Nee, druif. Ik heb het over wat jij denkt (maar vol overtuiging blèrt) dat omroepmedewerkers allemaal willen. Daar zit jij naast. Maar ja, een PO-medewerker is een PO-medewerker hè? Die hebben maar één mening en willen maar één ding.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach ja, want zonder omroepakkoord had het er nu zeker veel beter uitgezien? De plannen zijn nog niet eens ingevoerd.
Dat gebeurt al tien jaar niet meer hoor, er is al zo enorm veel bezuinigd.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Dalende kijkcijfers, dalende sterinkomsten, minder overheidssteun. Maar ondertussen willen de heren programmamakers wel op dezelfde voet verdergaan...
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, druif. Ik heb het over wat jij denkt (maar vol overtuiging blèrt) dat omroepmedewerkers allemaal willen. Daar zit jij naast. Maar ja, een PO-medewerker is een PO-medewerker hè? Die hebben maar één mening en willen maar één ding.
Joh, wat moet een simpel leven toch heerlijk zijn. Geniet ervan.
V.
Joh, wat moet een simpel leven toch heerlijk zijn. Geniet ervan.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Dalende kijkcijfers, dalende sterinkomsten, minder overheidssteun. Maar ondertussen willen de heren programmamakers wel op dezelfde voet verdergaan...
Een programmamaker is een programmamaker, dan (ik neem wel aan van de PO, of reken je meteen de commerciële makers ook meequote:Op donderdag 22 december 2005 13:45 schreef nikk het volgende:
[..]
[..]
Joh, wat moet een simpel leven toch heerlijk zijn. Geniet ervan.
Ah, je bent programmamaker? Jammer dat je alleen op internet een mening durft te hebben dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een programmamaker is een programmamaker, dan (ik neem wel aan van de PO, of reken je meteen de commerciële makers ook mee).
Hoe dan ook, knap van je dat je weet wat ik wil
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Ah, je bent programmamaker? Jammer dat je alleen op internet een mening durft te hebben dan.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Wees eens duidelijk. Wat denk ik van je te weten?
En je laat mijn lieve vrouwelijke collegae nog buiten beschouwing ook. Seksistquote:Maar ondertussen willen de heren programmamakers wel op dezelfde voet verdergaan
Zoals ik al zei, laat eens van je horen dan. Internet uitgezonderd.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
[..]
En je laat mijn lieve vrouwelijke collegae nog buiten beschouwing ook. Seksist
Nee, want in tegenstelling tot wat menige PO-hater hier op Fok! als fait accompli beschouwt streef ik met mijn collegae sterke neutraliteit na bij de programma's waaraan ik meewerk.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:07 schreef nikk het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, laat eens van je horen dan.
Het hoeft ook niet in je programma's hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, want in tegenstelling tot wat menige PO-hater hier op Fok! als fait accompli beschouwt streef ik met mijn collegae sterke neutraliteit na bij de programma's waaraan ik meewerk.
Dat doen we dan ook niet wat mij betreft - we overleggen met kamerleden, lobbyen en voeren soms wat actie, al ben ik daar niet zo van. En er worden alternatieve plannen gemaakt die in januari met de RvB worden besproken. Ik heb dan voornamelijk zicht op de radiokant.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef nikk het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet in je programma's hoor.
Maar dit strekt zich ook uit tot tvquote:Op donderdag 22 december 2005 15:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook niet wat mij betreft - we overleggen met kamerleden, lobbyen en voeren soms wat actie, al ben ik daar niet zo van. En er worden alternatieve plannen gemaakt die in januari met de RvB worden besproken. Ik heb dan voornamelijk zicht op de radiokant.
Dat gooi ik gewoon liever niet op het forum. Maar het zijn best aardige programmaatjes, al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef IntroV het volgende:
He, voor welk programma werk je Verbal? Of welke programma's maak je/werk je aan mee?
Mwahquote:Op donderdag 22 december 2005 15:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat gooi ik gewoon liever niet op het forum. Maar het zijn best aardige programmaatjes, al zeg ik het zelf
V.
Ja toch?quote:
Wij zitten iig al boven de kijktijdaandeeltargets die voor die zender staan voor volgend jaarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |