Een vergelijking van 7 miljoen inwoners met 7,5 miljoen vind ik persoonlijk wel te billijken.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De randstad is zeker niet te vergelijken met New York. Dat is echt een Trabant met een Ferrari vergelijken. Complete bullshit en enkel noodzakelijk als je zaken wilt bagatelliseren.
Parijs en Londen ja die steden zou je kunnen vergelijken. De hele randstad kan je vergelijken met Londen of Parijs. Amsterdam kan je vergelijken met Rotterdam. Dat zijn legitieme vergelijkingen.
[..]
Er zijn wel mensen die het vrij slecht hebben. Maar dan nog kan iedereen hier elke dag eten. En hoeft bijna niemand op de straat te wonen of op straat aan een hartaanval te sterven omdat ze de hulp niet kunnen betalen.quote:Wat zeikt de oppositie en dergelijke dan?
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:52 schreef sigme het volgende:
[..]
De helft van de lelijke schreeuwerds claimt anders op te komen voor het Nederlansch volk. Ik voel wel degelijk voortdurend de behoefte afstand te nemen van deze engerds die hun eigen vreemdelingenhaat mij in de schoenen proberen te schuiven.
Dat volk dat de Nederlandsche samenleving wil beschermen (mij dus, oa) door 'Marokkanen' te laten ophoepelen neer 'hun eigen land' spreekt NIET namens mij. En ik vind het heel vermoeiend, maar ik moet daar steeds op wijzen. Belachelijk natuurlijk.
Nóg belachelijker is het waneer iemand zegt jouw geloof aan te hangen en uit naam daarvan vreselijkheden uitvreet. Mij dunkt dat uit de acties al blijkt die de gek duidelijk een héél ander geloof heeft, wát 'ie daar ook over claimt. Ik kan me goed voorstellen dat veel moslims helemaal hun geloof niet in een adem wensen te noemen met bomleggende gestoorden.
Niettemin zou ik er wel steeds afstand van nemen als ik moslim was. Zoals ik ook afstand neem,. steeds opnieuw, van de schreeuwende autochtone paupers. Ik vraag excuus voor mijn woordgebruik.
[..]
Niks logisch aan. Als een gek gaat moorden uit naam van blonde jongens, vind jij het dan logisch dat *jij* je moet verantwoorden? Als je er genoeg op wordt aangekeken zal je je genoodzaakt voelen, maar logisch is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |