Dan blijf je wel wakker hoorquote:
Moet ik toch eerst weten wat je website isquote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
En nu ben ik zwaar pissed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit iemand belachelijk te klooien in het gastenboek van m'n kleine meissie. Mag hopen niet iemand van hier![]()
![]()
![]()
nou ja ik ga eerst maar even een hele berg belachelijke berichten verwijderen![]()
Deze jas gaat steeds beter zitten met al die aardige mensen hier, denk dat ik hem nog een poosje aan hou.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou je laatste post [BB SC 981] Wijn, muziekje en 4 beauties...
vond het zo lief van je![]()
FaitH 1e topic zo eindigen, dan MOET je romantisch zijn.
[..]
O ja... nu zie ik het. Geen stijl inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit iemand belachelijk te klooien in het gastenboek van m'n kleine meissie. Mag hopen niet iemand van hier![]()
![]()
![]()
nou ja ik ga eerst maar even een hele berg belachelijke berichten verwijderen![]()
Erg flauw!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
nog 14 SC's?gaan jullie dat redden denk je?
ff rekenen hoor...
14 x 300 = 4200
nog ongeveer 31uur te gaan....
4200 / 31= 135 (en een beetje) posts per uur?
doe ik dit goed?ben geen rekenwonder
![]()
Welke fucking website is het dan???quote:Op woensdag 21 december 2005 14:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja... nu zie ik het. Geen stijl inderdaad.![]()
![]()
![]()
Check zijn haar onderschrift eensquote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Welke fucking website is het dan???
en nee, zal er geen belachelijke berichten posten, die doe ik hier wel
pssst. 'haar' onderschriftquote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Check zijn onderschrift eens
Wat een zieke sukkel zeg. Zou die van Fok komen ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Check zijn haar onderschrift eens
Ik heb even gekeken nu..... dat is echt heel belachelijk zegquote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb jou nog nooit belachelijke berichten zien posten. Kun jij datquote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Welke fucking website is het dan???
en nee, zal er geen belachelijke berichten posten, die doe ik hier wel
zou je gewoon moeten opknopen !!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken nu..... dat is echt heel belachelijk zeg![]()
Sommige lui.....![]()
Dat heeft ze geleerd uit Groningen, alles pakken wat je pakken kunt (in meerdere opzichten)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef F4iTH het volgende:
Waarom eist Lieske bijna alle spullen op en moeten Joost en Roel overal van af blijven?
Ze is behoorlijk hebberigquote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef F4iTH het volgende:
Waarom eist Lieske bijna alle spullen op en moeten Joost en Roel overal van af blijven?
ik zie helemaal geen gastenboek, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
Naam: Ebru
Spelling: om te huilen....
lijkt me duidelijk...kan je dat gastenboek editen? gewoon wegflikkeren die idiote reacties....
Sommie lui zijn het afslaan niet eens waardquote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken nu..... dat is echt heel belachelijk zeg![]()
Sommige lui.....![]()
Zó triest net. Roel wilde van al die spullen alleen maar de oogdruppels en ze deed zo moeilijk dat ze maar besloten erom te gaan loten. Tutholaquote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat heeft ze geleerd uit Groningen, alles pakken wat je pakken kunt (in meerdere opzichten)
linkje staat onder de fotoquote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zie helemaal geen gastenboek, maar dat zal wel aan mij liggen
Heb ik dus net ook gedaanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
Naam: Ebru
Spelling: om te huilen....
lijkt me duidelijk...kan je dat gastenboek editen? gewoon wegflikkeren die idiote reacties....
quote:
Oei... Dat wordt zenuwslopendquote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef avonne het volgende:
kaartenhuis bouwen. Individueel 3 uur lang oefenen.
Vilt en tape om een ondergrond te maken.
En? Boze mail naar zijn provider gestuurd?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sommie lui zijn het afslaan niet eens waard
Maar goed, alle teringzooi verwijderd. ip geblockt (maar niet nadat ik z'n ip getraced had natuurlijk)
Dank jequote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef cuall het volgende:
[..]
nou waar is dat nou voor nodig, is juist zo,n leuke site, geef hem van katoen Snaptnic, moet ik helpen bashen
![]()
Jep.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer
dat van dat kaartenhuis is dat een 50.000 euri opdr?
Ja, krijg het nu ook door, alle reacties zijn gelukkig verwijderd, zat op powersmash te kijken..quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En? Boze mail naar zijn provider gestuurd?
Kon je het traceren dan? Ik kom altijd nergens op uit..... of in elk geval niet dat er wat mee kan....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sommie lui zijn het afslaan niet eens waard
Maar goed, alle teringzooi verwijderd. ip geblockt (maar niet nadat ik z'n ip getraced had natuurlijk)
Lieske likt allesquote:Op woensdag 21 december 2005 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
mag dat? likken aan die kaarten? lees het ergens hierboven hoor, kijk de streams niet
Ik zou in elk geval knettergek van 'm worden..... aaaarrrrrrggggghhhquote:Op woensdag 21 december 2005 15:17 schreef Manu82 het volgende:
Ik verwacht vooral van Joost dat hij deze opdracht ook verknald met z'n doorgedraaide gezeik.
Hoi deminsquote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef demins het volgende:
Is het nou niet het handigste als ik jullie één voor één zwaai?
Wie is er het langste?![]()
Het probleem is alleen dat die twee er onderling een competitie van schijnen te makenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:14 schreef VirtualPOM het volgende:
Roel en Lieske doen het wel aardig. Had ik niet verwacht, dat Lieske dit zo snel zou kunnen.
Ja ik ben net een 'zwevend bestand' dus zo nu en dan zweef ik hier weer even langsquote:Op woensdag 21 december 2005 15:21 schreef demins het volgende:
Hey BONG4002, jou kwam ik net ook al even tegen...![]()
![]()
Niet te hard he, anders waaien de kaarten omquote:Op woensdag 21 december 2005 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik ben net een 'zwevend bestand' dus zo nu en dan zweef ik hier weer even langs![]()
![]()
* BONG4002 zweeft héél zachtjesquote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Niet te hard he, anders waaien de kaarten om![]()
ik zeg: plakje cakequote:Op woensdag 21 december 2005 15:25 schreef F4iTH het volgende:
Hummie: Het resultaat moet er ongeveer zo uit zien:
[afbeelding]
![]()
niet echt of echt nietquote:Op woensdag 21 december 2005 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 zweeft héél zachtjes![]()
Deze opdracht gaan ze denk ik niet echt halen
je gaat me toch niet vertellen dat dat de martini toren isquote:Op woensdag 21 december 2005 15:25 schreef F4iTH het volgende:
[afbeelding]
![]()
yes dear!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat dat de martini toren is
Moet lukken toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:25 schreef F4iTH het volgende:
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |