Je kijkt teveel tvquote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is mijn favoriet
De rest stuur ik met een kluitje in het riet
BEW btw
Als ze dat zou doen zou ze met stip op 2 komen en De Baviaan en Die Muis achter zich latenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:46 schreef I_doubt het volgende:
Als je naast Josti zit en je gaat spontaan op hem timmeren vergeef ik het Ingrid bij voorbaat
Josti vraagt via zijn lichaamstaal om een iets heel ernstigs![]()
Ik denk dat dan de rest van de camera mensen naar huis is gestuurdquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zou de opdracht ermee te maken hebben dat ze met hun gezicht naar de spiegels moeten zitten (cq. met de rug naar de woonkamer?)
Omdat ze dan goed in beeld zijn te brengen hequote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zou de opdracht ermee te maken hebben dat ze met hun gezicht naar de spiegels moeten zitten (cq. met de rug naar de woonkamer?)
Dat zal wel voor de camera's zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet je er niet aan toevoegen:quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is mijn favoriet
De rest stuur ik met een kluitje in het riet
BEW btw
En hij kan hard beuken denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: Zoooo... ik beuk straks iedereen in elkaar hier zeg
Als hij dat nog een keer zegt krijgt hij morgen billenkoek van z'n moeder vriendin Brenniequote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
Joost "Ik beuk zo iedereen gewoon immekaar hier"
Die gaat bovenop hem zitten morgen... de enige manier om hem stil te krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als hij dat nog een keer zegt krijgt hij morgen billenkoek van z'n moeder vriendin Brennie
Oh dat doet me denken aan een fragment van Hans Teeuwen over Kikiquote:Op woensdag 21 december 2005 16:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die gaat bovenop hem zitten morgen... de enige manier om hem stil te krijgen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |