Dan blijf je wel wakker hoorquote:
Moet ik toch eerst weten wat je website isquote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
En nu ben ik zwaar pissed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit iemand belachelijk te klooien in het gastenboek van m'n kleine meissie. Mag hopen niet iemand van hier![]()
![]()
![]()
nou ja ik ga eerst maar even een hele berg belachelijke berichten verwijderen![]()
Deze jas gaat steeds beter zitten met al die aardige mensen hier, denk dat ik hem nog een poosje aan hou.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou je laatste post [BB SC 981] Wijn, muziekje en 4 beauties...
vond het zo lief van je![]()
FaitH 1e topic zo eindigen, dan MOET je romantisch zijn.
[..]
O ja... nu zie ik het. Geen stijl inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit iemand belachelijk te klooien in het gastenboek van m'n kleine meissie. Mag hopen niet iemand van hier![]()
![]()
![]()
nou ja ik ga eerst maar even een hele berg belachelijke berichten verwijderen![]()
Erg flauw!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
nog 14 SC's?gaan jullie dat redden denk je?
ff rekenen hoor...
14 x 300 = 4200
nog ongeveer 31uur te gaan....
4200 / 31= 135 (en een beetje) posts per uur?
doe ik dit goed?ben geen rekenwonder
![]()
Welke fucking website is het dan???quote:Op woensdag 21 december 2005 14:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja... nu zie ik het. Geen stijl inderdaad.![]()
![]()
![]()
Check zijn haar onderschrift eensquote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Welke fucking website is het dan???
en nee, zal er geen belachelijke berichten posten, die doe ik hier wel
pssst. 'haar' onderschriftquote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Check zijn onderschrift eens
Wat een zieke sukkel zeg. Zou die van Fok komen ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Check zijn haar onderschrift eens
Ik heb even gekeken nu..... dat is echt heel belachelijk zegquote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb jou nog nooit belachelijke berichten zien posten. Kun jij datquote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Welke fucking website is het dan???
en nee, zal er geen belachelijke berichten posten, die doe ik hier wel
zou je gewoon moeten opknopen !!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken nu..... dat is echt heel belachelijk zeg![]()
Sommige lui.....![]()
Dat heeft ze geleerd uit Groningen, alles pakken wat je pakken kunt (in meerdere opzichten)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef F4iTH het volgende:
Waarom eist Lieske bijna alle spullen op en moeten Joost en Roel overal van af blijven?
Ze is behoorlijk hebberigquote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef F4iTH het volgende:
Waarom eist Lieske bijna alle spullen op en moeten Joost en Roel overal van af blijven?
ik zie helemaal geen gastenboek, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
Naam: Ebru
Spelling: om te huilen....
lijkt me duidelijk...kan je dat gastenboek editen? gewoon wegflikkeren die idiote reacties....
Sommie lui zijn het afslaan niet eens waardquote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken nu..... dat is echt heel belachelijk zeg![]()
Sommige lui.....![]()
Zó triest net. Roel wilde van al die spullen alleen maar de oogdruppels en ze deed zo moeilijk dat ze maar besloten erom te gaan loten. Tutholaquote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat heeft ze geleerd uit Groningen, alles pakken wat je pakken kunt (in meerdere opzichten)
linkje staat onder de fotoquote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zie helemaal geen gastenboek, maar dat zal wel aan mij liggen
Heb ik dus net ook gedaanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
Naam: Ebru
Spelling: om te huilen....
lijkt me duidelijk...kan je dat gastenboek editen? gewoon wegflikkeren die idiote reacties....
quote:
Oei... Dat wordt zenuwslopendquote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef avonne het volgende:
kaartenhuis bouwen. Individueel 3 uur lang oefenen.
Vilt en tape om een ondergrond te maken.
En? Boze mail naar zijn provider gestuurd?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sommie lui zijn het afslaan niet eens waard
Maar goed, alle teringzooi verwijderd. ip geblockt (maar niet nadat ik z'n ip getraced had natuurlijk)
Dank jequote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef cuall het volgende:
[..]
nou waar is dat nou voor nodig, is juist zo,n leuke site, geef hem van katoen Snaptnic, moet ik helpen bashen
![]()
Jep.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer
dat van dat kaartenhuis is dat een 50.000 euri opdr?
Ja, krijg het nu ook door, alle reacties zijn gelukkig verwijderd, zat op powersmash te kijken..quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En? Boze mail naar zijn provider gestuurd?
Kon je het traceren dan? Ik kom altijd nergens op uit..... of in elk geval niet dat er wat mee kan....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sommie lui zijn het afslaan niet eens waard
Maar goed, alle teringzooi verwijderd. ip geblockt (maar niet nadat ik z'n ip getraced had natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |