Je bent het cijfer vergeten, schat.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:02 schreef teamlead het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach werk en bewonder
zodat PCEend de credits krijgt die hij verdient
ja, krijg je als commentaar: "ach man, is toch vet wreed...gezellig zo die mensen...maak je nie druk man, ff blowen en je heb nergens last van joh"quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef ioko het volgende:
[..]
Zeker, bedenk maar eens dat je Roel als psycholoog hebt, en je komt met pleinvrees naar hem toe.
Hij snapt totaal niet waarom je daar bang voor zou kunnen zijn![]()
sorry lieverd....quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent het cijfer vergeten, schat.
"Ja, je moet maar eens naar een techno-feest gaan, gaat het vanzelf over"quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, krijg je als commentaar: "ach man, is toch vet wreed...gezellig zo die mensen...maak je nie druk man, ff blowen en je heb nergens last van joh"
Eerst kerst vieren. Dan naar de AA, want dat moest van jou. En dan naar de Weight Watchers, want dat moest ook van jouquote:
eens even lekker helemaal losgaan....quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef ioko het volgende:
[..]
"Ja, je moet maar eens naar een techno-feest gaan, gaat het vanzelf over"![]()
Dido? Is dat dat blonde meisje wat boven het bed van Roel hangt?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
Waar is Dido nu in het hele verhaal?![]()
Klinkt toch alsof hij het liefste terug gaat naar Ellen...
(en ik vraag mij sterk af of Dido die tekno-passie gaat trekken...)
Nou, ze trekt het niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
Waar is Dido nu in het hele verhaal?![]()
Klinkt toch alsof hij het liefste terug gaat naar Ellen...
(en ik vraag mij sterk af of Dido die tekno-passie gaat trekken...)
Pffffffff........ ik wordt er ff helemaal stil van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
Mijn Ramses filmpje is af
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Misschien het linkje, GVD?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef Lamon het volgende:
Hoe save ik dat filmpje, godverdomme!??![]()
Dit laatste klopt wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan naar de Weight Watchers, want dat moest ook van jou![]()
En dan linkermuisknop... opslaan als.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien het linkje, GVD?![]()
http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach
Helemaal mee eens! HULDE voor PCeendquote:Op donderdag 22 december 2005 01:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Pffffffff........ ik wordt er ff helemaal stil van.
![]()
KLASSSEWERK
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt geweldig gedaan PC eend, super!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan linkermuisknop... opslaan als.
Sms'en is me net iets te intiemquote:Op donderdag 22 december 2005 01:06 schreef Coos het volgende:
Ik voel me verlaten!!!![]()
Acht personen uit mijn dagelijks leven gaan naar, Egypte, Barcelona, Rome en Gambia. En zonder WhippedAngel redt ik de kerstdagen niet. Gaan we smssen Angeltjùhhhh.....?????![]()
Sjee zeg, Wicked en jij luisterd naar Coos?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eerst kerst vieren. Dan naar de AA, want dat moest van jou. En dan naar de Weight Watchers, want dat moest ook van jou![]()
Dan sla ik bij mij alleen de url op.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien het linkje, GVD?![]()
http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach
PcEend, voordat je helemaal opgaat in je lofbetuigingen zeg effe hoe ik dat ding kan openen en dan kijken we wel weer hoe geniaal je ben.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:07 schreef SuperMOM het volgende:
[quote]Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
WauwGeweldig hoor! Bijnaaaaaa net zo goed als die met The Beasty Boys
![]()
![]()
Maar hij is weer super hoor Eendje!![]()
Het is het waard. Stuur op die handel.......quote:Op donderdag 22 december 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
PC eend je moet mailen naar talpa met dat filmpjescheelt hun monteren en kan fok en jou wat publiciteit opleveren
Als het goed is opent ie in een pagina als je hem aankliktquote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
PcEend, voordat je helemaal opgaat in je lofbetuigingen zeg effe hoe ik dat ding kan openen en dan kijken we wel weer hoe geniaal je ben.![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef kissa het volgende:
Zit ik wederom in het verkeerde topic![]()
Truste allen, ik gaat plat en ik hoop morg fris en fruitig de laatste dag BB mee te maken![]()
![]()
![]()
Ik moet toch naar IEMAND luisteren?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sjee zeg, Wicked en jij luistert naar Coos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |