Zooooooooooooo, boeiendquote:Op donderdag 22 december 2005 16:09 schreef BVO het volgende:
Dominomus ging met bijna lege maag dood
--------------------------------------------------------------------------------
De Dominomus uit het FEC in Leeuwar- den ging met een bijna lege maag naar het hiernamaals. Dat is gebleken uit onderzoek van het natuurmuseum in Rotterdam, waar het diertje is opgezet.
Bij het opensnijden van het maagje stuitte men slechts op vier bruine zaadjes, een stuk slakkenhuis en wat kiezelgruis. De mus, een vrouwtje, kroop pas afgelopen voorjaar uit het ei.
Inmiddels is de opgezette mus op een bakje dominostenen geplaatst. Op 14 november 2006, precies een jaar na het fatale schot, wordt de mus bij de opening van de tentoonstelling 'Opkomst en ondergang van de huismus' aan het grote publiek getoond.
Perfecte reden om een KD-plaatje te posten.quote:
Ik heb er nog een paar toevallig.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Perfecte reden om een KD-plaatje te posten.
Nou, verras me eens.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar toevallig.
Die wil ik wel meenemen naar een kerstgala.quote:
Ze ziet er niet uit als 40+quote:Op donderdag 22 december 2005 16:29 schreef pberends het volgende:
Die vrouw van die post daarboven is trouwens.
Van school zeker.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die wil ik wel meenemen naar een kerstgala.
Hij's wel aardig, maar echt oudejaarsonwaardig. Beetje de autochtone Jorgen Raymann. Doe mij die mastodont van een Youp maar.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/wilkoterwijn/
De mannelijk equivalent van Sara Kroos.
http://forum.fok.nl/topic/664242
Hier meer 'fans' vanWilko
Wat 'hij is wel aardig'?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's wel aardig, maar echt oudejaarsonwaardig. Beetje de autochtone Jorgen Raymann. Doe mij die mastodont van een Youp maar.
Kerel, heb je een nieuw woordje ('mastodont') geleerd, ofzo?quote:
Met wel aardig bedoel ik het discutabele niveau van Jorgen Raymann als stand up comedian.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat 'hij is wel aardig'?Goede grap, pb.
Dat is dus niet aardig, maar ronduit slecht.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Met wel aardig bedoel ik het discutabele niveau van Jorgen Raymann als stand up comedian.
Dat mag je niet zeggen het is een allochtoon (van Duitse afkomst)quote:Op donderdag 22 december 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is dus niet aardig, maar ronduit slecht.
...met hun nieuwe show: "Kut met Peren"quote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
Oud en Nieuw 2010:
Lebbis en Jansen
Bupa en Berends
[afbeelding]
Waarom verander je je echte naam niet in Bupa?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
Oud en Nieuw 2010:
Lebbis en Jansen
Bupa en Berends
[afbeelding]
Dat wordt gewoon mijn artiestennaam.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom verander je je echte naam niet in Bupa?
Terwijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen het is een allochtoon (van Duitse afkomst).
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
BVO had ons via de nieuws-submit te melden:
Die reacties ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |