ik quote mezelf maar eens... zelf lees ik pagina 7 ook nooitquote:Op woensdag 21 december 2005 15:28 schreef avonne het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het nu nog maar oefenen.
Moeten ze morgen samen 1 bouwen van 4 etages zeker?
[Lieske mode]quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat dat de martini toren is
cuall wel hoor, die vind de laatste reactie vaak grandioosquote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
ik quote mezelf maar eens... zelf lees ik pagina 7 ook nooit
Jij weet er meer van!!! Vertel op, is er sprake van een eindsituatie waar ze naar toe werken of is het voldoende als ze zich best wel vermaakt hebben?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[Lieske mode]
He en weet je waar die staat?
In Groningen
Daar is ook Vindicat
Dat is een studentenvereniging
Daar ben ik lid van,
maar dat wisten jullie misschien al
[/ Lieske mode]![]()
Thuis heb ik een rood matje en dat is idd naatje!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie wel dat ze een 'zwart matje' hebben dus heb je veel meer grip anders was het helemaal niet te doen
BB draait er toch alleen maar om dat Josti zichzelf vermaaktquote:Op woensdag 21 december 2005 15:31 schreef demins het volgende:
[..]
Jij weet er meer van!!! Vertel op, is er sprake van een eindsituatie waar ze naar toe werken of is het voldoende als ze zich best wel vermaakt hebben?
.......en wanneer hebben ze dan gewonnenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:33 schreef avonne het volgende:
Het kaartspel is terug...Ingrid wordt naar de Dagboekkamer geroepen. Ze komt terug met een envelop en vilt.
"Ik moest erop letten dat ik met mijn rug naar de Woonkamer en mijn gezicht naar de spiegelwand sta. Waar moet ik nou gaan staan?” “Oh nee, geen kaartenhuis”, roept Roel uit. “Wacht nou maar even”, probeert Ingrid hem gerust te stellen. Ze leest de envelop voor. Maar Roels voorgevoel blijkt waar:
“Beste Bewoners, Voor de laatste 50.000 euro Opdracht krijgen jullie allemaal een pakje kaarten. Jullie moeten gaan oefenen om een zo’n hoog mogelijk kaartenhuis te bouwen in een zo kort mogelijke tijd. Ieder van jullie is verantwoordlijk voor zijn of haar eigen pak kaarten. Het pak dient compleet te blijven. Jullie moeten aan de keukentafel oefenen. Jullie krijgen drie uur de tijd. Big Brother zal aangeven wanneer deze uren verstreken zijn. Jullie moeten dus direct beginnen.
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
[Lieske mode]quote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[Lieske mode]
He en weet je waar die staat?
In Groningen
Daar is ook Vindicat
Dat is een studentenvereniging
Daar ben ik lid van,
maar dat wisten jullie misschien al
[/ Lieske mode]![]()
als Joost hier net zo goed 'zijn best' gaat doen als bij de bonenopdracht en andere opdrachten (behalve de 2e dag van de aardappels), verdient ie de pot zeker niet....quote:Op woensdag 21 december 2005 15:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BB draait er toch alleen maar om dat Josti zichzelf vermaakt![]()
De rest doet er dan toch helemaal niet toe.
Dat is mooi.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:33 schreef avonne het volgende:
Het kaartspel is terug...Ingrid wordt naar de Dagboekkamer geroepen. Ze komt terug met een envelop en vilt.
"Ik moest erop letten dat ik met mijn rug naar de Woonkamer en mijn gezicht naar de spiegelwand sta. Waar moet ik nou gaan staan?” “Oh nee, geen kaartenhuis”, roept Roel uit. “Wacht nou maar even”, probeert Ingrid hem gerust te stellen. Ze leest de envelop voor. Maar Roels voorgevoel blijkt waar:
“Beste Bewoners, Voor de laatste 50.000 euro Opdracht krijgen jullie allemaal een pakje kaarten. Jullie moeten gaan oefenen om een zo’n hoog mogelijk kaartenhuis te bouwen in een zo kort mogelijke tijd. Ieder van jullie is verantwoordlijk voor zijn of haar eigen pak kaarten. Het pak dient compleet te blijven. Jullie moeten aan de keukentafel oefenen. Jullie krijgen drie uur de tijd. Big Brother zal aangeven wanneer deze uren verstreken zijn. Jullie moeten dus direct beginnen.
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
Wat kan jij toch cynisch zijn!!! Bah!!! Bekijk het toch eens positief! Er zijn toch ook leuke dingen... geloof ik...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Joost al sinds het begin als winnaar vast staatquote:Op woensdag 21 december 2005 15:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:31 schreef demins het volgende:
[..]
Jij weet er meer van!!! Vertel op, is er sprake van een eindsituatie waar ze naar toe werken of is het voldoende als ze zich best wel vermaakt hebben?
zit hij zich nu al weer te frustreren aan Joost of nog steeds. Kan het me goed voorstellen met dat achterlijke gezang van Joost vanmorgen....quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef F4iTH het volgende:
Roel pakt nog een biertje voor "rustige vingers en lagere frustratie-level". Goed idee Roel en geef de rest ook ieder een flesje wijn.
LOL Je vergeet haar mama en oma en Channieeeeee en de rest van de familie uiteraard.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[Lieske mode]
In groningen, ja daar studeer ik, is deze toren ook. Oh ik hoop dat Eva wel een spandoek opgehangen heeft voor mij. Oh god ja, misschien heeft Vindicat wel een heel feest voor mij georganiseerd morgen in de Martini toren. Oh god ja en dan sta ik daar boven en dan loopt iedereen zo hard te juichen[/ Lieske mode]
eigen interpretatie. Hoop dat ze zo'n feest krijgt en dat ze haar meteen laten bungee jumpen van de martini toren (zonder touw).
bij mij is het pagina 5quote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
9 van de 10x is die reactie volquote:Op woensdag 21 december 2005 15:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall wel hoor, die vind de laatste reactie vaak grandioos![]()
misschien bedoeld hij zijn kaartenweghaalopdracht?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef BONG4002 het volgende:
Roel zegt net dat er al eerder een kaartenopdracht was, zelf weet ik niet meer welke BB dat was?
Geen flauw idee, maar dit is er weer 1.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:35 schreef avonne het volgende:
Waarom zou het pak compleet moeten blijven?
(ja, ik blijf on topic vragen stellen, ook al krijg ik geen antwoord, dat is mijn steentje bijdragen naar topic 1000)
Ik durf niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:40 schreef Manu82 het volgende:
Gaan er morgen eigenlijk nog mensen naar de live uitzending?
wij betalen je borgtocht welquote:Op woensdag 21 december 2005 15:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik durf niet.
Een soort zelfbescherming.
Zou wel leuke live televisie geven.
"Gefrustreerde BB fan slaat Lieske"
Het zou juist een sport moeten zijn om die juist heel spannend te makenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel en dan echt met zo'n grote Mini-Me cap er gaan staan. Maar weet nog niet hoe laat m'n vlucht gaat en of de verzekering betaaldquote:Op woensdag 21 december 2005 15:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ikdurf niet.
Sinds Fok een keertje traag was, sla ik hem over.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Het zou juist een sport moeten zijn om die juist heel spannend te maken......en ik lees hem altijd
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ikdurf niet.
Ik hoop het niet. Hij staat bij mij nog steeds op nummer 2, omdat hij af en toe wel grappig was en is. Ik twijfel echter meer en meer over zijn goede bedoelingen en dat Theatrale ("het voelt net als een overlijden" na de exit van Rob als dieptepunt) zou best eens zijn manier kunnen zijn om populair te worden/ te winnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Joost al sinds het begin als winnaar vast staat
(tenzij hij natuurlijk gedurende de afgelopen tijd door het ijs was gezakt, maar dat is niet gebeurd)
quote:
ow, een beetje frisse lucht hoor, ik heb het zoooooooooooooooooo warmquote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Falco het volgende:
Joost is echt iemand die nu de serredeur opendoet, zodat het lekker kan tochten. Ik zie het hem zo doen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Falco het volgende:
Joost is echt iemand die nu de serredeur opendoet, zodat het lekker kan tochten. Ik zie het hem zo doen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Puckzzz het volgende:
Roel gaat goed, maar dit is toch alleen oefenen?
uitvloeisel van het geniale brein van ManUquote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef demins het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten over "Mini-Me" aub?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Falco het volgende:
Joost is echt iemand die nu de serredeur openschuift, zodat het lekker kan tochten. Ik zie het hem zo doen.
Ach, hij moet toch blijven oefenen dus...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef Falco het volgende:
Aaaah, helemaal in elkaar gestort!
Met bier bereik je alles.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef sleepy1958 het volgende:
Wat een rustige, compleet stille hand heeft Roel zeg.
Complimenten hoor, doe het h'm niet na.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uitvloeisel van het geniale brein van ManU
Lieske als de kloon van dr Evil, Chantal...
Dacht even aan de asbak scene. Maar helaas geen brandende peuk op de asbakquote:
Ik ook niet, bij mijn linkerringvinger heb ik een trillende pees als ik mijn vingers zijwaarts strek, dus als ik mijn vingers onnadekend iets tever strek gaat het denk ik al mis.....quote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef sleepy1958 het volgende:
Wat een rustige, compleet stille hand heeft Roel zeg.
Complimenten hoor, doe het h'm niet na.
Dat ziet er gelikt uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef Pijlemans het volgende:
Dag allemaal. Wat een stress opdracht.
Ik zag net deze site: www.cardstacker.com van de wereldrecord houder.
Hij gebruikt een andere techniek volgens mij.
Da's dus echt niet zo en dat heeft Roel ook wel eens toegegeven dat hij niet goed tegen drank kan. Tijdens het eerste feest (Volle maan party) was ie ook ladderzat en moest Tanja hem zijn zwembroek aantrekken.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef sleepy1958 het volgende:
Heb Roel toch echt vreselijk veel zuipen deze BB. Op één keer na, bedzeiken waar
Tanja net op tijd bij was, heb ik hem eigenlijk nooit stomdronken gevonden. Roel
kan gewoon erg goed tegen veel drinken.
Toen was hij echt klotezat ja en wist hij absoluut niet meer of z'n lul nou van voor of van achteren zat, maar voor de rest vond ik hem eigenlijk voor de hoeveelheid alcohol die hij dronk niet echt stomdronken en vond ik hem toch wel redelijk goed tegen drank kunnenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Da's dus echt niet zo en dat heeft Roel ook wel eens toegegeven dat hij niet goed tegen drank kan. Tijdens het eerste feest (Volle maan party) was ie ook ladderzat en moest Tanja hem zijn zwembroek aantrekken.
hij zegt van niet. Het zou volgens hem kunnen door een andere techniek en het gewichtquote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat ziet er gelikt uit.
Of zou het ge-pritt zijn?
Vind dat ding er nog niet optimaal uitzien als hij hoger gebouwd moet worden......quote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef I_doubt het volgende:
Het is Lieske ook gelukt.
Dat valt me 100% van haar mee.
Ze is enorm gestegen in mijn achting. Van de vijfde naar de vierde plaats.![]()
Daar zou hier in het forum zeker niemand op gekomen zijn!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef Falco het volgende:
Zo'n spons, die Joost nu gebruikt is wel weer geniaal. Krijg je tenminste geen droge bek
de 4e naar de 3e dan toch hoop ikquote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef I_doubt het volgende:
Dat kan hij dan wel zeggen, maar hij heeft toch echt het tegendeel bewezen. Maar als jequote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Da's dus echt niet zo en dat heeft Roel ook wel eens toegegeven dat hij niet goed tegen drank kan. Tijdens het eerste feest (Volle maan party) was ie ook ladderzat en moest Tanja hem zijn zwembroek aantrekken.
Nope, de muis doet ook nog mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de 4e naar de 3e dan toch hoop ik![]()
Zow, hoe lang heeft die opgesloten gezeten ?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:02 schreef mazaru het volgende:
Een kind kan de was doen
[afbeelding]
Wat denk je dan van deze?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zow, hoe lang heeft die opgesloten gezeten ?![]()
ah ja die muis idd dan klopt het welquote:Op woensdag 21 december 2005 16:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, de muis doet ook nog mee.
We moeten wel objectief blijven natuurlijk. Heel veel plezier gehad aan die muis
Komt gewoon omdat ze eens een keer geconcentreerd bezig is.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef I_doubt het volgende:
Dan heb je ECHT geen levenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je dan van deze?
[afbeelding]
Tnx mate!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:04 schreef Foreverblue het volgende:
Je bent lekker bezig geweest Muerte... nice caps
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat ze eens een keer geconcentreerd bezig is.
Dan is ze behoorlijk stil, dus begrijp ik de stijging ook.![]()
Hoe is die naar beneden gekomen ?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je dan van deze?
[afbeelding]
Hij moet toch even energie krijgen, hij moet morgen ook nog presteren met Brennie. En dat zal me een klus worden. Dat kind heeft eerst al een jaar geen seks gehad (denkt Joost) dan 2 weken wel, de 3e week was ze ongesteld en toen is joost zwaar sexueel gefrustreerd 3 maanden het huis ingegaan.... Daar komt morgen toch een dikke spermabom aan.....quote:Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef farceman het volgende:
is toch rete irritant dat Joost alleen maar zit te vreten terwijl hij nog niks gepresteerd heeft..
Eerst oefenen Sjaak!!
Heeeeeeeeel voorzichtig waarschijnlijkquote:
Welnee joh... zo komen we tenminste dichter bij de 1000quote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef Muerte het volgende:
Whehehe..! Ze gaan weer op elkaar lijken, doe jij maar een poosje verder.![]()
Tja, van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef farceman het volgende:
is toch rete irritant dat Joost alleen maar zit te vreten terwijl hij nog niks gepresteerd heeft..
Eerst oefenen Sjaak!!
en over 9 maanden een eerste Jostiquote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij moet toch even energie krijgen, hij moet morgen ook nog presteren met Brennie. En dat zal me een klus worden. Dat kind heeft eerst al een jaar geen seks gehad (denkt Joost) dan 2 weken wel, de 3e week was ze ongesteld en toen is joost zwaar sexueel gefrustreerd 3 maanden het huis ingegaan.... Daar komt morgen toch een dikke spermabom aan.....
Het zal nog wel een paar dagen duren voor die bom ontploft.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij moet toch even energie krijgen, hij moet morgen ook nog presteren met Brennie. En dat zal me een klus worden. Dat kind heeft eerst al een jaar geen seks gehad (denkt Joost) dan 2 weken wel, de 3e week was ze ongesteld en toen is joost zwaar sexueel gefrustreerd 3 maanden het huis ingegaan.... Daar komt morgen toch een dikke spermabom aan.....
Het zijn allemaal hele kaarten hoor, kijk maar goedquote:Op woensdag 21 december 2005 16:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat is veel makkelijker
Alle kaarten voor / tot de helft inscheuren!
Woont Josti eigenlijk nog steeds in Nijmegen? Anders ga ik vrijdag of zaterdag even voor z'n huis staan met de Josti-bandquote:Op woensdag 21 december 2005 16:12 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Het zal nog wel een paar dagen duren voor die bom ontploft.
Brenda heeft opgeschreven wat haar tijdens de streams niet beviel aan Joost.
En voor dat ze deze 36495 a4-tjes heeft voorgelezen........![]()
Ssssstttt was een slinkse truuk voor een extra postquote:
Klopt, dit was voor het guiness book of records.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hele kaarten hoor, kijk maar goed
Alleen niet qua praten helaasquote:Op woensdag 21 december 2005 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Josti is werkelijk kompleet motorisch gestoord.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ah ja die muis idd dan klopt het wel![]()
1. Roel
2. Die Muis
3. Ingrid
4. Lies
5. Joost
ofzoiets![]()
Ik vind egl dat nu dat stemmen toch fake is, die muis uitgeroepen moet worden tot winnaar van BB 2005. Dat beestje leeft er ook al zolangquote:
Yep. Zijn ouders wonen nog in Westervoort (bij Arnhem).quote:Op woensdag 21 december 2005 16:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Woont Josti eigenlijk nog steeds in Nijmegen? Anders ga ik vrijdag of zaterdag even voor z'n huis staan met de Josti-band
Je hebt gelijk. Ik ga het ook eens op die manier proberenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hele kaarten hoor, kijk maar goed
Stond op 1 van die kaarten, maar dan op zijn kop. Denk de regels voor Bridge of zo.quote:
Puntentelling bij het Bridgen.quote:
Ik begrijp ook echt niet dat ze Joost geen geheime opdracht hebben gegeven dat hij 24 uur niet mocht praten, terwijl ze Roel wel steeds zaten te pesten.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alleen niet qua praten helaas
Ik dacht ff dat je het over Bridget zelf hadquote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk de regels voor Bridge of zo.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Josti aaan het kluiven op zijn arm![]()
Niet de hele tijdquote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Fatalspeed het volgende:
zijn bij jullie de streams ook de hele tijd aan het haperen?
Neen, geen enkel probleem hier.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Fatalspeed het volgende:
zijn bij jullie de streams ook de hele tijd aan het haperen?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef Mike1964 het volgende:
Goedemiddag!![]()
godzijdank weer een dagje dichter bij de vakantie...
Is goed... succes ermee en tot zo weerquote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef Muerte het volgende:
FB, ik ga snel even wat boodschappen doen, voor de echte opdracht begint, ga jij verder?
Baviaan??? Moeten we nu al een top 6 maken:quote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef I_doubt het volgende:
Is de baviaan gecapt?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Baviaan??? Moeten we nu al een top 6 maken:
1. Roel
2. Die Muis
3. Een of andere Baviaan
4. Ingrid
5. Joost
6. Lieske
Te erg om op te stemmen...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:35 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet toch echt wel lachen om Josti
Hij is zo erg
A ja, natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stond op 1 van die kaarten, maar dan op zijn kop. Denk de regels voor Bridge of zo.
LOLquote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je het over Bridget zelf had![]()
![]()
Het gewapper heeftt de Baviaan al verraden. Ik vond het al raar met zo'n mooie verpakkingquote:Op woensdag 21 december 2005 16:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Baviaan??? Moeten we nu al een top 6 maken:
1. Roel
2. Die Muis
3. Een of andere Baviaan
4. Ingrid
5. Joost
6. Lieske
Ik heb gewerkt bij mensen met een verstandelijke handicap.............. er waren erbij die dat ook dedenquote:
Hij heeft bij mij lang geleden al het kookpunt bereiktquote:Op woensdag 21 december 2005 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
De irritaties richting Joost stijgen
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:45 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Gaat goed Joost..............
een veeg op zijn waffelquote:Op woensdag 21 december 2005 16:46 schreef I_doubt het volgende:
Als je naast Josti zit en je gaat spontaan op hem timmeren vergeef ik het Ingrid bij voorbaat
Josti vraagt via zijn lichaamstaal om een iets heel ernstigs![]()
-Een zweep?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:46 schreef I_doubt het volgende:
Als je naast Josti zit en je gaat spontaan op hem timmeren vergeef ik het Ingrid bij voorbaat
En hij hoeft echt geen sinterklaaspak aan te hebben om hem in de hoek te trappenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:46 schreef I_doubt het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is mijn favoriet
De rest stuur ik met een kluitje in het riet
BEW btw
Je kijkt teveel tvquote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is mijn favoriet
BEW btw
Als ze dat zou doen zou ze met stip op 2 komen en De Baviaan en Die Muis achter zich latenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:46 schreef I_doubt het volgende:
Ik denk dat dan de rest van de camera mensen naar huis is gestuurdquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zou de opdracht ermee te maken hebben dat ze met hun gezicht naar de spiegels moeten zitten (cq. met de rug naar de woonkamer?)
Omdat ze dan goed in beeld zijn te brengen hequote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zou de opdracht ermee te maken hebben dat ze met hun gezicht naar de spiegels moeten zitten (cq. met de rug naar de woonkamer?)
Dat zal wel voor de camera's zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet je er niet aan toevoegen:quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is mijn favoriet
BEW btw
En hij kan hard beuken denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: Zoooo... ik beuk straks iedereen in elkaar hier zeg
Als hij dat nog een keer zegt krijgt hij morgen billenkoek van z'n moeder vriendin Brenniequote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
Joost "Ik beuk zo iedereen gewoon immekaar hier"
Die gaat bovenop hem zitten morgen... de enige manier om hem stil te krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als hij dat nog een keer zegt krijgt hij morgen billenkoek van z'n moeder vriendin Brennie
Oh dat doet me denken aan een fragment van Hans Teeuwen over Kikiquote:Op woensdag 21 december 2005 16:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die gaat bovenop hem zitten morgen... de enige manier om hem stil te krijgen
quote:
in het kader van onzinnig posten:quote:Op woensdag 21 december 2005 16:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh dat doet me denken aan een fragment van Hans Teeuwen over Kiki
Zoiets jaquote:Op woensdag 21 december 2005 17:03 schreef I_doubt het volgende:
Josti sloeg zijn tanden in de tafel????
Mag Mini-Me ernaast??quote:Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef I_doubt het volgende:
Roel krijgt van mij hier expliciet toestemming een graf te maken en Josti erin te leggen.![]()
Lekker stil, hequote:Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
Lieske doet het ook niet bepaald slecht
Dat zou idd meest logische verklaring zijn, maar denk dat daar meer mee te maken heeft.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat ze dan goed in beeld zijn te brengen he
Had Roel beter op de timmerclub kunnen gaan zitten en die Joost zijn bek dicht spijkerenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:07 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: volgens mij heeft Roel op een kaartenhuisbouwclub gezeten
Heeft Josti dit zelf niet bij de scouting geleerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:07 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: volgens mij heeft Roel op een kaartenhuisbouwclub gezeten
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had Roel beter op de timmerclub kunnen gaan zitten en die Joost zijn bek dicht spijkeren
Heel bb had je het van Roel verwacht en op de éénalaatste dag slaat Joost doorquote:Op woensdag 21 december 2005 17:10 schreef Muerte het volgende:
Ik voel een hele mooie cap aankomen, volgens mij duurt het niet lang meer voordat Joost echt gaat flippen.![]()
Dáárvoor moet je dus bij mij zijn!quote:
Ik niet. Ik heb echt het idee dat het leven delen met Bren nog veel en de veel erger isquote:Op woensdag 21 december 2005 17:11 schreef I_doubt het volgende:
Ik heb echt medelijden met Bren.
Met zo'n Josti je leven delen: dat leidt tot hele verkeerde gedachten
Die gaat de boel niet kort en klein slaan maar gewoon keihard janken bij Hums.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel bb had je het van Roel verwacht en op de éénalaatste dag slaat Joost door![]()
medelijden met Bren. Dat idioot chagrijnige wijf die in haar oerwoud van onhebbelijkheden ook nog eens een lelijke arrogante kop heeft. Ik had eerder medelijden met Joost en ik denk dat heel veel mensen om die reden op hem gestemd hebben.....quote:Op woensdag 21 december 2005 17:11 schreef I_doubt het volgende:
Ik heb echt medelijden met Bren.
Met zo'n Josti je leven delen: dat leidt tot hele verkeerde gedachten
En dan zijn moord en doodslag nog vriendelijk.![]()
Een gefakete verkering om stemmen te winnen... wauw... wat een complottheorie zegquote:Op woensdag 21 december 2005 17:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
En de 2de daarbij; ik geloof nog steeds niet dat het een stel is![]()
Ik zie een mooie gele kikkerquote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef BorTheWolf het volgende:
Ben net een uurtje thuis en volgde de streams.
Zag Ingrid en Joost en in mindere mate lieske ontzettend stuntelen met de kaarten en dacht bij me zelf. is het nou echt zo moeilijk ?
BorTheWolf pakte een pakkie kaarten en na 1 valse start stonden de kaarten als een huis.
[afbeelding]
Als je dit niet kan ben je echt een josti.
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een gefakete verkering om stemmen te winnen... wauw... wat een complottheorie zeg![]()
Hier werkt ie wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:17 schreef BorTheWolf het volgende:
shit imagehack post m niet
Rob hield hem in toom... net als Brenda in het echte leven.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar Joost begint de laatste weken errug irritant te worden. Ik heb het al vaker geegd maar het is begonnen toen Rob het huis uit is gegaan en toen steeg hij met stip op de irritatie grens!
Je krijgt een herkansingquote:Op woensdag 21 december 2005 17:17 schreef BorTheWolf het volgende:
shit imagehack post m niet
Ik denk inderdaad niet dat Joost in een kikker kan veranderen....dat is voorbehouden aan prinsjes in sprookjes...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef BorTheWolf het volgende:
Ben net een uurtje thuis en volgde de streams.
Zag Ingrid en Joost en in mindere mate lieske ontzettend stuntelen met de kaarten en dacht bij me zelf. is het nou echt zo moeilijk ?
BorTheWolf pakte een pakkie kaarten en na 1 valse start stonden de kaarten als een huis.
[afbeelding]
Als je dit niet kan ben je echt een josti.
Nu doet die het wel...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef BorTheWolf het volgende:
nogmaals op een ander filedumper
[afbeelding]
Lekker eten dan Bongiequote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 moet helaas gaan koken maar straks ben ik weer zeker terug![]()
we zijn allemaal trots op je...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef BorTheWolf het volgende:
[afbeelding]
Wat dat betreft had ik Rob misschien wel meer gegund. Hij was bezig met het spel en zat altijd te zeiken over de stemmen. Van de andere kant was hij wel het vaderfiguur en vertrouwden mensen hem wel op een bepaalde manier en iedereen wist waar hij mee bezig was en hij sprak het tenminste uit hoe hij ging stemmen.....quote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Rob hield hem in toom... net als Brenda in het echte leven.
Maar naast jou zit geen Jostiquote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef BorTheWolf het volgende:
[afbeelding]
Ja echt ? vind je dat ? ohh wat leuk !quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu doet die het wel...
Knap gedaan![]()
Ehhhhhh Nathalie?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ja echt ? vind je dat ? ohh wat leuk !
(rarara welke exbewoner zou zo hebben gereageerd ? ) hij is niet moeilijk hoor
Mee eens. En hierdoor ben ik Roel nog meer gaan waarderen. Wat heeft hij zich goed gehouden!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
medelijden met Bren. Dat idioot chagrijnige wijf die in haar oerwoud van onhebbelijkheden ook nog eens een lelijke arrogante kop heeft. Ik had eerder medelijden met Joost en ik denk dat heel veel mensen om die reden op hem gestemd hebben.....
Maar Joost begint de laatste weken errug irritant te worden. Ik heb het al vaker geegd maar het is begonnen toen Rob het huis uit is gegaan en toen steeg hij met stip op de irritatie grens!
Didoquote:Op woensdag 21 december 2005 17:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ja echt ? vind je dat ? ohh wat leuk !
(rarara welke exbewoner zou zo hebben gereageerd ? ) hij is niet moeilijk hoor
Ik heb geen idee waarom het zou zijn, maar ik geloof het gewoon niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een gefakete verkering om stemmen te winnen... wauw... wat een complottheorie zeg![]()
Makkelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:27 schreef jna het volgende:
Gaan jullie de 1000 redden of niet?
Ik ook niet... de post was ook licht sarcastisch bedoelquote:Op woensdag 21 december 2005 17:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom het zou zijn, maar ik geloof het gewoon niet.
Tuurlijk, gewoon doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
misschien help ik vanavond en morgen nog wel (ben toch vrij)
Het is niet of, maar eerder wanneerquote:Op woensdag 21 december 2005 17:27 schreef jna het volgende:
Gaan jullie de 1000 redden of niet?
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
misschien help ik vanavond en morgen nog wel (ben toch vrij)
Gisteren was je ook aardig bezig met soloposts in het dubbele topic van angel jaquote:Op woensdag 21 december 2005 17:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het is niet of, maar eerder wanneer![]()
Desnoods draai ik hele soloseries met Hoe kom ik in Groningen via kaartenhuisjes bouwen![]()
That's the spiritquote:Op woensdag 21 december 2005 17:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het is niet of, maar eerder wanneer![]()
Desnoods draai ik hele soloseries met Hoe kom ik in Groningen via kaartenhuisjes bouwen![]()
Ik kan ook uren in de spiegel kijken en die persoon bewonderend toesprekenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gisteren was je ook aardig bezig met soloposts in het dubbele topic van angel ja
Smakelijk,quote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten... tot later allemaal
Goed idee, enniewee moet ik ook gaan doen, zwaai zwaai baai baaiquote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten... tot later allemaal
Oh jij bent een soort Joostquote:Op woensdag 21 december 2005 17:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik kan ook uren in de spiegel kijken en die persoon bewonderend toespreken![]()
jammer, maar tot vannacht en werk zequote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Manu82 het volgende:
ik ga er weer even vandoor, moet werken, m'n laatste werkdag dit jaar, tot vannacht, en pijlemans en I_doubt houdt onze fanclub hoog
Werkdagquote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Manu82 het volgende:
ik ga er weer even vandoor, moet werken, m'n laatste werkdag dit jaar, tot vannacht, en pijlemans en I_doubt houdt onze fanclub hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |