zeg ik ergens dat het iets met uiterlijk te maken hadquote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef JoeyT het volgende:
Volgens jou is het dus puur uiterlijk dan? Als er geen psychologische reden achter zit zeg je dus zelf dat t alleen kwam omdat je te lelijk was... Aan de andere kant zeg je dat je dat niet bent... Waarom kwam t volgens jou dan wel?
Verder kan je speelt er meer mee dan uiterlijk om iemand aantrekkelijk te vinden.
Dus zat er toch meer achter, en ja dus ook je sociale vermogen wat voor een groot deel je charisma maakt...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef maaike78 het volgende:
[..]
zeg ik ergens dat het iets met uiterlijk te maken had. Of was voor die mannen mijn uiterlijk het enige criterium dat ze me niet wilden
.
hum, kan jij altijd zeggen waarom je niet verliefd op iemand bent ? zit daar altijd meer achter ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
Dus zat er toch meer achter, en ja dus ook je sociale vermogen wat voor een groot deel je charisma maakt...
Ik zou d'r doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef bart83 het volgende:
[..]
Maar wat voor women...
![]()
Waarschijnlijk zoiets:
[afbeelding]
Ik kan redelijk goed constateren waarom ik niet op iemand val of waarom ik juist verliefd ben geworden op dit meisje.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef maaike78 het volgende:
[..]
hum, kan jij altijd zeggen waarom je niet verliefd op iemand bent ? zit daar altijd meer achter ?
die mannen die ik niet wou hebben nu wel een andere vriendin, dat is toch persoonlijke smaak ...
de mannen die ik wou waren gewoon niet verliefd op mij, wilden geen relatie met mij, heeft dat nu perse met mijn uiterlijk en /of charisma te maken ? hoe kom je er toch bij. Ieder mens heeft toch een andere smaak ?
Ik denk dat het vooral het 2e is. Maar ik denk dat het probleem ook best vaak ligt bij vrouwen die zich 'weigeren' aan te passen aan b.v. de mode of make-up. Dat vinden de meeste mannen nou eenmaal belangerijk, die houden niet van 'mannelijke' vrouwen of onverzorgde vrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef maaike78 het volgende:
dus als conclusie mogen we stellen dat de algemene opinie is dat we ofwel lelijk zijn ofwel sociaal onvermogend![]()
Of beidequote:Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef maaike78 het volgende:
dus als conclusie mogen we stellen dat de algemene opinie is dat we ofwel lelijk zijn ofwel sociaal onvermogend![]()
ik écht niet. Er zijn objectief zeker mooiere mannen en misschien zelfs grappigere mannen dan mijn huidige vriend die me wel zagen zitten, maar ze lieten me gewoon koud. Hoe graag ik misschien wel met mijn verstand had gewild dat het iets tussen ons had kunnnen worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
Ik kan redelijk goed constateren waarom ik niet op iemand val of waarom ik juist verliefd ben geworden op dit meisje.
Mee eens, we leven nou eenmaal in een enorm banale samenleving daar kan je niet omheen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef bart83 het volgende:
Ik denk dat het vooral het 2e is. Ik denk dat
Zelfs van de meest lelijke eendjes valt met make-up, mooie kleding en een goede zelfverzekerde uitstraling nog wat te maken.
En als je echt een extreme afwijking hebt (hazelip, zeer dik ofzo) dan blijft er altijd nog plastisch chirurgie of een flinke make-over over als laatste mogelijkheid.
Ben je misschien extreem verlegen ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef maaike78 het volgende:
moet er nog bij komen dat ik altijd redelijk moderne kleren draag, altijd ( niet te veel maar toch ) make up gebruik en regelmatig naar de kapper ga voor een trendy kopje ... Ik ben ook allesbehalve dik en heb geen zichtbare of onzichtbare handicaps.
ik kan echt niet meer volgen![]()
WAAROM BEN IK NIET VROEGER ONTMAAGDof moeten de stereotypes niet verdwijnen ?
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:45 schreef bart83 het volgende:
Ben je misschien extreem verlegen ofzo?
als je extreem verlegen bent kan dat wel eens problemen opleverenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef maaike78 het volgende:
![]()
wel bij mannen waar ik een oogje op had, maar is dat zo abnormaal ?
Kan me zo voorstellen dat niet iedere vrouw zich zo belachelijk wil gedragen om iemand aan de haak te slaan...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef bart83 het volgende:
Helemaal niet abnormaal.
Ik vind het gewoon vreemd... Als je zo eens rond kijkt in de disco kunnen zelfs de lelijkste meisjes nog minstens 2 kerels krijgen, zolang ze zich maar sletterig gedragen![]()
Kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik zelf (als jongen) op m'n 18e nog maagd was geweest
pics...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef maaike78 het volgende:
[..]
![]()
Dus is t toch je sociale onvermogenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef maaike78 het volgende:
[..]
![]()
Kan ik me ook voorstellen maar als je het maagd zijn echt zat bent is dat de oplossing, hoe raar het ook is.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen dat niet iedere vrouw zich zo belachelijk wil gedragen om iemand aan de haak te slaan...
Je bent bezet: Waarom bitch je er dan over?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef maaike78 het volgende:
[..]
ik ben bezet en geen maagd meer, en sorry, geen pics
Ja jelult toch best slap hoor...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:00 schreef maaike78 het volgende:
[..]
er zijn verlegen mensen genoeg die wel al lagen te neuken toen ze 13 waren, dus ?.
ik was verlegen bij mijn huidige vriend ook, maar hij was verliefd op mij. En ik ben niet zo verlegen dat ik niet aanspreekbaar benquote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef JoeyT het volgende:
Ja jelult toch best slap hoor...
Je zegt zelf dat je extreem verlegen was bij 'die' jongens. Dan heeft dat er toch echt wel mee te maken gehad
Dat jouw vriend verliefd is geworden op een verlegen meisje wilt niet zeggen dat deze eigenschap jou nniet in het verleden heeft tegengewerkt. Spontane niet verlegen mensen genieten gewoon meer aandacht en zullen daardoor ook sneller succesvoller zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef maaike78 het volgende:
[..]
ik was verlegen bij mijn huidige vriend ook, maar hij was verliefd op mij. En ik ben niet zo verlegen dat ik niet aanspreekbaar ben![]()
ben je stiekem toch geen maagd, joeyt ? of was je vriendin nog maagd, want dit onderwerp boeit je toch echt wel een beetje te erg.
idd, ik denk zelfs dat ik als single-vrouw een groter sociaal leven had dan al mijn bezette vriendinnen, ik was veel meer op draaiquote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat verlegenheid wel een enorm grote rol speelt, maar je dat je maagd bent wil niet zeggen dat je geen sociaal leven hebt.
Misschien kun je zelfs stellen dat het vaak (vaak, dus niet altijd) zo is dat als mensen eenmaal een relatie hebben, ze hun sociale leven juist verzaken?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:28 schreef maaike78 het volgende:
[..]
idd, ik denk zelfs dat ik als single-vrouw een groter sociaal leven had dan al mijn bezette vriendinnen, ik was veel meer op draai![]()
Ik probeer dat niet te doen, maar op een dag heb je niet zoveel tijd, en als je je vriendje nog geregeld wil zien, gaat dat uiteraard ten koste van je andere sociale contacten.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kun je zelfs stellen dat het vaak (vaak, dus niet altijd) zo is dat als mensen eenmaal een relatie hebben, ze hun sociale leven juist verzaken?
Maar dit is meer voor een singles-topics natuurlijk.
als lelijk zijn, sociaal onvermogend zijn, abnormaal of 'apart' zijn, extreem verlegen zijn, kinky is, zit je in dit topic waarschijnlijk wel op de juiste plaatsquote:Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef thabit het volgende:
Dit blijft een kinky topic, mensen!
Word jij er ook kinky van?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef thabit het volgende:
Dit blijft een kinky topic, mensen!
Geldt dat ook niet voor jongens?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef maaike78 het volgende:
Ik heb de laatste dagen een beetje last van hormoonschommelingen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef thabit het volgende:
Jeetje Alicey, hoeveel Spaanse vlieg heb je vandaag op?
ik ben het er allesbehalve mee eens hé.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef Venugopalan het volgende:
Geldt dat ook niet voor jongens?![]()
Zeker dat sociaal onvermogen.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef thabit het volgende:
Jeetje Alicey, hoeveel Spaanse vlieg heb je vandaag op?
Om maar weer even met het definitie-zwaardje te schermen: je redenering staat of valt met de definitie van beter. Jij lijkt (hoe Amerikaans!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat jouw vriend verliefd is geworden op een verlegen meisje wilt niet zeggen dat deze eigenschap jou nniet in het verleden heeft tegengewerkt. Spontane niet verlegen mensen genieten gewoon meer aandacht en zullen daardoor ook sneller succesvoller zijn.
Ik snap niet dat jij je druk maakt om mijn maagdelijkheid of mijn motieven voor het posten in deze topic. Ik lees ook boeken over seriemoordenaars, ben ik dat dan ook?Zo ja... pas dan maar op...
Kloptquote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat verlegenheid wel een enorm grote rol speelt, maar je dat je maagd bent wil niet zeggen dat je geen sociaal leven hebt.
Ik presenteer t ook niet als iets nieuws. Het is eerder een logisch feit, wat naar mijn verbazing hier stellig ontkend wordt...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:51 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Om maar weer even met het definitie-zwaardje te schermen: je redenering staat of valt met de definitie van beter. Jij lijkt (hoe Amerikaans!) meer beter te vinden, maar is dat zo?
Als je gewoon meer bedoelt, dan zeg je dus dat mensen die meer sociale contacten hebben, meer seks hebben. Ik kan dat niet ontkennen, maar dé relevatie van 2005 kan ik het ook niet noemen...
Ja Joe, je bent door de mand gevallen. Geef maar gewoon toe dat je nog maagd bent, en dat die 35 wijven doodgewone fantasietjes waren.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat jouw vriend verliefd is geworden op een verlegen meisje wilt niet zeggen dat deze eigenschap jou nniet in het verleden heeft tegengewerkt. Spontane niet verlegen mensen genieten gewoon meer aandacht en zullen daardoor ook sneller succesvoller zijn.
Ik snap niet dat jij je druk maakt om mijn maagdelijkheid of mijn motieven voor het posten in deze topic. Ik lees ook boeken over seriemoordenaars, ben ik dat dan ook?Zo ja... pas dan maar op...
Ik voel een reeks opkomen, de geschiedenis herhaalt zichquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mijn topitc evolueert![]()
Van stelling: Er zijn meer 24+ mannelijke maagden dan vrouwen, en waarom?
-----> zijn oude maagden dan per definitie gewoon contact gestoord of plein lelijk?
ik heb ook zo'n vermoeden dat joeyt hier niet zijn waarachtige persoon toont.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef dawg het volgende:
Ja Joe, je bent door de mand gevallen. Geef maar gewoon toe dat je nog maagd bent, en dat die 35 wijven doodgewone fantasietjes waren.![]()
Ja? Wat voor reeks?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel een reeks opkomen, de geschiedenis herhaalt zich
Vrouwelijke maagden wel misschien jaquote:Op donderdag 22 december 2005 11:38 schreef wendytje het volgende:
jeetje.....
Ik heb wel 20 jongens gehad die het bed in wilden duiken met mij, maar ik wilde niet, omdat ik me bij geen van allen lekker (genoeg) voelde. Ik ben blij dat ik, ondanks alle vooroordelen en hoongelach, heb gewacht op mijn vriend (nu man).
Jullie doen net alsof alle oude maagden dat zijn omdat ze geen keus hadden..... Maar volgens mij doen ze het JUIST heel bewust....
Als ik die eikels soms nog zie (exxen) ben ik HELEMAAL blij dat ik niet met hen naar bed ben gegaan!
ja, ben je veel mee, mannen die met je naar bed willen; Zou je het zo leuk vinden moest echt een draak van een wijf waar je helemaal niets mee wilt, met je naar bed willen. Wat een luxepositie zegquote:Op donderdag 22 december 2005 12:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vrouwelijke maagden wel misschien jaIk noem het: luxepositie
![]()
Ik kan me haast niet voorstellen dat als zich 20 mogelijkheden aandienen, dat er dan helemaal NIETS tussen zitquote:Op donderdag 22 december 2005 13:12 schreef maaike78 het volgende:
[..]
ja, ben je veel mee, mannen die met je naar bed willen; Zou je het zo leuk vinden moest echt een draak van een wijf waar je helemaal niets mee wilt, met je naar bed willen. Wat een luxepositie zeg![]()
Je hebt dus gewoon het gevoel dat je slecht in bed gaat zijn. Dat geeft niet hoor, kun je gewoon over praten.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:38 schreef wendytje het volgende:
jeetje.....
Ik heb wel 20 jongens gehad die het bed in wilden duiken met mij, maar ik wilde niet, omdat ik me bij geen van allen lekker (genoeg) voelde. Ik ben blij dat ik, ondanks alle vooroordelen en hoongelach, heb gewacht op mijn vriend (nu man).
Jullie doen net alsof alle oude maagden dat zijn omdat ze geen keus hadden..... Maar volgens mij doen ze het JUIST heel bewust....
Als ik die eikels soms nog zie (exxen) ben ik HELEMAAL blij dat ik niet met hen naar bed ben gegaan!
Nee, zij waren slecht...... en ook in bed....quote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef Tranceptor het volgende:
Je hebt dus gewoon het gevoel dat je slecht in bed gaat zijn. Dat geeft niet hoor, kun je gewoon over praten.
Sorry, maar het bijlesklasje zit vol.![]()
Ik geef het bijlesklasje mevrouw, maar nee er is geen plaats meer voor vrouwen die zich stoer voelen door te verzinnen dat 20 mannen met hen naar bed willen, terwijl ze eigenlijk bedoelen niemand.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef wendytje het volgende:
[..]
Nee, zij waren slecht...... en ook in bed....
want als iemand je echt opwindt, dan......
zoals ik al vaker heb gemerkt op dit forum gaan sommige mensen hun eigen situatie op een ander projecteren......... vandaar dat je waarschijnlijk ook in het bijlesklasje zit, vermoed ik
heb je weeral de waarheid in pacht, tranceptorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ik geef het bijlesklasje mevrouw, maar nee er is geen plaats meer voor vrouwen die zich stoer voelen door te verzinnen dat 20 mannen met hen naar bed willen, terwijl ze eigenlijk bedoelen niemand.
Ik zeg altijd maar: Het is héél makkelijk om aan seks te komen en héél moeilijk om aan een goede relatie te komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef bart83 het volgende:
Helemaal niet abnormaal.
Ik vind het gewoon vreemd... Als je zo eens rond kijkt in de disco kunnen zelfs de lelijkste meisjes nog minstens 2 kerels krijgen, zolang ze zich maar sletterig gedragen![]()
Kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik zelf (als jongen) op m'n 18e nog maagd was geweest
Heb me iig nooit druk gemaakt om t maagd zijn iigquote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja Joe, je bent door de mand gevallen. Geef maar gewoon toe dat je nog maagd bent, en dat die 35 wijven doodgewone fantasietjes waren.![]()
Hetgeen dat mij intrigeert is het sociale aspect. Het niet durven... Toch een mooi iets om te zien hoe dat een leven kan verpesten. Sowieso kick ik op emoties of t nou blijdschap of inmense pijn is... Geweldig. Momenten in mn leven dat ik t meeste pijn had, had ik ook altijd een voldaan gevoel. Vandaar dat R&P mij aanspreekt.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef maaike78 het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n vermoeden dat joeyt hier niet zijn waarachtige persoon toont.
mensen die een goede relatie hebben, veel sexen, op hun +/- 15de al lagen te neuken en volledig probleemloos door het leven gaan, zitten niet zo veel op fok!, en al ZEKER niet in dit topic.
je moet je toch ergens aangesproken voelen als je in dit topic post, daar ben ik van overtuigd![]()
Ik weet het. Het is wat.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb je weeral de waarheid in pacht, tranceptor. Jij bent toch echt helderziend hé
Ik heb de ervaring dat het heel makkelijk is aan seks te komen en heel moeilijk om niet aan een relatie te komen...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar: Het is héél makkelijk om aan seks te komen en héél moeilijk om aan een goede relatie te komen.![]()
Leegte is ook een emotie.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:36 schreef maaike78 het volgende:
Hier vind je geen intens verdriet of intense vreugde.
Ik denk eerder dat jij t verkeerd ziet. Veel van de eeuwige maagden hier heb ik ook in andere topics zien posten en geloof me er zit meer achter. Misschien bij jou niet, zou kunnen en dat is fijn voor je, maar net zoals dit topic niet over mij gaat gaat het ook niet over jou. Je bent hier net nieuw gekomen dus snap je waarsch sowieso niet wat ik hier doe. Achter deze reeks zit een heel verleden. Dit zijn niet 2 deeltjes die er opeens zijn. Er zijn tientallen delen geweest van deze reeks. Sterker nog deze reeks was centraal.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:36 schreef maaike78 het volgende:
je zit volledig op het verkeerde spoor, jammer genoeg. Ik durfde wel degelijk, en mijn leven was er helemaal niet verpest door.
Ik heb er nooit een psychologische reden achter gezocht. Je komt iemand tegen bij wie het wederzijds klikt of niet, meer is er niet aan. Dit topic hoort idd in seksualiteit thuis.
trouwens vind ik je argumentatie waardeloos. Als psychologische zaken je zo bezig houden, zijn er hier topics waar veel meer te rapen valt, in allerlei subfora. Hier gaat het er helemaal niet zwaar psychologisch aan toe. Hier vind je geen intens verdriet of intense vreugde.
Ligt eraan wat je verstaat onder zwaar psychologisch. Ik kijk meer naar de invloed die het kan hebben op je leven. Bv extreme verlegenheid, onzekerheid etc. Tsja t boeit me gewoon. Weet niet hoe dat zo is gekomen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:36 schreef maaike78 het volgende:
Hier gaat het er helemaal niet zwaar psychologisch aan toe. Hier vind je geen intens verdriet of intense vreugde.
Ik snap niet zo wat t jou jou boeit en ik heb niet zo zin om hier een maagdenreeks verleden neer te tikkenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef maaike78 het volgende:
zeg me dan eens wat je hier doet, joeyt; en wat je met oude maagden te maken hebt. Want blijkbaar blijf je hier echt wel plakken ook.
trouwens lees ik hier nergens psychologische oorzaken, en zie ik bij mijn lotgenoten geen sociaal geïsoleerde mensen, geen extreem verlegen mensen enz.
Voor vrouwen heeft het maagd zijn op late leeftijd andere redenen dan voor een man.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:38 schreef wendytje het volgende:
jeetje.....
de singles reeks is voortgekomen uit de maagden reeks, maar jij laat dit helemaal offtopic gaan omdat je niet begrijpt wat ik hier doe. Ga spitten in t verleden van FOK! en dan snap je t. Kzou je graag de links geven van de oude maagden reeks maar die staat niet meer in mn active topics. Verder bestond de oude maagden reeks als ook de singles reeks veelal uit niet maagden en niet-singlesquote:Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef maaike78 het volgende:
dit topic heeft toch niets met het singles-topic te makenje bent trouwens de enige niet-single dan nog wel die hier post
. het was trouwens bizar om in dat topic te posten aangezien je geen single bent en naar eigen zeggen gelukkig bent met je relatie.
Ook vrouwen die al lang een relatie hebben, maar er toch relatief laat bij waren mogen hier posten, al is het maar om aan te tonen dat ze zeker bestaan en dat niet ieder meisje van 16 al met heel de klas van bil is geweest
![]()
Dit topic ging helemaal niet over het waarom dat er achter zit. De TS wou gewoon weten waar wij zatenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:
Maar dit heeft totaal geen zin omdat t offtopic is en t over het maagd zijn gaat en het waarom dat erachter zit. En als er bij jou geen waarom achter zit dan is t niet eens interessant om hier te posten voor je
Leg uit!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat het heel makkelijk is aan seks te komen en heel moeilijk om niet aan een relatie te komen...
Ja, in dit citaat kan nog wel eens heel veel waarheid schuilen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Jij bent engquote:Op donderdag 22 december 2005 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hetgeen dat mij intrigeert is het sociale aspect. Het niet durven... Toch een mooi iets om te zien hoe dat een leven kan verpesten.] Sowieso kick ik op emoties of t nou blijdschap of inmense pijn is... Geweldig.
Lijst kan hier worden opgesteld.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben single en eeuwig Maagd, waar kan ik me inschrijven?
Ik zit sneller in een relatie dan dat ik ongecompliceerde seks zonder verplichtingen heb, al gebeurt dat ook weleens.quote:
Dat komt nogal eens voor ja, walgelijk, hoe sommige stelletjes aan elkaar kunnen klitten...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je zelfs stellen dat het vaak (vaak, dus niet altijd) zo is dat als mensen eenmaal een relatie hebben, ze hun sociale leven juist verzaken?
Ja, of hoe mesijes in ene zoveel aandacht verwachten dat de jongen in kwestie zijn vriendenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt nogal eens voor ja, walgelijk, hoe sommige stelletjes aan elkaar kunnen klitten...![]()
Dat ligt dan dus voornamelijk aan de jongen in kwestie, die moet gewoon niet over zich heen laten lopen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja, of hoe mesijes in ene zoveel aandacht verwachten dat de jongen in kwestie zijn vrienden
nier meer ziet.
Denk niet dat het een succesreeks wordt...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:53 schreef nozem het volgende:
Het wordt een reeks. Eentje om in de gaten te houden.
Volgens mij is er al een behoorlijke reeks van al die reeksen over dit onderwerpquote:Op donderdag 22 december 2005 19:53 schreef nozem het volgende:
Het wordt een reeks. Eentje om in de gaten te houden.
Haha! Dat is weer zoiets dat heel ridderlijk/logisch en aannemelijk klinkt.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ligt dan dus voornamelijk aan de jongen in kwestie, die moet gewoon niet over zich heen laten lopen.
Je voldoet aan de helft van de eisen om in dit topic te posten. Ik voldoe helaas aan geen enkele eis.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, ik zoek het singlestopic! Zit ik hier goed?![]()
Tja, dat je minder tijd hebt voor je vrienden als je een vriendin hebt is logisch, maar als je ze nauwelijks meer ziet doe je toch echt iets fout...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Haha! Dat is weer zoiets dat heel ridderlijk/logisch en aannemelijk klinkt.
Maar in de praktijk schijnt de meedrerheid van de jongens hier echt moeite mee te hebben.
Een kennis van mij had nog stoere praatjes toen het net aan was met een meisje.
Hij zei: Neehoor. IK ga waar Ik naartoe wil en dan gaat ze gewoon mee.
Ik maak wel tijd voor m,n vrienden.
Ik laat me echt niet kisten door een meisje bla bla bla
Nou, dat hebben we gezien.![]()
Ze had hem na 6maanden aan een touwtje en had in
ene niet meer zo;ngrote bek. ACh hij gaf niet toe, maar oedereen wist wel hoe het echt zat.
Het is gewoon een soort girlpower denk ik. Dat een jongen zo op z,n knieën kan krijgen
Mijn zijn echt eikels soms hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik geef het bijlesklasje mevrouw, maar nee er is geen plaats meer voor vrouwen die zich stoer voelen door te verzinnen dat 20 mannen met hen naar bed willen, terwijl ze eigenlijk bedoelen niemand.
Alle mannen zijn/waren slecht, boohooo... it takes two to tango.![]()
Mijn eigen situatie is vrij peachy wat dat betreft.![]()
Ik heb daarentegen eindelijk een clubje gevonden waar ik aan alle eisen voldoequote:Op donderdag 22 december 2005 20:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Je voldoet aan de helft van de eisen om in dit topic te posten. Ik voldoe helaas aan geen enkele eis.
Je kan ook met leuke gozers uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zijn echt eikels soms hoor![]()
![]()
Sylvana als contactpersoon?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:02 schreef Copycat het volgende:
Krijgt een angstaanjagend déjà vu...![]()
Als die eeuwige maagden (en andere aanhangers) elkaar eens irl zouden ontmoeten...
waarom typte ik mijn ipv mannenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kan ook met leuke gozers uit.![]()
Frustratie....quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waarom typte ik mijn ipv mannen![]()
soms??????quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zijn echt eikels soms hoor![]()
![]()
Ik ben een Maagd.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef Copycat het volgende:
![]()
Slowchat, zeker tussen niet-maagden, is in dit topic een grote no-no.
Dat is logisch.
Er is daarbij niet voor niets [R&P Slowchat] 1 keer een nette TT .
Of principieel, aan jou het antwoord.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef maaike78 het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |