Martínez Laredo, Lorenzo Sanz, Arturo Baldasano en Fernando Martín. Tevens denkt ene Juan Palacios er aan ook mee te doen in samenwerking met oud wereldkampioen rally Carlos Sainz.

Ben benieuwd wat ze allemaal zullen aanbieding om gekozen te worden.

Verkiezingen zouden iig wel goed zijn!
pi_37180306
Zidane gaat stoppen met voetballen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:01:59 #261
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37181704
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Zidane gaat stoppen met voetballen?
Yup! Aankomende woensdag heeft ie een persconferentie gepland! Waarschijnlijk om aan te geven dat ie stopt na het WK. Ik denk de goeie keuze... waarom nog een jaar blijven bij Real als het waarschijnlijk toch weer geen prijs gaat pakken. Jammer van de afgelopen 3 jaren voor hem maar hij heeft toch nog vaak mooie dingen kunnen laten zien.

Zidane Voor mij is er nu een top6 van beste ooit..
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:19:43 #262
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37183457
'Zidane stopt na WK met voetballen'

Uitgegeven: 22 april 2006 13:02

AMSTERDAM - Zinedine Zidane stopt na het wereldkampioenschap in Duitsland met voetballen. Woensdag geeft de Fransman een persconferentie, waarbij hij zijn afscheid aankondigt. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca zaterdag. De 33-jarige middenvelder van Real Madrid liet eerder weten zijn carrière volgend jaar te willen beëindigen. Zidane heeft bij Madrid nog een contract tot het einde van volgend seizoen.

'Zizou' won met Frankrijk het WK van 1998 en het EK 2000. Na Euro 2004 besloot hij te stoppen als international, maar een jaar later stelde hij zich weer beschikbaar voor Les Blues. In de 99 interlands die hij tot nu toe speelde, maakte hij 29 doelpunten. In Duitsland wil hij nog een keer de wereldtitel in de wacht slepen.

Zidane werd in 1998, 2000 en 2003 uitgeroepen tot Fifa Wereldvoetballer van het Jaar. Hij begon zijn professionele voetbalcarrière in 1988 bij het Franse Cannes. Via Bordeaux kwam hij in 1996 terecht bij Juventus. Met de Italiaanse grootmacht won hij twee landstitels. In 2001 stapte hij over naar Real Madrid. Meteen in zijn eerste jaar in Spaanse dienst veroverde hij de Champions League. Ook werd hij met Madrid een keer landskampioen.
pi_37183497
Vind ik een goed besluit, ik hoop voor hem dat hij mooi afsluit.
That's all folks!
pi_37183645
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Yup! Aankomende woensdag heeft ie een persconferentie gepland! Waarschijnlijk om aan te geven dat ie stopt na het WK. Ik denk de goeie keuze... waarom nog een jaar blijven bij Real als het waarschijnlijk toch weer geen prijs gaat pakken. Jammer van de afgelopen 3 jaren voor hem maar hij heeft toch nog vaak mooie dingen kunnen laten zien.

Zidane Voor mij is er nu een top6 van beste ooit..
Ja toch wel goed dat hij stopt, hij is over zn hoogtepunt heen. Tijd voor Robinho om zijn positie over te nemen.

Zidane
2-1 tegen Leverkusen
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:46:56 #265
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37184022
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef EKterror het volgende:

[..]

Ja toch wel goed dat hij stopt, hij is over zn hoogtepunt heen. Tijd voor Robinho om zijn positie over te nemen.

Zidane
2-1 tegen Leverkusen
Hij wint voor Frankrijk de WK-finale '98.
pi_37240506
Au revoir Zizou
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:26:58 #267
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37291111
Het is dus officieel. De 6de grootste speler ooit stopt ermee... Goed moment.
pi_37291159
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:26 schreef jojomen4 het volgende:
Het is dus officieel. De 6de grootste speler ooit stopt ermee... Goed moment.
Zinedine
pi_37291725
Stopt ie met een nieuwe WK titel?
  donderdag 27 april 2006 @ 10:35:56 #270
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37337721
Nou! Martin is afgestapt als president en op dit moment is het Luis Gómez Montejano die de president is.. dit zal iig zijn tot 2 juli, dag waarop de verkiezingen worden gehouden.

Martin kreeg uiteindelijk maar 1 stem voor en 15 tegen in de vergadering van gisteren.. opvallend aangezien de kenners dachten dat ie iig 5 stemmen voor zou krijgen (o.a. van Butrageno) zodat ie volgens de regels president zou mogen blijven.

Martin vroeg uiteindelijk nog aan de directie dat ze hem dit seizoen iig al zouden laten maken en dit najaar zou die dan verkiezingen opstellen.. hij voegde eraan toe dat ie Henry al aan zich gebonden had voor komend seizoen.. maar dit mocht niet baten.

Op naar de verkiezingen! Ben benieuwd wat de beloftes zijn en wie wat mee wil brengen.. Laten we iig elke avond bidden dat het een succesvolle president wordt die veel priijzen pakt!
pi_37338704
quote:
hij voegde eraan toe dat ie Henry al aan zich gebonden had voor komend seizoen..
  donderdag 27 april 2006 @ 14:28:59 #272
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37344626
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:14 schreef WeebI het volgende:

[..]

Henry wil je niet?

Ikke niet iig.
pi_37344693
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:28 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Henry wil je niet?

Ikke niet iig.
Ik hoef hem niet, maar ik wil ook niet dat ie naar Barcelona gaat eigenlijk. Henry is 26 keer beter dan die A'apo.

Maar om een beetje te gaan smijten met loze beloftes als deze vind ik erg laag van Martín, daar doelde ik eigenlijk op met die kotssmiley.
  donderdag 27 april 2006 @ 14:33:22 #274
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37344765
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:31 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ik hoef hem niet, maar ik wil ook niet dat ie naar Barcelona gaat eigenlijk. Henry is 26 keer beter dan die A'apo.

Maar om een beetje te gaan smijten met loze beloftes als deze vind ik erg laag van Martín, daar doelde ik eigenlijk op met die kotssmiley.
waar slaat dat A'apo nou weer op? Hoe weet je dat het loos was?
pi_37344847
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe weet je dat het loos was?
Dat is een veronderstelling.

En ik noem Eto'o A'apo omdat ik hem op een aap vind lijken, en omdat ik mensen wil laten zien dat dat niet met racisme verbonden is.

Volgens de massa:

Als ik zeg dat Eto'o een aap is ben ik een racist.

Als ik zeg dat Messi een aap is ben ik een Real Madrid fan.

Als ik zeg dat pakweg een Cristiano Ronaldo een aap is is er niks aan de hand.

Slaat nergens op.
pi_37344852
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:31 schreef WeebI het volgende:
A'apo.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 27 april 2006 @ 14:41:12 #277
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37345001
Dat kan wel zo zijn maar als de massa het anders ziet kun je je beter aanpassen. Met zulke opmerkingen denk ik dat je snel een ban te pakken zal hebben.
pi_37345123
Het slaat ook nergens op hem zo'n koosnaam te geven. Cristiano Ronaldo een aap noemen vind ik ook respectloos.

En ik snap je punt WeebI, maar noem deze man gewoon bij z'n echte naam en vermijdt deze neiging naar racisme. Vanaf nu worden die koosnamen wel weggehaald.

[ Bericht 22% gewijzigd door -Vaduz- op 27-04-2006 14:57:05 ]
That's all folks!
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:24:06 #279
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37380290
De bende die er bij Madrid is is echt niet normaal!

Ex voorzitter Perez schijnt achter het ontslag van Fernando Martin te zitten. Nadat hij Martin eerst zelf naar voren schoof voor deze functie, waarschijnlijk met het idee dat deze wel naar Perez zou luisteren, heeft ie daarna een heel groot deel van de directie weten te overtuigen dat Martin toch niet de ideale man is. Dit waarschijnlijk na een menings verschil tussen beiden. Ze zouden afgelopen weken haast geen contact meer hebben gehad na een voorval.

Jezus hey.. Perez mag nu toch wel opbokken. Dat ie denkt (niet alleen denkt wat tijdelijk lukt het hem nog) dat ie nu nog aan de touwtjes kan trekken..

F. Martin zal zich aan melden als kandidaat voor de komende verkiezingen op 2 juli. Er wordt in Marca geschreven dat er van te voren al een coach vastgelegd gaat worden (Ancelotti). Sanz, een andere kandidaat zegt dat ie Ancelotti bagger vind.. stel je dus voor dat Sanz gekozen wordt en Ancelotti al vastgelegd is.
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:28:13 #280
113682 WeebI
Wee Bull
pi_37380441
Dan maar geen Ancelotti. Die vind ik ook bagger
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:29:30 #281
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37380487
Ja, ik heb die ook niet het liefst, maar hoe kun je nou een trainer aanstellen als je wet dat je een maand later verkiezingen hebt. Das toch gewoon KUT.
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:13:08 #282
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37407730
Antonio Banderas heeft ook kijk op voetbal en verteld vandaag in Marca wat er wel niet mis is bij de club.

Hij noemt vergelijkt Real met de Titanic. Real is een transatlantisch instituut (kwa omvang) waar we veel luxe zagen.. nu zinkt het langzaam..

Antonio toch!!! WAT VERTELD JE ONS NOU!

Straks krijgen we nog te horen dat die mee gaat doen om de verkiezingen..
  maandag 8 mei 2006 @ 12:06:00 #283
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37653409

maandag 8 mei 2006 @ 12:38:05 #284
113682 WeebI
Wee Bull
pi_37654118
Zizou

waarom ga je weg
pi_37945824
quote:
Enorm volksfeest in Barcelona en ... Madrid

BARCELONA, 18 mei 2006 10:30 - De stad Barcelona blijft voorlopig onrustig. De tweede victorie in de Europa Cup van de plaatselijke voetbalclub heeft voor een enorm volksfeest gezorgd in de Catalaanse hoofdstad. Tienduizenden mensen gingen na het laatste fluitsignaal van scheidsrechter Terje Hauge de straat op om deze nieuwe mijlpaal in de clubgeschiedenis te vieren. Op de Ramblas en het Plaça de Catalunya was er geen doorkomen meer aan en knetterde het permanent van vuurwerk. Vandaag zal de Europa Cup ingezegend worden in de kathedraal van Barcelona en vervolgens op het bordes van het gemeentehuis aan het volk worden getoond. Met een rondrit door de stad hoopt Barcelona tegemoet te komen aan de wens van de meer dan een miljoen fans, die een menselijke erehaag willen vormen voor de kampioenen tussen de luchthaven en het stadscentrum.
Ook in andere delen van Spanje werd feest gevierd, maar opmerkelijk genoeg ook in Madrid. De heilige plaats van Real-fans, rondom het Cibeles-beeld, werd bestormd na het laatste fluitsignaal. Dit leek een zeldzame provocatie van de Catalanen die in de hoofdstad leven, maar bleek vooral een ironisch gedrag van de Real-fans, die zeer ontevreden zijn met de prestaties van de eigen club.
Het zijn daar gewoon stiekem Barca fans, laatst ook al die 'staande ovatie'...
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:09:12 #286
113682 WeebI
Wee Bull
pi_37946312
Wat een fans hoor

Dat zijn de successupporters die Real nog altijd huist.
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:17:30 #287
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37946608
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:54 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Het zijn daar gewoon stiekem Barca fans, laatst ook al die 'staande ovatie'...

De felicitatie op de site van Real vond ik ook wel een mooi gebaar, maar was volgens mij meer om maar weer eens te laten zien hoe vaak Real de EC1 heeft gewonnen (9X).
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:19:05 #288
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37946659
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef WeebI het volgende:
Wat een fans hoor

Dat zijn de successupporters die Real nog altijd huist.
Ook de supporters die ook uit ontevredenheid applaudiseerden voor Barça in Bernabeu?
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:20:51 #289
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37946734
Er staat toch bij dat het ironisch bedoelt is?

2 juli iig verkiezingen! Hopen dat er een nieuwe Perez opstaat die als verkiezingsbelofte Ronaldinho en Messi in de strijd gooit!
pi_37946814
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef jojomen4 het volgende:
Er staat toch bij dat het ironisch bedoelt is?
Net als dat ironisch feestje op het Leidseplein toen Feyenoord de UEFA-cup won?
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:47:09 #291
113682 WeebI
Wee Bull
pi_37947591
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:19 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ook de supporters die ook uit ontevredenheid applaudiseerden voor Barça in Bernabeu?
Nee, dat had ik ook gedaan.

Dat was de beste wedstrijd van het seizoen van Barça, en voor de rest hebben ze nooit meer dat niveau gehaald.

Uit ontevredenheid dat Pérez er toen nog zat had ik hem ook uitgefloten. Applaudiseren begin ik echter niet aan.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:42:46 #292
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_38208440
Ik denk dat ik voorstander van Juan Palacios ben.. die zet Camacho neer als TD. Ik zie Camacho graag terug bij Real. Ex voorzitter Fernando Martin doet niet mee aan de verkiezingen. Verder zijn er nog zo'n 4 kandidaten volgens mij.

Carlos Sainz gaat voor vice-president in samenwerking met een andere oelewapper. Del Bosque heeft laten weten met geen enkele kandidaat samen te werken en kijkt wat er na de verkiezingen op hem afkomt.
pi_38208511
Waarom zie jij Camacho zo graag terugkeren?
That's all folks!
pi_38209399
Omdat het een goede coach is waarschijnlijk. Het is natuurlijk geen TD
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:00:10 #295
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_38212867
Nee, omdat de plannen die hij neerlegt me aanspreken. Hij namen noemt die ik graag zie. Hij heeft ballen en doet wat ie roept (blijkt oa uit het vertrek nadat hij zich niet serieus genomen voelde als trainer bij Real).

Ik denk ook trouwens dat als hij bij de club komt met iemand waar die goed mee kan werken (de nieuwe president zou dat dan zijn) en hij vrij kaart krijgt om z'n plannen uit te werken hij voor een langere periode bij de club kan zijn. Iets wat ik heel belangrijk vind voor een TD. Iedereen roept altijd dat een TD bij een club zit voor de lange termijn, en wat je vaak ziet is dat ie na 1.5 jaar al weggekocht wordt of opstapt. Bij Real hebben we laatste jaren ook geen vaste gehad mede door de wil van Perez.

[ Bericht 54% gewijzigd door jojomen4 op 25-05-2006 22:07:33 ]
pi_38692595
Quoteje uit het PD topic:
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Presidentskandidaat van Real Juan Miguel Villar belooft Messi voor 150 miljoen binnen te halen.
!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 11:59:21 #297
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_39470010
Ramón Calderón heeft met een nipte voorsprong op Juan Palacios de presidents-verkiezingen gewonnen. Bij de verkiezingsstrijd voor president van Real Madrid zijn transfer-beloften vaak een belangrijke manier om Socios over te halen. Calderón beloofde Madrid Kaká. De Braziliaanse middenvelder van AC Milan zou al een contract hebben getekend bij de nieuwe president, maar tot een accoord met de club is het nog niet gekomen.
Ook beloofde Ramón Calderón het aantrekken van Arjen Robben en Francesc Fabregas. De clubs van de genoemde spelers ontkennen echter elk accoord, en zo is het maar de vraag in hoeverre deze spelers deze zomer naar de Spaanse hoofdstad verhuizen.
Als coach zou Fabio Capello worden aangetrokken, en oud Madrid-speler Predrag Mijatovic zou technisch directeur worden. Dit laatste lijkt tot nu toe de enige zekerheid. Mijatovic was actief betrokken bij de verkiezing als partner van Calderón.
Naast namen beloofde de nieuwe president ook vernieuwingen in de verdediging, iets wat misschien wel het hardste nodig is bij de Galacticos.

Met de verkiezing van Calderón grijpt Boulahrouz voorlopig naast een transfer naar Madrid. De verdediger van HSV zou bij aanstelling van Palacios de overgang maken. Ook spelers als Christiano Ronaldo, Adriano, Zambrotta, Ibrahimovic, Messi (!) en Joaquin werden door andere kandidaten beloofd.

Hoe het uit gaat pakken, moet nog worden bezien. Voorgangen Florentino Perez beloofde de Socios in 2000 het aantrekken van Luis Figo van aartsrivaal Barcelona, een moeilijk te geloven belofte. Hij hield echter zijn woord en dus mag er in het Madrileense kamp gehoopt worden op de zo broodnodige revolutie.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  maandag 3 juli 2006 @ 12:49:15 #298
113682 WeebI
Wee Bull
pi_39471296
Kaká: niet nodig, als aanvallende middenvelders zijn er al Raúl, Robinho, Guti en Baptista
Robben: niet nodig, als buitenspelers zijn er al Beckham, Robinho en Balboa
Cesc Fabregas: niet per sé nodig, zou wel een goeie zijn voor in de toekomst. één van mijn favorieten, hoop dat ie ooit naar Madrid komt.

Capello:
Mijatovic: cool

Ik had ook wel graag Boulahrouz gezien bij Real Madrid. Xabi Alonso zou mijns inziens de meest belangrijke versterking zijn, een verdedigende, controlerende middenvelder is wat we nodig hebben. En een sterke centrale verdediger naast Ramos. Mejía is aardig, maar (nog) geen wereldklasse.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:53:46 #299
113682 WeebI
Wee Bull
pi_39471399
Ik hoop trouwens wel nog dat de volgende spelers vertrekken:

Ronaldo, mits goede vervanger (Adriano en Zlatan worden genoemd).
Roberto Carlos, mits goede vervanger (Antonio López )
Iván Helguera (Boulahrouz als vervanger )
Jonathan Woodgate (speelt nooit vanwege blessures)
Paco Pavón (speelt af en toe, en als ie speelt zuigt ie. weg ermee)
Oscar Miñambres (speelt nooit, aardige speler die beter ergens anders kan gaan spelen)
Thomas Gravesen (Niet goed genoeg, Pablo García is beter)
Carlos Diogo (teveel rechtsbacks, Salgado, Cicinho, zelfs Ramos)

die spelers zouden aardig wat centjes op kunnen leveren denk ik zo.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:49:12 #300
113682 WeebI
Wee Bull
pi_39476657
doe me even een lol en laat mij het nieuwe topic openen, ik ben namelijk bezig met een nieuwe OP

bvd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')