quote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef SCH het volgende:
Dus hier even geen elitair pfaf gedoe met sufjan stevens en ander singer songwriter - geneuzel
...Maar die heeft geen hitlijsten gehaald, dus valt jammer genoeg buiten de boot. Ook al ben ik met je eens dat het een fantastische popsingle is, die op zich nog best een hit had kunnen zijn als ze de clip- en radiozenders mee hadden. Er zijn maar weinig tracks (ook in de hitlijsten) die zo catchy waren als deze.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
16 Military Wives van The Decemberists. Met afstand.
Goeie! Feel Good was als single ook best okay, kan me ook bijna niet voorstellen dat deze de hitlijsten niet gehaald heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 16:55 schreef thaleia het volgende:
Heeft Gorillaz- Dare in de top 40 gestaan?
Heeft de top 50 gehaald, heb ik op teletekst gezien.quote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Maar die heeft geen hitlijsten gehaald, dus valt jammer genoeg buiten de boot. Ook al ben ik met je eens dat het een fantastische popsingle is, die op zich nog best een hit had kunnen zijn als ze de clip- en radiozenders mee hadden. Er zijn maar weinig tracks (ook in de hitlijsten) die zo catchy waren als deze.
Snowden vond ik op zich wel aardig, maar als single vond ik Black & White Town beter. Al vraag ik me ook bij deze af of beide singles aan de door SCH opgegeven specificaties voldoen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef savelkoul het volgende:
Doves - Snowden
En gaat ook meteen door voor de meest ondergewaardeerde single van het jaar, want nooit gedraaid.
Wanneer stond die in de top 40?quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
quote:
Geen idee of het klopt, trouwens.quote:Op zondag 18 december 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft de top 50 gehaald, heb ik op teletekst gezien.
Zoja, dan deze.quote:Op zondag 18 december 2005 16:55 schreef thaleia het volgende:
Heeft Gorillaz- Dare in de top 40 gestaan?
Ik ga met jou meequote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
I Don't Wanna Be van Gavin deGraw.
Is Do You Want To van Franz een hit geweest? Anders die ook..
Jaaaaaaa goeie!!! Die wordt het!quote:Op zondag 18 december 2005 21:02 schreef Roltrapfee het volgende:
Everyday I love you less and less zal toch ook wel in de top 40 gestaan hebben?
Anders ga ik voor Blue Orchid van the White Stripes of Shot you down van Audiobully's en Nancy Sinatra![]()
ik ookquote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef ethiraseth het volgende:
en stiekem vond ik partysquad - wat wil je doen dan ook best leuk.![]()
Dag!quote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef Masegate het volgende:
Hung Up!? Hoe kun je?!
Of heb je iets verkeerd getypt en bedoel je eigenlijk: De slechte single van 2005???
Man o man...
quote:Op maandag 19 december 2005 14:09 schreef mcyodogg het volgende:
Green Day - Holiday
Teletekst zal wel kloppen neem ik aan.quote:Op zondag 18 december 2005 17:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
[..]
Geen idee of het klopt, trouwens.
Ah. Argh.quote:Op maandag 19 december 2005 14:48 schreef dVTB het volgende:
Fix You van Coldplay.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:36 schreef ThomasBerge het volgende:
5. René Riva - C'est La Vie
quote:Op maandag 19 december 2005 13:21 schreef icebliss het volgende:
Good charlotte - I just wanna live
Eigenlijk best wel catchy![]()
ik snap niks van je sig, hij klopt ook niet bij joint passen etc. volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2005 09:45 schreef Dieptriest het volgende:
Laat ik maar eens een single top10 posten (weet niet of alles in de top40 gestaan heeft)
(...)
Ik vond het best een aardig popjaar.
Ja Pheno, op de voet gevolgd door God.quote:
Dat ken ik niet, ik ben niet zo thuis in de Undergroundscene.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:00 schreef _Arual_ het volgende:
Ik stem op het B-kantje van Pheno. Die is veel leuker joh.
Yup, mijn stem gaat ook naar Qyroz!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef Mokster het volgende:
Sorry... Maar Qyroz is en blijft de enige echte übersingle van 2005!
Nee, als je geen hattrick speelt slaat ie ook nergens op....quote:Op donderdag 22 december 2005 10:46 schreef googoodoll het volgende:
[..]
ik snap niks van je sig, hij klopt ook niet bij joint passen etc. volgens mij
Ik Ontken!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:35 schreef Manggis het volgende:
Eum.. alles van Greenday wat dit jaar in de top40 heb gestaan
Geef toe, 2005 was wel het jaar van Greenday
Ah ja, inderdaad. Die doe ik als mijn inzending afgekeurd is.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Met gemak: Paul McCartney - Jenny Wren
En wat Tranceptor zegt.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef hesselmid het volgende:
Ik ga voor Kelly Clarkson - Since U Been Gone
Verslavend nummer man.
aah een mede-HT-verslaafde?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Nee, als je geen hattrick speelt slaat ie ook nergens op....
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Kolkus het volgende:
Kaiser Chiefs - I predict a riot
Dat was toch 2004??quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Kolkus het volgende:
Kaiser Chiefs - I predict a riot
Mijn nederige excuses.quote:
en Shot you down van de Audiobullysquote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef hesselmid het volgende:
Ik ga voor Kelly Clarkson - Since U Been Gone
Verslavend nummer man.
samen met Kate Bush - King of the mountainquote:Op donderdag 22 december 2005 12:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Met gemak: Paul McCartney - Jenny Wren
Blijf dan maar bij Kaiser Chiefs aub...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:23 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Om er definitief van af te zijn ga ik anders voor Munich van Editors![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |