Ze is behoorlijk hebberigquote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef F4iTH het volgende:
Waarom eist Lieske bijna alle spullen op en moeten Joost en Roel overal van af blijven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zie helemaal geen gastenboek, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
Naam: Ebru
Spelling: om te huilen....
lijkt me duidelijk...kan je dat gastenboek editen? gewoon wegflikkeren die idiote reacties....
Sommie lui zijn het afslaan niet eens waardquote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken nu..... dat is echt heel belachelijk zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sommige lui.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zó triest net. Roel wilde van al die spullen alleen maar de oogdruppels en ze deed zo moeilijk dat ze maar besloten erom te gaan loten. Tutholaquote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat heeft ze geleerd uit Groningen, alles pakken wat je pakken kunt (in meerdere opzichten)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
linkje staat onder de fotoquote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zie helemaal geen gastenboek, maar dat zal wel aan mij liggen
Heb ik dus net ook gedaanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
Naam: Ebru
Spelling: om te huilen....
lijkt me duidelijk...kan je dat gastenboek editen? gewoon wegflikkeren die idiote reacties....
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb ik dus net ook gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oei... Dat wordt zenuwslopendquote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef avonne het volgende:
kaartenhuis bouwen. Individueel 3 uur lang oefenen.
Vilt en tape om een ondergrond te maken.
En? Boze mail naar zijn provider gestuurd?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sommie lui zijn het afslaan niet eens waardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed, alle teringzooi verwijderd. ip geblockt (maar niet nadat ik z'n ip getraced had natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nou waar is dat nou voor nodig, is juist zo,n leuke site, geef hem van katoen Snaptnic, moet ik helpen bashenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jep.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat van dat kaartenhuis is dat een 50.000 euri opdr?
Ja, krijg het nu ook door, alle reacties zijn gelukkig verwijderd, zat op powersmash te kijken..quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
linkje staat onder de fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En? Boze mail naar zijn provider gestuurd?
Kon je het traceren dan? Ik kom altijd nergens op uit..... of in elk geval niet dat er wat mee kan....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sommie lui zijn het afslaan niet eens waardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed, alle teringzooi verwijderd. ip geblockt (maar niet nadat ik z'n ip getraced had natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi Bartoliquote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop