Ze willen zeker de 2e helft van Roda JC - Feyenoord nog kunnen zienquote:Op woensdag 21 december 2005 14:06 schreef flugeltje het volgende:
Die bruiloft is trouwens al om 21.00 uur afgelopen... Dus het is straks envelop geven, bord vol laden met eten en dan weer naar huis...
Goed geregeld
even rustig, zo snel zijn jullie niet van me af. Ik ga morgen pas wegquote:Op woensdag 21 december 2005 13:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... succes met de reis en tot vanavond weer
Ze vertrekken geloof ik vanavond nog naar één van de eilanden. Moeten de boot halenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze willen zeker de 2e helft van Roda JC - Feyenoord nog kunnen zien
Daar word je waarschijnlijk ook niet echt vrolijk vanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze willen zeker de 2e helft van Roda JC - Feyenoord nog kunnen zien
O okee... dan begreep ik je verkeerdquote:Op woensdag 21 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
even rustig, zo snel zijn jullie niet van me af. Ik ga morgen pas wegEn tot die tijd is er voor mij maar 1 missie---> Lieske als eerste d'r uit morgen
Mijn voorzichtige voorspelling....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
even rustig, zo snel zijn jullie niet van me af. Ik ga morgen pas wegEn tot die tijd is er voor mij maar 1 missie---> Lieske als eerste d'r uit morgen
Ik zit bijna op de 9.000. Is ook een mooi getal vind ik....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Mooi rond getal![]()
dit word mijn 10627 e![]()
Wat zal iedereen met zijn mond open voor de tv zitten als Joost er als eerste uit moetquote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn voorzichtige voorspelling....
Eerst Lieske eruit en vervolgens Roel.
Dan kan het alle kanten op. Ik hoop dat Ingrid wint, maar ergens heb ik ook weer het gevoel dat het Joost zal worden...
Hoi Sjetquote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef Sjet het volgende:
Hallo allemaal![]()
Is het de moeite om alles terug te lezen? Of is er echt geen klap gebeurt in dat huis?![]()
Hai Sjetquote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef Sjet het volgende:
Hallo allemaal![]()
Is het de moeite om alles terug te lezen? Of is er echt geen klap gebeurt in dat huis?![]()
zit pas op de 1300quote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Mooi rond getal![]()
Nop, niet veel gebeurt... dus blijf maar lekker hierquote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef Sjet het volgende:
Hallo allemaal![]()
Dát zeker ja... Hij is vanaf dag 1 al de gedoodverfde winnaar....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat zal iedereen met zijn mond open voor de tv zitten als Joost er als eerste uit moet
BB forum junkquote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Mooi rond getal![]()
Volgens mij valt het best mee, die finale is al om 10 uur afgelopen. En er zijn geen streams meer om naar te kijken. (misschien half uurtje online??) dus dan heb je alleen hier nog om er over te lullen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef flugeltje het volgende:
Maar erg vind ik het niet, kan ik vanavond op tjd naar bed, zal morgen wel laat worden neem ik aan. Blij toe dat ik morgen uit kan slapen... (vrije dag)
ow, ik hoop toch zo dat ze als eerste eruit moet!!! (lieske that is)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat zal iedereen met zijn mond open voor de tv zitten als Joost er als eerste uit moet
Toch zal er nog best wel nagepraat gaan worden verwacht ik. Ook zónder streams....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef MissX het volgende:
[..]
Volgens mij valt het best mee, die finale is al om 10 uur afgelopen. En er zijn geen streams meer om naar te kijken. (misschien half uurtje online??) dus dan heb je alleen hier nog om er over te lullen.
Ik heb zo een vermoeden dat het morgenavond allemaal best zal tegenvallen. Al boeit het me niet echt wie er wint, zolang het Lieske maar niet is.
Ja, maar de afgelopen weken en mn nadat Rob eruit is gegaan heeft hij zich geprofileerd als de man des huizes en dat doet hij zo irritant terwijl Ingrid bijvoorbeeld met minder mensen veel beter uit de verf komt. Lieske blijft een irritant kutkind en Roel krijgt heel veel sympathie doordat hij als 'stoer' persoon toch zijn emoties heeft getoond.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát zeker ja... Hij is vanaf dag 1 al de gedoodverfde winnaar....
Ho! ho!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Sjet![]()
Als je wilt weten wat er in het huis is gebeurt, hoef je niet terug te lezen, als je wilt weten hoe het met ons hier op het forum is, en wat wij allemaal hebben gedaan vanmorgen wel![]()
Ik begin ook te twijfelen of we het nog redden voor de finale...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef mazaru het volgende:
Ik zal ook maar even helpen om dit topic vol te maken, anders halen jullie nooit de 1000
Hhihihii.... ik was al stiekempjes aan het terug lezenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Sjet![]()
Als je wilt weten wat er in het huis is gebeurt, hoef je niet terug te lezen, als je wilt weten hoe het met ons hier op het forum is, en wat wij allemaal hebben gedaan vanmorgen wel![]()
Respect voor de caps van Muertequote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ho! ho!En mijn fabeltastische reportage over de "pain de Josti" dan was die niet de moeite waard? nou? nou?
![]()
Ik weet echt niet wat ik ga doen als de streams afgelopen zijn.... Misschien moet ik toch echt een keer serieus gaan studerenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch zal er nog best wel nagepraat gaan worden verwacht ik. Ook zónder streams....
Vind het trouwens wel onzin dat ze maar anderhalf uur uitzenden... Zoiets moet je over een hele avond uitspreiden.
Ik denk het wel, mn overdag schiet het niet op, maar 's avonds en 's nachts schieten de topics als paddestoelen uit de grond....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begin ook te twijfelen of we het nog redden voor de finale...
Ik denk het haast niet.
Jawel, natuurlijk redden we dat wel. Beetje doorposten met z'n allen, dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begin ook te twijfelen of we het nog redden voor de finale...
Ik denk het haast niet.
Zou het eindfeest ook nog op de livestreams te zien zijn???quote:Op woensdag 21 december 2005 14:16 schreef avonne het volgende:
Duurt de uitzending maar anderhalf uur? Dat kan toch niet?
Ik weet wel wat ik ga doen, kort nadat het is afgelopen trek ik mijn "andere jas" weer aan en duik weer in de andere forums, ben al een hele tijd niet meer in ONZ geweest.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik ga doen als de streams afgelopen zijn.... Misschien moet ik toch echt een keer serieus gaan studeren
Ohja, die moet topic # 1000 openenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk redden we dat wel. Beetje doorposten met z'n allen, dan komt het wel goed.
Cuall is nu toch aan haar 24 uurs marathon begonnen![]()
Ja duurt echt maar 1 1/2 uur. Belachelijk gewoon. Zal me een lekker afgeraffelde avond worden, met weinig napraten met de bewonersquote:Op woensdag 21 december 2005 14:16 schreef avonne het volgende:
Duurt de uitzending maar anderhalf uur? Dat kan toch niet?
WTF is ONZquote:Op woensdag 21 december 2005 14:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik ga doen, kort nadat het is afgelopen trek ik mijn "andere jas" weer aan en duik weer in de andere forums, ben al een hele tijd niet meer in ONZ geweest.
Ik hoop 't wel, maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou het eindfeest ook nog op de livestreams te zien zijn???
Ja want Cuall moet aanwezig zijn om de 1000ste te openenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk redden we dat wel. Beetje doorposten met z'n allen, dan komt het wel goed.
Cuall is nu toch aan haar 24 uurs marathon begonnen![]()
Onzin voor je leven!quote:
Met alle reclames eraf mag je nog blij zijn dat er 1 uur en een kwartier van over blijft.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:18 schreef avonne het volgende:
Van 20.31 tot 22.17 staat op de Talpa site, dus dat is 1 uur en 3 kwartier
Kom jij in ONZ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik ga doen, kort nadat het is afgelopen trek ik mijn "andere jas" weer aan en duik weer in de andere forums, ben al een hele tijd niet meer in ONZ geweest.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kom jij in ONZ?![]()
Op de een of andere manier voel ik mezelf daar nooit zo thuis. Is een behoorlijke kliek...
Ik doe flink mijn best hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef flugeltje het volgende:
Als er 2 minuten tussen de posts zit komen we natuurlijk nooit aan de 1000 topics...
Volgens mij ben ik één van de weinige veelposters die geen gebruik maakt van klonen....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar daar en in KLB, GC heb ik wel een andere naam.
![]()
En in de serieuze fora waar ik wel eens kom ben ik weer mezelf zeg maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |