Maar we zijn allemaal dronken, dus dat is geen graadmeterquote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
Kolere dit is niet bij te houden, maar er is nog nooit een filmpje zo goed ontvangen
Zal de beste dan wel zijn
Ho ho....ik ben net thuis.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar we zijn allemaal dronken, dus dat is geen graadmeter![]()
![]()
Spannendquote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
wat slapen ze leuk in het huis he?
Tip: Spare Rib Expressquote:Op donderdag 22 december 2005 01:56 schreef teamlead het volgende:
maar als dit topic vol is, ga ik toch echt hoor..
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
wat slapen ze leuk in het huis he?
Drinken wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En thuis kun je niet drinken![]()
Zit niet echt in de buurt vrees ikquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tip: Spare Rib Expressof heb je die niet bij jou in de regio. Is super, met allerlei dingetjes en dangetjes erbij, net een kadootje
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet toch echt even langs de AAquote:Op donderdag 22 december 2005 02:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Drinken wel.
Maar voor dronken moet je zuipen en da's niet altijd goed.![]()
Ja ik heb naar het intervieuw zitten luisteren en toen ik zijn stem weer hoorde was ik weer helemaal omquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog GJ de Boer tot winnaar uitroepen![]()
Voor het eerst dat ik het driewerf met je eens ben.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach je..... ga maar lekker slapen.
Ik hoop dat ze werkrlijk NIEMAND laten winnen....
GJ de Boer is dat een buurtsuper van Super de Boerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog GJ de Boer tot winnaar uitroepen![]()
nee... de gall & gallquote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet toch echt even langs de AA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |