Mee eens inclusief de aankondiging van een nieuw stadionbezoek.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor reisverslagen, en groundhop ervaringen en tips etc. Lijkt me dit nou juist wel juiste topic...
Dat maakt dit topic juist leuk. Ik zie graag foto's van stadions of reisverslagen. Anders wordt dit een suf opsomtopic.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor reisverslagen, en groundhop ervaringen en tips etc. Lijkt me dit nou juist wel juiste topic...
Lekker druk op de spionkop van BHZquote:Op donderdag 22 december 2005 15:41 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Foto van Beringen Heusden Zolder tegen KVM
[afbeelding]
De thuissupporters betaalden maar 7,5euro en de kvm aanhang 15euro. Nu ja wij zijn gewoon kaarten gaan halen in Heusden en voor 7,5euro in het kvm vak gaan staan, waar we ook nog eens 2 drankbonnen kregen.
Oké, dan stop ik wel met het bijhouden. Scheelt me elke topic weer een uur puzzelen met die standquote:Op donderdag 22 december 2005 16:58 schreef MaxPower het volgende:
Gewoon reisverhalen blijven posten idd. Dat is het mooiste aan dit topic. Die lijstjes met stadions boeien eigenlijk niet zoveel![]()
Een geil stadion is het, maar eigenlijk ziet het er niet uitquote:Op donderdag 22 december 2005 16:53 schreef Barnet_Bee het volgende:
De 3 Linden is een van de weinige stadion met sintelbaan die ik wel mooi vind.
Denk dat de meeste het juist leuk vinden dat je dat bijhoudt, ik in ieder geval wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oké, dan stop ik wel met het bijhouden. Scheelt me elke topic weer een uur puzzelen met die stand.
Prima,dan stop je lekker.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oké, dan stop ik wel met het bijhouden. Scheelt me elke topic weer een uur puzzelen met die stand.
Inmiddels kunnen daar Parkstad en Camp Nou erbij.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:17 schreef Poepoog het volgende:
ArenA, Kuip, Galgenwaard, Haarlem Stadion, Alkmaarderhout en Sportpark Telstar. (of hoe het dan ook heet)
Zijn dat Liverpool en Everton?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:36 schreef DutchGooner het volgende:
Aardige pic trouwens;
[afbeelding]
Ik zie alleen maar een kikkerquote:Op woensdag 28 december 2005 14:54 schreef MaxPower het volgende:
Ben ik de enige die een 'hotlinking is disabled for this domain' bericht krijgt? Hoe krijgen jullie dat plaatje te zien?
Nah ja ben jij deze keer binnen een uurtje klaar met het groundhopperslijstjequote:Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker offtopic allemaal weer, zo zijn we zo bij deel 8.
Kenilworth Road is inderdaad fantastisch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zaterdag gaat ie pas een fantastisch stadion bezoeken
Nee lul,ik heb over die nog mooiere een paar uur eerderquote:Op donderdag 5 januari 2006 07:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Kenilworth Road is inderdaad fantastisch.
Gaan we nog even groundhoppen bij White Hart Lane dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee lul,ik heb over die nog mooiere een paar uur eerder
Als jij dat wilt vind ik dat prima,vind wel iemand anders die graag met me mee wil naar Highbury en Kenilworthquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Gaan we nog even groundhoppen bij White Hart Lane dan?
Gaan we dreigen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als jij dat wilt vind ik dat prima,vind wel iemand anders die graag met me mee wil naar Highbury en Kenilworth
Mag ik vragen hoeveel je voor een kaartje bij Fulham betaald hebt en hoe moeilijk is het daar om aan een kaartje te komen. Lijkt me wel heel cool om daar eens heen te gaanquote:
Gewoon via de ticketoffice daar,Fulham is onderhand de makkelijkste club in de PL om tickets voor te regelen denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel je voor een kaartje bij Fulham betaald hebt en hoe moeilijk is het daar om aan een kaartje te komen. Lijkt me wel heel cool om daar eens heen te gaan![]()
Mijn kaartje was 25 pond en ik heb het online besteld. Zolas DGquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel je voor een kaartje bij Fulham betaald hebt en hoe moeilijk is het daar om aan een kaartje te komen. Lijkt me wel heel cool om daar eens heen te gaan![]()
Weet jij wel wie de knoppen (en daarmee mensen kan bannen) beheert op ph92? Ik zou dus no maar eens nadenken voordat ik zou gaan dreigen.quote:
Vlak je Wigan en Blackburn niet uit.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gewoon via de ticketoffice daar,Fulham is onderhand de makkelijkste club in de PL om tickets voor te regelen denk ik.
Onderhand zeg ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:10 schreef spurs het volgende:
[..]
Vlak je Wigan en Blackburn niet uit.....
Villa is ook makkelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Onderhand zeg ik ook.
Boro,Sunderland en Bolton passen ook in dit rijtje thuis denk ik.
Zondag zijn er ook wedstrijden, maar moet je zelf ff zoeken via europlan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:01 schreef fernando_redondo het volgende:
Zondag kan eigenlijk alleen helaas
quote:Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Mycom Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
Duitsland:
036: Alemannia Aachen - Tivoli
037: KSV Hessen Kassel - Auestadion
038: Hertha BSC - Olympia Stadion
039: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
040: FC Schalke 04 - Veltins Arena
Italië:
041: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
042: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
België:
043: KV Mechelen - Achter de Kazerne
044: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
045: Sint Truiden - Staaien (Oud)
046: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
047: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
048: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
049: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
050: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
Engeland:
051: Ipswich Town FC - Portman Road
Ik zou zelf voor de 2de gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:41 schreef fernando_redondo het volgende:
08/01/2006 14:30 K.FC.VIGOR WUITENS HAMME K.FC.VERBR.GEEL -
08/01/2006 15:00 K.SK.RONSE KV.OOSTENDE -
08/01/2006 15:00 OUD-HEVERLEE LEUVEN KV.RED STAR WAASLAND -
Nog een interessante wedstrijd?
www.mappy.nlquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef fernando_redondo het volgende:
Waar ligt Ronse?
http://www.skronse.net/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef fernando_redondo het volgende:
Is Hamme de Hamme tussen Aalst en Sint-Niclaas?
Heeft iemand een van deze 3 clubs bezocht?
Alleen als je anders naar je schoonmoeder moet zou ik hierheen gaan...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:41 schreef fernando_redondo het volgende:
08/01/2006 14:30 K.FC.VIGOR WUITENS HAMME K.FC.VERBR.GEEL -
08/01/2006 15:00 K.SK.RONSE KV.OOSTENDE -
08/01/2006 15:00 OUD-HEVERLEE LEUVEN KV.RED STAR WAASLAND -
Nog een interessante wedstrijd?
Je kunt ook hoppen voor de stadions.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Alleen als je anders naar je schoonmoeder moet zou ik hierheen gaan...![]()
Hamme tussen Sint Niklaas en Dendermonde.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef fernando_redondo het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet welke Hamme het is![]()
Denk ik welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hamme is niet zo ver, ben er weleens geweest. Kun je vanavond naar België, Fernando?
103. Kenilworth Road-Luton Townquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
102. The Valley-Charlton Athletic
Iemand met wie ik ook vaak naar Engeland ga was getuige van een 5-3 bij Luton v Mansfield. Toen stonden de thuisvakken op z'n kop. Dit was ook wel leuk, omdat we in het uitvak stonden (hoewel DG het minder vondquote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef Yeahinho het volgende:
Betere Luton-wedstrijd had je niet uit kunnen zoeken.
Zou leuk was dat niet,ik wou dat ik die kaartjes nooit geregeld hadquote:Op maandag 9 januari 2006 22:42 schreef JaWi het volgende:
, goh je zou toch maar achter het goal tussen de Liverpoolfans zitten!
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef Barnet_Bee het volgende:
Heeft het Mijnstadion nog die mooie ingang?
Vanavond Eupen-KVM?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:41 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Foto van Beringen Heusden Zolder tegen KVM
[afbeelding]
De thuissupporters betaalden maar 7,5euro en de kvm aanhang 15euro. Nu ja wij zijn gewoon kaarten gaan halen in Heusden en voor 7,5euro in het kvm vak gaan staan, waar we ook nog eens 2 drankbonnen kregen.
Was er zaterdag bij KBHZ-Roda JC. Plaffond in de kantine wat niet lekte maar waar gewoon een dikke straal water doorheen kwam... En als ik dan die zittribune zag waar je bij KBHZ-KVM ¤20,- voor moest betalen. Een oud gaar plankje met een likje verf...quote:Op donderdag 22 december 2005 16:24 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Het oude stadion van Heusden was amper een stadion eigenlijk. Het is een fusieclubje met financiële problemen en hun verblijf in eerste klasse heeft hen de das omgedaan. Soms blijf je beter een bescheiden tweedeklasser.
België:
036: KV Mechelen - Achter de Kazerne
037: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
038: Sint Truiden - Staaien (Oud)
039: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
040: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
041: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
042: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
043: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
044: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
Duitsland:
045: Alemannia Aachen - Tivoli
046: KSV Hessen Kassel - Auestadion
047: Hertha BSC - Olympia Stadion
048: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
049: FC Schalke 04 - Veltins Arena
Italië:
050: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
051: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
052: Ipswich Town FC - Portman Road
Ik weet het, vandaar dat er ook Mijnstadion in mijn lijstje staatquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:57 schreef Sandstorm_81 het volgende:
@darkshine: Dit is het 'nieuwe' stadion van Heusden. Vroeger speelde Heusden in Heusden-Zolder zijn thuiswedstrijden. Nu speelt de jeugd er zijn wedstrijden.
Georg Melches is wel een leuk stadion! Grote gezellige staantribune waar de spionkop staat. Na de westrijd moet de aanhang van RW Essen voorbij het bezoekersvak (achter doel) en dat kan wel leuke taferelen opleverenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:23 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik wil in 2006 naar de volgende nieuwe stadions
Verder waarschijnlijk deze:
http://www.worldstadiums.(...)_georg_melches.shtml
Verder zou ik nog graag naar een Belgische wedstrijd gaan maar dat zeg ik al langer
Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:34 schreef spurs het volgende:
69 Mitshubishi Forklift Stadion - FC Omniworld
Sinds dit seizoen is het uitvak verplaatst naar het einde van de staantribune, dus die taferelen zijn er niet meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:33 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
Georg Melches is wel een leuk stadion! Grote gezellige staantribune waar de spionkop staat. Na de westrijd moet de aanhang van RW Essen voorbij het bezoekersvak (achter doel) en dat kan wel leuke taferelen opleveren![]()
Alleen heb ik ongelooflijk lang liggen rondrijden in Essen om het stadion te vinden. Ticket was spotgoedkoop 7euro.
Leuk team en veel sfeer, 1 van de betere verplaatsingen. Momenteel staan ze 2de dus sfeer zal weer optimaal zijn.
Kutstadion, kutveld, kutwedstrijd, goed genaaid en de wind stond lekker vol op het uitvak met die kou, me tenen voelen nog aan als ijsklompjes dusje mag het antwoord zelf invullen....quote:
Je vergeet "kutcatering"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef spurs het volgende:
[..]
Kutstadion, kutveld, kutwedstrijd, goed genaaid en de wind stond lekker vol op het uitvak met die kou, me tenen voelen nog aan als ijsklompjes dusje mag het antwoord zelf invullen....![]()
Bij Eupen krijg je alleen een broodje kankworst a ¤ 2,-quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze schijnen voort broodjes te hebben..![]()
ach de Telstarpubertjes vermaakten zich wel bij dat hokkie met die 2 tienermeisjes die in dat wachthokje stonden............quote:
Hebben ze geen pils daar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef spurs het volgende:
[..]
ach de Telstarpubertjes vermaakten zich wel bij dat hokkie met die 2 tienermeisjes die in dat wachthokje stonden............
maar idd in de rust was de koffie al op, lopen ze met koffiekannen te zeulen die je thuis op tafel hebt staan.......
Deze broodjes worst hadden wij in eupen, ook voor 2 euro geloof ik:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Eupen krijg je alleen een broodje kankworst a ¤ 2,-
Ik zal me daar wel thuisvoelen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:02 schreef MaxPower het volgende:
Je komt vervolgens via een mijnwerkerstunnel het stadion binnen waarna je redelijk wat trappen omhoog moet naar de tweede ring.
Heette dat ook zo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:02 schreef MaxPower het volgende:
1. Abe Lenstra Stadion (sc Heerenveen)
2. Abe Lenstra Stadion (oud) (sc Heerenveen)
friesche haagje toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heette dat ook zo?
morgen naar Arnhem maar die stond al op de lijst![]()
Toen ik bij BMG was kon ik daar aan de kassa gewoon kaarten kopen. Dat was tegen Hannover, het was niet uitverkocht en aan de kassa konden we zonder problemen kaarten krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:35 schreef MaxPower het volgende:
Ik wil voor de wedstrijd Roda - Heerenveen die zaterdagmiddag een Duitse wedstrijd bezoeken met een paar man. We zitten de denken aan Monchengladbach - Koln. Zijn daar makkelijk kaarten voor te krijgen en zo ja, hoe? We hebben het hier over 17 en 18 februari.
(we zitten al in Limburg dan want we willen vrijdag ook naar VVV - MVV)
Geinig groundhoptripje
Ja en dat is nog een best eindje lopen vanaf het sparta stadion.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
Slavia Praag ligt toch bovenop een berg?
Toen ik een paar maandjes terug in Praag was reden we blindelings naar dat stadion ipv dat van Sparta.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:23 schreef NeedeRadicals het volgende:
Yep,evenals dat Strahov Stadion..was nogal een ritje met tram/bus vanaf Toyota Arena
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 07:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toen ik bij BMG was kon ik daar aan de kassa gewoon kaarten kopen. Dat was tegen Hannover, het was niet uitverkocht en aan de kassa konden we zonder problemen kaarten krijgen.
Parkeer de auto trouwens niet op de aangegeven parkeerplekken, dan kun je heel lang wachten voor je van die parkeerplaats af bent.
Hoofdtribune, west en oost (uitvak) staan er nog. Het hekwerd staat er ook nog voor 'Noord'. De lichtmasten staan er nogquote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef MaxPower het volgende:
Telt ie nog als groundhopstadion? Dan is dat vast nog wel te regelen![]()
Ben eens in Wiltz geweest en daar was een voetbalplein en ik denk dat dit het stadion was van de locale helden. Maar ik denk niet dat er een tribune stond.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dit weekeinde naar de Ardennen geweest en 2 stadions gezien in Luxemburg. Ook nog gezocht naar 2 stadions (van Seraing en Wiltz) maar die niet gevonden:
101. Etzella Ettelbrück -> Center Sportif am Deich
102. Diekirch FCM -> Stade Municipal
Bizar stadion:quote:Op zondag 22 januari 2006 22:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja en dat is nog een best eindje lopen vanaf het sparta stadion.
maar dat stadion ernaast is echt inmenst groot. Later kwam ik erachter dat het ook echt het grootste stadion ter wereld was/is.
+1 (vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:50 schreef Biertjuhhhh het volgende:
01. Kaalheide (Roda JC)
02. PLS (Roda JC)
03. De Geusselt (MVV)
04. Baandert (Fortuna)
05. Wagner & Partners Stadion (Fortuna)
06. De Koel (VVV)
07. Phillips Stadion (PSV)
08. Mycom Stadion (NAC)
09. Willem II Stadion (Willem II)
10. Vast & Goed Stadion (RBC)
12. Mandemakers Stadion (RKC)
13. De Goffert (NEC)
14. Alkmaarderhout (AZ)
15. Vijverberg (Graafschap)
16. Oosterpark (Groningen)
17. Zuiderpark (ADO)
18. ArenA (Ajax)
19. De Kuip (Feyenoord)
20. Het Kasteel (Sparta)
21. Abe Lenstra Stadion (Heerenveen)
22. Landeleegte (Veendam)
23. Adelaarshorst (GAE)
24. Oosterenk Stadion (Zwolle)
25. Gelredome (Vitesse)
26. Arke Stadion (Twente)
27. De Vliert (Den Bosch)
28. Galgenwaard (Utrecht)
29. Tivoli (Allemania Aachen)
30. San Siro (AC Milan)
31. Stade Chaban-Delmas (Bordeaux)
32. Patro Stadion (Patro MM)
33. Camp Nou (Barcelona)
34. Neu Tivoli (FC Wacker Tirol)
35. Kehrweg Stadion (K.A.S. Eupen)
Je kunt je gaspedaal toch induwen in Duitsland...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef MaxPower het volgende:
Helaas... Gladbach - Koln is al uitverkocht voor 18 februari. Dortmund - Bremen of Leverkusen - Duisburg zijn andere opties. Dortmund is waarschijnlijk te ver rijden...?
Als je toch eenmaal in t Ruhrgebied bent is alles dichtbij..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef MaxPower het volgende:
Helaas... Gladbach - Koln is al uitverkocht voor 18 februari. Dortmund - Bremen of Leverkusen - Duisburg zijn andere opties. Dortmund is waarschijnlijk te ver rijden...?
Je hebt gelijk, dit is idd niet het stadion waar ik was, maar ik zou niet weten waar ik de stadionnaam kan vinden, want volgens mij speelt er verder geen club...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:57 schreef NeedeRadicals het volgende:
Dat Strahov stadion is echt ongelovelijk lelijk nu,gewoon verloederd op z'n Oostbloks!
[afbeelding]
Wordt nu nergens meer voor gebruikt,binnenin het stadion zijn zelfs kantoren gebouwd van Sparta Praag en er wordt gewoon met auto's naar binnen gereden. Vroeger werd het volgens mij gebruikt voor militaire parades en dergelijke.
Ook liggen er nog gras/trainingsvelden maar die kon ik niet zien door de sneeuw
[afbeelding]
De auto waarmee wij gaan rijdt niet harder dan 120 denk ik, zeker als we er met 5 man in zitten...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt je gaspedaal toch induwen in Duitsland...
Ik ben bij beide geweest met Arsenal maar mijn keuze zou Dortmund zijn,alleen al vanwege dat stadionquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:28 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Als je toch eenmaal in t Ruhrgebied bent is alles dichtbij..
Zou eerder naar Dortmund gaan dan naar Leverkusen,maar dat is meer omdat ik Leverkusen een schijtclub vind.
Toe maar,The Lions Den.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Moeten nog een keer naar Köln, en the Lions Den komt nu ook hoger op het lijstje.
Mooi tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Toe maar,The Lions Den.
Nieuwe stadionnamen worden hier ter plekke verzonnen
idd,die schtijclub waar die schijtspeler nu speeltquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi toch, het is iig duidelijk wat ik bedoel
![]()
D. was minder amused zeker, dat die schijtspeler daarheen gingquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,die schtijclub waar die schijtspeler nu speelt
quote:1. Abe Lenstra Stadion (sc Heerenveen)
3. Amsterdam Arena (Ajax)
4. Olympisch Stadion (Ajax)
5. Oosterpark Stadion (FC Groningen)
6. Euroborg Stadion (FC Groningen)
7. De Kuip (Feyenoord)
8. Nieuw Galgenwaard (FC Utrecht)
9. Arke Stadion (FC Twente)
10. De Goffert (NEC)
11. Gelredome (Vitesse)
12. De Lange Leegte (BV Veendam)
13. Parkstad Limburg Stadion (Roda JC)
14. Oosterenk Stadion (FC Zwolle)
15. De Vliert (FC Den Bosch)
16. MyCom Stadion (NAC)
17. De Vijverberg (De Graafschap)
18. Het Kasteel (Sparta Rotterdam)
19. Vast & Goed Stadion (RBC Roosendaal) +1
Buitenland:
20. Highbury (Arsenal)
21. Stadion Maksimir (Dinamo Zagreb)
22. St. James' Park (Newcastle United FC)
23. Stadium of Light (AFC Sunderland)
24. Bazaly Stadion (Banik Ostrava)
25. Stade Vélodrome (Olympique Marseille)
Hoe oud is u?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Hoezo telt het Abe Lenstra Stadion 2x?? Is toch hetzelfde stadion en alleen uitgebreid??![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Hoezo telt het Abe Lenstra Stadion 2x?? Is toch hetzelfde stadion en alleen uitgebreid??![]()
Hun oude stadion had dezelfde naam.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Heb al eerder op Fok! gezien dat niet iedereen dat wist...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe oud is u?
-edit- WTF, bijna 22?!![]()
![]()
.
België:
045: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
Duitsland:
046: Alemannia Aachen - Tivoli
047: KSV Hessen Kassel - Auestadion
048: Hertha BSC - Olympia Stadion
049: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
050: FC Schalke 04 - Veltins Arena
Italië:
051: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
052: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
053: Ipswich Town FC - Portman Road
Dan heb je ze alle 3.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef NeedeRadicals het volgende:
Welke stadions/clubs zijn er behalve Liverpool FC en Everton nog meer te vinden in Liverpool??
Heb Tranmere Rovers inmiddels ook gevonden..
Dat zal lastig worden...Tranmere hoeft dat weekend namelijk niet te voetballen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan heb je ze alle 3.
Ik heb Everton en Tranmere 2 weken terug gedaan op 1 dag.
Daadwerkelijk wedstrijden bezocht maw
Zit nog genoeg in de buurt o.a. Chester, Crewe A. en Wigan.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden...Tranmere hoeft dat weekend namelijk niet te voetballen.
Dan maar alleen ff stadion checken.
Je bent hier al wel heel erg lang niet meer geweest merk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:35 schreef Mindlight het volgende:
Dit blijft een mooi topic. Yeahinho, ik hoop dat je de standen wel bij blijft houden
Voor mij komen er in februari 3 stadions bij: De Geusselt, Langeleegte en Bernabeu. Aan het eind van de maand zal ik ze optellen Yeahinho
verkapte tvp dus
Lees anders de OP even enzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
Goffert telt als 1? oud en nieuw.
Wegens een trage kaartenhaler geen Polman afgelopen weekend.
Wat een zielig gedoe omdat ik niet wist dat een van de grootste anticlubs van N.L. vroeger ook al het stadion had dat Abe Lenstra heettequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:50 schreef Biertjuhhhh het volgende:
01. Kaalheide (Roda JC)
02. PLS (Roda JC)
03. De Geusselt (MVV)
04. Baandert (Fortuna)
05. Wagner & Partners Stadion (Fortuna)
06. De Koel (VVV)
07. Phillips Stadion (PSV)
08. Mycom Stadion (NAC)
09. Willem II Stadion (Willem II)
10. Vast & Goed Stadion (RBC)
12. Mandemakers Stadion (RKC)
13. De Goffert (NEC)
14. Alkmaarderhout (AZ)
15. Vijverberg (Graafschap)
16. Oosterpark (Groningen)
17. Zuiderpark (ADO)
18. ArenA (Ajax)
19. De Kuip (Feyenoord)
20. Het Kasteel (Sparta)
21. Abe Lenstra Stadion (Heerenveen)
22. Landeleegte (Veendam)
23. Adelaarshorst (GAE)
24. Oosterenk Stadion (Zwolle)
25. Gelredome (Vitesse)
26. Arke Stadion (Twente)
27. De Vliert (Den Bosch)
28. Galgenwaard (Utrecht)
29. Tivoli (Allemania Aachen)
30. San Siro (AC Milan)
31. Stade Chaban-Delmas (Bordeaux)
32. Patro Stadion (Patro MM)
33. Camp Nou (Barcelona)
34. Neu Tivoli (FC Wacker Tirol)
35. Kehrweg Stadion (K.A.S. Eupen)
36. Polman Stadion (Heracles Almelo)
37. Stadion in Praag![]()
+1 = 38. De Braak - Helmond Sport
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je bent hier al wel heel erg lang niet meer geweest merk ik.
Ik update de stand in elke nieuwe OP (tegenwoordig duur het niet lang voordat er weer een topic vol is).
Zielig gedoe? Ik postte alleen dat ik het knurftig vind, verder is er niks over gezegdquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:23 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Wat een zielig gedoe omdat ik niet wist dat een van de grootste anticlubs van N.L. vroeger ook al het stadion had dat Abe Lenstra heette![]()
Nouja dan zal ik het wel verkeerd hebben begrepen, never mindquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zielig gedoe? Ik postte alleen dat ik het knurftig vind, verder is er niks over gezegd.
Daar is al eerder iets over geweest, en toen reageerde men ook normaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zielig gedoe? Ik postte alleen dat ik het knurftig vind, verder is er niks over gezegd.
Het Strahov Stadion, daar ben ik ook geweest. Helemaal vergeten! Is inderdaad groot maar de pitch is ook veel groter dan één voetbalveld. Er liggen 8 (!) voetbalvelden in dat ene stadion. Thomas Galasek heeft er nog eens voor 200.000 toeschouwers gespeeld. Het is dus wel degelijk een soccerground! Toen ik er was kon je daar boven op die heuvel prima op stap.quote:Op zondag 22 januari 2006 08:20 schreef NeedeRadicals het volgende:
Overigens ligt naast dit stadion het volgens Stadionwelt.de grootste stadion van de wereld:
Het Strahov Stadion waar er 250.000 in zouden kunnen.
Tegenwoordig is daar het Olympisch Stadion van Amsterdam luxe bij en die 250.000 zie ik er ook niet zomaar in kunnen. Ook rijden er gewoon auto's in het stadion en zijn er kantoren van Sparta Praag in gebouwd.
Aanvullingen sinds 2004:quote:Op donderdag 15 april 2004 13:38 schreef Hihat het volgende:
Nou, mijn rijtje uit deel 1 er even bijgepakt en aangevuld. Was er nog een paar vergeten.
Italie
-----
01. San Siro (AC Milan)
02. Stade R. Curi (AC Perugia, ja het regende echt hard!)
Spanje
--------
03. Camp Nou (FC Barcelona)
04. Montjuic/Estadio Olimpico (Espanyol)
Frankrijk
----------
05. Stade l'Abbe Deschamps (AJ Auxerre)
06. Stade Louis II (AS Monaco)
07. Stade Armand Cesari de Furiani (Bastia)
Duitsland
-----------
08. Fritz Walter Stadion (1. FC Kaiserslautern)
09. Wildparkstadion (Karlsruhe SC)
10. Neckarstadion (VFB Stuttgart)
11. Weser-Stadion (Werder Bremen)
12. Parkstadion (Schalke'04)
13. Olympiastadion (Bayern Munchen)
14. Ulrich Haberland Stadion (Bayer Leverkusen)
15. Westfalen Stadion (Borussia Dortmund)
Groot-Brittanië
-----------------
16. Anfield Road (Liverpool FC)
17. Old Trafford (Manchester United)
18. Elland Road (Leeds United)
19. Portman Road (Ipswich Town)
20. St. James Park (Newcastle United)
21. Ibrox Stadium (Glasgow Rangers)
22. Highbury Stadium (Arsenal FC)
23. Wembley Stadion
België
-------
24. Achter de Kazerne (KV Mechelen)
25. Jan Breydel Stadion (Club Brugge)
26. Constant Vanden Stock Stadion (Anderlecht)
27. Heizelstadion/Koning Boudewijn Stadion
Malta
-------
28. Nationaal Stadion Malta
Nederland
------------
29. Philips Stadion - PSV
30. Amsterdam ArenA - Ajax
31. Stadion De Meer - Ajax
32. Stadion Feijenoord - Feyenoord
33. Nieuw Monnikenhuize - Vitesse
34. Gelredome - Vitesse
35. Stadion Kaalheide - Roda JC
36. Parkstad Limburg Stadion - Roda JC
37. De Goffert - NEC
38. Oosterpark - FC Groningen
39 Abe Lenstra Stadion - SC Heerenveen
40. De Vijverberg - De Graafschap
41. De Alkmaarderhout - AZ
42. Stadion Berg&Bos - AGOVV
43. Jan Louwers Stadion - FC Eindhoven
44. Stadion De Braak - Helmond Sport
45. Stadion De Koel - VVV
46. Stadion De Geusselt - MVV
47. Stadion De Baandert - Fortuna Sittard
48. Mandemakers Stadion - RKC
49. De Galgenwaard - FC Utrecht
50. Willem II stadion - Willem II
51. Fujifilm Stadion - NAC
52. Beatrixstraat - NAC
53. Stadion De Vliert/ECCO-stadion - FC Den Bosch
54. De Adelaarshorst - Go Ahead Eagles
55. Stadion Woudenstein - Excelsior
56. Zuiderpark - ADO Den Haag
57. Diekman Stadion - FC Twente
58. ARKE-stadion - FC Twente
59. Olympisch Stadion - Ajax
Maar dat is dan wel een hele vette! Mooi vooruitzicht!quote:
Ze kunnen beroerderquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef Hihat het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel een hele vette! Mooi vooruitzicht!
2 van dit soort wedstrijden niet goed genoeg?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef DutchGooner het volgende:
Ik moet het alleen met 2 nieuwe doen in februari;
18/2: Sheffield Wednesday v Sheffield United
21/2 Real Madrid v Arsenal
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onder welke steen komt het woord Dikser?
4 bedoel ik. De "Derby van het Waasland" op 25 februari komt er ook bij. Leuk stadion dat Freethiel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gelukkig komen er de komende 3 weken weer wat stadions bij, want ik bleef een beetje vastgeroest zitten op die 100.
4/2: Antwerp FC v Deinze
11/2: Hereford United v Halifax Town
18/2: Sheffield Wednesday v Sheffield United![]()
Weekendje Limburg is trouwens geboekt:quote:1. Abe Lenstra Stadion (sc Heerenveen)
7. De Kuip (Feyenoord)
10. De Goffert (NEC)
11. Gelredome (Vitesse)
16. MyCom Stadion (NAC)
19. Mandemakers Stadion (RKC Waalwijk)
20. Vast & Goed Stadion (RBC Roosendaal)
21. Polman Stadion (Heracles Almelo) +1
Buitenland:
22. Highbury (Arsenal)
23. Stadion Maksimir (Dinamo Zagreb)
24. St. James' Park (Newcastle United FC)
25. Stadium of Light (AFC Sunderland)
26. Bazaly Stadion (Banik Ostrava)
27. Stade Vélodrome (Olympique Marseille)
Hij voegt toch ook tegelijkertijd een nieuw stadion toe? Misschien eerst een verder kijken...quote:
Allang gewijzigdquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij voegt toch ook tegelijkertijd een nieuw stadion toe? Misschien eerst een verder kijken...
Tja... als we in Maastricht zijn gaan we niet weer terug naar Kerkrade... Misschien kunnen we het zondag op de terugreis inplannen, maar ik ben eigenlijk de enige groundhopper van het groepje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:46 schreef DarkShine het volgende:
Drie dagen in het zuiden en geen tijd om Kaalhei te bezoeken?
haha, je was er snel bij, je zat erop te wachten?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
laat maar, kinderachtig
106.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
104. Goodison Park-Everton
105. Prenton Park-Tranmere Rovers
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:41 schreef Dos37 het volgende:
Met die muts die een slok van zijn drankje neemt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:41 schreef Dos37 het volgende:
Met die muts die een slok van zijn drankje neemt.
Camerageile gast. Ik sta er gelukkig niet zo duidelijk op.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:36 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
Foto van de BBC site van gister.
Zoek DG
Jij staat met camera voor je knetter naast DG?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Camerageile gast. Ik sta er gelukkig niet zo duidelijk op.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Erasmusch het volgende:
Helly Hansen?
Laat dan ook maar die foto zien die je daar maakt.
Ik zie het wel. Hebben jullie nog internet uit het jaar blok?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
Mooi,zo'n kikker.
Ja maar dat is dan ook een wat betere camera. Moet je kijken waar die fotograaf dan wel helemaal niet moet staan.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond em vanaf de andere kant mooier. En het heeft weinig met internet uit het jaar blok (?) te maken.
Ik neem aan dat jou ballon foto van DG meer close-up is dan de foto die DG zelf geplaatst heeft?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
103. Hillsborough -> Sheffield Wednesday
Foto's volgen, waaronder een van DG met een ballon.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
De miet duikt helaas weg en is niet goed te zien. Er bestaat wel een mooie foto van DG met een ballon bij Southend. Hij staat erbij als een schaap. Geniaal materiaal.
Supertripje gehad. Meer een kroegentocht dan een groundhoptrip, maar dat mag de pret niet drukken...quote:1. Abe Lenstra Stadion (sc Heerenveen)
7. De Kuip (Feyenoord)
10. De Goffert (NEC)
11. Gelredome (Vitesse)
16. Rat Verlegh Stadion (NAC)
19. Mandemakers Stadion (RKC Waalwijk)
20. Vast & Goed Stadion (RBC Roosendaal)
21. Polman Stadion (Heracles Almelo)
22. De Koel (VVV-Venlo) +1
Buitenland:
23. Highbury (Arsenal)
24. Stadion Maksimir (Dinamo Zagreb)
25. St. James' Park (Newcastle United FC)
26. Stadium of Light (AFC Sunderland)
27. Bazaly Stadion (Banik Ostrava)
28. Stade Vélodrome (Olympique Marseille)
29. BayArena (Bayer Leverkusen) +2
Gebeld met de club. Kaarten lagen klaar toen we aankwamen (kwartier te laat door file, dus 1-0 en 2-0 gemistquote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe heb je kaartjes geregeld voor Leverkusen?
Is wel een groepje NAC-supporters die af en toe naar Sankt Pauli gaan. Als je daar info over wilt probeer het eens op http://www.combilozen.nl Denk dat je daar wel wat kunt vinden.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe heb je kaartjes geregeld voor Leverkusen?
Is hier iemand ooit bij Sankt Pauli geweest?
Dan moet je een vriendin zoeken met een digicam. Ik leen ook altijd de camera van mijn vriendin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:08 schreef MaxPower het volgende:
Mooie foto's weer BB.![]()
Wordt tijd dat ik ook een digicam ga aanschaffen. Alleen gaat dat dan ten koste van een voetbalreis..
http://www.xs.toquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb foto´s van Banfield en Argentinos, maar geen idee hoe ik ze moet plaatsen
Ik: "Hoi, heb jij een digicam?"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dan moet je een vriendin zoeken met een digicam. Ik leen ook altijd de camera van mijn vriendin.
Nog een keer proberen dan maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik: "Hoi, heb jij een digicam?"
Zij: "Nee, sorry."
Ik: "Jammer, dan wordt het niks tussen ons."
Tenzij er in Friesland meer kerken dan vrouwen zijn, want dan heeeft Max een probleempje....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Nog een keer proberen dan maar![]()
20. Bernabeuquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:24 schreef Mindlight het volgende:
19. De Geusselt
107. Het mooiste stadion waar ik ooit geweest ben,Bernabeu-Real Madridquote:Op zondag 19 februari 2006 03:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
106.Hillsborough
-Sheffield Wednesday
104. Jef Mermans Stadion -> SC Merksemquote:Op zondag 19 februari 2006 11:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
103. Hillsborough -> Sheffield Wednesday
België:
045: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
046: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
047: Crossing Schaarbeek - Stade du Crossing
Duitsland:
048: Alemannia Aachen - Tivoli
049: KSV Hessen Kassel - Auestadion
050: Hertha BSC - Olympia Stadion
051: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
052: FC Schalke 04 - Veltins Arena
Italië:
053: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
054: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
055: Ipswich Town FC - Portman Road
Inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2006 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
Ah,met Joost op stap geweest dus
bagger,gelijkspelletje was misschien de verhouding geweestquote:Op zondag 26 februari 2006 23:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoe was Utrecht-Roda, die Joost en ik beide hebben laten schieten?
Aparte naam? Hoe komen ze daar aan?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef DarkShine het volgende:
KOSOVO Schaarbeek
Welk niveau is dit? Dit kan toch geen betaald voetbal meer zijn? Bij de 4e klasse amateurs hier komt nog meer publiek.quote:Dat er daar nog gevoetbalt mag worden en dat er iemand nog in de buurt van het stadion mag komen is een wonder! Foto's van anderen die het stadion bezocht hebben vind je hier.
Dat is een ploeg met allemaal Kosovaren. Die andere club die erin speelt bestaat uit Marokkanen. Het is daar een heel multicultureel gebied.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Aparte naam? Hoe komen ze daar aan?
[..]
Welk niveau is dit? Dit kan toch geen betaald voetbal meer zijn? Bij de 4e klasse amateurs hier komt nog meer publiek.
Geen id, we waren het home van Racing Schaerbeek ingelopen. Werden direct door die buitenlanders buiten gekeken...quote:Op maandag 27 februari 2006 01:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Aparte naam? Hoe komen ze daar aan?
Geen idee welk niveau dat dat is, misschien de clubsite(s) maar eens even opzoeken?quote:Welk niveau is dit? Dit kan toch geen betaald voetbal meer zijn? Bij de 4e klasse amateurs hier komt nog meer publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |