Net zoals Jan Maat en Pim Fortuyn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zegt hetzelfde, maar dan net iets anders.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar toch hou ik van mijn WFL kinders.
Paar puntjes uit de policy:quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:18 schreef OldJeller het volgende:
Replica-van-Dagobert-Duck-aan-de-coke: kuttopic.
Maar we zagen allemaal aan je OP dat je je best had gedaan. Grote meid.
Wellicht een goed voornemen voor 2006?quote:On topic blijven.
Vermijd en voorkom flamewars.
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Paar puntjes uit de policy:
[..]
Wellicht een goed voornemen voor 2006?
Kijk dat bedoel ik nou. Moet je nogmeer voorbeelden hebben?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Volgens mij voldoe ik al daaraan.![]()
Wellicht een nieuwe banner voor jou komend jaar, je ziet de pixels namelijk iets te goed.![]()
Jij probeerde mij te tippen op voornemens, met een quasi-humoristische houding.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou. Moet je nogmeer voorbeelden hebben?
Het had in ieder geval niet betrekking op mij, dus ik weet niet hoe daarop kwam.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:21 schreef ATuin-hek het volgende:
daar was niets quasi-humoristisch aan..
Ik had het over dergelijke uitlatingen:quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het had in ieder geval niet betrekking op mij, dus ik weet niet hoe daarop kwam.
Je kan niet bepaald nuanceren, dat is duidelijk.
Is gewoon een ongezouten mening, waar om werd gevraagd in dat (suffe) keer op keer besproken topic.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik had het over dergelijke uitlatingen:
WFL-reflectie
Wel degelijk op jou van toepassing dus. Maarja dit is hopeloos zie ik dus zal er hierna over ophouden.
Och dat lukt bestquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is gewoon een ongezouten mening, waar om werd gevraagd in dat (suffe) keer op keer besproken topic.
Niet alles in positief in deze wereld.
Niet iedereen loopt langs jou, vind je leuk, vindt het grappig wat je zegt, is eens met wat je zegt, geeft je een aai over je bol. Zoals je wellicht thuis nog wordt behandeld.
Soms komt er ook iemand langs en die doet dat allemaal NIET, of zelfs het tegenovergestelde.
Wake up and smell the thorns.
You wouldn't survive on the streets.. (Streets betekent in dit verband: alle grote(re) steden)
Wat doe je op een forum als je niet eens andermans mening kan respecteren en niet tegen kritiek kan.
Ga alsjeblieft dan ergens anders naar toe.
Het topic is vol, daarom kan er niet meer gereageerd worden. Als je nog iets toe te voegen hebt, open dan gerust een deel 4.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:38 schreef buachaille het volgende:
Grappig, in het anti-Islam bash-topic (Centraal Anti islam gebash) Een andere kant van de Islam 3 kan niet iedereen meer reageren. Wellicht werden er toch iets teveel kritische reacties gepost over de IslamDaar is een bash-forum toch voor?
Bang voor mij?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Och dat lukt bestBen meer bang voor jou. Doe d'r wat aan zou'k zeggen en suc6 daarmee.
Bang dat jij je niet red in de wereld dus slimpiequote:Op zaterdag 24 december 2005 18:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bang voor mij?
Als je in je dorpje blijft waar het veilig en vertrouwd is en iedereen elkaar kent, is er niets te vrezen mijn zoon.
right, mental coach zou ik jou niet aanraden, daar heb je niet bepaald de aanleg voor.![]()
But keep a dream in your heart and always think positive.. and maybe you'll have success too in life one day!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zwíjgen, en líggen had ik gezegd,..... IN JE MAND!
quote:
Maar ik ben inquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dacht weer eens waardige tegenstanders te hebben gevonden in de feedbackrel,. maar ze druipen alweer af,......
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ik ben inkerststemming
Oversight!
quote:
quote:Nu rellen, straks weer vergeven en vergeten.
quote:maar dan heb je ze wél weer even hun plaats gewezen.....
Ik begrijp volledige Engelse zinnen, jij daarentegen gebruikte één woord tussen Nederlandse woorden. tututut.quote:
Bedankt voor je bezorgdheid, maar dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bang dat jij je niet red in de wereld dus slimpieJe hoeft niet gelijk overal zo aanvallend over te zijn.
Omdat je telkens over de, in jouw ogen, negatieve reacties loopt te brullen.quote:
Daar zijn mensen die me kennen het doorgaans niet mee eens.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Omdat je telkens over de, in jouw ogen, negatieve reacties loopt te brullen.
Je kan niet tegen kritiek.
Je bedoelt die stuck-ups uit de SC's hier?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zijn mensen die me kennen het doorgaans niet mee eens.
weetje! Er bestaat ook nog zoiets als IRLquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je bedoelt die stuck-ups uit de SC's hier?
is dit voor jou een alternatieve plaats voor het schoolplein, nu je te oud geworden bent om kindertjes te pesten?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Omdat je telkens over de, in jouw ogen, negatieve reacties loopt te brullen.
Je kan niet tegen kritiek.
Ik laat het wel aan Triggershot over, die heeft het een beetje in beheer geloof ik. Enne, die grens ben ik nog nooit overgegaan hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het topic is vol, daarom kan er niet meer gereageerd worden. Als je nog iets toe te voegen hebt, open dan gerust een deel 4.
Waarbij er natuurlijk wel een grens van toelaatbaarheid is mbt bashing.
Ik had ook niet de indruk, want meestal ruik ik wel onraad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:45 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik laat het wel aan Triggershot over, die heeft het een beetje in beheer geloof ik. Enne, die grens ben ik nog nooit overgegaan hoor!
IRL, wat is dat voor nep afkorting?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
weetje! Er bestaat ook nog zoiets als IRL
Kijk maar in de wikiquote:Op zondag 25 december 2005 01:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
IRL, wat is dat voor nep afkorting?
Moet niet gekker worden met die chattaal van de kinderen van tegenwoordig.
Jup de wikiquote:Op zondag 25 december 2005 02:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wiki?
Stil!
Nou is het afgelopen, naar bed jij!
Vervelend kind.
oh, okey.quote:Op zondag 25 december 2005 02:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup de wiki
http://wiki.fok.nl/index.php/IRL
En ga zelf naar bed joh
mmm... voordat je met kinderen begon lijkt mijn eerdere hypothese aardig te kloppenquote:Op zondag 25 december 2005 12:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oh, okey.
Hmm, toch best schattig, hoe creatief kinderen kunnen zijn en eigen afkortingen verzinnen.
Doet je toch wel wat zo met Kerst.
Nee hoor, maar zoals ik al eerder zei:quote:Op zondag 25 december 2005 12:55 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
mmm... voordat je met kinderen begon lijkt mijn eerdere hypothese aardig te kloppen![]()
![]()
als je onder lachen ook ["emotioneel te gaan] bedoeld, dan lijkt mij die emotie wel op zijn plaats bij jou.quote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zoals ik al eerder zei:
Ik geef m'n mening/discussieer gewoon, je hoeft niet emotioneel te gaan doen als ik het een keer oneens met je ben.
?quote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
als je onder lachen ook ["emotioneel te gaan] bedoeld, dan lijkt mij die emotie wel op zijn plaats bij jou.
![]()
zover ik kan zien ging het helemaal nergens over behalve dat feedback verandert is in een bashtopic.quote:Op zondag 25 december 2005 14:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
?
Ik weet niet precies waar JIJ het nou over hebt.
Volgens mij zat Tuinaccesoire te klagen over mijn negatieve reacties..
Haal je hoofd eens uit je reet, misschien zie je dan waar het eigenlijk over gaat. [afbeelding]
Duidelijk voorbeeld van iemand die kortzichtig is.quote:Op zondag 25 december 2005 15:28 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
zover ik kan zien ging het helemaal nergens over behalve dat feedback verandert is in een bashtopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nu optiefen.
Weetje! Er bestaat ook nog zoiets als onnodig negatief.quote:Op zondag 25 december 2005 14:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
?
Ik weet niet precies waar JIJ het nou over hebt.
Volgens mij zat Tuinaccesoire te klagen over mijn negatieve reacties..
Haal je hoofd eens uit je reet, misschien zie je dan waar het eigenlijk over gaat. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |