Joost is daar voor BB al mee bezig geweest die heft het huilen gerepeteerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar jij hoopt dus Ingrid?
En je bent niet bang voor een eventuele Sally Field speech?
Weer ?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef Armani XL het volgende:
Kunnen we deze keer eigenlijk ook weer een videocamera winnen?
Yep, net als vroeger, bij BB3. En dat de camera dan weer gewonnen wordt door ene mevrouw Ilona Verseveld-de Mol-van der Tonnekreek uit Lutjewinkel over de IJssel aan Zee, bijvoorbeeldquote:
Vanavond 20.30 bij Talpa! Er zitten nog 4 bewoners in het huis. Lieske, Roel, Joost en Ingridquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef DeeCruise het volgende:
Wanneer is die finale eigenlijk? En hoeveel man zitten er nog in dat huis? (niet echt een fanatiek bb-supporter I'm afraid)
Je hoeft toch niet te kijken johquote:Op donderdag 22 december 2005 09:16 schreef the_undertaker het volgende:
en laten we hopen dat dit de aller, aller, allerlaatse bb was ooit. wat een saaie bedoeling
Van 20.30 tot 22.15 uur, kwartiertje langer.quote:
Als Ingrid (of Joost) maar wintquote:Op donderdag 22 december 2005 13:59 schreef BVO het volgende:
Kunnen ze bij Talpa met een leuk avondvullend programma eindelijk eens scoren, maken ze er zoiets korts van.
Nou wie zegt dat het dan nog eerlijk is , hij kan toch niet alles zien wat er gebeurdquote:Op donderdag 22 december 2005 14:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu Big Brother "ineens" heeft besloten om vanavond een eigen notaris van De Telegraaf mee mag kijken naar de bel-en sms-uitslagen denk ik ook dat Ingrid gaat winnen
Jammerquote:Op donderdag 22 december 2005 17:11 schreef ruby het volgende:
Veel kijkplezier vanavond. Ik zal de finale moeten missen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:20 schreef THCees het volgende:
Ik voorspel da liske ga winne vanavond
![]()
Het wordt weer een show vol RECLAME,tussenstand BEL tussenstand RECLAME of SMS,tussenstand RECLAME enz enz![]()
En op ut laast heb Lieske gewonne. WEDDEN![]()
Nou kannie wagte op BB6![]()
en als ik dit topic los wil plaatsen plaatsen dan doe ik dat (flugeltje (Moderator)quote:
Je hebt wel indruk gemaakt denk ik...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef THCees het volgende:
en als ik dit topic los wil plaatsen plaatsen dan doe ik dat (flugeltje (Moderator)
wat is dat nou voor een onzin om dit gelijk te sluiten zonder commentaar alleen een link
BOER
![]()
Je moet ff New courier selecteren...dit hierboven leest bijzonder storend.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:03 schreef THCees het volgende:
edit
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan nog, Joost is de enige echte terechte winnaar
die 4e plaats is al mee dan ie verdientquote:Op donderdag 22 december 2005 19:33 schreef Bartoli het volgende:
Roel gaat hopelijk winnen
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die 4e plaats is al mee dan ie verdient
Dus toch nog gerechtigheid.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gert Jan de Boer had gewoon z'n bek moeten houden, ik zie nu echt Ingrid winnen doordat er (voor de eerste keer) niet meer gemanipuleerd wordt met de stem uitslag
Bedankt Gert Jan de Boer, hou jij je maar bezig met GHB en vage feestjes
Maar dan nog, Joost is de enige echte terechte winnaar, Ingrid heeft te weinig toegevoegd in vergelijking met Joost
Even voor de goede orde, het gaat dus tussen Ingrid en Joost vanavond...
godsamme gaan we weer zulk soort discussies hier krijgen. Volgens mij is de meerderheid er wel over eens dat of Roel of Ing moet winnen. En niet de Playboy sollicitante aka Mini-me aka Lieske of Ratelband aka ADHD-Patient aka Brenda schoothondje aka Joost.....quote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die 4e plaats is al mee dan ie verdient
nu ben ik juist in de warquote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
We gaan straks verder in de serie Live-topics, dan sluit ik deze om verwarring te voorkomen.
Open er een poll overquote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
godsamme gaan we weer zulk soort discussies hier krijgen. Volgens mij is de meerderheid er wel over eens dat of Roel of Ing moet winnen. En niet de Playboy sollicitante aka Mini-me aka Lieske of Ratelband aka ADHD-Patient aka Brenda schoothondje aka Joost.....
Ik denk, n.a.v. de meningen die ik hoor, dat Roel het minst populair is op Fokquote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
godsamme gaan we weer zulk soort discussies hier krijgen. Volgens mij is de meerderheid er wel over eens dat of Roel of Ing moet winnen. En niet de Playboy sollicitante aka Mini-me aka Lieske of Ratelband aka ADHD-Patient aka Brenda schoothondje aka Joost.....
uuh...neequote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De Liveshow topics tijdens de uitzending.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu ben ik juist in de warwelke bedoel je nu?
lieve CW.... wijt het maar aan de finale-stress ofzo.. maar zo'n topic is er toch nietquote:Op donderdag 22 december 2005 19:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De Liveshow topics tijdens de uitzending.
ben nog niet zo lang bekend op fok dat ik al weet hoe een pol te openen zou jij een pol kunnen openen met wie je denkt welk koppel de laatste 2 zullen vormen:quote:
Joh, jammer zegquote:Op donderdag 22 december 2005 17:11 schreef ruby het volgende:
Veel kijkplezier vanavond. Ik zal de finale moeten missen.
dat topic is al meer dan een week oud, dat is niet representatief voor de huidige meningenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:50 schreef flugeltje het volgende:
Er liep al zo'n topic.
[POLL] De finale ... Wie wint er?
Aaah Jappie, wat ben je lief voor mequote:Op donderdag 22 december 2005 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet ff New courier selecteren...dit hierboven leest bijzonder storend.
Maar eh...als je nou eerst ff je doppies en koppie had gebruikt had je zelf ook wel kunnen verzinnen dat die van jou gesloten zou worden...eik moet je niet kwaad zijn, maar je excuus aanbieden voor het feit dat je hem uberhaupt geopend hebt. Je bezorgt flug allemaal overbodig werk!![]()
We proberen het topic-openen een beetje in te dammen vanavond D.Rose... Kun je de pol anders niet in het huidige topic erbij zetten?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat topic is al meer dan een week oud, dat is niet representatief voor de huidige meningen
ehm.... wrom opeens topic openen indammen?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We proberen het topic-openen een beetje in te dammen vanavond D.Rose... Kun je de pol anders niet in het huidige topic erbij zetten?
nu niet meer, kan 'm niet kopieren want het topic is dichtquote:Op donderdag 22 december 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We proberen het topic-openen een beetje in te dammen vanavond D.Rose... Kun je de pol anders niet in het huidige topic erbij zetten?
Omdat we vanavond eigenlijk een stortvloed aan topics verwacht wordt. Dubbel betekent dus dicht...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.... wrom opeens topic openen indammen?
dit is de laatste avond dat ze dat nog kunnen, dus ze nemen het ervanquote:Op donderdag 22 december 2005 19:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.... wrom opeens topic openen indammen?
Dan gooi ik 'm wel ff open voor je...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu niet meer, kan 'm niet kopieren want het topic is dicht
dank je, hij mag weer dichtquote:Op donderdag 22 december 2005 20:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan gooi ik 'm wel ff open voor je...
Kijk, das nou teamwork...quote:
Het eerste Live-uitzending topic, en de daaropvolgende delen. Maar als deze een beetje wegzakt zal het wel goed gaan bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
lieve CW.... wijt het maar aan de finale-stress ofzo.. maar zo'n topic is er toch niet
Doeii !!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:10 schreef Bommel12 het volgende:
een hele goedenavond...bommel is op luisteren...tot 20:30 uur !! VEEL PLEZIER ALLEMAAL !!
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat we vanavond eigenlijk een stortvloed aan topics verwacht wordt. Dubbel betekent dus dicht...
Niet om jullie te pesten, maar voor onszelf om de boel goed bij te kunnen houden...
en we willen zelf ook wel iets van de finale meekrijgen natuurlijk...
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Groot gelijk
![]()
IK GUN DE MODJES OOK EEN LEUKE FINALE AVOND
Zo kan je het ook zien, ik zie meer mensen voor Ingrid bellen/sms-en dan voor Joostquote:Op donderdag 22 december 2005 19:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus toch nog gerechtigheid.![]()
Nog erger dan Rolf Wouters zelfs, nou dan ben je slecht hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef Arcee het volgende:
Ruud is hands down de slechtste BB-presentator ooit.
Wat voor belang heeft Talpa bij het wel en niet laten doorgaan van bepaalde mensen?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, ik zie meer mensen voor Ingrid bellen/sms-en dan voor Joost
Maar als het aan Big Brother had gelegen dan hadden ze Joost gewoon laten winnen, wat dus ook heel terecht was geweest
Maar door die klootzak van een Gert Jan de Boer gaat Ingrid waarschijnlijk winnen...![]()
Echt niet! Ik vind hem geweldigquote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef Arcee het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Live verbinding met Ruud & Bridget in NSE, nu op Talpa...
mannelijke wel ja, maar Patty was ergerquote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef Arcee het volgende:
Zingennnnnnquote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef D.Rose het volgende:
Jippie, na vandaag nooit meer Joost horen 'zingen'
Wel mooi gesproken eigenlijk...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef Pijlemans het volgende:
Voor echt allemaal. Wat heb ik genoten van Fok!![]()
En vanavond: de waarheid doet geen pijn, erachter komen dat je fout zit wel.![]()
Succes en op goed geluk.....![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef SuperMOM het volgende:
*klaar zit*
Tot strakjes weer (ik kan niet tegelijk Fok!ken en de Live kijken)
Oh ja: GO INGRID!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Iemand problemen mee als ik hier het live-uitzending topic van maak?
Nee hoor, wel zo handig he!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Moest wel erg lachen om "De grote finale van RTL Boulevard".quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Bartoli het volgende:
Beau is een nitswit
Hoezo? Dat is het toch al?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik werk tussen allemaal paarse krokodillen!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef Arcee het volgende:
De paarse krokodil.
Die was gisteren godverdomme niet eens genomineerd.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef schatje het volgende:
Roel gaat winnen. Let maar op.
Alle oudjes hier zijn voor Ingrid.quote:
Teamleadquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alle oudjes hier zijn voor Ingrid.![]()
Nu jij er bent wel hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Teamlead![]()
![]()
![]()
Ben je er helemaal klaar voor jongen?
ik ook hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alle oudjes hier zijn voor Ingrid.![]()
Niet helemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef schatje het volgende:
ER mzuiek. Toch?
Exact...hoezo misplaatstquote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef schatje het volgende:
ER mzuiek. Toch?
Muziek van Hans Zimmer??quote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi openingsfilmpje
Heeft Ernst-Paul Hasselbach vast gemaaktquote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi openingsfilmpje
Emergency Room?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef schatje het volgende:
ER mzuiek. Toch?
Dat golfkarretje rijd ENORM omquote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef melke het volgende:
Cool begin! De studio is er gewoon vlak achter!!
Je bent in goed gezelschap! En wij ook.quote:
maar wij hebben PC Eendquote:
Expeditie Robinson, maar was niet hetzelfde muziekjequote:
Mij maakt het ook niet uitquote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een goede avond want het interesseert mij niet wie er wint
A, het viel jou ook al op.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Wat heeft Ruud toch aan?
iets vreselijksquote:Op donderdag 22 december 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Wat heeft Ruud toch aan?
ja en Ruud op kapitein Igloquote:
Zijn Michael Jackson jasjequote:Op donderdag 22 december 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Wat heeft Ruud toch aan?
dan mag hij zijn neus wel vasthoudenquote:
Ja, erg mooi! Die rare krullen staan haar niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:35 schreef schatje het volgende:
Beeldig hoe Bridget eruit ziet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan mag hij zijn neus wel vasthouden
Ik ook hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:38 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn ze nerveus!
Precies.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, erg mooi! Die rare krullen staan haar niet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:38 schreef buzzer het volgende:
en wie huilt er weer ?????
We zijn allemaal bij je!quote:
1 op 10 ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Zoveel mensen stemmen er dus niet....
Preciesquote:Op donderdag 22 december 2005 20:39 schreef kissa het volgende:
Lieske staat onderaan, die maakt dus een goede kans om te winnen..
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
Ze laten de exacte stemmenaantallen maar zien.
dat willen ze dat wij dat denkenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
Ze laten de exacte stemmenaantallen maar zien.
Kort? Duurt bijna 2 uren hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het idee (ook door de korte finale-uitzending) dat Talpa stiekem blij is dat ze van het dure blok aan de been af is
Notaris? Waar, waar?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:40 schreef Dr_Greene het volgende:
De notaris heeft effe snel een tussenstandje gemaakt met Excel..
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:39 schreef kissa het volgende:
Lieske staat onderaan, die maakt dus een goede kans om te winnen..
dat zijn hele dure lullige autootjesquote:Op donderdag 22 december 2005 20:41 schreef schatje het volgende:
Wat zijn dat voor lullige autootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |