Joost is daar voor BB al mee bezig geweest die heft het huilen gerepeteerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar jij hoopt dus Ingrid?
En je bent niet bang voor een eventuele Sally Field speech?
Weer ?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef Armani XL het volgende:
Kunnen we deze keer eigenlijk ook weer een videocamera winnen?
Yep, net als vroeger, bij BB3. En dat de camera dan weer gewonnen wordt door ene mevrouw Ilona Verseveld-de Mol-van der Tonnekreek uit Lutjewinkel over de IJssel aan Zee, bijvoorbeeldquote:
Vanavond 20.30 bij Talpa! Er zitten nog 4 bewoners in het huis. Lieske, Roel, Joost en Ingridquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef DeeCruise het volgende:
Wanneer is die finale eigenlijk? En hoeveel man zitten er nog in dat huis? (niet echt een fanatiek bb-supporter I'm afraid)
Je hoeft toch niet te kijken johquote:Op donderdag 22 december 2005 09:16 schreef the_undertaker het volgende:
en laten we hopen dat dit de aller, aller, allerlaatse bb was ooit. wat een saaie bedoeling
Van 20.30 tot 22.15 uur, kwartiertje langer.quote:
Als Ingrid (of Joost) maar wintquote:Op donderdag 22 december 2005 13:59 schreef BVO het volgende:
Kunnen ze bij Talpa met een leuk avondvullend programma eindelijk eens scoren, maken ze er zoiets korts van.
Nou wie zegt dat het dan nog eerlijk is , hij kan toch niet alles zien wat er gebeurdquote:Op donderdag 22 december 2005 14:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu Big Brother "ineens" heeft besloten om vanavond een eigen notaris van De Telegraaf mee mag kijken naar de bel-en sms-uitslagen denk ik ook dat Ingrid gaat winnen
Jammerquote:Op donderdag 22 december 2005 17:11 schreef ruby het volgende:
Veel kijkplezier vanavond. Ik zal de finale moeten missen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:20 schreef THCees het volgende:
Ik voorspel da liske ga winne vanavond
![]()
Het wordt weer een show vol RECLAME,tussenstand BEL tussenstand RECLAME of SMS,tussenstand RECLAME enz enz![]()
En op ut laast heb Lieske gewonne. WEDDEN![]()
Nou kannie wagte op BB6![]()
en als ik dit topic los wil plaatsen plaatsen dan doe ik dat (flugeltje (Moderator)quote:
Je hebt wel indruk gemaakt denk ik...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef THCees het volgende:
en als ik dit topic los wil plaatsen plaatsen dan doe ik dat (flugeltje (Moderator)
wat is dat nou voor een onzin om dit gelijk te sluiten zonder commentaar alleen een link
BOER
![]()
Je moet ff New courier selecteren...dit hierboven leest bijzonder storend.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:03 schreef THCees het volgende:
edit
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan nog, Joost is de enige echte terechte winnaar
die 4e plaats is al mee dan ie verdientquote:Op donderdag 22 december 2005 19:33 schreef Bartoli het volgende:
Roel gaat hopelijk winnen
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die 4e plaats is al mee dan ie verdient
Dus toch nog gerechtigheid.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gert Jan de Boer had gewoon z'n bek moeten houden, ik zie nu echt Ingrid winnen doordat er (voor de eerste keer) niet meer gemanipuleerd wordt met de stem uitslag
Bedankt Gert Jan de Boer, hou jij je maar bezig met GHB en vage feestjes
Maar dan nog, Joost is de enige echte terechte winnaar, Ingrid heeft te weinig toegevoegd in vergelijking met Joost
Even voor de goede orde, het gaat dus tussen Ingrid en Joost vanavond...
godsamme gaan we weer zulk soort discussies hier krijgen. Volgens mij is de meerderheid er wel over eens dat of Roel of Ing moet winnen. En niet de Playboy sollicitante aka Mini-me aka Lieske of Ratelband aka ADHD-Patient aka Brenda schoothondje aka Joost.....quote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die 4e plaats is al mee dan ie verdient
nu ben ik juist in de warquote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
We gaan straks verder in de serie Live-topics, dan sluit ik deze om verwarring te voorkomen.
Open er een poll overquote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
godsamme gaan we weer zulk soort discussies hier krijgen. Volgens mij is de meerderheid er wel over eens dat of Roel of Ing moet winnen. En niet de Playboy sollicitante aka Mini-me aka Lieske of Ratelband aka ADHD-Patient aka Brenda schoothondje aka Joost.....
Ik denk, n.a.v. de meningen die ik hoor, dat Roel het minst populair is op Fokquote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
godsamme gaan we weer zulk soort discussies hier krijgen. Volgens mij is de meerderheid er wel over eens dat of Roel of Ing moet winnen. En niet de Playboy sollicitante aka Mini-me aka Lieske of Ratelband aka ADHD-Patient aka Brenda schoothondje aka Joost.....
uuh...neequote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |