Je bent het cijfer vergeten, schat.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:02 schreef teamlead het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach werk en bewonder
zodat PCEend de credits krijgt die hij verdient
ja, krijg je als commentaar: "ach man, is toch vet wreed...gezellig zo die mensen...maak je nie druk man, ff blowen en je heb nergens last van joh"quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef ioko het volgende:
[..]
Zeker, bedenk maar eens dat je Roel als psycholoog hebt, en je komt met pleinvrees naar hem toe.
Hij snapt totaal niet waarom je daar bang voor zou kunnen zijn![]()
sorry lieverd....quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent het cijfer vergeten, schat.
"Ja, je moet maar eens naar een techno-feest gaan, gaat het vanzelf over"quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, krijg je als commentaar: "ach man, is toch vet wreed...gezellig zo die mensen...maak je nie druk man, ff blowen en je heb nergens last van joh"
Eerst kerst vieren. Dan naar de AA, want dat moest van jou. En dan naar de Weight Watchers, want dat moest ook van jouquote:
eens even lekker helemaal losgaan....quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef ioko het volgende:
[..]
"Ja, je moet maar eens naar een techno-feest gaan, gaat het vanzelf over"![]()
Dido? Is dat dat blonde meisje wat boven het bed van Roel hangt?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
Waar is Dido nu in het hele verhaal?![]()
Klinkt toch alsof hij het liefste terug gaat naar Ellen...
(en ik vraag mij sterk af of Dido die tekno-passie gaat trekken...)
Nou, ze trekt het niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
Waar is Dido nu in het hele verhaal?![]()
Klinkt toch alsof hij het liefste terug gaat naar Ellen...
(en ik vraag mij sterk af of Dido die tekno-passie gaat trekken...)
Pffffffff........ ik wordt er ff helemaal stil van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
Mijn Ramses filmpje is af
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Misschien het linkje, GVD?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef Lamon het volgende:
Hoe save ik dat filmpje, godverdomme!??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |