Oh ja geen woorden maar daden. Dat verklaart meteen de verpaupering. In Rotterdam praten ze niet over verpaupering ze brengen het gewoon in de praktijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee hoor, dat was eerder die dag al uit zijn auto gerukt met radio erbij natuurlijk, tis ten slotte Rotterdam. Daar houden we van daadkracht enzo.
We kunnen de technologie altijd nog verkopen om sidewinders op planeten af te vuren.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Godslasteraar het volgende:
Typisch iets voor Engelsen dus. Hoe zat het ook alweer met die marslander, de Beagle![]()
Hoe bedoel je? De petrochemische industrie is wat chemici betreft niet eens zo groot trouwens, zijn meer analisten en engineers die er werken. Weinig onderzoekers op organisch chemisch vlak.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En toch werken ze eraan mee. Heeft de gemiddelde chemicus dan zo weinig principes en/of ruggengraat.
De stad begon te verpauperen toen we mensen zoals uzelf toelieten. Volgens mij ken je de stad niet eens, ja de binnenstad en van horen zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ja geen woorden maar daden. Dat verklaart meteen de verpaupering. In Rotterdam praten ze niet over verpaupering ze brengen het gewoon in de praktijk.
Ik moet zeggen. Uit-ste-kend gelukt.
Waarom bemoeien die chemici zich dan met iets waar ze over het algemeen niets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoe bedoel je? De petrochemische industrie is wat chemici betreft niet eens zo groot trouwens, zijn meer analisten en engineers die er werken. Weinig onderzoekers op organisch chemisch vlak.
Maar toch werken ze eraan mee? Nee ik snap hem nog steeds niet.
Als we dat aan Engelsen overlaten wordt het nog een hele tour om die planeten te rakenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We kunnen de technologie altijd nog verkopen om sidewinders op planeten af te vuren.
Omdat het een chemisch proces is misschien? Echter heeft du_ke gelijk dat chemici waarschijnlijk betere toepassing van ruwe olie weten dan het domweg te kraken voor bezines en de rest beetje af te fakkelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom bemoeien die chemici zich dan met iets waar ze over het algemeen niets mee te maken hebben.
Ik heb godzijdank nog nooit in Rotterdam gewoond en dat zal ook wel nooit gebeuren.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De stad begon te verpauperen toen we mensen zoals uzelf toelieten. Volgens mij ken je de stad niet eens, ja de binnenstad en van horen zeggen.
Dat moeten ze dan vooral doen. Ik wachtquote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Omdat het een chemisch proces is misschien? Echter heeft du_ke gelijk dat chemici waarschijnlijk betere toepassing van ruwe olie weten dan het domweg te kraken voor bezines en de rest beetje af te fakkelen.
Nee jou beeldvorming is dan van de pot gepleurd. Let wel dat jij als buitenstaander Rotterdam dus niet ken, zoals ik dat heb bij Amsterdam, daar ik alleen maar veel kom op bepaalde plaatsen in en rondom het centrum. Jij kan dus alleen van horen zeggen hebben hoe erg het wel niet is in de Spangens enTarwewijkjes van Rotterdam. Volgens mij denk jij dat heel Zuid een kaliefaat is geworden met enclaves met smeuige namen als Kabo Pimp Unit No Go Area ( vlak naast de Now & Wow dus zeer relaxed gelegen voor tha boys )quote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank nog nooit in Rotterdam gewoond en dat zal ook wel nooit gebeuren.
Ik woon al 23 jaar in de buurt van Rotterdam en kom er vaak genoeg. Een buitenstaander kan altijd een beter beeld vormen dan iemand die er midden in zit of verblind is door liefde.
Die toepassingen werden als geproduceerd toen jij nog verwekt moest worden mijn beste :Squote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan vooral doen. Ik wacht.
Mijn opa&oma wonen in Charlois. Ik zie toch zelf met mijn eigen ogen hoe slecht dat deel van Rotterdam is geworden.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee jou beeldvorming is dan van de pot gepleurd. Let wel dat jij als buitenstaander Rotterdam dus niet ken, zoals ik dat heb bij Amsterdam, daar ik alleen maar veel kom op bepaalde plaatsen in en rondom het centrum. Jij kan dus alleen van horen zeggen hebben hoe erg het wel niet is in de Spangens enTarwewijkjes van Rotterdam. Volgens mij denk jij dat heel Zuid een kaliefaat is geworden met enclaves met smeuige namen als Kabo Pimp Unit No Go Area ( vlak naast de Now & Wow dus zeer relaxed gelegen voor tha boys )
Dat is dan heel mooi.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Die toepassingen werden als geproduceerd toen jij nog verwekt moest worden mijn beste :S
Daarom zei ik ook, ik wacht.quote:Probleem is dat ruwe olie als grondstof voor deze toepassingen op dit moment nog redelijk tot gewoon domweg onmisbaar is, en dat alternatieven voor bezines en diesel er wel als zijn en alleen doorontwikkeld hoeven te worden.
In Charlois is alleen de tarwijk achteruit gehold hoor, oud-Charlois en de Carnisse zijn zelf zeer geliefde wijken onder jongeren door de relatieve rust en goedkope woningen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn opa&oma wonen in Charlois. Ik zie toch zelf met mijn eigen ogen hoe slecht dat deel van Rotterdam is geworden.
Het heeft niets met horen en zeggen te maken. Het is mijn objectieve waarneming over de jaren heen.
Ja, en dat doorontwikkelen gaat niet doordat mensen als uzelf die fucking heilige koe zo graag willen laten rijden maar geen geld willen bijdragen aan alternatieven.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is dan heel mooi.
[..]
Daarom zei ik ook, ik wacht.
Ja renoveren dat is zo'n lachertje. We zetten wat nieuwe huizen neer zodat de buurt er optisch beter uitziet. Dat is een maatregel die het probleem enkel verplaatst.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
In Charlois is alleen de tarwijk achteruit gehold hoor, oud-Charlois en de Carnisse zijn zelf zeer geliefde wijken onder jongeren door de relatieve rust en goedkope woningen.
En wat is er zo slecht aan Charlois? Dat de huizen slecht zijn? Nee, dat ken het niet zijn daar ze druk aan het renoveren zijn geweest. Of misschien omdat er buitenlanders wonen, nee dat valt daarr tenslotte ook nog wel mee. Ik ben opgegroei in die buurt, dus ja er is wel wat veranderd door de jaren heen, maar om nou te zeggen dat Charlois verpaupert is?
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, en dat doorontwikkelen gaat niet doordat mensen als uzelf die fucking heilige koe zo graag willen laten rijden maar geen geld willen bijdragen aan alternatieven.
Waarom ik nog moeite doe is me een wonder, jij zal altijd iets tegen Rotterdam houden. Doe me een lol blijf er dan ook gewoon lekker weg.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja renoveren dat is zo'n lachertje. We zetten wat nieuwe huizen neer zodat de buurt er optisch beter uitziet. Dat is een maatregel die het probleem enkel verplaatst.
De uitstraling van charlois zou ik niet willen bestempelen als florisant. De opkomst van coffeeshops bijv. Niet bepaald een bedrijfstak die je koppelt aan verbetering eerder aan verloedering hetzelfde geldt voor belhuizen.
Rotterdam zoals de naam al zegt is Rot. De naamgever was in ieder geval een visionair.
Nee hoor, Shell ontwikkeld wel door, doen ze al jaren. Alleen de consument betaald en zolang iedereen begint te janken dat de prijzen weer een cent omhoog gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder bij bedrijven als Shell moet zijn en vergeet de milieubeweging niet.
Dat klopt.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Waarom ik nog moeite doe is me een wonder, jij zal altijd iets tegen Rotterdam houden.
Nee als ik er niet meer zou komen moet ik alles via horen en zeggen vernemen, dat komt mijn objectieve waarneming niet ten goede.quote:Doe me een lol blijf er dan ook gewoon lekker weg.
Je denkt toch niet dat een oliemaatschappij zich richt op iets waardoor ze hun marktaandeel zouden kunnen verliezen. Bij Shell draait het uiteindelijk ook gewoon om de keiharde euro's.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee hoor, Shell ontwikkeld wel door, doen ze al jaren. Alleen de consument betaald en zolang iedereen begint te janken dat de prijzen weer een cent omhoog gaan.
De milieubeweging dwarsboomt eerder nieuwe ontwikkelingen.quote:En waarom zou de milieubeweging moeten betalen voor ontwikkelingen?
Erger nog, ik kom van Zuid en woon op Noord, en zal altijd een boer blijven. Zit in je of niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Nee als ik er niet meer zou komen moet ik alles via horen en zeggen vernemen, dat komt mijn objectieve waarneming niet ten goede.
Verder vind ik het grappig hoe Rotterdammers hun stad verdedigen alsof hun leven er vanaf hangt want uiteindelijk blijft het bij vage bewordingen om hun liefde voor Rotterdam te omschrijven.
nou ja, als de huidige drempels vervangen worden door deze zijn die rotdingen dan toch ergens goed voorquote:Op woensdag 21 december 2005 23:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is het wel energiewinning ?!.... er wordt namelijk kinetische energie omgezet in potentiele energie.
Met als gevolg een hoger brandstofverbruik van de auto.
Zoals met alles ben je energie aan het verplaatsen van A naar B, en dat kost ook weer energie.
Heel maf systeem, maar iets te nuttig voor de overheid.
Ik woon 11 hoog, dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
Slaapse en pas op voor de rondvliegende kogels![]()
.
Wel zo veiligquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik woon 11 hoog, dus dat zal wel meevallen
Ha opa!quote:
http://www.eindhovensdagb(...)a-__3007002_,00.htmlquote:Kabinet: toch naar Afghanistan
Donderdag 22 december 2005, DEN HAAG - Het kabinet zal zeer waarschijnlijk donderdag toch besluiten ruim 1100 militairen te sturen naar Afghanistan. Verschillende bronnen rond het kabinet verwachtten woensdagavond dat ook de D66-ministers Brinkhorst en Pechtold daar mee kunnen instemmen.
Bronnen verwachten dat Brinkhorst en Pechtold zich niet zullen aansluiten bij het harde 'nee' dat de D66-fractie vrijdag over de missie uitsprak. Pechtold zei dinsdag nog dat hij zijn eigen rol „zo zuiver mogelijk” zal spelen. Ook D66-leider Dittrich benadrukte de „eigenstandige” positie van de bewindslieden. Woensdagavond werd er door de ministers Kamp (Defensie) en Bot (Buitenlandse Zaken) nog gewerkt aan een nieuwe versie van hun voorstel dat zij donderdag in het kabinet brengen. Verschillende scenario's doen de ronde. Bronnen verwachten dat het kabinet donderdag niet een definitief besluit neemt, maar een „voorgenomen” besluit, waarin het definitieve besluit afhankelijk wordt gemaakt van de instemming van een meerderheid van de Tweede Kamer. De Kamer debatteert begin februari over de missie naar de provincie Uruzgan. Het kabinet hoopt er op dat de LPF dan alsnog kan instemmen. Die partij is tegen een missie voor twee jaar, maar kan wellicht wel een missie voor een jaar steunen, hopen bronnen rond het kabinet. Na dat jaar wordt dan een verlenging bekeken. Als de LPF instemt, en CDA, VVD, ChristenUnie, SGP en de Groep Wilders doen dat ook, dan ontstaat er een Kamermeerderheid van 84 zetels. Ook is mogelijk dat het kabinet een positief besluit neemt, maar dat in februari terugtrekt vanwege een te kleine meerderheid in de Kamer. Daarmee zou het kabinet minder gezichtsverlies lijden bij de NAVO-bondgenoten. Inmiddels is meer en meer duidelijk dat minister Kamp van plan is om met een zeer robuuste bewapening en een ruim mandaat naar Uruzgan te gaan. Daarin is sprake van Apache-gevechtshelikopters, F16-gevechtsvliegtuigen, mortieren en mortieropsporingsradar en ook verschillende soorten pantservoertuigen. In de beginperiode in Uruzgan zal het overgrote deel van de militairen bestaan uit zwaarbewapende militairen en slechts een kleiner deel dat zich met de wederopbouw van de missie gaat bezighouden. De kans is overigens groot dat Kamerleden begin januari een bezoek brengen aan de Afghaanse hoofdstad Kabul om daar te praten met generaals van de internationale troepenmacht ISAF en met vertegenwoordigers van de regering-Karzai.
Moet je dan niet je Nederlandse nationaliteit opgeven?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:27 schreef Mutant01 het volgende:
Zal ik in et Marokkaanse leger gaan werken!? Verdien ik 200 euro!!!!!!! Per maand.
democratie verbiedt je niet om een stelling te nemen .. Maar goed, de kamer zal het laatste woord krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://www.eindhovensdagb(...)a-__3007002_,00.html
Volgens mij is D66 de enige partij die zich zo volwassen democratisch kan gedragen. Hulde.
Nou, als alle Erik O's daarnaartoe gestuurd worden, dan lost het aan de ene kant wel een probleem opquote:Op donderdag 22 december 2005 10:07 schreef Drugshond het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat we in die zandbak te zoeken hebben.
Dat gebeurt dan ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
democratie verbiedt je niet om een stelling te nemen ..
IJvert D66 niet ook voor verlaging van de stemgerechtigde leeftijd?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:31 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik begrijp ook niet dat er nog steeds mensen zijn die op D66 stemmen, de ideeën van die partij zjn sympathiek, maar ze maken het nooit, NOOIT waar.
Waarschijnlijk zijn de kiezers vooral jong, en moeten nog leren dat die partij altijd buigt voor het pluche.
hebben wij die verlaging dan nog meegemaakt? Jij was echt op veel jongere leeftijd politiek/maatschappelijk bewust dan ikquote:Op donderdag 22 december 2005 10:34 schreef sigme het volgende:
[..]
IJvert D66 niet ook voor verlaging van de stemgerechtigde leeftijd?
Ik heb het nooit een verbetering gevonden, die verlaging van 21 naar 18. Wanneer was ook al weer?
* gaat even zoeken
hm, ik zou juist pleiten voor verhoging, 25 lijkt me primaquote:Op donderdag 22 december 2005 10:34 schreef sigme het volgende:
[..]
IJvert D66 niet ook voor verlaging van de stemgerechtigde leeftijd?
Ik heb het nooit een verbetering gevonden, die verlaging van 21 naar 18. Wanneer was ook al weer?
* gaat even zoeken
Hmm..parlement.com:quote:Op donderdag 22 december 2005 10:38 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hebben wij die verlaging dan nog meegemaakt? Jij was echt op veel jongere leeftijd politiek/maatschappelijk bewust dan ik![]()
Nee Godslasteraar, toe was ik nog niet politiek bewust. Dat is ergens vanaf '80 ofzo, ik ben zeer politiek actief opgevoed. Lachenquote:Vanaf 1887 is de leeftijd waarop mensen mochten stemmen, verlaagd van 25 jaar naar 23 jaar (in 1946) en vervolgens naar 21 jaar (in 1963) en 18 jaar (in 1972)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |