Heb je gezien wie die file heeft ge-uploadquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef WeebI het volgende:
We speelden niet echt geweldig, maar da's normaal zonder Raúl, Ronaldo, Helguera, Carlos en Pavón
Bilbao was nog slechter though, dus wel verdiend gewonnen.
hier de goal van Becks
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je gezien wie die file heeft ge-upload![]()
![]()
![]()
Ja hoor, Barca13 uploadt zo'n beetje alle filmpjes die ik hier op FOK postquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je gezien wie die file heeft ge-upload![]()
![]()
![]()
quote:Having already signed Antonio Cassano within days of the transfer window reopening, Real Madrid are also on the trail of Empoli striker Francesco Tavano.
Real's market consultant, Ernesto Bronzetti revealed that the Liga giants will be keeping a keen eye on the progress of the 26-year-old.
"Tavano is really good, he's a player that Real Madrid is following," Bronzetti told Radio Radio.
The Tuscan side revealed that they had yet to have any contact with Real but were flattered by the interest shown in Tavano, who has scored nine goals in 16 appearances this season.
"The reports about Tavano are flattering to us but we know nothing," Empoli's general director, Pino Vitale, told Gazzetta dello Sport.
Vitale expects Empoli to enjoy a quiet January with any transfer dealings held over until the summer.
"As for ourselves, I think that the group will remain the same until June," confirmed Vitale.
Tavano admits that he was unaware of Real's interest but hopes that the speculation may come to fruition and ultimately lead to him following in the footsteps of former Roma striker Cassano.
"Being followed by Real is a really beautiful thing," said Tavano. "I've never heard these rumours, but I hope, like Cassano, that I may also realise a dream."
Athletic is natuurlijk niet van het niveau Barcelona of Arsenal, maar bij vlagen werd er écht goed gespeeld. Mooi 1-2tje bij de 1-0 van Robinho en Soldado kopt mooi de 3-0 binnen. Verder viel Cicinho erg goed in, heeft een goeie voorzet, is snel en combineerde goed met Beckham. Salgado mag z'n borst natmaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:32 schreef WasQ het volgende:
Heb je de wedstrijd gezien? Was het wat?
Dacht dat hij geblesseerd was??quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:19 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
Real Betis Balompié 0 - 1 Real Madrid CF
64' Antonio Cassano 0-1
Had dat alleen laatst gelezen hier, dat ie in slechte conditie was en geblesseerd, maar schijnbaar dus nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht dat hij van de week ook al op de bank zat?
True point... Maar ik dacht dat ik dat laatst had gelezen vandaar mijn opmerking, maar nu weet ik hoe de vork in de steel zitquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef EKterror het volgende:
Hij was niet fit, er moesten kilo's af.
Als je te dik bent ben je nog niet geblesseerd. Anders hadden we in Nederland heel veel geblesseerde mensen.
de volley van robinho en de knal van carlos mochten er anders ook zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:13 schreef Damzkieee het volgende:
Kickje: alweer een achterstand omgebogen naar een winst3-1 na een 0-1 achterstand. Schitterende vrije trap van Beckham trouwens
Dat scheidsrechterskorps in Spanje staat mij toch al niet zo aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef WeebI het volgende:
van realmadrid.com:
Robinho has been fouled inside the box by rival defenders at least five times -Celta, Sevilla and Cádiz in the League, and Bilbao and Betis in the King’s Cup- and the referees have not conceded any of the flagrant penalties. His ability in short game dribbling makes him extremely dangerous, but he has been unlucky with the calls so far.
Kan me herinneren, tegen zaragoza volgens mij, dat hij 2x wél een penalty kreeg. eentje miste hij en de ander schoot carlos er in. bovenstaande zal wel een tikkie geflatteerd zijn, maar het klopt wel enigzins.
oordeel zelfquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
Sorry ik vergat natuurlijk ook helemaal die van Robinho. Vooral die aannameheeeeeeerlijk! Trouwens wel een 100% strafschop ofniet?
Mij leek hete in eerste instantie een schwalbe, hij leek over niets te vallen. Maar in de herhaling is duidelijk te zien dat hij een trap tegen zijn schenen krijgt. Dus 100% strafschop ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
Sorry ik vergat natuurlijk ook helemaal die van Robinho. Vooral die aannameheeeeeeerlijk! Trouwens wel een 100% strafschop ofniet?
quote:De Spaanse sportkrant AS meldt dat Zlatan Ibrahimovic in de belangstelling van Real Madrid staat. Volgens de krant wil de Koninklijke de Zweedse aanvaller na dit seizoen van Juventus overnemen. Real zou 40 tot 45 miljoen euro moeten uittrekken om de voormalig speler van Ajax naar de Spaanse hoofdstad te halen.
De Spaanse club beleeft een uitermate teleurstellend seizoen. Afgelopen december kostte dit trainer Vanderlei Luxemburgo al zijn baan. De voorzitter van Real Madrid, Florentino Pérez, wil na dit seizoen de bezem door de selectie halen, Hij zou zo'n 110 miljoen euro uitgetrokken hebben om zes nieuwe spelers naar Bernabéu te halen. Naast Zlatan staan ook Lukas Podolski van 1. FC Köln, Xabi Alonso van Liverpool, Christian Poulsen van Schalke 04, Raúl Caría van Osasuna en Ashley Cole van Arsenal op het verlanglijstje van de voorzitter.
Dan kan hij de kwart en halve finales en de finale van de CL dus mooi meedoenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:19 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Welke spitsen!? Behalve Ronaldo is alleen Soldado een echte '9' maar die lijkt me nog iets te licht voor dit niveau. Baptista is geen spits en die wil ook maar niet aarden, niet gek als hij om de haverklap op een andere positie moet spelen. Robinho en Cassano zijn ook geen echte spitsen, dus ik vind het niet raar dat ze naar een goeie vervanger voor Ronaldo zoeken. Of Ibrahimovic daar de ideale man voor is, is natuurlijk ook maar de vraag.
Xabi en/of Raul García lijken me goede aankopen, jong, Spaans en ideaal om naast Guti op het middenveld te spelen.
Raúl is trouwens toe aan de laatste fase van z'n herstel, hij heeft vandaag voor 't eerst weer met de bal getraind en de verwachting is dat hij deze maand klaar zal worden gestoomd om in maart weer wedstrijden te kunnen gaan spelen. Goed nieuws!!
Roman Abramovitz?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef EKterror het volgende:
Tsja frustrerend he, juist de mensen met een machtspositie maken er een potje van. Niet alleen bij Real hoor. Ik noem bijvoorbeeld een Sepp Blatter van de FIFA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |