Je bent het cijfer vergeten, schat.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:02 schreef teamlead het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach werk en bewonder
zodat PCEend de credits krijgt die hij verdient
ja, krijg je als commentaar: "ach man, is toch vet wreed...gezellig zo die mensen...maak je nie druk man, ff blowen en je heb nergens last van joh"quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef ioko het volgende:
[..]
Zeker, bedenk maar eens dat je Roel als psycholoog hebt, en je komt met pleinvrees naar hem toe.
Hij snapt totaal niet waarom je daar bang voor zou kunnen zijn![]()
sorry lieverd....quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent het cijfer vergeten, schat.
"Ja, je moet maar eens naar een techno-feest gaan, gaat het vanzelf over"quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, krijg je als commentaar: "ach man, is toch vet wreed...gezellig zo die mensen...maak je nie druk man, ff blowen en je heb nergens last van joh"
Eerst kerst vieren. Dan naar de AA, want dat moest van jou. En dan naar de Weight Watchers, want dat moest ook van jouquote:
eens even lekker helemaal losgaan....quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef ioko het volgende:
[..]
"Ja, je moet maar eens naar een techno-feest gaan, gaat het vanzelf over"![]()
Dido? Is dat dat blonde meisje wat boven het bed van Roel hangt?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
Waar is Dido nu in het hele verhaal?![]()
Klinkt toch alsof hij het liefste terug gaat naar Ellen...
(en ik vraag mij sterk af of Dido die tekno-passie gaat trekken...)
Nou, ze trekt het niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
Pffffffff........ ik wordt er ff helemaal stil van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
Mijn Ramses filmpje is af
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Misschien het linkje, GVD?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef Lamon het volgende:
Hoe save ik dat filmpje, godverdomme!??![]()
Dit laatste klopt wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan naar de Weight Watchers, want dat moest ook van jou![]()
En dan linkermuisknop... opslaan als.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien het linkje, GVD?![]()
http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach
Helemaal mee eens! HULDE voor PCeendquote:Op donderdag 22 december 2005 01:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Pffffffff........ ik wordt er ff helemaal stil van.
![]()
KLASSSEWERK
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt geweldig gedaan PC eend, super!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan linkermuisknop... opslaan als.
Sms'en is me net iets te intiemquote:Op donderdag 22 december 2005 01:06 schreef Coos het volgende:
Ik voel me verlaten!!!![]()
Acht personen uit mijn dagelijks leven gaan naar, Egypte, Barcelona, Rome en Gambia. En zonder WhippedAngel redt ik de kerstdagen niet. Gaan we smssen Angeltjùhhhh.....?????![]()
Sjee zeg, Wicked en jij luisterd naar Coos?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eerst kerst vieren. Dan naar de AA, want dat moest van jou. En dan naar de Weight Watchers, want dat moest ook van jou![]()
Dan sla ik bij mij alleen de url op.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien het linkje, GVD?![]()
http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach
PcEend, voordat je helemaal opgaat in je lofbetuigingen zeg effe hoe ik dat ding kan openen en dan kijken we wel weer hoe geniaal je ben.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:07 schreef SuperMOM het volgende:
[quote]Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
WauwGeweldig hoor! Bijnaaaaaa net zo goed als die met The Beasty Boys
![]()
![]()
Maar hij is weer super hoor Eendje!![]()
Het is het waard. Stuur op die handel.......quote:Op donderdag 22 december 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
PC eend je moet mailen naar talpa met dat filmpjescheelt hun monteren en kan fok en jou wat publiciteit opleveren
Als het goed is opent ie in een pagina als je hem aankliktquote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
PcEend, voordat je helemaal opgaat in je lofbetuigingen zeg effe hoe ik dat ding kan openen en dan kijken we wel weer hoe geniaal je ben.![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef kissa het volgende:
Zit ik wederom in het verkeerde topic![]()
Truste allen, ik gaat plat en ik hoop morg fris en fruitig de laatste dag BB mee te maken![]()
![]()
![]()
Ik moet toch naar IEMAND luisteren?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sjee zeg, Wicked en jij luistert naar Coos?
dude...linkermuisknop doet geen ruk,.... rechtermuisknop heeft geen "save as" functie in putfilequote:
dat laatste spreekt mij toch meer aanquote:
Die zitten hier toch al de hele dag mee te lezen, die hebben het filmpje al lang gezien en zijn nu een eigen versie aan het monterenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
PC eend je moet mailen naar talpa met dat filmpjescheelt hun monteren en kan fok en jou wat publiciteit opleveren
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef kissa het volgende:
Zit ik wederom in het verkeerde topic![]()
Truste allen, ik gaat plat en ik hoop morg fris en fruitig de laatste dag BB mee te maken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
http://upload3.putfile.com/videos/35413423852.wmvquote:Op donderdag 22 december 2005 01:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kan aleen de koppeling opslaan met opslaan als..
Ik voel me ineens digibeet worden.
Komt eraanquote:Op donderdag 22 december 2005 01:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
PC eend, hoe save ik deze?
Ik vind hem echt geniaal goed en nog mooi ook.
Jep... 1 naam is al bekend: Viola holtquote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
zeg.. weet iemand of dat BB-vips nog doorgaat trouwens
Tja, maar ik heb niet altijd mijn zweepje bij me.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
dat laatste spreekt mij toch meer aan![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
http://upload3.putfile.com/videos/35413423852.wmv
probeer deze eens
Heb ik zoveel moeite gedaan om het een beetje synchroon te laten lopenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wauw, het ziet er práchtig uit!![]()
Heb alleen geen geluid, ik heb Ramses er zelf bij gezongen.
Ik weet het niet firewall misschien?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Waarom gaat ie niet open bij mij???![]()
Dido zit in het korte termijn geheugen en dat is door de drugs aangetastquote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
Geen mirror van mezelf, maar de echte upload bij putfilequote:Op donderdag 22 december 2005 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als het goed is opent ie in een pagina als je hem aanklikt
Ik zal voor de rest even kijken of ik hem kan mirroren
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
http://upload3.putfile.com/videos/35413423852.wmv
probeer deze eens
Gaat het nog wel goed met jequote:Op donderdag 22 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet toch naar IEMAND luisteren?![]()
Dat geeft niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb niet altijd mijn zweepje bij me.
Ik had het al gewijzigd.... werkt inderdaad niet nee... balen.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
dude...linkermuisknop doet geen ruk,.... rechtermuisknop heeft geen "save as" functie in putfile
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... 1 naam is al bekend: Viola holt![]()
http://rapidshare.de/file(...)t_huil_lach.wmv.htmlquote:Op donderdag 22 december 2005 01:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan sla ik bij mij alleen de url op.
Ik wil het filmpje.
hmz.. niet altijd? dus soms wel....quote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb niet altijd mijn zweepje bij me.
Ik wil wedden dat er geen streams zijn. Zit ik ook helemaal niet op te wachten trouwens.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
je moet er toch niet aan denken dat de regie dan niet wegdraait in de badkamer....
Dat zou echt flauw zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die zitten hier toch al de hele dag mee te lezen, die hebben het filmpje al lang gezien en zijn nu een eigen versie aan het monteren![]()
Neeeheeeeeeequote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... 1 naam is al bekend: Viola holt![]()
Kun je anders niet een speciaal topic openen waarin je alle filmpjes die je maakt neerzet en dan zonder dat andere mensen erop reageren zodat het een beetje overzichtelijk blijft.......en de 1000 moet gehaald wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)t_huil_lach.wmv.html
Coos was eerderquote:Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. niet altijd? dus soms wel....![]()
Wegens fraudequote:Op donderdag 22 december 2005 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou echt flauw zijnVooral als ze hetzelfde nummer gebruiken
Ik denk dat PCeend ze dan toch maar aan moet klagen
nou... 24 augustus hoeft nu ook weer niet hoor.... Ik heb echt geen behoefte aan rob die 4 keer per avond uitlegt waarom hij een been mist....quote:Op donderdag 22 december 2005 01:16 schreef Peter6000 het volgende:
de allerlaatste nachtelijke tandenpoetsmomenten
ik wil dat het weer woensdag 24 augustus is![]()
![]()
Had jij je geluid nog aan dan??quote:Op donderdag 22 december 2005 01:14 schreef cuall het volgende:
Ingrid: hebben we nou veel bullshit zitten verkondigen?
Roel: maakt niet uit ze zenden het toch niet meer uit![]()
![]()
WE HEBBEN HET WEL GEHOORD
Jij moet niet zoveel denken,je dacht 4 weken geleden toen je hier voor het eerst kwam dat Lieske er uit zou gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:14 schreef Manu82 het volgende:
Ze gaan slapen, ik denk dat hier de nr 1 en 2 een goed gesprek hebben gehad....
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou... 24 augustus hoeft nu ook weer niet hoor.... Ik heb echt geen behoefte aan rob die 4 keer per avond uitlegt waarom hij een been mist....
Dat huil lach filmpje verdient in mijn ogen iig een eigen topicquote:Op donderdag 22 december 2005 01:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je anders niet een speciaal topic openen waarin je alle filmpjes die je maakt neerzet en dan zonder dat andere mensen erop reageren zodat het een beetje overzichtelijk blijft.......en de 1000 moet gehaald worden
Dank je, PC eend. Ik had hem al dankzij Nachtzuster.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)t_huil_lach.wmv.html
Ben jij gek geworden, het is nu net bijna kerstquote:Op donderdag 22 december 2005 01:16 schreef Peter6000 het volgende:
de allerlaatste nachtelijke tandenpoetsmomenten
ik wil dat het weer woensdag 24 augustus is![]()
![]()
Hier is ook een probleem aan het ontstaanquote:Op donderdag 22 december 2005 01:17 schreef DaMook het volgende:
Heej ze gaan slapenMaar nu heb ik nog 1 pilsje over
Nog even wakker blijven BB bewoners
Neujquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |