Een echte groundhopper klimt natuurlijk wel over een hekje of heeft de juiste tools bij om door het hek te komen..quote:Ik ben bijvoorbeeld ook naar de Bökelberg van Mönchengladbach geweest, maar stond voor een gesloten hek . Die telt dus ook (helaas) niet mee!
Ik doe dat normaal gesproken ook altijd wel...heb ik dat stadion eindelijk gevonden,zal ik er zeker niet in kunnen!?!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/636927/1/50#23824401]woensdag 8 december 2004
Een echte groundhopper klimt natuurlijk wel over een hekje of heeft de juiste tools bij om door het hek te komen..
Bij Mönchengladbach hetzelfde jaquote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Ik doe dat normaal gesproken ook altijd wel...heb ik dat stadion eindelijk gevonden,zal ik er zeker niet in kunnen!?!
Maar soms lukt dat dus gewoon echt niet...sommige stadions zijn dicht en valt er niet eens te klimmen (jah,of je moet zon 10 meter de lucht in en dan via het dak naar beneden springen..) en in Sevilla,Lens en Lille dit jaar kwam ik er gewoon niet in!
Bij 't Kuipje (Westerlo) kon ik als ik wilde zo het veld op lopen; ze waren net het gras aan het maaienquote:Op woensdag 8 december 2004 17:14 schreef vitazz het volgende:
In Westerlo kon ik gelukkig met veel moeite onder een hekje doorkruipen. Kost wat vieze kleren, maar dan heb je ook wat...
Helaas zal het voorlopig even bij 40 blijven denk ik. Mijn verblijf in Finland loopt al weer op zijn einde en zal mijn eerste nieuwe stadion waarschijnlijk De Vliert worden. Maar dat is pas ergens in april als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Grunner buit zijn tijdelijke verblijf in Finland goed uit, en is de laatste tijd hard bezig zijn stadionlijst uit te breiden (40).
Mwah..bij mij gaat t echt om het stadion. Dingen hebben enorme aantrekkingskracht op mij. Kom ik in een stad,zie ik lichtmasten....dan moet ik daar eerst heen.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef MaxPower het volgende:
100% voor mij.
Zonder wedstrijd vind ik er geen reet aan namelijk.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 9 december 2004 15:03 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Mwah..bij mij gaat t echt om het stadion. Dingen hebben enorme aantrekkingskracht op mij. Kom ik in een stad,zie ik lichtmasten....dan moet ik daar eerst heen.
En om nou een bijv Eindhoven-Telstar te gaan kijken om het stadion van Eindhoven te zien??
Daar vind ik nou geen reet aan...
Daarom is mijn lijst ook niet zo lang.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:03 schreef Neede-Radicals het volgende:
En om nou een bijv Eindhoven-Telstar te gaan kijken om het stadion van Eindhoven te zien??
Daar vind ik nou geen reet aan...
Juist niet vind ik!quote:Op donderdag 9 december 2004 15:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik proef veel liever de sfeer als er ook thuispubliek bij zit, en dan het liefst natuurlijk tegen mijn club spelen. Dan kan je een veel beter oordeel geven over het stadion vind ik, dan wanneer je het alleen als kouwe bak beton ziet.
Als Heerenveensupporter heb je daar gek genoeg een stuk minder last van..quote:Op donderdag 9 december 2004 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
In de stadions waar ik als FC-supporter ben geweest heb ik tussen de agenten door de weg naar het uitvak mogen volgen. Daar aangekomen word je door veel te kleine poortjes het vak ingeduwd, waar je 90 minuten vanuit het slechtste vak van het hele stadion voetbal mag kijken met een net voor je neus, en na de wedstrijd weer dezelfde weg richting auto's/bus kunt volgen.
Had meneer Yeahinho beter niet kunnen zeggen.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Even mijn lijst dan up-daten, als wedstrijdbezoek geen vereiste is:
56. Espanyol -> Olympisch Stadion
57. Nantes -> Stade de Beaujoire
58. Arsenal -> Highbury
59. West Ham Utd -> Upton Park/Boleyn Ground
60. Lier -> 't Lisp
61. Cercle/Club Brugge -> Jan Breydelstadion
62. AA Gent -> Ottenstadion
63. Geel -> De Leunen
64. Borussia MG -> Bökelberg
65. Fortuna Düsseldorf -> Rhein Stadion
100% score.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Kunnen we geen lijst maken met mensen die procentueel de meeste stadions hebben bezocht waar ie ook daadwerkelijk een wedstrijd heeft gezien?
85 stadions,slechts 1tje zonder pot.
Dan kom ik nog niet eens aan 50% ..quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
100% score.
D'r moet gevoetbald worden in 't stadion anders ga ik niet.
Het moet iig de bedoeling zijn dat er 2 elftallen op 't veld staan die een poging tot doenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:05 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Dan kom ik nog niet eens aan 50% ..
De meeste wedstrijden die Twente laat zien in uitwedstrijden kun je ook geen voetbal noemen![]()
Stormvogels Telstar = Sportpark Schoonebergquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:17 schreef Poepoog het volgende:
ArenA, Kuip, Galgenwaard, Haarlem Stadion, Alkmaarderhout en Sportpark Telstar. (of hoe het dan ook heet)
Tsja, ik kon het niet laten om te proviteren van mijn bezoek aan Jyväskylä afgelopen weekend. Dus nummertje 41 waarvan een totaal van 6 uit Finland. Daar zal ik denk ik vrij uniek in zijn als je alle lijsten van de Fokkers erbij pakt...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:56 schreef Grunner het volgende:
[..]
Helaas zal het voorlopig even bij 40 blijven denk ik. Mijn verblijf in Finland loopt al weer op zijn einde en zal mijn eerste nieuwe stadion waarschijnlijk De Vliert worden. Maar dat is pas ergens in april als ik me niet vergis.
quote:Wedstrijden bezocht:
01. Oosterpark Stadion, Groningen
02. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
03. Stadion Meerdijk, Emmen
04. Philips Stadion, Eindhoven
05. Oosterenk Stadion, Zwolle
06. Arke Stadion, Enschede
07. Stadion De Goffert, Nijmegen
08. Het Gelredome, Arnhem
09. De Kuip, Rotterdam
10. Alkmaarderhout, Alkmaar
11. Wagner & Partners Stadion, Sittard
12. Willem II Stadion, Tilburg
13. Stadion Galgenwaard, Utrecht
14. Mandemakers Stadion, Waalwijk
15. Parkstad Limburg, Kerkrade
16. Fujifilm Stadion, Breda
17. Stadion De Vijverberg, Doetinchem
18. Amsterdam Arena, Amsterdam
19. ENECO Stadion, Rotterdam
20. Woudestein, Rotterdam
21. Vast & Goed Stadion, Roosendaal
22. Veronica Stadion, Volendam
23. Zuiderpark, Den Haag
24. Stadion De Koel, Venlo
25. Cambuur Stadion, Leeuwarden
26. Olympisch Stadion, Antwerpen (Bel)
27. Herman Vanderpoortenstadion, Lier (Bel)
28. White Hart Lane, Londen (Eng)
29. Portman Road, Ipswich (Eng)
30. Huish Park, Yeovil (Eng)
Geen wedstrijden bezocht:
31. Stadion De Langeleegte, Veendam
32. Highbury, Londen (Eng)
33. Craven Cottage, Londen (Eng)
34. Camp Nou, Barcelona (Spa)
35. Stade de France, St Denis (Fra)
36. Urheilupuisto, Mikkeli (Fin)
37. Olympiastadion, Helsinki (Fin)
38. Finnair Stadium, Helsinki (Fin)
39. Lahden Stadion, Lahti (Fin)
40. Kisapuisto, Lahti (Fin)
41. Harju, Jyväskylä (Fin)
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Zondag komt Utrecht erbij..
Tjaquote:Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef MaxPower het volgende:
100% voor mij.
Zonder wedstrijd vind ik er geen reet aan namelijk.
Jeujquote:Ik zei ooit:
1. Amsterdam Arena
2. Cambuur Stadion
3. Abe Lenstra Stadion
4. Arke Stadion
5. Stadio Olimpico
6. De Kuip
Zielig rijtje eigenlijk .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |