quote:Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uitvloeisel van het geniale brein van ManU
Lieske als de kloon van dr Evil, Chantal...
Dacht even aan de asbak scene. Maar helaas geen brandende peuk op de asbakquote:
Ik ook niet, bij mijn linkerringvinger heb ik een trillende pees als ik mijn vingers zijwaarts strek, dus als ik mijn vingers onnadekend iets tever strek gaat het denk ik al mis.....quote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef sleepy1958 het volgende:
Wat een rustige, compleet stille hand heeft Roel zeg.
Complimenten hoor, doe het h'm niet na.
Dat ziet er gelikt uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef Pijlemans het volgende:
Dag allemaal. Wat een stress opdracht.
Ik zag net deze site: www.cardstacker.com van de wereldrecord houder.
Hij gebruikt een andere techniek volgens mij.
Da's dus echt niet zo en dat heeft Roel ook wel eens toegegeven dat hij niet goed tegen drank kan. Tijdens het eerste feest (Volle maan party) was ie ook ladderzat en moest Tanja hem zijn zwembroek aantrekken.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef sleepy1958 het volgende:
Heb Roel toch echt vreselijk veel zuipen deze BB. Op één keer na, bedzeiken waar
Tanja net op tijd bij was, heb ik hem eigenlijk nooit stomdronken gevonden. Roel
kan gewoon erg goed tegen veel drinken.
Toen was hij echt klotezat ja en wist hij absoluut niet meer of z'n lul nou van voor of van achteren zat, maar voor de rest vond ik hem eigenlijk voor de hoeveelheid alcohol die hij dronk niet echt stomdronken en vond ik hem toch wel redelijk goed tegen drank kunnenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Da's dus echt niet zo en dat heeft Roel ook wel eens toegegeven dat hij niet goed tegen drank kan. Tijdens het eerste feest (Volle maan party) was ie ook ladderzat en moest Tanja hem zijn zwembroek aantrekken.
hij zegt van niet. Het zou volgens hem kunnen door een andere techniek en het gewichtquote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat ziet er gelikt uit.
Of zou het ge-pritt zijn?
Vind dat ding er nog niet optimaal uitzien als hij hoger gebouwd moet worden......quote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef I_doubt het volgende:
Het is Lieske ook gelukt.
Dat valt me 100% van haar mee.
Ze is enorm gestegen in mijn achting. Van de vijfde naar de vierde plaats.![]()
Daar zou hier in het forum zeker niemand op gekomen zijn!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef Falco het volgende:
Zo'n spons, die Joost nu gebruikt is wel weer geniaal. Krijg je tenminste geen droge bek
de 4e naar de 3e dan toch hoop ikquote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef I_doubt het volgende:
Dat kan hij dan wel zeggen, maar hij heeft toch echt het tegendeel bewezen. Maar als jequote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Da's dus echt niet zo en dat heeft Roel ook wel eens toegegeven dat hij niet goed tegen drank kan. Tijdens het eerste feest (Volle maan party) was ie ook ladderzat en moest Tanja hem zijn zwembroek aantrekken.
Nope, de muis doet ook nog mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de 4e naar de 3e dan toch hoop ik![]()
Zow, hoe lang heeft die opgesloten gezeten ?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:02 schreef mazaru het volgende:
Een kind kan de was doen
[afbeelding]
Wat denk je dan van deze?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zow, hoe lang heeft die opgesloten gezeten ?![]()
ah ja die muis idd dan klopt het welquote:Op woensdag 21 december 2005 16:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, de muis doet ook nog mee.
We moeten wel objectief blijven natuurlijk. Heel veel plezier gehad aan die muis
Komt gewoon omdat ze eens een keer geconcentreerd bezig is.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef I_doubt het volgende:
Dan heb je ECHT geen levenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je dan van deze?
[afbeelding]
Tnx mate!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:04 schreef Foreverblue het volgende:
Je bent lekker bezig geweest Muerte... nice caps
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat ze eens een keer geconcentreerd bezig is.
Dan is ze behoorlijk stil, dus begrijp ik de stijging ook.![]()
Hoe is die naar beneden gekomen ?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je dan van deze?
[afbeelding]
Hij moet toch even energie krijgen, hij moet morgen ook nog presteren met Brennie. En dat zal me een klus worden. Dat kind heeft eerst al een jaar geen seks gehad (denkt Joost) dan 2 weken wel, de 3e week was ze ongesteld en toen is joost zwaar sexueel gefrustreerd 3 maanden het huis ingegaan.... Daar komt morgen toch een dikke spermabom aan.....quote:Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef farceman het volgende:
is toch rete irritant dat Joost alleen maar zit te vreten terwijl hij nog niks gepresteerd heeft..
Eerst oefenen Sjaak!!
Heeeeeeeeel voorzichtig waarschijnlijkquote:
Welnee joh... zo komen we tenminste dichter bij de 1000quote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef Muerte het volgende:
Whehehe..! Ze gaan weer op elkaar lijken, doe jij maar een poosje verder.![]()
Tja, van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef farceman het volgende:
is toch rete irritant dat Joost alleen maar zit te vreten terwijl hij nog niks gepresteerd heeft..
Eerst oefenen Sjaak!!
en over 9 maanden een eerste Jostiquote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij moet toch even energie krijgen, hij moet morgen ook nog presteren met Brennie. En dat zal me een klus worden. Dat kind heeft eerst al een jaar geen seks gehad (denkt Joost) dan 2 weken wel, de 3e week was ze ongesteld en toen is joost zwaar sexueel gefrustreerd 3 maanden het huis ingegaan.... Daar komt morgen toch een dikke spermabom aan.....
Het zal nog wel een paar dagen duren voor die bom ontploft.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij moet toch even energie krijgen, hij moet morgen ook nog presteren met Brennie. En dat zal me een klus worden. Dat kind heeft eerst al een jaar geen seks gehad (denkt Joost) dan 2 weken wel, de 3e week was ze ongesteld en toen is joost zwaar sexueel gefrustreerd 3 maanden het huis ingegaan.... Daar komt morgen toch een dikke spermabom aan.....
Het zijn allemaal hele kaarten hoor, kijk maar goedquote:Op woensdag 21 december 2005 16:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat is veel makkelijker
Alle kaarten voor / tot de helft inscheuren!
Woont Josti eigenlijk nog steeds in Nijmegen? Anders ga ik vrijdag of zaterdag even voor z'n huis staan met de Josti-bandquote:Op woensdag 21 december 2005 16:12 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Het zal nog wel een paar dagen duren voor die bom ontploft.
Brenda heeft opgeschreven wat haar tijdens de streams niet beviel aan Joost.
En voor dat ze deze 36495 a4-tjes heeft voorgelezen........![]()
Ssssstttt was een slinkse truuk voor een extra postquote:
Klopt, dit was voor het guiness book of records.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hele kaarten hoor, kijk maar goed
Alleen niet qua praten helaasquote:Op woensdag 21 december 2005 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Josti is werkelijk kompleet motorisch gestoord.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ah ja die muis idd dan klopt het wel![]()
1. Roel
2. Die Muis
3. Ingrid
4. Lies
5. Joost
ofzoiets![]()
Ik vind egl dat nu dat stemmen toch fake is, die muis uitgeroepen moet worden tot winnaar van BB 2005. Dat beestje leeft er ook al zolangquote:
Yep. Zijn ouders wonen nog in Westervoort (bij Arnhem).quote:Op woensdag 21 december 2005 16:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Woont Josti eigenlijk nog steeds in Nijmegen? Anders ga ik vrijdag of zaterdag even voor z'n huis staan met de Josti-band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |