abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33273895
de extreem oude vrouwelijke maagden ( ja, ze bestaan !) mogen hier door hun ervaringen delen.

linkje naar vorig topic:

Vrouwelijke maagden..
  woensdag 21 december 2005 @ 14:20:06 #2
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_33273917
welke ervaringen? maagd = geen ervaring? toch?
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_33273928
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef JoeyT het volgende:

Volgens jou is het dus puur uiterlijk dan? Als er geen psychologische reden achter zit zeg je dus zelf dat t alleen kwam omdat je te lelijk was... Aan de andere kant zeg je dat je dat niet bent... Waarom kwam t volgens jou dan wel?

Verder kan je speelt er meer mee dan uiterlijk om iemand aantrekkelijk te vinden.
zeg ik ergens dat het iets met uiterlijk te maken had . Of was voor die mannen mijn uiterlijk het enige criterium dat ze me niet wilden .
  woensdag 21 december 2005 @ 14:20:52 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33273938
Een heel topic vol virgin-women? .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 21 december 2005 @ 14:21:56 #5
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33273969
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef maaike78 het volgende:

[..]

zeg ik ergens dat het iets met uiterlijk te maken had . Of was voor die mannen mijn uiterlijk het enige criterium dat ze me niet wilden .
Dus zat er toch meer achter, en ja dus ook je sociale vermogen wat voor een groot deel je charisma maakt...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33274025
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:

Dus zat er toch meer achter, en ja dus ook je sociale vermogen wat voor een groot deel je charisma maakt...
hum, kan jij altijd zeggen waarom je niet verliefd op iemand bent ? zit daar altijd meer achter ?

die mannen die ik niet wou hebben nu wel een andere vriendin, dat is toch persoonlijke smaak ...

de mannen die ik wou waren gewoon niet verliefd op mij, wilden geen relatie met mij, heeft dat nu perse met mijn uiterlijk en /of charisma te maken ? hoe kom je er toch bij. Ieder mens heeft toch een andere smaak ?
pi_33274131
tvp .
pi_33274271
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef Posdnous het volgende:
Een heel topic vol virgin-women? .
Maar wat voor women...
Waarschijnlijk zoiets:

woensdag 21 december 2005 @ 14:32:50 #9
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33274284
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef bart83 het volgende:

[..]

Maar wat voor women...
Waarschijnlijk zoiets:
[afbeelding]
Ik zou d'r doen.
  woensdag 21 december 2005 @ 14:33:44 #10
88139 JoeyT
pi_33274317
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef maaike78 het volgende:

[..]

hum, kan jij altijd zeggen waarom je niet verliefd op iemand bent ? zit daar altijd meer achter ?

die mannen die ik niet wou hebben nu wel een andere vriendin, dat is toch persoonlijke smaak ...

de mannen die ik wou waren gewoon niet verliefd op mij, wilden geen relatie met mij, heeft dat nu perse met mijn uiterlijk en /of charisma te maken ? hoe kom je er toch bij. Ieder mens heeft toch een andere smaak ?
Ik kan redelijk goed constateren waarom ik niet op iemand val of waarom ik juist verliefd ben geworden op dit meisje.

En het heeft idd met smaak te maken, maar dat betekent niet dat het een loterij is.
pi_33274331
dus als conclusie mogen we stellen dat de algemene opinie is dat we ofwel lelijk zijn ofwel sociaal onvermogend
pi_33274334
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ik zou d'r doen.
pi_33274408
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef maaike78 het volgende:
dus als conclusie mogen we stellen dat de algemene opinie is dat we ofwel lelijk zijn ofwel sociaal onvermogend
Ik denk dat het vooral het 2e is. Maar ik denk dat het probleem ook best vaak ligt bij vrouwen die zich 'weigeren' aan te passen aan b.v. de mode of make-up. Dat vinden de meeste mannen nou eenmaal belangerijk, die houden niet van 'mannelijke' vrouwen of onverzorgde vrouwen.

Zelfs van de meest lelijke eendjes valt met make-up, mooie kleding en een goede zelfverzekerde uitstraling nog wat te maken.

En als je echt een extreme afwijking hebt (hazelip, zeer dik ofzo) dan blijft er altijd nog plastisch chirurgie of een flinke make-over over als laatste mogelijkheid.
pi_33274443
quote:
Of beide
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_33274471
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:

Ik kan redelijk goed constateren waarom ik niet op iemand val of waarom ik juist verliefd ben geworden op dit meisje.
ik écht niet. Er zijn objectief zeker mooiere mannen en misschien zelfs grappigere mannen dan mijn huidige vriend die me wel zagen zitten, maar ze lieten me gewoon koud. Hoe graag ik misschien wel met mijn verstand had gewild dat het iets tussen ons had kunnnen worden.

Ik weet eigenlijk niet waarom ik op mijn vriend gevallen ben , maar het is wel eenmaal zo.
  woensdag 21 december 2005 @ 14:38:54 #16
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_33274503
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef bart83 het volgende:

Ik denk dat het vooral het 2e is. Ik denk dat
Zelfs van de meest lelijke eendjes valt met make-up, mooie kleding en een goede zelfverzekerde uitstraling nog wat te maken.

En als je echt een extreme afwijking hebt (hazelip, zeer dik ofzo) dan blijft er altijd nog plastisch chirurgie of een flinke make-over over als laatste mogelijkheid.
Mee eens, we leven nou eenmaal in een enorm banale samenleving daar kan je niet omheen.
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
pi_33274670
moet er nog bij komen dat ik altijd redelijk moderne kleren draag, altijd ( niet te veel maar toch ) make up gebruik en regelmatig naar de kapper ga voor een trendy kopje ... Ik ben ook allesbehalve dik en heb geen zichtbare of onzichtbare handicaps.

ik kan echt niet meer volgen

WAAROM BEN IK NIET VROEGER ONTMAAGD of moeten de stereotypes niet verdwijnen ?
pi_33274707
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef maaike78 het volgende:
moet er nog bij komen dat ik altijd redelijk moderne kleren draag, altijd ( niet te veel maar toch ) make up gebruik en regelmatig naar de kapper ga voor een trendy kopje ... Ik ben ook allesbehalve dik en heb geen zichtbare of onzichtbare handicaps.

ik kan echt niet meer volgen

WAAROM BEN IK NIET VROEGER ONTMAAGD of moeten de stereotypes niet verdwijnen ?
Ben je misschien extreem verlegen ofzo?
pi_33274791
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:45 schreef bart83 het volgende:

Ben je misschien extreem verlegen ofzo?

wel bij mannen waar ik een oogje op had , maar is dat zo abnormaal ?
pi_33274882
Helemaal niet abnormaal.

Ik vind het gewoon vreemd... Als je zo eens rond kijkt in de disco kunnen zelfs de lelijkste meisjes nog minstens 2 kerels krijgen, zolang ze zich maar sletterig gedragen

Kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik zelf (als jongen) op m'n 18e nog maagd was geweest
  woensdag 21 december 2005 @ 14:51:29 #21
71747 Woutervn
pi_33274905
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef maaike78 het volgende:

als je extreem verlegen bent kan dat wel eens problemen opleveren
  woensdag 21 december 2005 @ 14:52:14 #22
71747 Woutervn
pi_33274933
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef bart83 het volgende:
Helemaal niet abnormaal.

Ik vind het gewoon vreemd... Als je zo eens rond kijkt in de disco kunnen zelfs de lelijkste meisjes nog minstens 2 kerels krijgen, zolang ze zich maar sletterig gedragen

Kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik zelf (als jongen) op m'n 18e nog maagd was geweest
Kan me zo voorstellen dat niet iedere vrouw zich zo belachelijk wil gedragen om iemand aan de haak te slaan...
pi_33274998
quote:

[..]

pics...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 21 december 2005 @ 14:55:23 #24
88139 JoeyT
pi_33275038
quote:

[..]

Dus is t toch je sociale onvermogen
pi_33275055
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:

pics...
ik ben bezet en geen maagd meer, en sorry, geen pics
pi_33275069
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef Woutervn het volgende:

[..]

Kan me zo voorstellen dat niet iedere vrouw zich zo belachelijk wil gedragen om iemand aan de haak te slaan...
Kan ik me ook voorstellen maar als je het maagd zijn echt zat bent is dat de oplossing, hoe raar het ook is.
pi_33275124
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef maaike78 het volgende:

[..]

ik ben bezet en geen maagd meer, en sorry, geen pics
Je bent bezet: Waarom bitch je er dan over?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_33275211
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef JoeyT het volgende:

Dus is t toch je sociale onvermogen
er zijn verlegen mensen genoeg die wel al lagen te neuken toen ze 13 waren, dus ?.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:01:21 #29
88139 JoeyT
pi_33275257
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:00 schreef maaike78 het volgende:

[..]

er zijn verlegen mensen genoeg die wel al lagen te neuken toen ze 13 waren, dus ?.
Ja jelult toch best slap hoor...

Je zegt zelf dat je extreem verlegen was bij 'die' jongens. Dan heeft dat er toch echt wel mee te maken gehad
pi_33275520
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef JoeyT het volgende:

Ja jelult toch best slap hoor...

Je zegt zelf dat je extreem verlegen was bij 'die' jongens. Dan heeft dat er toch echt wel mee te maken gehad
ik was verlegen bij mijn huidige vriend ook, maar hij was verliefd op mij. En ik ben niet zo verlegen dat ik niet aanspreekbaar ben

ben je stiekem toch geen maagd, joeyt ? of was je vriendin nog maagd, want dit onderwerp boeit je toch echt wel een beetje te erg.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:19:42 #31
88139 JoeyT
pi_33275894
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef maaike78 het volgende:

[..]

ik was verlegen bij mijn huidige vriend ook, maar hij was verliefd op mij. En ik ben niet zo verlegen dat ik niet aanspreekbaar ben

ben je stiekem toch geen maagd, joeyt ? of was je vriendin nog maagd, want dit onderwerp boeit je toch echt wel een beetje te erg.
Dat jouw vriend verliefd is geworden op een verlegen meisje wilt niet zeggen dat deze eigenschap jou nniet in het verleden heeft tegengewerkt. Spontane niet verlegen mensen genieten gewoon meer aandacht en zullen daardoor ook sneller succesvoller zijn.

Ik snap niet dat jij je druk maakt om mijn maagdelijkheid of mijn motieven voor het posten in deze topic. Ik lees ook boeken over seriemoordenaars, ben ik dat dan ook? Zo ja... pas dan maar op...
pi_33276044
Ik denk dat verlegenheid wel een enorm grote rol speelt, maar je dat je maagd bent wil niet zeggen dat je geen sociaal leven hebt.
Tap tap tap
pi_33276150
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat verlegenheid wel een enorm grote rol speelt, maar je dat je maagd bent wil niet zeggen dat je geen sociaal leven hebt.
idd, ik denk zelfs dat ik als single-vrouw een groter sociaal leven had dan al mijn bezette vriendinnen, ik was veel meer op draai
pi_33276418
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:28 schreef maaike78 het volgende:

[..]

idd, ik denk zelfs dat ik als single-vrouw een groter sociaal leven had dan al mijn bezette vriendinnen, ik was veel meer op draai
Misschien kun je zelfs stellen dat het vaak (vaak, dus niet altijd) zo is dat als mensen eenmaal een relatie hebben, ze hun sociale leven juist verzaken?
Maar dit is meer voor een singles-topics natuurlijk.
Tap tap tap
pi_33277026
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef CherryLips het volgende:

Misschien kun je zelfs stellen dat het vaak (vaak, dus niet altijd) zo is dat als mensen eenmaal een relatie hebben, ze hun sociale leven juist verzaken?
Maar dit is meer voor een singles-topics natuurlijk.
Ik probeer dat niet te doen, maar op een dag heb je niet zoveel tijd, en als je je vriendje nog geregeld wil zien, gaat dat uiteraard ten koste van je andere sociale contacten.
pi_33277207
Dit blijft een kinky topic, mensen!
pi_33277616
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef thabit het volgende:
als lelijk zijn, sociaal onvermogend zijn, abnormaal of 'apart' zijn, extreem verlegen zijn, kinky is, zit je in dit topic waarschijnlijk wel op de juiste plaats
pi_33278808
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef thabit het volgende:
Word jij er ook kinky van?

Dit is geen verkapte tvp
pi_33279166
Jeetje Alicey, hoeveel Spaanse vlieg heb je vandaag op?
pi_33279207
quote:
Geldt dat ook niet voor jongens?

Zeker dat sociaal onvermogen.
pi_33279312
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef thabit het volgende:
Ik heb de laatste dagen een beetje last van hormoonschommelingen.
pi_33279345
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef Venugopalan het volgende:

Geldt dat ook niet voor jongens?

Zeker dat sociaal onvermogen.
ik ben het er allesbehalve mee eens hé.

ik ben niet superknap, maar toch ook niet lelijk, en ik heb ook geen sociale problemen voor zover ik weet.

ik vind de vooroordelen dus echt wel triest eigenlijk
  woensdag 21 december 2005 @ 21:45:21 #43
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33289128
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef thabit het volgende:
(ondeugende alicey )
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  woensdag 21 december 2005 @ 22:51:08 #44
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_33291701
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat jouw vriend verliefd is geworden op een verlegen meisje wilt niet zeggen dat deze eigenschap jou nniet in het verleden heeft tegengewerkt. Spontane niet verlegen mensen genieten gewoon meer aandacht en zullen daardoor ook sneller succesvoller zijn.

Ik snap niet dat jij je druk maakt om mijn maagdelijkheid of mijn motieven voor het posten in deze topic. Ik lees ook boeken over seriemoordenaars, ben ik dat dan ook? Zo ja... pas dan maar op...
Om maar weer even met het definitie-zwaardje te schermen: je redenering staat of valt met de definitie van beter. Jij lijkt (hoe Amerikaans! ) meer beter te vinden, maar is dat zo?

Als je gewoon meer bedoelt, dan zeg je dus dat mensen die meer sociale contacten hebben, meer seks hebben. Ik kan dat niet ontkennen, maar dé relevatie van 2005 kan ik het ook niet noemen...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_33292033
quote:
Klopt Maar je voelt je er wel buiten staan Tenminste ik wel

Ben geen vrouwelijke maagd overigens laat dat duidelijk zijn
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  woensdag 21 december 2005 @ 23:10:17 #46
108862 a-child-in-chains
pi_33292524
Mijn topitc evolueert

Van stelling: Er zijn meer 24+ mannelijke maagden dan vrouwen, en waarom?
-----> zijn oude maagden dan per definitie gewoon contact gestoord of plein lelijk?
No room for the unlucky.
  donderdag 22 december 2005 @ 11:30:44 #47
88139 JoeyT
pi_33303004
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:51 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Om maar weer even met het definitie-zwaardje te schermen: je redenering staat of valt met de definitie van beter. Jij lijkt (hoe Amerikaans! ) meer beter te vinden, maar is dat zo?

Als je gewoon meer bedoelt, dan zeg je dus dat mensen die meer sociale contacten hebben, meer seks hebben. Ik kan dat niet ontkennen, maar dé relevatie van 2005 kan ik het ook niet noemen...
Ik presenteer t ook niet als iets nieuws. Het is eerder een logisch feit, wat naar mijn verbazing hier stellig ontkend wordt...
pi_33303231
jeetje.....
Ik heb wel 20 jongens gehad die het bed in wilden duiken met mij, maar ik wilde niet, omdat ik me bij geen van allen lekker (genoeg) voelde. Ik ben blij dat ik, ondanks alle vooroordelen en hoongelach, heb gewacht op mijn vriend (nu man).
Jullie doen net alsof alle oude maagden dat zijn omdat ze geen keus hadden..... Maar volgens mij doen ze het JUIST heel bewust....
Als ik die eikels soms nog zie (exxen) ben ik HELEMAAL blij dat ik niet met hen naar bed ben gegaan!
uit een aspergernest
pi_33303675
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja Joe, je bent door de mand gevallen. Geef maar gewoon toe dat je nog maagd bent, en dat die 35 wijven doodgewone fantasietjes waren.
pi_33303981
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mijn topitc evolueert

Van stelling: Er zijn meer 24+ mannelijke maagden dan vrouwen, en waarom?
-----> zijn oude maagden dan per definitie gewoon contact gestoord of plein lelijk?
Ik voel een reeks opkomen, de geschiedenis herhaalt zich
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_33304641
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef dawg het volgende:

Ja Joe, je bent door de mand gevallen. Geef maar gewoon toe dat je nog maagd bent, en dat die 35 wijven doodgewone fantasietjes waren.
ik heb ook zo'n vermoeden dat joeyt hier niet zijn waarachtige persoon toont.

mensen die een goede relatie hebben, veel sexen, op hun +/- 15de al lagen te neuken en volledig probleemloos door het leven gaan, zitten niet zo veel op fok!, en al ZEKER niet in dit topic.

je moet je toch ergens aangesproken voelen als je in dit topic post, daar ben ik van overtuigd
pi_33304936
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik voel een reeks opkomen, de geschiedenis herhaalt zich
Ja? Wat voor reeks?
pi_33304975
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:38 schreef wendytje het volgende:
jeetje.....
Ik heb wel 20 jongens gehad die het bed in wilden duiken met mij, maar ik wilde niet, omdat ik me bij geen van allen lekker (genoeg) voelde. Ik ben blij dat ik, ondanks alle vooroordelen en hoongelach, heb gewacht op mijn vriend (nu man).
Jullie doen net alsof alle oude maagden dat zijn omdat ze geen keus hadden..... Maar volgens mij doen ze het JUIST heel bewust....
Als ik die eikels soms nog zie (exxen) ben ik HELEMAAL blij dat ik niet met hen naar bed ben gegaan!
Vrouwelijke maagden wel misschien ja Ik noem het: luxepositie
pi_33305895
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:44 schreef BreaktotheDance het volgende:

Vrouwelijke maagden wel misschien ja Ik noem het: luxepositie
ja, ben je veel mee, mannen die met je naar bed willen; Zou je het zo leuk vinden moest echt een draak van een wijf waar je helemaal niets mee wilt, met je naar bed willen. Wat een luxepositie zeg
pi_33306093
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:12 schreef maaike78 het volgende:

[..]

ja, ben je veel mee, mannen die met je naar bed willen; Zou je het zo leuk vinden moest echt een draak van een wijf waar je helemaal niets mee wilt, met je naar bed willen. Wat een luxepositie zeg
Ik kan me haast niet voorstellen dat als zich 20 mogelijkheden aandienen, dat er dan helemaal NIETS tussen zit
pi_33306142
quote:
jeetje.....
Je hebt dus gewoon het gevoel dat je slecht in bed gaat zijn. Dat geeft niet hoor, kun je gewoon over praten.

Sorry, maar het bijlesklasje zit vol.
pi_33306739
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef Tranceptor het volgende:
Je hebt dus gewoon het gevoel dat je slecht in bed gaat zijn. Dat geeft niet hoor, kun je gewoon over praten.

Sorry, maar het bijlesklasje zit vol.
Nee, zij waren slecht...... en ook in bed....
want als iemand je echt opwindt, dan......

zoals ik al vaker heb gemerkt op dit forum gaan sommige mensen hun eigen situatie op een ander projecteren......... vandaar dat je waarschijnlijk ook in het bijlesklasje zit, vermoed ik

[ Bericht 1% gewijzigd door wendytje op 22-12-2005 13:36:42 (typo) ]
uit een aspergernest
pi_33307692
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef wendytje het volgende:

[..]

Nee, zij waren slecht...... en ook in bed....
want als iemand je echt opwindt, dan......

zoals ik al vaker heb gemerkt op dit forum gaan sommige mensen hun eigen situatie op een ander projecteren......... vandaar dat je waarschijnlijk ook in het bijlesklasje zit, vermoed ik
Ik geef het bijlesklasje mevrouw, maar nee er is geen plaats meer voor vrouwen die zich stoer voelen door te verzinnen dat 20 mannen met hen naar bed willen, terwijl ze eigenlijk bedoelen niemand.

Alle mannen zijn/waren slecht, boohooo... it takes two to tango.

Mijn eigen situatie is vrij peachy wat dat betreft.
pi_33307801
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:59 schreef Tranceptor het volgende:

Ik geef het bijlesklasje mevrouw, maar nee er is geen plaats meer voor vrouwen die zich stoer voelen door te verzinnen dat 20 mannen met hen naar bed willen, terwijl ze eigenlijk bedoelen niemand.
heb je weeral de waarheid in pacht, tranceptor . Jij bent toch echt helderziend hé
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33307899
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef bart83 het volgende:
Helemaal niet abnormaal.

Ik zeg altijd maar: Het is héél makkelijk om aan seks te komen en héél moeilijk om aan een goede relatie te komen.
  donderdag 22 december 2005 @ 14:19:07 #61
88139 JoeyT
pi_33308348
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef dawg het volgende:

[..]

Heb me iig nooit druk gemaakt om t maagd zijn iig

Die 35 vrouwen zijn idd niet waar... Er is een recount geweest
  donderdag 22 december 2005 @ 14:27:30 #62
88139 JoeyT
pi_33308625
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef maaike78 het volgende:

[..]

ik heb ook zo'n vermoeden dat joeyt hier niet zijn waarachtige persoon toont.

mensen die een goede relatie hebben, veel sexen, op hun +/- 15de al lagen te neuken en volledig probleemloos door het leven gaan, zitten niet zo veel op fok!, en al ZEKER niet in dit topic.

je moet je toch ergens aangesproken voelen als je in dit topic post, daar ben ik van overtuigd
Hetgeen dat mij intrigeert is het sociale aspect. Het niet durven... Toch een mooi iets om te zien hoe dat een leven kan verpesten. Sowieso kick ik op emoties of t nou blijdschap of inmense pijn is... Geweldig. Momenten in mn leven dat ik t meeste pijn had, had ik ook altijd een voldaan gevoel. Vandaar dat R&P mij aanspreekt.

Verder wil ik me hier best als maagd opstellen hoor. Maar de daad opzich boeit mij weinig, nogmaals dan zou ik wel in seksualiteit zitten.
pi_33308851
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:

[..]

heb je weeral de waarheid in pacht, tranceptor . Jij bent toch echt helderziend hé
Ik weet het. Het is wat.

Hoe is het met de dracht?
pi_33308890
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ik zeg altijd maar: Het is héél makkelijk om aan seks te komen en héél moeilijk om aan een goede relatie te komen.
Ik heb de ervaring dat het heel makkelijk is aan seks te komen en heel moeilijk om niet aan een relatie te komen...
pi_33308912
je zit volledig op het verkeerde spoor, jammer genoeg. Ik durfde wel degelijk, en mijn leven was er helemaal niet verpest door.

Ik heb er nooit een psychologische reden achter gezocht. Je komt iemand tegen bij wie het wederzijds klikt of niet, meer is er niet aan. Dit topic hoort idd in seksualiteit thuis.

trouwens vind ik je argumentatie waardeloos. Als psychologische zaken je zo bezig houden, zijn er hier topics waar veel meer te rapen valt , in allerlei subfora. Hier gaat het er helemaal niet zwaar psychologisch aan toe. Hier vind je geen intens verdriet of intense vreugde.
pi_33308925
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:36 schreef maaike78 het volgende:
Hier vind je geen intens verdriet of intense vreugde.
Leegte is ook een emotie.
  donderdag 22 december 2005 @ 14:41:08 #67
88139 JoeyT
pi_33309061
quote:
je zit volledig op het verkeerde spoor, jammer genoeg. Ik durfde wel degelijk, en mijn leven was er helemaal niet verpest door.

Ik heb er nooit een psychologische reden achter gezocht. Je komt iemand tegen bij wie het wederzijds klikt of niet, meer is er niet aan. Dit topic hoort idd in seksualiteit thuis.

trouwens vind ik je argumentatie waardeloos. Als psychologische zaken je zo bezig houden, zijn er hier topics waar veel meer te rapen valt , in allerlei subfora. Hier gaat het er helemaal niet zwaar psychologisch aan toe. Hier vind je geen intens verdriet of intense vreugde.
Ik denk eerder dat jij t verkeerd ziet. Veel van de eeuwige maagden hier heb ik ook in andere topics zien posten en geloof me er zit meer achter. Misschien bij jou niet, zou kunnen en dat is fijn voor je, maar net zoals dit topic niet over mij gaat gaat het ook niet over jou. Je bent hier net nieuw gekomen dus snap je waarsch sowieso niet wat ik hier doe. Achter deze reeks zit een heel verleden. Dit zijn niet 2 deeltjes die er opeens zijn. Er zijn tientallen delen geweest van deze reeks. Sterker nog deze reeks was centraal.
  donderdag 22 december 2005 @ 14:43:56 #68
88139 JoeyT
pi_33309151
quote:
Hier gaat het er helemaal niet zwaar psychologisch aan toe. Hier vind je geen intens verdriet of intense vreugde.
Ligt eraan wat je verstaat onder zwaar psychologisch. Ik kijk meer naar de invloed die het kan hebben op je leven. Bv extreme verlegenheid, onzekerheid etc. Tsja t boeit me gewoon. Weet niet hoe dat zo is gekomen.
pi_33309157
zeg me dan eens wat je hier doet, joeyt; en wat je met oude maagden te maken hebt . Want blijkbaar blijf je hier echt wel plakken ook.

trouwens lees ik hier nergens psychologische oorzaken, en zie ik bij mijn lotgenoten geen sociaal geïsoleerde mensen, geen extreem verlegen mensen enz.
  donderdag 22 december 2005 @ 14:55:22 #70
88139 JoeyT
pi_33309530
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef maaike78 het volgende:
zeg me dan eens wat je hier doet, joeyt; en wat je met oude maagden te maken hebt . Want blijkbaar blijf je hier echt wel plakken ook.

trouwens lees ik hier nergens psychologische oorzaken, en zie ik bij mijn lotgenoten geen sociaal geïsoleerde mensen, geen extreem verlegen mensen enz.
Ik snap niet zo wat t jou jou boeit en ik heb niet zo zin om hier een maagdenreeks verleden neer te tikken

al deze http://forum.fok.nl/user/active/88139/12 topics komen voort uit de maagdenreeks

edit: Goeie ouwe tijd

TGT voert geen flikker uit op zn werk
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever, stalken zn hobby...
- Copycat een happy single met een afkeer van singleslowchat. Dat dr 'eigen' slowchat niet loopt schuift ze af op het kinderachtige gedrag van Frenkie...
- DaMart is een enorme Huilie
- Jumparound is DE singles WANNABE
- Heatwave neukt alle labiele FOK! kipjes
- Metro is bang om alleen over te blijven en stelt daarom geen kwaliteitseisen aan zn vriendinnetjes
- Dawg heeft last van dyslectie en spelt JoeyT daarom altijd als Joe
- PetitLapin is de FOK! single met de meest passieloze relatie (ja en telt daarom ook als single)
- Sabrina zoent liever dan dat ze ijs van zich af laat likken, likkende lassie had zich aangeboden...
- Melismay heeft baat gehad bij anti-pieker-therapie
- Godlike staat beter bekend als likkende lassie (zie sabrina)
- Christine houdt van groot en snapt niet dat ze nu met WM zit opgescheept
- WeirdMickey (WM) heeft een kleintje
- Plato is de enige single die denkt dat opleiding een bepalende factor is en zal daarom nog wel even single blijven
- Qyroz heeft zich bekeerd tot homoseksueel aangezien er geen vrouwen in zijn woonplaats rondlopen
- Qyroz staat ook bekend als de sfeer verpester van de singles meet
- Sylvana is de FOK! Singles neukslet (gangbangs bij inbegrepen)
- CherryLips heeft een grafbek, de tongschraper heeft niet geholpen...
- AudreyHepburn houdt niet van Treinjongens, zwervers doen het daarentegen beter bij haar.
- PieterCK wilde seksles van Christine, al bedoelde hij eigenlijk Sabrina, of was het sylvana?
- PieterCK neemt geen voorbeeld aan zichzelf en vind dat dikke vrouwen eerst 30kg moeten afvallen
- PieterCK is de enige FOK! Single die sylvana niet anaal mocht penetreren tijdens de gangbang
- Beach is het laffie van het gezelschap. Elke zaterdag neemt hij zich voor om HET meisje te gaan versieren om vervolgens toch maar de hele avond met zn ouders door te brengen...
- Buzzer is de moderator die ons Singles beschermt tegen onrecht... Buzzer was vroeger beter bekend als Moeder Theresa
- ArmaniMania is onze Fok! Single homofoob... Zelf geeft hij de voorkeur aan kleine jongentjes.
  donderdag 22 december 2005 @ 14:55:48 #71
108862 a-child-in-chains
pi_33309547
quote:
jeetje.....
Voor vrouwen heeft het maagd zijn op late leeftijd andere redenen dan voor een man.
Meestald dan.
Dat is iets wat ook al in deze topic naar voren kwam.
No room for the unlucky.
pi_33310115
dit topic heeft toch niets met het singles-topic te maken je bent trouwens de enige niet-single dan nog wel die hier post . het was trouwens bizar om in dat topic te posten aangezien je geen single bent en naar eigen zeggen gelukkig bent met je relatie.

Ook vrouwen die al lang een relatie hebben, maar er toch relatief laat bij waren mogen hier posten , al is het maar om aan te tonen dat ze zeker bestaan en dat niet ieder meisje van 16 al met heel de klas van bil is geweest
  donderdag 22 december 2005 @ 15:16:28 #73
88139 JoeyT
pi_33310294
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef maaike78 het volgende:
dit topic heeft toch niets met het singles-topic te maken je bent trouwens de enige niet-single dan nog wel die hier post . het was trouwens bizar om in dat topic te posten aangezien je geen single bent en naar eigen zeggen gelukkig bent met je relatie.

Ook vrouwen die al lang een relatie hebben, maar er toch relatief laat bij waren mogen hier posten , al is het maar om aan te tonen dat ze zeker bestaan en dat niet ieder meisje van 16 al met heel de klas van bil is geweest
de singles reeks is voortgekomen uit de maagden reeks, maar jij laat dit helemaal offtopic gaan omdat je niet begrijpt wat ik hier doe. Ga spitten in t verleden van FOK! en dan snap je t. Kzou je graag de links geven van de oude maagden reeks maar die staat niet meer in mn active topics. Verder bestond de oude maagden reeks als ook de singles reeks veelal uit niet maagden en niet-singles
Vandaar dat ik nu ook hier weer zit

Maar dit heeft totaal geen zin omdat t offtopic is en t over het maagd zijn gaat en het waarom dat erachter zit. En als er bij jou geen waarom achter zit dan is t niet eens interessant om hier te posten voor je
pi_33311152
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:

Maar dit heeft totaal geen zin omdat t offtopic is en t over het maagd zijn gaat en het waarom dat erachter zit. En als er bij jou geen waarom achter zit dan is t niet eens interessant om hier te posten voor je
Dit topic ging helemaal niet over het waarom dat er achter zit. De TS wou gewoon weten waar wij zaten , die oude maagden. Daaarom past dit topic beter in seksualiteit. Blijkbaar zijn er echt niet veel, hier toch niet.

Ik heb op aanraden van iemand eens op het forum van viva gekeken, en daar krioelt het er inderdaad van, ze hebben zich plezier daar vergaderd .

trouwens antwoord je nog steeds niet op de vraag wat je hier doet, je gelul raakt kant noch wal, of was je toen het eerste oude maagdentopic startte wel maagd ? ik betwijfel het ten zeerste.
pi_33311409
Ik ben single en eeuwig Maagd, waar kan ik me inschrijven?
pi_33312422
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb de ervaring dat het heel makkelijk is aan seks te komen en heel moeilijk om niet aan een relatie te komen...
Leg uit!
pi_33312587
quote:
Ja, in dit citaat kan nog wel eens heel veel waarheid schuilen.
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:27 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hetgeen dat mij intrigeert is het sociale aspect. Het niet durven... Toch een mooi iets om te zien hoe dat een leven kan verpesten.] Sowieso kick ik op emoties of t nou blijdschap of inmense pijn is... Geweldig.
Jij bent eng

(Of ik begrijp je totaal verkeerd en dat mag je beter uitleggen...)
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben single en eeuwig Maagd, waar kan ik me inschrijven?
Lijst kan hier worden opgesteld.
pi_33312935
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:20 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Leg uit!
Ik zit sneller in een relatie dan dat ik ongecompliceerde seks zonder verplichtingen heb, al gebeurt dat ook weleens.
pi_33317755
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat komt nogal eens voor ja, walgelijk, hoe sommige stelletjes aan elkaar kunnen klitten...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 22 december 2005 @ 19:35:43 #80
108862 a-child-in-chains
pi_33317864
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat komt nogal eens voor ja, walgelijk, hoe sommige stelletjes aan elkaar kunnen klitten...
Ja, of hoe mesijes in ene zoveel aandacht verwachten dat de jongen in kwestie zijn vrienden
nier meer ziet.
No room for the unlucky.
pi_33318310
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Ja, of hoe mesijes in ene zoveel aandacht verwachten dat de jongen in kwestie zijn vrienden
nier meer ziet.
Dat ligt dan dus voornamelijk aan de jongen in kwestie, die moet gewoon niet over zich heen laten lopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33318413
Het wordt een reeks. Eentje om in de gaten te houden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_33318574
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:53 schreef nozem het volgende:
Denk niet dat het een succesreeks wordt...
pi_33318621
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:53 schreef nozem het volgende:
Volgens mij is er al een behoorlijke reeks van al die reeksen over dit onderwerp

Als ik vrouw was geweest had ik me trouwens ook nog steeds kunnen melden... maar wijselijk doe ik dat nu maar niet
  donderdag 22 december 2005 @ 20:07:18 #85
108862 a-child-in-chains
pi_33318798
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat ligt dan dus voornamelijk aan de jongen in kwestie, die moet gewoon niet over zich heen laten lopen.
Haha! Dat is weer zoiets dat heel ridderlijk/logisch en aannemelijk klinkt.
Maar in de praktijk schijnt de meedrerheid van de jongens hier echt moeite mee te hebben.

Een kennis van mij had nog stoere praatjes toen het net aan was met een meisje.
Hij zei: Neehoor. IK ga waar Ik naartoe wil en dan gaat ze gewoon mee.
Ik maak wel tijd voor m,n vrienden.
Ik laat me echt niet kisten door een meisje bla bla bla
Nou, dat hebben we gezien. Ze had hem na 6maanden aan een touwtje en had in
ene niet meer zo;ngrote bek. ACh hij gaf niet toe, maar oedereen wist wel hoe het echt zat.

Het is gewoon een soort girlpower denk ik. Dat een jongen zo op z,n knieën kan krijgen
No room for the unlucky.
pi_33318930
Hallo, ik zoek het singlestopic! Zit ik hier goed?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33319045
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, ik zoek het singlestopic! Zit ik hier goed?
Je voldoet aan de helft van de eisen om in dit topic te posten. Ik voldoe helaas aan geen enkele eis.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_33319115
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:07 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Haha! Dat is weer zoiets dat heel ridderlijk/logisch en aannemelijk klinkt.
Maar in de praktijk schijnt de meedrerheid van de jongens hier echt moeite mee te hebben.

Een kennis van mij had nog stoere praatjes toen het net aan was met een meisje.
Hij zei: Neehoor. IK ga waar Ik naartoe wil en dan gaat ze gewoon mee.
Ik maak wel tijd voor m,n vrienden.
Ik laat me echt niet kisten door een meisje bla bla bla
Nou, dat hebben we gezien. Ze had hem na 6maanden aan een touwtje en had in
ene niet meer zo;ngrote bek. ACh hij gaf niet toe, maar oedereen wist wel hoe het echt zat.

Het is gewoon een soort girlpower denk ik. Dat een jongen zo op z,n knieën kan krijgen
Tja, dat je minder tijd hebt voor je vrienden als je een vriendin hebt is logisch, maar als je ze nauwelijks meer ziet doe je toch echt iets fout...
pi_33320185
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:59 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Alle mannen zijn/waren slecht, boohooo... it takes two to tango.

Mijn eigen situatie is vrij peachy wat dat betreft.
Mijn zijn echt eikels soms hoor
Tap tap tap
pi_33320324
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:15 schreef nozem het volgende:

[..]

Je voldoet aan de helft van de eisen om in dit topic te posten. Ik voldoe helaas aan geen enkele eis.
Ik heb daarentegen eindelijk een clubje gevonden waar ik aan alle eisen voldoe
Tap tap tap
pi_33320566
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je kan ook met leuke gozers uit.
  donderdag 22 december 2005 @ 21:02:55 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33320780
Krijgt een angstaanjagend déjà vu...

Als die eeuwige maagden (en andere aanhangers) elkaar eens irl zouden ontmoeten...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33321085
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:02 schreef Copycat het volgende:
Krijgt een angstaanjagend déjà vu...

Als die eeuwige maagden (en andere aanhangers) elkaar eens irl zouden ontmoeten...
Sylvana als contactpersoon?
pi_33321380
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je kan ook met leuke gozers uit.
waarom typte ik mijn ipv mannen
Tap tap tap
pi_33321574
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

waarom typte ik mijn ipv mannen
Frustratie....

Ik weet daar wel iets op.
pi_33321913
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

soms??????
uit een aspergernest
  donderdag 22 december 2005 @ 21:25:39 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33322144

Slowchat, zeker tussen niet-maagden, is in dit topic een grote no-no.
Dat is logisch .

Er is daarbij niet voor niets [R&P Slowchat] 1 keer een nette TT .
pi_33324971
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef Copycat het volgende:

Slowchat, zeker tussen niet-maagden, is in dit topic een grote no-no.
Dat is logisch .

Er is daarbij niet voor niets [R&P Slowchat] 1 keer een nette TT .
Ik ben een Maagd.
pi_33325502
quote:
Of principieel, aan jou het antwoord.
  donderdag 22 december 2005 @ 22:35:22 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33325959
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef Tranceptor het volgende:

Ik ben een Maagd.

Qua baard, dus.

Nogmaals: on topic en/of out topic.

Kom anders gezellig verbaal sparren in SC .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')