Hij is goed voor een ton per jaar, dus reken maar uitquote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt alsof het anders zit, maar hij heeft gewoon een dikkere kop gekregen.
Ik denk een tegen windjequote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
Hij is gewoon vergeten zijn haren voorover te kammen.
Komt vast door de coke!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt alsof het anders zit, maar hij heeft gewoon een dikkere kop gekregen.
Zij krijgen er maar 30% meer bij.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:39 schreef Mex_ het volgende:
Hij heeft ook een nieuwe bril zo te zien13e maand gehad zeker
![]()
we worden geneptquote:Op woensdag 21 december 2005 17:01 schreef Fisher het volgende:
zoals de TT zegt, bewonder hier de nieuwe look van onze minister-president.
[afbeelding]
whehe, ha hoenietie... jah is weereens wat anders dan yvonnequote:Op woensdag 21 december 2005 18:46 schreef Houniet het volgende:
wtf fisher!!!!1
wel coole bril hoor jp
zijn kinbillen lijken ook wel dikker geworden ... faceliftje voor balkenende? was wat god geschapen had niet goed genoeg ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 18:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
whehe, ha hoenietie... jah is weereens wat anders dan yvonne
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gast achter hem lijkt op Snakey.
Oja een poster, die wil ik ook voor boven mijn bedquote:Op woensdag 21 december 2005 19:49 schreef A.J. het volgende:
Hij ziet er oppeens erg flitsend uit
Waar kan ik een poster van hem kopen?
En hoe verklaar je die bril dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:57 schreef Flyga het volgende:
misschien had hij gewoon tegen de wind in gefietst, dat hij zich nu rot schaamt
fisherietiequote:Op woensdag 21 december 2005 18:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
whehe, ha hoenietie... jah is weereens wat anders dan yvonne
Hij heeft er wel meer stijl opgekregen dan jij ooit zult hebben, en dat is een feit.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Hij heeft er wel meer stijl opgekregen dan jij ooit zult hebben, en dat is een feit.![]()
Roflpimp.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMG dude, wat een reactie rofls
Rolling On the Floor Laughing..... ssss....euh....sssssoftlyquote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMG dude, wat een reactie rofls
Hij was ook niet zo moeilijk he?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Potverdikkie, ik had het kunnen weten.![]()
voor sommigequote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij was ook niet zo moeilijk he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |