2 van dit soort wedstrijden niet goed genoeg?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef DutchGooner het volgende:
Ik moet het alleen met 2 nieuwe doen in februari;
18/2: Sheffield Wednesday v Sheffield United
21/2 Real Madrid v Arsenal
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onder welke steen komt het woord Dikser?
4 bedoel ik. De "Derby van het Waasland" op 25 februari komt er ook bij. Leuk stadion dat Freethiel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gelukkig komen er de komende 3 weken weer wat stadions bij, want ik bleef een beetje vastgeroest zitten op die 100.
4/2: Antwerp FC v Deinze
11/2: Hereford United v Halifax Town
18/2: Sheffield Wednesday v Sheffield United![]()
Weekendje Limburg is trouwens geboekt:quote:1. Abe Lenstra Stadion (sc Heerenveen)
2. Abe Lenstra Stadion (oud) (sc Heerenveen)
3. Amsterdam Arena (Ajax)
4. Olympisch Stadion (Ajax)
5. Oosterpark Stadion (FC Groningen)
6. Euroborg Stadion (FC Groningen)
7. De Kuip (Feyenoord)
8. Nieuw Galgenwaard (FC Utrecht)
9. Arke Stadion (FC Twente)
10. De Goffert (NEC)
11. Gelredome (Vitesse)
12. De Lange Leegte (BV Veendam)
13. Parkstad Limburg Stadion (Roda JC)
14. Oosterenk Stadion (FC Zwolle)
15. De Vliert (FC Den Bosch)
16. MyCom Stadion (NAC)
17. De Vijverberg (De Graafschap)
18. Het Kasteel (Sparta Rotterdam)
19. Mandemakers Stadion (RKC Waalwijk)
20. Vast & Goed Stadion (RBC Roosendaal)
21. Polman Stadion (Heracles Almelo) +1
Buitenland:
22. Highbury (Arsenal)
23. Stadion Maksimir (Dinamo Zagreb)
24. St. James' Park (Newcastle United FC)
25. Stadium of Light (AFC Sunderland)
26. Bazaly Stadion (Banik Ostrava)
27. Stade Vélodrome (Olympique Marseille)
Hij voegt toch ook tegelijkertijd een nieuw stadion toe? Misschien eerst een verder kijken...quote:
Allang gewijzigdquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij voegt toch ook tegelijkertijd een nieuw stadion toe? Misschien eerst een verder kijken...
Tja... als we in Maastricht zijn gaan we niet weer terug naar Kerkrade... Misschien kunnen we het zondag op de terugreis inplannen, maar ik ben eigenlijk de enige groundhopper van het groepje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:46 schreef DarkShine het volgende:
Drie dagen in het zuiden en geen tijd om Kaalhei te bezoeken?
haha, je was er snel bij, je zat erop te wachten?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
laat maar, kinderachtig
106.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
104. Goodison Park-Everton
105. Prenton Park-Tranmere Rovers
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:41 schreef Dos37 het volgende:
Met die muts die een slok van zijn drankje neemt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:41 schreef Dos37 het volgende:
Met die muts die een slok van zijn drankje neemt.
Camerageile gast. Ik sta er gelukkig niet zo duidelijk op.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:36 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
Foto van de BBC site van gister.
Zoek DG
Jij staat met camera voor je knetter naast DG?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Camerageile gast. Ik sta er gelukkig niet zo duidelijk op.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Erasmusch het volgende:
Helly Hansen?
Laat dan ook maar die foto zien die je daar maakt.
Ik zie het wel. Hebben jullie nog internet uit het jaar blok?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
Mooi,zo'n kikker.
Ja maar dat is dan ook een wat betere camera. Moet je kijken waar die fotograaf dan wel helemaal niet moet staan.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond em vanaf de andere kant mooier. En het heeft weinig met internet uit het jaar blok (?) te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |