Muerte is geen kloon, dat is het origineel.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik één van de weinige veelposters die geen gebruik maakt van klonen....
Dus dan is je ONZ/KLB/GC jas een kloonquote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Muerte is geen kloon, dat is het origineel.![]()
En dat is alleen nog maar de doorsnedequote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: In Groningen woont een jongen, en die heeft zo'n grote... we noemen hem ook de Lul van Groningen![]()
[afbeelding]
* Foreverblue sluit zich daar bij aanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe...! Jij gaat door voor de koelkast.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus dan is je ONZ/KLB/GC jas een kloon
Oe, nou ben ik nieuwsgierig...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het slowchatten, daar is dit topic voorquote:Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe...! Jij gaat door voor de koelkast.
Zal weer wennen worden om je te herkennen danquote:Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens ook 2 soorten flugeltjes...
Een blauwe voor in BB en een zwarte voor als BB voorbij is
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens ook 2 soorten flugeltjes...
Een blauwe voor in BB en een zwarte voor als BB voorbij is
Er stond geen FB bij... Dus Kasta, Xebro en MM kunnen we alvast afstrepenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe, nou ben ik nieuwsgierig...![]()
Oh wat zal ik dan lachen, hoop ik wel dat ze ook het gezicht van Brenda in beeld brengenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat zal iedereen met zijn mond open voor de tv zitten als Joost er als eerste uit moet
Heb je het over óns???quote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef Sjet het volgende:
Ik ben blij dat het overmorgen echt afgelopen is zeg...... Ik ben die lui echt helemaal zat![]()
Dat gezwam in de ruimte, dat gelul over niks.![]()
Sjees, BB, zet die lui eens aan het werk, laat ze alsjeblieft weer eens wat doen![]()
En toch heb ik minstens 1 ding gemeen met de eerste 2, een verschrikkelijke hekel aan DP bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er stond geen FB bij... Dus Kasta, Xebro en MM kunnen we alvast afstrepen
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef CartWOman het volgende:
Flugel!
Mooie kleertjes aan?
Veel plezier!
Ik ben ff kaartjes posten en boodschappen halen.(:Y)
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk redden we dat wel. Beetje doorposten met z'n allen, dan komt het wel goed.
Cuall is nu toch aan haar 24 uurs marathon begonnen![]()
Tegen dit zootje ongeregeld heb ik de strijd opgegeven...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zwaaien mag niet meer van die éne stomme Mod...
![]()
Hihi, maar ik heb er zin in....
Je zou het bijna zeggen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tegen dit zootje ongeregeld heb ik de strijd opgegeven...
If you can't beat them, join them.![]()
Ja ik vind je zeker héél origineel.............en romantischquote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
In welke vorm?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb vannacht wel support nodig om wakker te blijven hoor
![]()
Moi, zootje ongeregeld?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Komt goed, we zijn er klaar voor om je bij te staanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vind je zeker héél origineel.............en romantisch![]()
De bewoners bedoel je toch ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef Sjet het volgende:
Ik ben blij dat het overmorgen echt afgelopen is zeg...... Ik ben die lui echt helemaal zat![]()
Dat gezwam in de ruimte, dat gelul over niks.![]()
Sjees, BB, zet die lui eens aan het werk, laat ze alsjeblieft weer eens wat doen![]()
Welkom oh lieve modquote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
zootje ongeregeldquote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop dat Inge of Roel wint eigenlijk
De Jostiband heb ik vanmorgen al gehoord en ik heb nu nog steeds koppijnquote:
ow sorrie, wist niet dat bi-sexuele voorkeuren niet mogenquote:
BEW terugquote:Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
Er gebeurd nu niet echt veel trouwens maar dat was ook niet echt te verwachten natuurlijk
Nou je laatste post [BB SC 981] Wijn, muziekje en 4 beauties...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou eh.. dank je wel, waar heb ik dat aan verdient?
![]()
quote:
Je kleine meisje? Je dochter?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
En nu ben ik zwaar pissed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit iemand belachelijk te klooien in het gastenboek van m'n kleine meissie. Mag hopen niet iemand van hier![]()
![]()
![]()
Dan blijf je wel wakker hoorquote:
Moet ik toch eerst weten wat je website isquote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit iemand belachelijk te klooien in het gastenboek van m'n kleine meissie. Mag hopen niet iemand van hier![]()
![]()
![]()
nou ja ik ga eerst maar even een hele berg belachelijke berichten verwijderen![]()
Deze jas gaat steeds beter zitten met al die aardige mensen hier, denk dat ik hem nog een poosje aan hou.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou je laatste post [BB SC 981] Wijn, muziekje en 4 beauties...
vond het zo lief van je![]()
FaitH 1e topic zo eindigen, dan MOET je romantisch zijn.
[..]
O ja... nu zie ik het. Geen stijl inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ja ik ga eerst maar even een hele berg belachelijke berichten verwijderen![]()
Erg flauw!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
nog 14 SC's?gaan jullie dat redden denk je?
ff rekenen hoor...
14 x 300 = 4200
nog ongeveer 31uur te gaan....
4200 / 31= 135 (en een beetje) posts per uur?
doe ik dit goed?ben geen rekenwonder
![]()
Welke fucking website is het dan???quote:Op woensdag 21 december 2005 14:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja... nu zie ik het. Geen stijl inderdaad.![]()
![]()
![]()
Check zijn haar onderschrift eensquote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Welke fucking website is het dan???
en nee, zal er geen belachelijke berichten posten, die doe ik hier wel
pssst. 'haar' onderschriftquote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Check zijn onderschrift eens
Wat een zieke sukkel zeg. Zou die van Fok komen ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Check zijn haar onderschrift eens
Ik heb even gekeken nu..... dat is echt heel belachelijk zegquote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb jou nog nooit belachelijke berichten zien posten. Kun jij datquote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Welke fucking website is het dan???
en nee, zal er geen belachelijke berichten posten, die doe ik hier wel
zou je gewoon moeten opknopen !!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken nu..... dat is echt heel belachelijk zeg![]()
Sommige lui.....![]()
Dat heeft ze geleerd uit Groningen, alles pakken wat je pakken kunt (in meerdere opzichten)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef F4iTH het volgende:
Waarom eist Lieske bijna alle spullen op en moeten Joost en Roel overal van af blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |