Wat doe je nouquote:Op donderdag 22 december 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
O nee, toch niet. De oude was gewoon nog niet dicht.
Open gewoon pas een nieuwe als de oude dicht is ofzo..
Ik zie 2 keer SC, en knalde er een dicht.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat doe je nou![]()
En het spijt me![]()
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie 2 keer SC, en knalde er een dicht.
Om maar even in de sfeer van de TT te blijven. Als je met één vinger naar een ander wijst, wijs je met vier vingers naar jezelf...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:31 schreef Ynske het volgende:meneer kan niet zonder muziek
klein kind, rekening houden met een ander is een grote kunst!
ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om maar even in de sfeer van de TT te blijven. Als je met één vinger naar een ander wijst, wijs je met vier vingers naar jezelf...![]()
* AirwiN herinnert zich iets met ramen openzetten...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens
op t moment dat iemand anders ergens last van heeft
dan zal ik niet mijn zin doordrammen en geen rekening houden met die ander
en als je het dan toch over vingers hebt
jah af en toe zijn ze handig
jah hallowquote:Op donderdag 22 december 2005 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN herinnert zich iets met ramen openzetten...![]()
Niet zo happen he...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah hallow
het stonk hier
en het was benauwd
das heel iets anders, aangezien hij niets had
quote:
Vis in hilversum op een niet marktdag, die randstad is zowieso verziektquote:
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Mn eerste dag in Singles...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik dacht, laat ik eens een kast aansleuren, maar je komt er niet eens bijzitten
kast, arena, popcorn, gezelligheid ten topquote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Mn eerste dag in Singles...![]()
Nee, ik zie mijzelf altijd wat meer in de rol van de op-de-kast-jager dan de op-de-kast-erbij-kom-zitter...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik dacht, laat ik eens een kast aansleuren, maar je komt er niet eens bijzitten
Niet als je dicht bij de haven zitquote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vis in hilversum op een niet marktdag, die randstad is zowieso verziekt
Een haven in hilversumquote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet als je dicht bij de haven zit![]()
Helaas... ik ben een nakomer-single...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef Pheno het volgende:
Maar met M_Schtoppel in de oersingles was nog beter![]()
met noordzeewater doordrenktquote:
Een spirituele ervaring?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Mn eerste dag in Singles...![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik zie mijzelf altijd wat meer in de rol van de op-de-kast-jager dan de op-de-kast-erbij-kom-zitter...
Ik sta wel open voor een andere rolverdeling natuurlijk...![]()
Dat zie ik elke keer weer aan mijn duikpak jaquote:
Ik zie dat je nog steeds je ondertitel niet hebt aangepast naar Itchy Bitchy...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stem is uitgebracht
Wat was de beste single van 2005
voel ik me niet toe genoodzaaktquote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog steeds je ondertitel niet hebt aangepast naar Itchy Bitchy...![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stem is uitgebracht
Topquote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stem is uitgebracht
Briljant!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stem is uitgebracht
En hoe voel je je nu? Anders?quote:
Ja, dat was met opzet.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent de t vergeten... Of was dat met opzet?
Ik voel ineens veel meer kracht, alsof ik gedragen word door mijn geloof.quote:
Ik ben ontroerdquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:00 schreef _Arual_ het volgende:
Ik stem op het B-kantje van Pheno. Die is veel leuker joh.
use your imaginationquote:Op donderdag 22 december 2005 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen Pheno?
Je vrouw denk dat je achterkant beter is dan je voorkant?![]()
Ik denk dat ik dat deze keer maar niet doe.quote:
Je bent in de war met Mokster, die is van de dildos/vibrators met ingelegde diamanten enzoquote:Op donderdag 22 december 2005 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet niet waarom !
Maar ik zit al snel met mijn gedachte bij een voorbinddildo![]()
Sinds gisteren ben ik meer van de doucheradio's en pindapotten...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent in de war met Mokster, die is van de dildos/vibrators met ingelegde diamanten enzo
Uhm, TMIquote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sinds gisteren ben ik meer van de doucheradio's en pindapotten...![]()
Ik geloof niet dat een ban in MUZ me heel diep zou raken.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, ook mijn stem uitgebracht. Zullen we een ban krijgen in MUZ voor het vernaggelen van een topic?
Geen verdere details aub.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sinds gisteren ben ik meer van de doucheradio's en pindapotten...![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een ban in MUZ me heel diep zou raken.![]()
Shame on you... MUZ isquote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een ban in MUZ me heel diep zou raken.![]()
Ik heb Qyroz maar even genomineerd...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, ook mijn stem uitgebracht. Zullen we een ban krijgen in MUZ voor het vernaggelen van een topic?
?quote:
Heb je die DVD al geregeld voor kerstavond?quote:
Ach we hebben in noodgevallen altijd onze klonen nog.quote:
Ik ben ook een uur weg geweestquote:Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
?
Snel? Ik vind het al traag gaan eigenlijk, we zijn no way op oude snelheid bezig.
Shame on you! Je kloon misbruiken om een ban te voorkomenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
Kut niet meer posten in Muz![]()
Al heb ik nog noit een ban gehad![]()
Dan ook niet meerquote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach we hebben in noodgevallen altijd onze klonen nog.![]()
Klonen? Ik? Neequote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach we hebben in noodgevallen altijd onze klonen nog.![]()
Er waren tijden dat we in een uur twee topics verder waren.quote:
Welke kerstavond?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die DVD al geregeld voor kerstavond?![]()
Sabrina1981 krijgt dan ineens een ban voor MUZ omdat men denkt dat ze een kloon van mij is.quote:
Aankomende zaterdag kerstavond...quote:
Op zich humorquote:Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sabrina1981 krijgt dan ineens een ban voor MUZ omdat men denkt dat ze een kloon van mij is.![]()
Tsk, mijn snelste topic ooit wat 3 minuten ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we in een uur twee topics verder waren.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sabrina1981 krijgt dan ineens een ban voor MUZ omdat men denkt dat ze een kloon van mij is.![]()
Dan vier ik heel alleen kerstavond met Andre Hazes uit de speakersquote:Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag kerstavond...
Q voor het geval je weer aan het lurken bent!!quote:Op donderdag 22 december 2005 08:23 schreef dolle_hond het volgende:
echt te merken dat ik dicht bij Q kom, die geur is penetrant zeg.
geen wonder dat tong en yvonne snel verder gingen
Ow, ik dacht bij mij met Spaceballs op TV... Maar je mag de DVD ook alleen langs komen brengen, dan kijk ik 'm wel in m'n eentje...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan vier ik heel alleen kerstavond met Andre Hazes uit de speakers
Dat kan alleen maar BEF zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsk, mijn snelste topic ooit wat 3 minuten ofzo
Ik denk dat ik'em zelf ga kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht bij mij met Spaceballs op TV... Maar je mag de DVD ook alleen langs komen brengen, dan kijk ik 'm wel in m'n eentje...
Dat is dan extreme moeilijk, gezien de reacties toen wij daar binnen kwamenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q voor het geval je weer aan het lurken bent!!![]()
Je hebt geen vrienden gemaakt in GCSC![]()
BEF??quote:
Spaceballs isquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht bij mij met Spaceballs op TV... Maar je mag de DVD ook alleen langs komen brengen, dan kijk ik 'm wel in m'n eentje...
BEFquote:
Hrmpf... Jij hebt duidelijk geen last van de kerstgedachte...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik'em zelf ga kijken
Ik post hier wel of ik er van genoten heb
Zag ik een paar topics terug dat ze nu ineens wel vriendjes wilden worden hier?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan extreme moeilijk, gezien de reacties toen wij daar binnen kwamen
Ben je weer aan het dromen?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zag ik een paar topics terug dat ze nu ineens wel vriendjes wilden worden hier?
We've lost the bleeps, the sweeps and the creepsquote:Op donderdag 22 december 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spaceballs is![]()
"They jammed our radar!"
Het zal. Ze zijn wat slowchat verslaafd, net als wij ben ik bangquote:Op donderdag 22 december 2005 11:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat staat voor??quote:
En die helmen van Darth echt briljant die safarihelmquote:Op donderdag 22 december 2005 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We've lost the bleeps, the sweeps and the creeps
Klopt. Ik ben Kerstueel niet gehandicaptquote:Op donderdag 22 december 2005 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hrmpf... Jij hebt duidelijk geen last van de kerstgedachte...![]()
Hoezo? Ik had gisteren maar 144 posts.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal. Ze zijn wat slowchat verslaafd, net als wij ben ik bang
Bier en Frituurquote:
Why are you preparing> You're always preparing, just go!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die helmen van Darth echt briljant die safarihelm![]()
Ik gister geen eens boven de 30 denk ikquote:Op donderdag 22 december 2005 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had gisteren maar 144 posts.![]()
Het siert je, ondanks dat ik daarmee wel Spaceballs misloop deze kerstavond...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben Kerstueel niet gehandicapt
t was er geloof ik maar 1 en die had heel goed in de gaten dat ze niet welkom waren, en als wij toenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Joey had hem uitgenodigdquote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was er geloof ik maar 1 en die had heel goed in de gaten dat ze niet welkom waren, en als wij toen
en droop af naar trv
Maar ik ontbreek vreemd genoeg in de dagstanden.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik gister geen eens boven de 30 denk ik
geen eens gekeken
Ik zou niet eens meer voor komen in de dagcijfersquote:Op donderdag 22 december 2005 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had gisteren maar 144 posts.![]()
die standen waren van zondag tot en met vannachtquote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar ik ontbreek vreemd genoeg in de dagstanden.![]()
Ow, dat is het. Ik vond 144 ook al zo veel.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
die standen waren van zondag tot en met vannacht
dus je zult er voor gister wel teweinig gehad hebben
bij de een stond ie bij mij op 203 en de ander 77 of zoiets
Oew, dat zou wel echt wat voor mij zijn jaquote:
VV?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, dat zou wel echt wat voor mij zijn ja
Maar het was geen BEF-topic. Het was een VV-topic
Volgend jaar misschienquote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je, ondanks dat ik daarmee wel Spaceballs misloop deze kerstavond...![]()
Oeh... gelukkig... ik bedacht me net ( +348 ) dat ik erg blij was dat ik volgende week weer kon gaan werken...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
die standen waren van zondag tot en met vannacht
dus je zult er voor gister wel teweinig gehad hebben
bij de een stond ie bij mij op 203 en de ander 77 of zoiets
Vrolijk Verderquote:
Ik hoop niet dat je collega's je vragen wat je in je vakantie gedaan hebt.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh... gelukkig... ik bedacht me net ( +348 ) dat ik erg blij was dat ik volgende week weer kon gaan werken...
Werken? Werken?? M'n vader werkt!quote:
Vakantie is eigenlijk alleen maar leuk als je op vakantie gaat, of als je vrienden ook vakantie hebben...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je collega's je vragen wat je in je vakantie gedaan hebt.![]()
Vind je het heel erg als ik niet op je blijf wachten?quote:
348 is makkelijk op een dag te doen hoor. In 8 uur zelfs, want dat was denk ik wel mijn gemiddelde tijdens de singlesreeksquote:Op donderdag 22 december 2005 11:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh... gelukkig... ik bedacht me net ( +348 ) dat ik erg blij was dat ik volgende week weer kon gaan werken...
ja, soms...net zoals ikquote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Werken? Werken?? M'n vader werkt!
Dat zullen Pheno's kinderen nooit kunnen zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dat tast m'n eergevoel aanquote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik niet op je blijf wachten?![]()
Dat heeft een vriend van me achter op zijn porschequote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij zegt net 'soms'quote:Op donderdag 22 december 2005 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zullen Pheno's kinderen nooit kunnen zeggen.![]()
Woont die vriend in Rotterdam?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heeft een vriend van me achter op zijn porsche![]()
En dat is goedquote:Op donderdag 22 december 2005 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zullen Pheno's kinderen nooit kunnen zeggen.![]()
Definieer het begrip vader en misschien begrijp je wat Plato zegtquote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij zegt net 'soms'
Werken? Werken?? Mijn vader werkt!..... soms...
Tictacquote:
Werken? Werken?? M'n kinderen werken!quote:
Daar stond een dikke bak met zo'n sticker achteropquote:
Je weet nooit waar hij komtquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar stond een dikke bak met zo'n sticker achterop
mijn kinderenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Werken? Werken?? M'n kinderen werken!
Het was wel in een shabby straatjequote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet nooit waar hij komt
Maar ik denk dat er wel meer stickers zijn![]()
Alleen in zijn geval is het ook nog waar![]()
Je hoeft ze niet te erkennen enzo... gewoon laten werken... kinderarbeid is underratedquote:
Als ik zou blijven wachten zou dat mijn eergevoel aantasten... Een paradox...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dat tast m'n eergevoel aan
maar die tijd er voor is het ergst: opvoedenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te erkennen enzo... gewoon laten werken... kinderarbeid is underrated
Deadlockquote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik zou blijven wachten zou dat mijn eergevoel aantasten... Een paradox...![]()
Opvoeden? Dat besteed je uit. Zie het als een investering voor de toekomstquote:Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar die tijd er voor is het ergst: opvoeden
Dus nee, laat maar
Ik zal wel even notifyAll'enquote:Op donderdag 22 december 2005 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deadlock
Dan wachten we geen van beide
Als we allebei niet wachten, dan nemen we dus meteen actie.... Daten?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deadlock
Dan wachten we geen van beide
kunnen wij de kinderen dan bij jou dumpen?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Opvoeden? Dat besteed je uit. Zie het als een investering voor de toekomst
Vanaf hun 18e, hou ik me aanbevolen voor je dochters!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
kunnen wij de kinderen dan bij jou dumpen?
Neen, dat kan nietquote:Op donderdag 22 december 2005 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
en je werkgeven maar betalen hequote:Op donderdag 22 december 2005 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de deur op slot en de gordijnen dicht kan dat best wat eerderquote:Op donderdag 22 december 2005 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf hun 18e, hou ik me aanbevolen voor je dochters!![]()
Goeie tip!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met de deur op slot en de gordijnen dicht kan dat best wat eerder
Het is juist de bedoeling dat je ze opvoedt tot hun werkleeftijd, zodat ze voor ons kunnen gaan werken en wij op onze lauweren kunnen rustenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf hun 18e, hou ik me aanbevolen voor je dochters!![]()
hmm heb ik iets fout gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat je ze opvoedt tot hun werkleeftijd, zodat ze voor ons kunnen gaan werken en wij op onze lauweren kunnen rusten
Dus tot een jaartje of 4quote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat je ze opvoedt tot hun werkleeftijd, zodat ze voor ons kunnen gaan werken en wij op onze lauweren kunnen rusten
En dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
tip: wel die kids ff laten steraliseren, anders flikken ze hetzelfde bij jou
zoiets, dan is het meeste gekrijs door airwin er wel uit gepomptquote:
Beter dat het piept, dan dat het kraakt zeg ik altijd maar...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoiets, dan is het meeste gekrijs door airwin er wel uit gepompt
En rekt 't niet dan scheurt 't welquote:Op donderdag 22 december 2005 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter dat het piept, dan dat het kraakt zeg ik altijd maar...![]()
Lunchtijdquote:
Een kenner!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En rekt 't niet dan scheurt 't wel
Leuke plekken voor wat precies?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
weet iemand leuke plekken in groningen?![]()
uhm.....wat zoek je?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
weet iemand leuke plekken in groningen?![]()
Geen ervaringsdeskundige gelukkigquote:
Dat weet je dus niet of dat gelukkig isquote:Op donderdag 22 december 2005 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen ervaringsdeskundige gelukkig
lol @ editquote:Op donderdag 22 december 2005 12:15 schreef Mokster het volgende:
Hij trok je aan he?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:21 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag.. Tjezus wat een TT weer..
Nou ff tijd maken voor een(en ff terug lezen..
)
Wie is hij, en waarom trok zij niets uit?quote:
preutsquote:Op donderdag 22 december 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie is hij, en waarom trok zij niets uit?
Nou.. niet echt hoor...quote:
Tja .. ik blijf een vrouwbeest..en zo... maar ik vind de TT bedroevend..Maak eens "geinigs" voor de afwisseling...al is het maar voor 1x..quote:
Verzin is wat leuksquote:Op donderdag 22 december 2005 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja .. ik blijf een vrouwbeest..en zo... maar ik vind de TT bedroevend..Maak eens "geinigs" voor de afwisseling...al is het maar voor 1x..![]()
ook aan knutselen natuurlijk... waar anders aan?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
het ging trouwens over vinger verf!
ik weet niet waar jij aan dacht![]()
Tja kan ik wel doen.. maar dan moet ik ook op het goede moment de sluitpost hebben...quote:
De andere kunnen ook je TT gebruikenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja kan ik wel doen.. maar dan moet ik ook op het goede moment de sluitpost hebben...
Hmm.. ik zal er eens over nadenken.. maar geloof me.. dan wordt het voor jullie gevoel vast te simpel of te saai.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De andere kunnen ook je TT gebruiken
Goed algemeen ontwikkeld blijkbaar.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen ervaringsdeskundige gelukkig
Nette meisjes, daar is vast een leuke TT mee te verzinnen!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hmm.. ik zal er eens over nadenken.. maar geloof me.. dan wordt het voor jullie gevoel vast te simpel of te saai..ben nu eenmaal een nette meid..
![]()
Lijkt me eigenlijk ook...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nette meisjes, daar is vast een leuke TT mee te verzinnen!
De voorzet is er, kop jij 'm in dan?quote:
Ik zit nog te denken... anders krijg ik dadelijk commentaar op mn nette TT....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De voorzet is er, kop jij 'm in dan?
Da's misschien wel de kern van het probleem. Je denkt er teveel over na. Het moet je gewoon in één keer te binnenschieten...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken... anders krijg ik dadelijk commentaar op mn nette TT....![]()
en met een lege maag kan ik niet denken.. dus eerst eens een cracker zoeken..
dat zal het probleem zijn...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's misschien wel de kern van het probleem. Je denkt er teveel over na. Het moet je gewoon in één keer te binnenschieten...
Dan maak jij toch weer voortijdig een nieuwe aan...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
Anders hadden we nu nog geen nieuw topic
Ja heel degelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 12:43 schreef Mokster het volgende:
Houden het netjes!
Ik dacht dat dat juist de bedoeling was...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja heel degelijk
Maar de humor is ver te zoeken
Het is al meer mijn stijl.. dat wel.. maar er mag idd iets meer humor in zitten.. dat wel!!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja heel degelijk
Maar de humor is ver te zoeken
Scheuren doe ik alleen op de snelwegquote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet of dat gelukkig is
I've been around jaquote:Op donderdag 22 december 2005 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed algemeen ontwikkeld blijkbaar.
geil in een stringquote:Op donderdag 22 december 2005 12:47 schreef Godlike02 het volgende:
gewone(doch nette) slips
Hoe zien die eruit?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:47 schreef Godlike02 het volgende:
gewone(doch nette) slips
Ik zal 't onthouden, mocht ik ooit nog es in een stevig potje Triviant verzeild raken met jou...quote:
Ik ben de Triviant Queenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal 't onthouden, mocht ik ooit nog es in een stevig potje Triviant verzeild raken met jou...
Nou, gooi er dan eens een nette, gevatte oneliner uit... Anything!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het is al meer mijn stijl.. dat wel.. maar er mag idd iets meer humor in zitten.. dat wel!!
Ik haat spelletjes!quote:
aaah Godtquote:
Hij's wel op de groei gekocht zo te zien...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natte meisjes, daar is vast een leuke TT mee te verzinnen!
Niet me opjagen.... dan lukt het helemaal niet..quote:Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, gooi er dan eens een nette, gevatte oneliner uit... Anything!![]()
Ik ben gek op spelletjesquote:
je wil te graagquote:Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet me opjagen.... dan lukt het helemaal niet..![]()
Jouw talenten liggen waarschijnlijk op een ander vlak...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet me opjagen.... dan lukt het helemaal niet..![]()
soms..quote:
Welke?quote:
Damn, alstie die uit wil doenquote:
Dat mag ik toch hopen...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw talenten liggen waarschijnlijk op een ander vlak...![]()
Twister op m'n Twister dekbedquote:
Ik schrijf 'm op voor kerstavond 2006, ok?quote:
quote:
Primaquote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm op voor kerstavond 2006, ok?![]()
Dat is ook leuk...daar moet je toch wel héél vindingrijk bij zijn..quote:
niet wachten!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm op voor kerstavond 2006, ok?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is ook leuk...daar moet je toch wel héél vindingrijk bij zijn..![]()
Wat nouquote:
meen je ditquote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is ook leuk...daar moet je toch wel héél vindingrijk bij zijn..![]()
Arm op blauw...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat nouArmen in de lucht..en zo....ff visualiseren..
![]()
"nee, de andere arm!"quote:
De middelste arm!!quote:
Als het aan mij had gelegen was het aankomende zaterdag al gebeurd. Maar MissMSX wil me eerst beter leren kennen...quote:
Mjah, ik ben een net meisje enzo hequote:Op donderdag 22 december 2005 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het aan mij had gelegen was het aankomende zaterdag al gebeurd. Maar MissMSX wil me eerst beter leren kennen...![]()
Kun jij wel gevatte TT's bedenken?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, ik ben een net meisje enzo he
quote:
Ik doe vandaag iig niet mee met TT'squote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun jij wel gevatte TT's bedenken?
Ben jij een net meisje dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe vandaag iig niet mee met TT's
Die tijd ligt ver achter me
ok arm in vleeskleur danquote:
Dubbelzinning genoeg voor een net meisje!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
Meiden die spelletjes willen doen... (is dat wat? )
Spelen met de meisjesquote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
Kan nog net..vind ik...![]()
Jep... zegt ze met blozende wangen....quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dubbelzinning genoeg voor een net meisje!![]()
Zwepen, Twister en mantelpakjesquote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
Spelen spelletjes met nette meisjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Spelen met de meisjes
Gratis spelen met de meisjes
Jij zit gewoon nog in de fase van ontkenning.... Niks net meisje!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jep... zegt ze met blozende wangen....![]()
Nee!!! de meiden willen spelen...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Spelen spelletjes met nette meisjes.
"nette meiden staan op ontploffen"quote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit gewoon nog in de fase van ontkenning.... Niks net meisje!![]()
Nix hoor...een nette meid!! echt wel..quote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit gewoon nog in de fase van ontkenning.... Niks net meisje!![]()
Dat kunnen we niet beoordelen je foto in je laklaarsjes staat nog niet in je fotoboekquote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nix hoor...een nette meid!! echt wel..![]()
Ik ga weer ff aan de slag.. ik heb mn best gedaan vind ik..
We zullen zien of Godt je suggestie overneemt bij het openen van het nieuwe topic!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je best zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Bye _Cara_ !!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Behulpzaam als ik ben....quote:
Itsy Bitsy Sheepy?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
blaat
Wat is het wezenlijke verschil met andere dagen? Dat je het nu wel toegeeft?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef Pheno het volgende:
Het is officieel: ik heb geen zin meer vandaag
quote:
Normaal heb ik wel zin hoor, maar vandaga is echt zo'n dag dat je je bed al te laat uitstapt en denkt: blegh, ik wil slapenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is het wezenlijke verschil met andere dagen? Dat je het nu wel toegeeft?![]()
Vroegah wel, maar nu niet meerquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun jij wel gevatte TT's bedenken?
Girls just wanna have funquote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
ik liever nu dan vanaafquote:Op donderdag 22 december 2005 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga zo stoppen
en dan vanavond weer door
Jij hebt een Twisterdekbed. Dat maakt een hoop goed!quote:
Ik ga vanavond maar eens werken ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga zo stoppen
en dan vanavond weer door
Ach volgende week vrij en dat kost me geen 1 vakantie dagquote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik liever nu dan vanaaf
vanaaf lekker flimpje pakken
Ik heb gelogen. Ik heb er geenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt een Twisterdekbed. Dat maakt een hoop goed!
je mag niet van je vrouw?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vanavond niet fokken, fokken doe ik meestal in de baas z'n tijd
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb gelogen. Ik heb er geen
Zou er wel een willen hebben, maar ze hebben'em niet in mijn maat
Ik fok vrij weinig thuis, ook altijd weinig gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je mag niet van je vrouw?
Maar ze houd toch van je B kant?
die smoesjes achteraf hou ik niet vanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik fok vrij weinig thuis, ook altijd weinig gedaan
Dat zijn geen smoesjes, das de keiharde waarheidquote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
die smoesjes achteraf hou ik niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |