Idd, als ze op jou had geleken was het een lelijke Fregel geweest!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
hoewel ik er weinig aan kan doen natuurlijk
Ik weet het niet, maar het was mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg waren wij op hetzelfde feestje gistere?![]()
Vanavond lekekr pilsen in Bredaquote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond lekker pilsen in t Hart
Je hebt 't over 2000. De eerste en laatste keer dat een club de Nederlandse beker zonder tegengoals won...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]was toch ook de laatste wedstrijd toen van Pothuizen voor hij naar vitas ging? En na de wedstridj maakte Roorda bekend dat hij naar Roda ging
Waarom loop jij er nog mee dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Burberry is allang uit, word alleen nog maar gedragen door meelopers/wannabe's
mijn god, dat moet een bacchanaal geweest zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg waren wij op hetzelfde feestje gistere?![]()
een wattes?!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn god, dat moet een bacchanaal geweest zijn
die studenten van tegenwoordigquote:
Zeg dan gewoon zuipfeestquote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn god, dat moet een bacchanaal geweest zijn
dat is zo gewoonquote:
Bacchanaal is wel een mooi woordquote:
Que?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom loop jij er nog mee dan.![]()
Omdat er na vandaag een tijdje niets kan gebeuren en sommige mensen hun zaken afgehandeld willen hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom wordt op de laatste dag voor de vakantie altijd een gekkenhuis???
O ja, dat was het. Waarom komen ze er niet eerder meequote:Op donderdag 22 december 2005 15:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat er na vandaag een tijdje niets kan gebeuren en sommige mensen hun zaken afgehandeld willen hebben
Met een eerdere vakantie verschuif je het probleem alleen maar naar vorenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
O ja, dat was het. Waarom komen ze er niet eerder mee![]()
Volgend jaar zeg ik gewoon dat ik een week eerder vakantie heb. Dan komt het spul dat snel af moet ook eerder...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met een eerdere vakantie verschuif je het probleem alleen maar naar voren![]()
mag Tong misschien even aan de knoppen wennenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef DeTolk het volgende:
nog niet blauw?
misschien hadden jullie de rest van het jaar wat harder kunnen werkenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom wordt op de laatste dag voor de vakantie altijd een gekkenhuis???
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:
mag Tong misschien even aan de knoppen wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |