quote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef SCH het volgende:
Dus hier even geen elitair pfaf gedoe met sufjan stevens en ander singer songwriter - geneuzel
...Maar die heeft geen hitlijsten gehaald, dus valt jammer genoeg buiten de boot. Ook al ben ik met je eens dat het een fantastische popsingle is, die op zich nog best een hit had kunnen zijn als ze de clip- en radiozenders mee hadden. Er zijn maar weinig tracks (ook in de hitlijsten) die zo catchy waren als deze.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
16 Military Wives van The Decemberists. Met afstand.
Goeie! Feel Good was als single ook best okay, kan me ook bijna niet voorstellen dat deze de hitlijsten niet gehaald heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 16:55 schreef thaleia het volgende:
Heeft Gorillaz- Dare in de top 40 gestaan?
Heeft de top 50 gehaald, heb ik op teletekst gezien.quote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Maar die heeft geen hitlijsten gehaald, dus valt jammer genoeg buiten de boot. Ook al ben ik met je eens dat het een fantastische popsingle is, die op zich nog best een hit had kunnen zijn als ze de clip- en radiozenders mee hadden. Er zijn maar weinig tracks (ook in de hitlijsten) die zo catchy waren als deze.
Snowden vond ik op zich wel aardig, maar als single vond ik Black & White Town beter. Al vraag ik me ook bij deze af of beide singles aan de door SCH opgegeven specificaties voldoen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef savelkoul het volgende:
Doves - Snowden
En gaat ook meteen door voor de meest ondergewaardeerde single van het jaar, want nooit gedraaid.
Wanneer stond die in de top 40?quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
16 Military Wives van The Decemberists. Met afstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |