quote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef Barnet_Bee het volgende:
Heeft het Mijnstadion nog die mooie ingang?
Vanavond Eupen-KVM?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:41 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Foto van Beringen Heusden Zolder tegen KVM
[afbeelding]
De thuissupporters betaalden maar 7,5euro en de kvm aanhang 15euro. Nu ja wij zijn gewoon kaarten gaan halen in Heusden en voor 7,5euro in het kvm vak gaan staan, waar we ook nog eens 2 drankbonnen kregen.
Was er zaterdag bij KBHZ-Roda JC. Plaffond in de kantine wat niet lekte maar waar gewoon een dikke straal water doorheen kwam... En als ik dan die zittribune zag waar je bij KBHZ-KVM ¤20,- voor moest betalen. Een oud gaar plankje met een likje verf...quote:Op donderdag 22 december 2005 16:24 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Het oude stadion van Heusden was amper een stadion eigenlijk. Het is een fusieclubje met financiële problemen en hun verblijf in eerste klasse heeft hen de das omgedaan. Soms blijf je beter een bescheiden tweedeklasser.
quote:Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Mycom Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
België:
036: KV Mechelen - Achter de Kazerne
037: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
038: Sint Truiden - Staaien (Oud)
039: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
040: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
041: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
042: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
043: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
044: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
Duitsland:
045: Alemannia Aachen - Tivoli
046: KSV Hessen Kassel - Auestadion
047: Hertha BSC - Olympia Stadion
048: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
049: FC Schalke 04 - Veltins Arena
Italië:
050: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
051: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
052: Ipswich Town FC - Portman Road
Ik weet het, vandaar dat er ook Mijnstadion in mijn lijstje staatquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:57 schreef Sandstorm_81 het volgende:
@darkshine: Dit is het 'nieuwe' stadion van Heusden. Vroeger speelde Heusden in Heusden-Zolder zijn thuiswedstrijden. Nu speelt de jeugd er zijn wedstrijden.
Georg Melches is wel een leuk stadion! Grote gezellige staantribune waar de spionkop staat. Na de westrijd moet de aanhang van RW Essen voorbij het bezoekersvak (achter doel) en dat kan wel leuke taferelen opleverenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:23 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik wil in 2006 naar de volgende nieuwe stadions
Verder waarschijnlijk deze:
http://www.worldstadiums.(...)_georg_melches.shtml
Verder zou ik nog graag naar een Belgische wedstrijd gaan maar dat zeg ik al langer
Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:34 schreef spurs het volgende:
69 Mitshubishi Forklift Stadion - FC Omniworld
Sinds dit seizoen is het uitvak verplaatst naar het einde van de staantribune, dus die taferelen zijn er niet meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:33 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
Georg Melches is wel een leuk stadion! Grote gezellige staantribune waar de spionkop staat. Na de westrijd moet de aanhang van RW Essen voorbij het bezoekersvak (achter doel) en dat kan wel leuke taferelen opleveren![]()
Alleen heb ik ongelooflijk lang liggen rondrijden in Essen om het stadion te vinden. Ticket was spotgoedkoop 7euro.
Leuk team en veel sfeer, 1 van de betere verplaatsingen. Momenteel staan ze 2de dus sfeer zal weer optimaal zijn.
Kutstadion, kutveld, kutwedstrijd, goed genaaid en de wind stond lekker vol op het uitvak met die kou, me tenen voelen nog aan als ijsklompjes dusje mag het antwoord zelf invullen....quote:
Je vergeet "kutcatering"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef spurs het volgende:
[..]
Kutstadion, kutveld, kutwedstrijd, goed genaaid en de wind stond lekker vol op het uitvak met die kou, me tenen voelen nog aan als ijsklompjes dusje mag het antwoord zelf invullen....![]()
Bij Eupen krijg je alleen een broodje kankworst a ¤ 2,-quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze schijnen voort broodjes te hebben..![]()
ach de Telstarpubertjes vermaakten zich wel bij dat hokkie met die 2 tienermeisjes die in dat wachthokje stonden............quote:
Hebben ze geen pils daar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef spurs het volgende:
[..]
ach de Telstarpubertjes vermaakten zich wel bij dat hokkie met die 2 tienermeisjes die in dat wachthokje stonden............
maar idd in de rust was de koffie al op, lopen ze met koffiekannen te zeulen die je thuis op tafel hebt staan.......
Deze broodjes worst hadden wij in eupen, ook voor 2 euro geloof ik:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Eupen krijg je alleen een broodje kankworst a ¤ 2,-
Ik zal me daar wel thuisvoelen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:02 schreef MaxPower het volgende:
Je komt vervolgens via een mijnwerkerstunnel het stadion binnen waarna je redelijk wat trappen omhoog moet naar de tweede ring.
Heette dat ook zo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:02 schreef MaxPower het volgende:
1. Abe Lenstra Stadion (sc Heerenveen)
2. Abe Lenstra Stadion (oud) (sc Heerenveen)
friesche haagje toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heette dat ook zo?
morgen naar Arnhem maar die stond al op de lijst![]()
Toen ik bij BMG was kon ik daar aan de kassa gewoon kaarten kopen. Dat was tegen Hannover, het was niet uitverkocht en aan de kassa konden we zonder problemen kaarten krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:35 schreef MaxPower het volgende:
Ik wil voor de wedstrijd Roda - Heerenveen die zaterdagmiddag een Duitse wedstrijd bezoeken met een paar man. We zitten de denken aan Monchengladbach - Koln. Zijn daar makkelijk kaarten voor te krijgen en zo ja, hoe? We hebben het hier over 17 en 18 februari.
(we zitten al in Limburg dan want we willen vrijdag ook naar VVV - MVV)
Geinig groundhoptripje
Ja en dat is nog een best eindje lopen vanaf het sparta stadion.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
Slavia Praag ligt toch bovenop een berg?
Toen ik een paar maandjes terug in Praag was reden we blindelings naar dat stadion ipv dat van Sparta.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:23 schreef NeedeRadicals het volgende:
Yep,evenals dat Strahov Stadion..was nogal een ritje met tram/bus vanaf Toyota Arena
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 07:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toen ik bij BMG was kon ik daar aan de kassa gewoon kaarten kopen. Dat was tegen Hannover, het was niet uitverkocht en aan de kassa konden we zonder problemen kaarten krijgen.
Parkeer de auto trouwens niet op de aangegeven parkeerplekken, dan kun je heel lang wachten voor je van die parkeerplaats af bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |