staat genoteerd!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Hammingh, Garnwerd.
Of Onder de Linden, Aduardquote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Hammingh, Garnwerd.
Maar hoe kom je op die hoogte zodat je dat kan zien? TS geeft aan dat hij gaat rijdenquote:
Inderdaad, je hoeft niet verder te zoeken.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Hammingh, Garnwerd.
Goeie tent!quote:
Yep, rodeschool, die kant op, is vlak en leeg. Eemshaven is wel eens intressant om te zien, een relict uit de tijd dat men in de maakbare samenleving geloofde.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Noord-oost Groningen, de buurt van Garrelsweer enzo, wel mooi maar verder geen moer te beleven.
Ja, maar het altijd sprankelende Delfzijl zou ik links laten liggen.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Yep, rodeschool, die kant op, is vlak en leeg. Eemshaven is wel eens intressant om te zien, een relict uit de tijd dat men in de maakbare samenleving geloofde.
Ach, dan kan je zien hoe men in de jaren 50-60 heeft geprobeerd te doen aan economische ontwikkeling. De gedachte van geld erin pompen, dan komt het goed...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, maar het altijd sprankelende Delfzijl zou ik links laten liggen.
Roodeschoolquote:Op donderdag 22 december 2005 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Yep, rodeschool, die kant op, is vlak en leeg. Eemshaven is wel eens intressant om te zien, een relict uit de tijd dat men in de maakbare samenleving geloofde.
Dat is op het moment toch niet veel meer dan een hele grote kuil die heel langzaam volloopt met water?quote:
Whatever, daar waar vroeger de CPN Congressen waren.quote:
Blijkbaar denken veel mensen er elke dag weer anders over.... Gaan ze rustig 30 rijden op een 80 km. weg. Alleen maar om de blauwe stad te bewonderen.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:19 schreef freako het volgende:
[..]
Dat is op het moment toch niet veel meer dan een hele grote kuil die heel langzaam volloopt met water?
Bewonderen, bewonderen...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Blijkbaar denken veel mensen er elke dag weer anders over.... Gaan ze rustig 30 rijden op een 80 km. weg. Alleen maar om de blauwe stad te bewonderen.
Dr staat anders al aardig wat water in hoor. Zeker als je richting Midwolda de A7 ove gaat (Midwolmerplas en bos aan de linker zij en dan de blauwe stad aan de rechter).quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bewonderen, bewonderen...
Eerder zo van waar is dat nou, ik zie niets
Maar het is een landelijk stuk grunning, das waar.
iedereen is wel veel hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:47 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Geld dat voor iedereen die nu een tour door Groningen wil gaan maken? En waar is jou thuis?![]()
jij mag wel een bakkie komen doen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan...?![]()
Wie mogen dr dan wel komen?
Ik vind mannen in een burka eng.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef JohanV. het volgende:
[..]
jij mag wel een bakkie komen doen hoor![]()
Er valt echt nog vrij weinig te zien.. en iedereen heeft het er maar over! Je ziet alleen water & landquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bewonderen, bewonderen...
Eerder zo van waar is dat nou, ik zie niets
Maar het is een landelijk stuk grunning, das waar.
LOL Wat verwacht je er dan van? Meer word het ook niet hoor.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Er valt echt nog vrij weinig te zien.. en iedereen heeft het er maar over! Je ziet alleen water & land![]()
Gezellige stad hoor! Ga je er wonen vanwege een studie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga binnenkort in Groningen-stad wonen (vanuit Den Haag). TVP dus
Neequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:30 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Gezellige stad hoor! Ga je er wonen vanwege een studie?
Nog specialer dus! Denk alleen wel dat je het strand gaat missen , dat is nu nog lekker dichtbij voor je. Ben vanavond nog in Grun geweest.quote:
Och, ik heb zo ongeveer aan het strand gewoond op Scheveningen en ik kwam er nooitquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:36 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Nog specialer dus! Denk alleen wel dat je het strand gaat missen , dat is nu nog lekker dichtbij voor je. Ben vanavond nog in Grun geweest.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga binnenkort in Groningen-stad wonen (vanuit Den Haag). TVP dus
Woon jij in Loppersumquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:15 schreef S-Two het volgende:
Wij hebben een hele mooie toren (Loppersum).
Redelijk in de buurt , km of 30 er vandaan , maar met een auto merk je die afstanden amper. Zit met enige regelmaat in Grun , deze week alleen al 3 keer geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och, ik heb zo ongeveer aan het strand gewoond op Scheveningen en ik kwam er nooit![]()
Ik ben wel benieuwd wat ik uiteindelijk zal missen.
Maar ik verheug me ook wel erg op Groningen hoor. Leuke binnenstad![]()
Jij woont er in de buurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |