Doeii !!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:10 schreef Bommel12 het volgende:
een hele goedenavond...bommel is op luisteren...tot 20:30 uur !! VEEL PLEZIER ALLEMAAL !!
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat we vanavond eigenlijk een stortvloed aan topics verwacht wordt. Dubbel betekent dus dicht...
Niet om jullie te pesten, maar voor onszelf om de boel goed bij te kunnen houden...
en we willen zelf ook wel iets van de finale meekrijgen natuurlijk...
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Groot gelijk
![]()
IK GUN DE MODJES OOK EEN LEUKE FINALE AVOND
Zo kan je het ook zien, ik zie meer mensen voor Ingrid bellen/sms-en dan voor Joostquote:Op donderdag 22 december 2005 19:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus toch nog gerechtigheid.![]()
Nog erger dan Rolf Wouters zelfs, nou dan ben je slecht hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef Arcee het volgende:
Ruud is hands down de slechtste BB-presentator ooit.
Wat voor belang heeft Talpa bij het wel en niet laten doorgaan van bepaalde mensen?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, ik zie meer mensen voor Ingrid bellen/sms-en dan voor Joost
Maar als het aan Big Brother had gelegen dan hadden ze Joost gewoon laten winnen, wat dus ook heel terecht was geweest
Maar door die klootzak van een Gert Jan de Boer gaat Ingrid waarschijnlijk winnen...![]()
Echt niet! Ik vind hem geweldigquote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef Arcee het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Live verbinding met Ruud & Bridget in NSE, nu op Talpa...
mannelijke wel ja, maar Patty was ergerquote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef Arcee het volgende:
Zingennnnnnquote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef D.Rose het volgende:
Jippie, na vandaag nooit meer Joost horen 'zingen'
Wel mooi gesproken eigenlijk...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef Pijlemans het volgende:
Voor echt allemaal. Wat heb ik genoten van Fok!![]()
En vanavond: de waarheid doet geen pijn, erachter komen dat je fout zit wel.![]()
Succes en op goed geluk.....![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef SuperMOM het volgende:
*klaar zit*
Tot strakjes weer (ik kan niet tegelijk Fok!ken en de Live kijken)
Oh ja: GO INGRID!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Iemand problemen mee als ik hier het live-uitzending topic van maak?
Nee hoor, wel zo handig he!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Moest wel erg lachen om "De grote finale van RTL Boulevard".quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Bartoli het volgende:
Beau is een nitswit
Hoezo? Dat is het toch al?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |